Ik denk dat hij zeker niet wil dat we nooit meer contact hebben, hij wil het liefst als vrienden verder. Ik ga geen contact met hem opnemen in ieder geval, ik geloof er niet in dat we nog vrienden kunnen zijn. Hoogstens af en toe een berichtje. Ik ben er altijd voor hem geweest en hij niet voor mij, dus dat wil ik niet meer.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:51 schreef Heinlein het volgende:
[..]
Ik vind het niet overkomen als een harde afspraak, eerlijk gezegd. Of lees ik het verkeerd?
Ja het is echt belachelijk, maar het volgende kon hij niet accepteren:quote:
Die is voor de kerst weer terug bij die kneus joh.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:04 schreef OrganicBeauty het volgende:
Meid, gun jezelf deze keer wél een leuke kerst
Om op kerstavond alwéér gedumpt te wordenquote:Op donderdag 17 november 2011 17:31 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Die is voor de kerst weer terug bij die kneus joh.
Er kwamen irritaties van, ik werd er helemaal gek van. Hij bleef er maar mee doorgaan terwijl ik daar echt niet mee om kon gaan. Daarom maakte ik denk ik lompe opmerkingen, deed ik afstandelijk etc. Ben blij dat ik daar vanaf ben.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:26 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Maar serieus he; Wat zei/deed jij tegen dat extreme flirten van hem dan?? Vond je dat echt goed? Of kwam er dan ruzie van en accepteerde je het maar?
Nee.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:31 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Die is voor de kerst weer terug bij die kneus joh.
Ja, dat klopt ook weer.. Sowieso in de tijd dat ik er nog niet helemaal overheen ben..quote:Op donderdag 17 november 2011 18:59 schreef Wanderingwhy het volgende:
Wat een verhaal weer Faery. Lijkt me beter, mede gezien jouw zwakte voor hem, om idd het eerder geopperde punt er maar achter te gaan zetten.
Persoonlijk lijkt het me geen wijs besluit nog een bepaald contact met hem te onderhouden, dat ga jij op termijn niet volhouden.
(je hebt helemaal geen rare of idiote dingen gedaan of gezegd, dus dat gesprek met hem zegt meer over hem dan over jou)
Hij is vet respectloos bezig geweest. Ik lees woorden over een man met een totaal gebrek aan respect en inzicht in jouw gevoelens en wat zijn wangedrag met je deedquote:Op donderdag 17 november 2011 21:26 schreef Faerie het volgende:
[..]
Er kwamen irritaties van, ik werd er helemaal gek van. Hij bleef er maar mee doorgaan terwijl ik daar echt niet mee om kon gaan. Daarom maakte ik denk ik lompe opmerkingen, deed ik afstandelijk etc. Ben blij dat ik daar vanaf ben.
[..]
Nee.
[..]
Ja, dat klopt ook weer.. Sowieso in de tijd dat ik er nog niet helemaal overheen ben..
Geen vrienden blijven met deze, kan niet. En niet op ingaan als hij contact met jou wil opnemen. Hij heeft z'n kansen wel gehad.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:16 schreef Faerie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zeker niet wil dat we nooit meer contact hebben, hij wil het liefst als vrienden verder. Ik ga geen contact met hem opnemen in ieder geval, ik geloof er niet in dat we nog vrienden kunnen zijn. Hoogstens af en toe een berichtje. Ik ben er altijd voor hem geweest en hij niet voor mij, dus dat wil ik niet meer.
Oh my. Wat een narcist. Met dit soort figuren kun je geen relatie hebben en ook geen vriendschap. Deze manipulerende man houdt alleen van zichzelf.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:23 schreef Faerie het volgende:
[..]
Ja het is echt belachelijk, maar het volgende kon hij niet accepteren:
- dat ik altijd praatte voor het slapen, dan raakte hij zwaar geirriteerd en kwaad
- dat ik over het verleden begon, wat het ook was, daar wilde hij het niet over hebben
- dat ik weinig initiatief nam om leuke dingen te gaan doen
- dat ik volgens hem vaak lompe, gemene opmerkingen maakte. Voorbeeld: zijn collega flirt heel erg met hem en hij met haar, en een keer had ze gestuurd: "ohhh ik heb een minirokje aan." en toen ze laatst weer iets stuurde zei ik: "en, zei ze weer dat ze een minirokje aanhad?". Hij extreem kwaad dat ik weer over haar begon.
- dat ik negatief kon zijn, terwijl ik dan gewoon mijn onzekerheden met hem besprak. Hij reageerde altijd kwaad als ik liet merken dat ik over iets onzeker was..
Thanks voor je advies.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oh my. Wat een narcist. Met dit soort figuren kun je geen relatie hebben en ook geen vriendschap. Deze manipulerende man houdt alleen van zichzelf.
En jij moet echt gaan leren om mannen (en mensen) op hun daden te beoordelen en niet op hun woorden. Doe ook wat aan je zelfbeeld, je hebt geen anderen nodig om jou te vertellen hoeveel (of weinig) je waard bent.
Anders voorspel ik je dat jouw volgende vriend je hetzelfde gaat flikken (of dat je ex binnenkort weer in jouw bed ligt).
Fijne feestdagen gewenst.
Schuldgevoel afkopen, anyone?quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:33 schreef Faerie het volgende:
[..]
Thanks voor je advies.![]()
Ik vind het moeilijk om over hem te denken als een manipulatieve narcist. Hij is verder namelijk heel erg sociaal, hij praat met iedereen, de meeste mensen mogen hem meteen, hij gaf me altijd veel cadeautjes. Heel veel meiden vinden hem erg leuk. Maar feit is gewoon wel dat hij dit allemaal doet.. Hij doet ook zo tegen zijn moeder, maar die vergeeft hem alles en doet altijd meteen weer lief als hij lullig is geweest. Dus daarom denk ik ook wel dat hij zijn echte ik niet aan veel mensen laat zien. Echt een hele moeilijke jongen..
Narcisten zijn vaak charmant. Zo lang je naar zijn pijpen danst tenminste en hem bevestigt in hoe geweldig hij is.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:33 schreef Faerie het volgende:
[..]
Thanks voor je advies.![]()
Ik vind het moeilijk om over hem te denken als een manipulatieve narcist. Hij is verder namelijk heel erg sociaal, hij praat met iedereen, de meeste mensen mogen hem meteen, hij gaf me altijd veel cadeautjes. Heel veel meiden vinden hem erg leuk. Maar feit is gewoon wel dat hij dit allemaal doet.. Hij doet ook zo tegen zijn moeder, maar die vergeeft hem alles en doet altijd meteen weer lief als hij lullig is geweest. Dus daarom denk ik ook wel dat hij zijn echte ik niet aan veel mensen laat zien. Echt een hele moeilijke jongen..
Haha ja, zo is hij precies. De gangmaker in de groep, zo ziet hij zichzelf ook graag.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:19 schreef Wanderingwhy het volgende:
Faerie; narcisten zien er niet uit als duistere enge mannetjes, maar zijn vlotte gasten met een goede babbel. Veelal met een aardige vriendengroep waar ie ook nog eens als gangmaker kan fungeren.
Maar als alle drukte en gezelligheid verstomt is dan gaat het masker af en is ie ineens een stuk minder gezellig.....
Geeft dat je wat meer aanknopingspunten? Sterkte jij!
Hoe bedoel je dat laatste? Hij laat die negatieve kanten toch niet zien, behalve aan mensen die emotioneel heel dichtbij hem staan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:58 schreef Xennia het volgende:
[..]
Narcisten zijn vaak charmant. Zo lang je naar zijn pijpen danst tenminste en hem bevestigt in hoe geweldig hij is.
Hij laat juist wel zijn echte ik aan iedereen zien trouwens.
Precies.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:19 schreef Faerie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat laatste? Hij laat die negatieve kanten toch niet zien, behalve aan mensen die emotioneel heel dichtbij hem staan?
De oppervlakkige charme laat hij aan iedereen zien. En de negatieve kanten ook zodra iemand niet in zijn straatje lult.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:19 schreef Faerie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat laatste? Hij laat die negatieve kanten toch niet zien, behalve aan mensen die emotioneel heel dichtbij hem staan?
Lijkt me dan ook een goed advies. Verder is het niet aan mij om te oordelen.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:04 schreef OrganicBeauty het volgende:
Meid, gun jezelf deze keer wél een leuke kerst
@Xennia: Denk dat je met het laatste wel een punt kan hebben. Kan voor ts heel lullig zijn trouwens, maar zo bikkelhard kan het echt zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
De oppervlakkige charme laat hij aan iedereen zien. En de negatieve kanten ook zodra iemand niet in zijn straatje lult.
Hoe veel langdurige, intensieve vriendschappen heeft hij?
Ik denk trouwens niet dat jij emotioneel dichtbij hem staat, hoe graag je ook wilt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |