Geef mij maar een stijlvolle Z8 (zacht in internettaal)
quote:Ik snap niet wat er mis is met die BMW M3. Vette bak gewoon.
Op dinsdag 18 juni 2002 22:40 schreef Puntenjager het volgende:
Ik ben wel een BMW-fan, maar ik ben geen fan van foute BMW's. De meeste van bovenstaande BMW's vind ik dan ook om te![]()
Geef mij maar een stijlvolle Z8 (zacht in internettaal)
www.xs4all.nl/~italiano Dit is mijn wagentje
BMW 725i uit 1987
met ongelukje tegen lantaarn in grens gebiedje van zeeuwsch vlaanderen met belgië
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 22:54 schreef BotXXX het volgende:
Psst http://bimmer.roadfly.org/bmw/forums/[afbeelding]
BMW 635csi[afbeelding]
[afbeelding]
BMW 635csi
quote:Wat is het nut van een website van je auto???
Op dinsdag 18 juni 2002 22:43 schreef Italiaan het volgende:[..]
Ik snap niet wat er mis is met die BMW M3. Vette bak gewoon.
www.xs4all.nl/~italiano Dit is mijn wagentje
maar ok: ontopic... DOET U MIJ MAAR EEN BMX X5... wat een auto!
Jammer alleen van de amerikaanse bumber.. maar dat is een detail
quote:dit zijn idd de ECHTE BMW's
Op dinsdag 18 juni 2002 23:03 schreef BotXXX het volgende:
[afbeelding]Jammer alleen van de amerikaanse bumber.. maar dat is een detail
quote:een bmw 6 is klasse, een kadett gsi een sjonniebak
Op woensdag 19 juni 2002 11:55 schreef RaTz het volgende:
Vette wagen !!!!*Alleen heeft het wel een beetje een Sjonnie gehalte*
Ik zie dat ik niet de enige fan ben van de 6-serie uit begin jaren 80!!! Wat een heerlijke auto, met die haaienneus zo! Reken maar dat er over een paar jaar zo'n ding bij me op de oprit staat! (Wel een 6.28Csi dan, bij die 635CSi of de M635 is het echt draaikolk in je tank )
Lijkt me alleen duur in onderhoud. Onderdelen zijn volgens mij moeilijk te krijgen.
quote:Zal je mee vallen hoor
Op woensdag 19 juni 2002 12:53 schreef Djanado het volgende:
Heb zelf ook een BMW E36, zal eerdaags wel een foto plaatsen.
Maar de 6 serie blijft toch een pracht auto.Lijkt me alleen duur in onderhoud. Onderdelen zijn volgens mij moeilijk te krijgen.
BMW 6-serie 635 CSi,
1980, 150.000 km, 15" lm-velgen, 5 Bak, centr. vergrendeling, elektr. buitenspiegels, elektr. ramen voor + achter, getint glas, kanteldak, lederen bekleding, lm-velgen, Restauratie object, Sport Bak.
€ 1.200,--
Dit vind ik nou een mooie BMW!
quote:Mja, wat luxer uitgevoerde 5-serie....word ik persoonlijk niet echt warm van!!
Op vrijdag 28 juni 2002 21:53 schreef SwissCom het volgende:
[afbeelding]Dit vind ik nou een mooie BMW!
Na een jaar of 2 gaat het er namelijk toch algauw weer goedkoop uitzien.
quote:Leek? Omdat ik een M5 look niet mooi vind? Ik vind het er gewoon nogal goedkoop uitzien, zeker als het wat ouder is/wordt.
Op vrijdag 28 juni 2002 22:12 schreef Herfst het volgende:
Wie kan deze leek vertellen wat het verschil is tussen een M3 en een M5?
[Dit bericht is gewijzigd door SwissCom op 28-06-2002 22:44]
quote:Ik zeg net dat jij een leek bent, ik ben een bmw leek
Op vrijdag 28 juni 2002 22:16 schreef SwissCom het volgende:[..]
Leek? Omdat ik een M5 look niet mooi vind? Ik vind het er gewoon nogal goedkoop uitzien, zeker als het wat ouder is/wordt.
Een M3 is de sport versie van de BMW 3 serie. Deze wordt alleen in coupe/cabrio uitvoering geleverd, met een 6-in-lijn motor van 343pk geloof ik. Bmw doet niet aan V6 motoren.
Een M5 is de sportuitvoering van de 5-serie. Hier zit wel een V motor in, een V8 om precies te zijn. 1tje van 400pk.
De M5 wordt alleen in sedan uitvoering geleverd, omdat dat de enige mogelijkheid is voor de 5-serie.
quote:Inderdaad, je kan alleen een M5 kopen in sedan uitvoering.
Op zaterdag 29 juni 2002 13:55 schreef SwissCom het volgende:
Die was ik ff vergeten ja. De 5-serie touring. Maar de M5 wordt alleen in Sedan versie geleverd. Daar ben ik zeker van.
M5: 5.0 Liter V8 met 400 Pk
en dat voor maar +- 108.000 euro
M3: 3.2 Liter V6 met 343 Pk
en dat voor maar +- 77.000 euro
Koopje
/edit
Typo
/edit
quote:Hhahahaha, waar heb je dat nou weer vandaan !?!?
Op zondag 30 juni 2002 15:37 schreef SwissCom het volgende:
De ultieme BMW!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(BMW was oorspronkelijk een vliegtuigmotoren fabrikant, zoals je nog steeds in het logo kunt zien)
[Dit bericht is gewijzigd door SwissCom op 01-07-2002 20:57]
quote:
Op maandag 01 juli 2002 20:56 schreef Henk-E het volgende:
Hier dit is de E21 mooiste BMW model : [afbeelding]
Ik had deze al eff opgezocht :p
quote:Is wel aardig ja.
Op maandag 01 juli 2002 20:53 schreef TheFluGuy het volgende:
Effvan de auto hieronder
Het verneukt de layout van de site maarja , boeiend :p
Maar dan moeten we de M1 ook plaatsen, de eerste M ooit!
quote:Ooow die ziet er ook lekker uit
Op maandag 01 juli 2002 21:00 schreef TheFluGuy het volgende:[..]
Ik had deze al eff opgezocht :p
Even een vraagje, wat vinden jullie van die 20spaaks 18" Alpina wielen voor onder een nieuwe 5-serie? Mooi, of ziet het er niet?
[Dit bericht is gewijzigd door SwissCom op 02-07-2002 11:13]
Leverbaar met 2.5 (192pk) en 3.0 (231pk) zes in lijn motoren.
quote:sjonge jonge jonge. Die kerel is maf zeg. Tis wel orgineel en best wel gaaf.
Op maandag 01 juli 2002 21:59 schreef Henk-E het volgende:
OOOOwW kijk deze Site http://www.adequatebass.freeserve.co.uk/projectBMW/projectbmw.htm![]()
![]()
![]()
![]()
-edit: jij hebt al genoeg gespamd vandaag, vandaar dat ik de links niet klikbaar maak!-
[Dit bericht is gewijzigd door Dr_Crouton op 02-07-2002 16:42]
De 507
en de Z8
En nog iets, ik heb ook 2 leuke BMW m5 filmpjes. Voor wie geinterreseerd is...
Je kunt ze downloaden op:
Driftende M53,75mb
Amerikaanse M5 Reclame 10,2mb
Ze zijn gescand op virussen maar downloads zijn uiteraard wel voor eigen risico!
[Dit bericht is gewijzigd door SwissCom op 02-07-2002 12:52]
quote:tjong deze zijn erg lekker
Op dinsdag 02 juli 2002 12:44 schreef SwissCom het volgende:
Kijk eens naar de familie gelijkenis:De 507
[afbeelding]en de Z8
[afbeelding]
quote:Geile bak
Op maandag 01 juli 2002 21:54 schreef SwissCom het volgende:
En Swisscom heeft de primeur!!!
De opvolger van de Z3, heel origineel de Z4 genoemd!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Leverbaar met 2.5 (192pk) en 3.0 (231pk) zes in lijn motoren.
Dus als iemand dat filmpje toch graag wil zien, moet ie maar een schreeuw geven. De M5 zelf komt er alleen de laatste 15 seconden in voor, maar het is toch wel een geinig filmpje.
-Hoppa, alle plaatjes hebben 1 maat gekregen, je hebt nog geluk dat de foto's vaste bureaubladmaten hebben. Komt ervan als je zelf te lui bent, dan ga ik zeker niet al te veel moeite doen. Dr_Crouton-
[Dit bericht is gewijzigd door Dr_Crouton op 02-07-2002 21:12]
Deze zijn echt bruut vooral die met madonna.
veel kijk plezier
quote:Nou, waar blijven die leuke BMW's zie alleen maar (zeer) foute BMW's. Zo'n mooie auto helemaal verneuken
Op dinsdag 02 juli 2002 17:46 schreef AcidTrance het volgende:
Nou hier nog een paar leuke bmwtjes sorry voor de layout[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Je schaamt je toch je ogen uit je kop als je in zo'n ding rond moet rijden?
Op dinsdag 02 juli 2002 17:46 schreef AcidTrance het volgende:
Nou hier nog een paar leuke bmwtjes sorry voor de layout[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Spoilers verpesten een auto, er zijn namelijk maar zeer weinig mensen die weten wanneer het genoeg is.
To spoil; is niet voor niets het engelse werkwoord voor verpesten!
Onopvallend, snel, luxe & comfortabel maar toch sportief.
Zelf ben ik iemand die het liefste zo snel mogelijk van A naar B gaat met zoveel mogelijk luxe. Dus geen spartaanse sportauto's o.i.d.
quote:Ieder zijn smaak, en er zijn altijd weer gasten die gaan lopen afkraken
Op dinsdag 02 juli 2002 18:50 schreef SwissCom het volgende:[..]
Je schaamt je toch je ogen uit je kop als je in zo'n ding rond moet rijden?
Spoilers verpesten een auto, er zijn namelijk maar zeer weinig mensen die weten wanneer het genoeg is.
To spoil; is niet voor niets het engelse werkwoord voor verpesten!
quote:De mooiste BMW die ik tot nu toe heb gezien...
Op dinsdag 02 juli 2002 19:43 schreef alien8ed het volgende:
[afbeelding]
Ik ben het met puntenjager eens:
Ik ga helemaal voor de Z8, zeker weten van wel, steil, sound en snelheid, werkelijk fantastisch
quote:Een M3 is een uitgebouwde 3-serie coupe (2 deuren dus) met een 343 PK sterke 3.2 liter 6-in-lijn cilinder motor.
Op vrijdag 28 juni 2002 22:12 schreef Herfst het volgende:
Wie kan deze leek vertellen wat het verschil is tussen een M3 en een M5?
Een M5 is een uitgebouwde 5-serie (met 4 deuren) met een 400 PK sterke 5 liter V8 motor!!
quote:Normaal gesproken heb je bij BMW bijv. de 3 en 5 serie. Waarvan de laatste 2 cijfers voor het type moter staat. Zoals je ongetwijfeld weet.
Op woensdag 03 juli 2002 01:02 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:
Wat is dat nou voor onzin-opmerking, 'de opvolger van de Z3 wordt HEEL ORIGINEEL de Z4 genoemd'. Een beetje BMW-kenner weet dat ze inmiddels al bij de Z25 zijn (zo niet verder). Slechts heel af en toe komen er foto's naar buiten van die studiemodellen en helemaal zeldzaam dat ze ook in productie gaan. (tot nu toe slechts de Z1,3 en 8. Er volgen er dus nog meer.
Maar waarom verzinnen ze geen mooie namen voor de Z modellen, omdat ze toch een beetje boven de rest van het BMW-programma uitsteken?
Lotus Elise klinkt toch ook veel beter dan bijv. Lotus Z4?
Een mooie auto verdient een mooie naam.
quote:Rieger al geprobeerd?
Op dinsdag 02 juli 2002 23:20 schreef SwissCom het volgende:
Wie kent er behalve Ac Schnitzer, Breyton, Hartge en natuurlijk Alpina nog goede BMW tuners?
effe wat foto's van BMW's:
2002 Turbo
850 CSi
745i
Het is natuurlijk een controversieel ontwerp, door Chris Bangle. Zelf vind ik hem best mooi, tot aan de C-stijl...
De kofferbak vind ik gewoonweg afschuwelijk. Als ze daar wat meer aandacht aan hadden besteed had het een 10x mooiere auto kunnen worden. Nu vind ik een Mercedes S en een VW Phaeton een veel mooiere auto.
quote:Alleen die bmw 850 heeft een erg fout kenteken....
Op woensdag 03 juli 2002 20:52 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Rieger al geprobeerd?
effe wat foto's van BMW's:
2002 Turbo
[afbeelding]850 CSi
[afbeelding]745i
[afbeelding]
quote:Dat was me nog niet eens opgevallen, maar inderdaad!
Alleen die bmw 850 heeft een erg fout kenteken....
E65 7-serie onder handen genomen door AC Schnitzer
quote:Dat is ws de nieuwe 7-serie (zie ook hierboven)
Op vrijdag 05 juli 2002 01:19 schreef blup het volgende:
ik heb ooit in de stad een BWM gezien met die er echt super spacey uitzag... ik wil wel eens een foto ervan zien.. ik weet alleen nog dat de achterlichten een lang streepje ledjes waren.... meer eigelijk niet...
quote:Die serienummers gaan dus veranderen. De oneven nummers blijven de auto's die het nu zijn en de even nummers worden sportievere wagens. Dat begint nu dus met de Z4, straks de nieuwe 6-serie en misschien zelfs ooit nog wel een nieuwe 8-serie (*droom*
Op woensdag 03 juli 2002 20:07 schreef SwissCom het volgende:[..]
Normaal gesproken heb je bij BMW bijv. de 3 en 5 serie. Waarvan de laatste 2 cijfers voor het type moter staat. Zoals je ongetwijfeld weet.
Maar waarom verzinnen ze geen mooie namen voor de Z modellen, omdat ze toch een beetje boven de rest van het BMW-programma uitsteken?
Lotus Elise klinkt toch ook veel beter dan bijv. Lotus Z4?
Een mooie auto verdient een mooie naam.
Naast die nummering (die de motorinhoud aangeeft, niet het type) heeft BMW ook nog een modeltype aanduiding. Zo is de huidige 3 serie de E46, de vorige (vierkante) de E36 en die daarvoor (met die ronde lampen nog) was de E30.
Voor motortypes hebben ze ook nog een aparte nummering, begint met een M, maar daar weet ik niks van
[Dit bericht is gewijzigd door Bigs op 05-07-2002 10:11]
quote:Kijk eens op www.racdyn.com
Op dinsdag 02 juli 2002 23:20 schreef SwissCom het volgende:
Wie kent er behalve Ac Schnitzer, Breyton, Hartge en natuurlijk Alpina nog goede BMW tuners?
Hieronder nog maar een paar fotootjes.
De Z9
quote:Hmm, beetje te toekomst achtig als je het mij vraagt. Kweetnie.
Op zaterdag 06 juli 2002 22:02 schreef SwissCom het volgende:
Bedankt voor de link Ratz!Hieronder nog maar een paar fotootjes.
Hamann is trouwens ook een vette tuner voor BMW. Zal ff wat plaatjes opzoeken.... Kweet alleen hun site niet
Een hele vette X5
een Hamann E46 330Ci
[Dit bericht is gewijzigd door RaTz op 07-07-2002 22:17]
-----
Tunen vind ik wel leuk, maar geen grote spoilersets e.d. Ik wilde gewoon even kijken wat er te vinden is aan motor en vooral ondersteltuning.
quote:Volgens mij staan hierboven al betere verschillen tussen een m3 en een m5
Op zondag 07 juli 2002 22:20 schreef Kresj het volgende:
Een M3 is een 3-serie maar dan beter en een M5 is een 5-serie maar dan beter enzo...Zo duidelijk?!?
quote:laat mij eens een keertje scheuren in zo'n bakkie. Heb nu wel lang geoefend met GT3. Ga nu voor het echte werk
Op maandag 08 juli 2002 12:28 schreef NoMercy het volgende:
[afbeelding]
quote:laat mij eens een keertje scheuren in zo'n bakkie. Heb nu wel lang genoeg geoefend en gestreden met GT3. Ga nu voor het echte werk. Vertel mij eens waar ik zo'n strak bakkie kan kopen of leasen?!!
Op maandag 08 juli 2002 12:28 schreef NoMercy het volgende:
[afbeelding]
quote:Whahaha, no offence ofzo maar ik denk dat je niet eens wegkomt met die heel dik opgevoerde M5 met zeer waarschijnlijk meer dan de standaard 400 PK die erin zitten!! Zo veel vermogen onder je kont, dat leer je nie met GTA3
Op maandag 08 juli 2002 13:36 schreef ASATP het volgende:[..]
laat mij eens een keertje scheuren in zo'n bakkie. Heb nu wel lang genoeg geoefend en gestreden met GT3. Ga nu voor het echte werk. Vertel mij eens waar ik zo'n strak bakkie kan kopen of leasen?!!
![]()
Die lange gozer ben ik BTW. Und Und Und???
[Dit bericht is gewijzigd door LangeJan op 10-07-2002 00:31]
quote:het is gelukkig wel een originele nederlandse, tja meer kan ik zo er ook niet van vertellen. Maar je pet is wel fout hoor!!!
Op dinsdag 09 juli 2002 17:15 schreef LangeJan het volgende:
Wie vindt dit een mooie Beemer??Die lange gozer ben ik BTW. Und Und Und???
Ik rij zelf:
Moet nog een keer goede foto's maken/scannen.
[Dit bericht is gewijzigd door Aernout op 09-07-2002 23:23]
Beetje erg ordinair, maar goed, een Hamann M5.
quote:Even voor de duidelijkheid: De 323i en 323Ci zijn beide 2.5L motoren (net zoals de 325i en Ci). Het gaat dus niet altijd op dat de nummering automatisch de motorinhoud aangeeft. Voor de volledigheid:
Op vrijdag 05 juli 2002 09:52 schreef Bigs het volgende:[..]
Naast die nummering (die de motorinhoud aangeeft, niet het type) heeft BMW ook nog een modeltype aanduiding. Zo is de huidige 3 serie de E46, de vorige (vierkante) de E36 en die daarvoor (met die ronde lampen nog) was de E30.
Voor motortypes hebben ze ook nog een aparte nummering, begint met een M, maar daar weet ik niks van
De 323 heeft alleen meer torsie waardoor ze nagenoeg dezelfde prestaties hebben.
quote:Maar de 525i heeft weer 192pk, dus hebben ze toch verschil ook binnen de 25 serie.
Op zondag 14 juli 2002 12:35 schreef Hitman het volgende:[..]
Even voor de duidelijkheid: De 323i en 323Ci zijn beide 2.5L motoren (net zoals de 325i en Ci). Het gaat dus niet altijd op dat de nummering automatisch de motorinhoud aangeeft. Voor de volledigheid:
- 325 184 Pk
- 323 170 PkDe 323 heeft alleen meer torsie waardoor ze nagenoeg dezelfde prestaties hebben.
quote:Nope. SMG/SMGII/Steptronics kan je ook krijgen in je M. Zie deze link voor foto's van de M3 SMG-II shifter en M3 SMG-II Paddles.
Op dinsdag 09 juli 2002 11:49 schreef SwissCom het volgende:
De M-serie wordt alleen met schakelbak geleverd.
quote:Maar de 3 serie is weer lichter waardoor je....
Op zondag 14 juli 2002 12:39 schreef SwissCom het volgende:[..]
Maar de 525i heeft weer 192pk, dus hebben ze toch verschil ook binnen de 25 serie.
quote:Uiteraard is de 3 en de 5 serie appels met peren vergelijken. Maar in de basis is het dezelfde motor, hou 'm dan ook met die 192pk in de 3
Op zondag 14 juli 2002 12:48 schreef Hitman het volgende:[..]
Maar de 3 serie is weer lichter waardoor je....
Ik vind de 5 en 3-serie wel appels met peren vergelijken, maar je hebt gelijk dat de verschillen er zijn. Deze zijn weer op te lossen door wat mods/chips natuurlijk.
quote:Hmm.. mijn zwager kon niet kiezen bij z'n M5.. kon alleen met handbak geleverd worden. Wel vreemd, alle snelle Mercedessen (SL etc.) worden alleen met automaat geleverd, terwijl BMW daar overal handbakken instopt (steptronic is natuurlijk ook geen volwaardige automaat, alleen wel leuker)
Op zondag 14 juli 2002 12:45 schreef Hitman het volgende:[..]
Nope. SMG/SMGII/Steptronics kan je ook krijgen in je M. Zie deze link voor foto's van de M3 SMG-II shifter en M3 SMG-II Paddles.
quote:Vreemd, ik wel in mijn M3 CSL.
Op zondag 14 juli 2002 22:12 schreef Bigs het volgende:[..]
Hmm.. mijn zwager kon niet kiezen bij z'n M5.. kon alleen met handbak geleverd worden. Wel vreemd, alle snelle Mercedessen (SL etc.) worden alleen met automaat geleverd, terwijl BMW daar overal handbakken instopt (steptronic is natuurlijk ook geen volwaardige automaat, alleen wel leuker)
(Geintje, ik heb "maar" een gewone E46)
[Dit bericht is gewijzigd door Hitman op 14-07-2002 22:30]
HAMANN High Capacity Engine HM30 for 523i, 525i and 528i. 240 hp / 177 kW.
Engine conversion contains:
HAMANN High Capacity Engine HM32 for 523i VANOS. 261 hp / 192 kW.
Engine conversion contains:
HAMANN High Capacity Engine HM32 for 523i Double-VANOS and 528i VANOS. 265 hp / 195 kW.
Engine conversion contains:
Ik wilde eigenlijk een beetje meer vermogen, maar hierboven staat dus dat met een 525i kun je 48pk! meer vermogen krijgen door een engine conversion HM30, en misschien zelfs wel 73pk als de HM32 ook leverbaar is voor de 525i.
Dus heb ik Hamann een mailtje gestuurd wat zoiets ongeveer zou kosten, maar ik heb nog niets teruggehad. En aangezien ik een complete NoOb ben wat Tuning betreft kunnen ze mij alles wijs maken.
Wat schatten jullie in? Wat kost zo'n geintje? Kan het schade aan de motor opleveren en/of vermindert het de levensduur van een motor? De auto in kwestie is een gloednieuwe BMW 525iA Double Vanos.
quote:Is leuk ja.
Op woensdag 17 juli 2002 21:25 schreef dwdrums het volgende:
ik heb eens een keer met zo'n m5 gereden, die e39, 401pk, echt niet normaal zo snel als dat is, dat dat gewoon op de openbare weg mag rijden...
jammer dat ik er waarschijnlijk nooit een zal kunnen betalen
Eerder in dit topic zei ik dat spoilers nogal lelijk waren, ik ben er nu 1tje tegengekomen die op zich wel aardig is. Maar ja, 't is ook een hele subtiele. 't maakt die auto net even wat dikker zonder het te overdrijven, zoals M-spoilers.
[Dit bericht is gewijzigd door SwissCom op 17-07-2002 22:06]
De BMW X7
De BMW X3
De BMW 6-serie convertible
& Coupé
Ik ben erg benieuwd naar het interieur. En volgens de geruchten krijgt de nieuwe M5 een 500pk sterke V10 (een gedowntunede versie van de BMW.Williams f1)
quote:Als je de FAQ nou eens leest, had je gezien dat je zelf ook plaatjes kan resizen.
Op zondag 21 juli 2002 19:06 schreef SwissCom het volgende:
Nog een paar mooie foto's gevonden, sorry voor de layout. Maar de auto is 't waard.
code:[img=lengte,breedte]http://www.blabla.nl/bla.jpg[/img]
M'n vader heeft een BMW 5.25 i uit 2000. Ik heb even op de site van BMW gekeken en hierop staat dat deze auto in 8,1 seconden van 0-100 moet kunnen optrekken. Nou heeft m'n vader er een automaat inzitten met een sportstand. Nou vroeg ik me af of, door deze sportstand, de auto sneller dan 8,1 seconden zou kunnen optrekken.
tnx
quote:Waarschijnlijk zullen ze op de site van BMW de handgeschakelde versie bedoelen (Dat weet ik wel zeker trouwens), en een automaat trekt sowieso langzamer op. (8,9 sec volgens autoweek.nl carbase).
Op dinsdag 03 september 2002 20:07 schreef doekels het volgende:
Ik heb nog even een vraagje:M'n vader heeft een BMW 5.25 i uit 2000. Ik heb even op de site van BMW gekeken en hierop staat dat deze auto in 8,1 seconden van 0-100 moet kunnen optrekken. Nou heeft m'n vader er een automaat inzitten met een sportstand. Nou vroeg ik me af of, door deze sportstand, de auto sneller dan 8,1 seconden zou kunnen optrekken.
tnx
Komen er trouwens nog foto's van je nieuwe BMW 525i Swisscom??
Heb er nog niks van gezien/gehoord..
quote:Nou, in de sportstand trkt hij door tot 6000 toeren, vandaar dat dat me sneller leek gaan dan handgeschakeld (tenzij je doortrekt tot de 7000 natuurlijk
Op donderdag 05 september 2002 22:17 schreef RaTz het volgende:[..]
Waarschijnlijk zullen ze op de site van BMW de handgeschakelde versie bedoelen (Dat weet ik wel zeker trouwens), en een automaat trekt sowieso langzamer op. (8,9 sec volgens autoweek.nl carbase).
Misschien dat je met die sportstand meer in de buurt komt van de handgeschakelde, want waarschijnlijk zal hij dan bij iets hogere toeren schakelen waardoor je net iets sneller gaat. Toch?
quote:Ik ben 5 weken bij mijn computer weggeweest
Op donderdag 5 september 2002 22:18 schreef RaTz het volgende:
/Offtopic/Komen er trouwens nog foto's van je nieuwe BMW 525i Swisscom??
Heb er nog niks van gezien/gehoord..
quote:Mail het anders ff naar mijn adres.. pleur ik ze wel ff online voor je
Op maandag 16 september 2002 09:50 schreef SwissCom het volgende:[..]
Ik ben 5 weken bij mijn computer weggeweest
Maar ik heb geen upload ruimte meer, dus kan ik het naar je mail adres sturen?
quote:Goed idee, anders mail ze maar ff naar m;n email adres SwissCom.
Op dinsdag 17 september 2002 00:04 schreef Threepio het volgende:[..]
Mail het anders ff naar mijn adres.. pleur ik ze wel ff online voor je
quote:Kllopt. Wordt alweer gefixed. Maar 't blijft klote.
Op dinsdag 17 september 2002 22:13 schreef RaTz het volgende:[..]
Goed idee, anders mail ze maar ff naar m;n email adres SwissCom.
Las ik trouwens in een ander topic dat je een aanrijding hebt gehad??
Ik laat ze er maar heel even opstaan. Dus Ratz. Dit is em dan.
eigenlijk verdienen die mensen die hierin hebben gezeten eigenlijk geen BMW (mits het hun eigen schuld is natuurlijk )
of is dit een soort van een doodgebloeide topic
quote:Helaas wel vrees ik.
Op maandag 30 september 2002 15:55 schreef shameete het volgende:
reageert hier niemand meer op ofzo?of is dit een soort van een doodgebloeide topic
Helaas helaas, maar ze zullen nog wel een keer verschijnen.
quote:e-mail: sharky_bites@onecooldude.com
Op maandag 30 september 2002 18:37 schreef RaTz het volgende:
Heb de foto's dus nog niet gezien SwissCom. Was een beetje afwezig, en dit topic alweer vergeten...Helaas helaas, maar ze zullen nog wel een keer verschijnen.
Contact me maar ff.
[Dit bericht is gewijzigd door SwissCom op 30-09-2002 21:59]
quote:Is goed. ChRoNiC... Doe maar ff via ICQ/MSN
Op maandag 30 september 2002 20:26 schreef ChRoNiC het volgende:
ik wil ze ook wel even zien, zou ik je ff een emailtje sturen SwissCom?
Bmw xActivity
quote:
De eerste fotos en nieuws met betrekking tot de BMW xActivity lieten wij al op 18 december al zien. In Detroit konden we hem voor het eerst in het echt aanschouwen.De vierwielaangedreven concept car geeft aardig aan hoe de nieuwe X3 er uit zal gaan zien. Het grote open dak loopt van de voorruitstijl loopt door tot in de achterklep en de achterportieren scharnieren aan een korte en extra verstevigde stijl die ophoudt bij de taillelijn, zodat het lijkt alsof de zijruiten uit één stuk bestaan. Voor extra stevigheid zorgen bovendien sterke dakstijlen. Aan de voorkant lijkt de xActivity op de 3-serie, maar dat is dan ook het enige.
Achter scharniert de laadklep naar beneden en het raam omhoog. We denken dat ook de X3 daarmee zal worden uitgerust.
De xActivity is 4,55 m hoog() en is uitgerust met de bekende 231 pk sterke 3-liter zescilinder, die zijn vermogen via een handgeschakelde bak op de 18-inch wielen overbrengt. Ze zijn voorzien van rubber in de maat 245/45 voor en 275/40 achter.
De concept car heeft bovendien Hill Descent Control en vierwielaandrijving die net als bij de X5 electronisch het vermogen naar elk wiel verdeelt, afhankelijk van de ondergrond.
Voor meer nieuws over de X3 moeten we wachten tot zijn onthulling in september op de IAA in Frankfurt.De nieuwe X3 die veel met de xActivity gemeen zal hebben wordt naar verwachting geďntroduceerd op de IAA in Frankfurt in september 2003.
BMW Cs1
quote:Alleen zal die BMW dan natuurlijk wel weer een stuk prijziger zijn
Op zondag 26 januari 2003 18:58 schreef D-Devil het volgende:
De CS1. Lekker GTI killer.
Maaruh, die xActivity 4.55 meter hoog? Dat kan toch nooit, en zo mag je toch ook nooit de weg op? Zal wel een tikfoutje zijn
[Dit bericht is gewijzigd door RaTz op 26-01-2003 19:08]
quote:Mooie auto, wordt alleen veel en veel te veel gestolen, echt niet normaal meer, zelfs een van de hoogste bazen van BMW Ned. hebben ze zo'n auto afhandig gemaakt. Hij zal nu wel in Suriname rondrijden met gewoon de Ned. platen er nog op!
Op dinsdag 18 juni 2002 22:58 schreef Kos het volgende:[..]
maar ok: ontopic... DOET U MIJ MAAR EEN BMX X5... wat een auto!
quote:Nee man, plexiglas is weer helemaal in!
Op maandag 27 januari 2003 16:59 schreef realist_ik het volgende:
oe ... die koplampen van die nieuwe 5 zijn lelijk ...
quote:Daarom zijn ze ook afgedekt!!! Dit is niet de definitieve vorm, anders zouden ze geen 1 (!!!) 5 serie meer verkopen.
Op maandag 27 januari 2003 16:59 schreef realist_ik het volgende:
oe ... die koplampen van die nieuwe 5 zijn lelijk ...
Ga me a.u.b. vertellen dat jou opmerking een grapje was anders hoor je op dit forum niet thuis
quote:(sorry voor de hele late reactie
Op zaterdag 29 juni 2002 13:55 schreef SwissCom het volgende:
Die was ik ff vergeten ja. De 5-serie touring. Maar de M5 wordt alleen in Sedan versie geleverd. Daar ben ik zeker van.
quote:Zeer mooie BMW's
Op donderdag 26 september 2002 10:15 schreef shameete het volgende:
ook nog wat leuke foto'seigenlijk verdienen die mensen die hierin hebben gezeten eigenlijk geen BMW
(mits het hun eigen schuld is natuurlijk )
quote:Nee klopt wel....de "vorige" serie...dus niet de huidige met vernieuwde koplampen is in ZEER beperkte oplage ook als Touring uitgebracht....was ook maar eenmalig....liep niet echt hard en zal dus ook niet meer gemaakt worden!!
Op maandag 27 januari 2003 17:41 schreef RaTz het volgende:
Volgens mij is dit het werk van een hele handige hobby'ist.....Tenminste dat denk ik, want ik heb nog nooit gehoord van een M5 Touring. Maar zeker wel een mooie kar zeg, petje af
quote:Ik zou denk ik toch liever een Touring M5 hebben dan een gewone sedan. Al alleen omdat het zo tering speciaal is. Net als een audi Rs6, die heb je ook liever in Avant, dan normaal. Tenminste, dat vind ik wel
Op maandag 27 januari 2003 19:45 schreef Archie het volgende:[..]
Nee klopt wel....de "vorige" serie...dus niet de huidige met vernieuwde koplampen is in ZEER beperkte oplage ook als Touring uitgebracht....was ook maar eenmalig....liep niet echt hard en zal dus ook niet meer gemaakt worden!!
[Dit bericht is gewijzigd door Chillmeister op 27-01-2003 21:46]
quote:dit gaat over t vorig model 5 serie de e34
Op maandag 27 januari 2003 19:45 schreef Archie het volgende:[..]
Nee klopt wel....de "vorige" serie...dus niet de huidige met vernieuwde koplampen is in ZEER beperkte oplage ook als Touring uitgebracht....was ook maar eenmalig....liep niet echt hard en zal dus ook niet meer gemaakt worden!!
quote:Uhm...de nieuwe M5 krijgt een 5.5 liter V10 met minimaal 500 PK...dus denk dat de M6 nog wel iets meer krijgt!!
Op maandag 27 januari 2003 21:34 schreef Chillmeister het volgende:
las vandaag in een blad met pics de nieuwe M6 met 500 pk, echt een pracht bak. was een engels blad en weet ook geen pics te vinden op het moment.
weet alleen niet of ik nu een z4(daar komt ook een M versie van natuurlijk) wil of die m6![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:dat schreef ik toch?
Op maandag 27 januari 2003 21:44 schreef Ultimora het volgende:[..]
dit gaat over t vorig model 5 serie de e34
quote:hij krijgt dezelfde motor als de m5 dus wel 500 pk, misschien iets meer
Op maandag 27 januari 2003 21:55 schreef Archie het volgende:[..]
Uhm...de nieuwe M5 krijgt een 5.5 liter V10 met minimaal 500 PK...dus denk dat de M6 nog wel iets meer krijgt!!
[..]dat schreef ik toch?
quote:Mja ze zullen 'm dus wel iets meer optunen....kan niet zo zijn dat de M5 en de M6 dezelfde prestaties hebben....
Op maandag 27 januari 2003 22:02 schreef Chillmeister het volgende:[..]
hij krijgt dezelfde motor als de m5 dus wel 500 pk, misschien iets meer
quote:tuurlijk wel de z8 en de m5 hebben ook dezelfde motorblok,
Op maandag 27 januari 2003 22:03 schreef Archie het volgende:[..]
Mja ze zullen 'm dus wel iets meer optunen....kan niet zo zijn dat de M5 en de M6 dezelfde prestaties hebben....
quote:klopt...maar M5 en M6 zijn 2 modellen van een andere serie....Z8 en M5 dat kan nog samen omdat dit 2 verschillende typen auto's zijn....
Op maandag 27 januari 2003 22:15 schreef Chillmeister het volgende:[..]
tuurlijk wel de z8 en de m5 hebben ook dezelfde motorblok,
de M5 en M6 zullen redelijk 'tzelfde eruit zien (M6 weliswaar 2 deuren minder maar goed)
quote:Dit komt toch wel ongeveer op hetzelfde neer...
Op maandag 27 januari 2003 22:38 schreef Archie het volgende:[..]
klopt...maar M5 en M6 zijn 2 modellen van een andere serie....Z8 en M5 dat kan nog samen omdat dit 2 verschillende typen auto's zijn....de M5 en M6 zullen redelijk 'tzelfde eruit zien (M6 weliswaar 2 deuren minder maar goed)
Heeft iemand foto's van een Z4 met dichte kap? En/of informatie over een eventuele Z4 met hardtop of Coupe versie als die eraan komt?
quote:Hij komt sowieso niet als coupé versie dacht ik. Dit omdat de Z3 coupé (z'n voorganger) nou niet bepaald een succes te noemen was. Die wagen was ook gewoon echt lelijk
Op zaterdag 15 februari 2003 10:29 schreef JeOma het volgende:
Ik hoop dat ik hier goed ben met deze vraag:Heeft iemand foto's van een Z4 met dichte kap? En/of informatie over een eventuele Z4 met hardtop of Coupe versie als die eraan komt?
Nu nog even wat Z9 pics (concept car).
quote:WAT? Ik wil niet lullig doen, maar ik heb al jaren 1 droomauto. Dat is de Z3 coupe! Sinds kort ben ik "om" naar de Z4, maar ik wil 'm als "gewone" auto, niet als auto die je eigenlijk alleen 3 maanden in de zomer kunt gebruiken...
Op zaterdag 15 februari 2003 11:16 schreef RaTz het volgende:[..]
Hij komt sowieso niet als coupé versie dacht ik. Dit omdat de Z3 coupé (z'n voorganger) nou niet bepaald een succes te noemen was. Die wagen was ook gewoon echt lelijk
.
Maargoed, ik ben zelf nog geen plaatjes tegengekomen van de z4 met de kap dicht, helaas. Maar je had het wel in het goede topic gepost
Hier zakt echt een droom in elkaar...
quote:Dan doe je de kap dicht, kun je ook in de winter rijden
Op zaterdag 15 februari 2003 11:23 schreef JeOma het volgende:[..]
WAT? Ik wil niet lullig doen, maar ik heb al jaren 1 droomauto. Dat is de Z3 coupe! Sinds kort ben ik "om" naar de Z4, maar ik wil 'm als "gewone" auto, niet als auto die je eigenlijk alleen 3 maanden in de zomer kunt gebruiken...
Hier zakt echt een droom in elkaar...
z3 coupé = lelijk!
z3
De z4 komt dus alleen als cabrio. Zoals het laatste plaatje dus.
quote:Leuk, maar waarom een BMW wanneer je (waarschijnlijk) voor hetzelfde geld een (kleine) Ferarri, Lambo of Aston Martin hebt?
Op zaterdag 15 februari 2003 11:16 schreef RaTz het volgende:
Nu nog even wat Z9 pics (concept car).
quote:Nou, ik dacht meer dat een kap of hardtop of whatever een cabrio nog niet echt stil maakt als je met 200+ op de Deutsche Autobahn rijdt, toch?
Op zaterdag 15 februari 2003 11:45 schreef RaTz het volgende:[..]
Dan doe je de kap dicht, kun je ook in de winter rijden
![]()
Bedoel jij misschien dat als je de kap dicht doet het een coupé is ofzo? Niet dus.z3 coupé = lelijk!
[afbeelding]De z4 komt dus alleen als cabrio. Zoals het laatste plaatje dus.
quote:Ik vind dat derde remlicht wel ontzettend subtiel en kewl geplaatst!!
Nu nog even wat Z9 pics (concept car).
Verder vind ik jammer dat het sportieve uit de BMW's vrijwel verdwenen is. Ik rij een E36 320i en dat is een heerlijke bak. Maar ja, de mooiste zijn BMW's zijn toch degene met een sharky voorkant.
quote:Ik zou het niet weten. Heb er zelf geen ervaringen mee ofzo. Maar het lijkt me wel dat ze daar natuurlijk wel op letten bij het bouwen van die auto. En voor dat geld, basis begint dacht ik met 50.000 euro, mag je dat eigenlijk ook wel verwachten, dat hij stil is. Tis immers geen smart cabrio
Op zaterdag 15 februari 2003 13:58 schreef JeOma het volgende:[..]
Nou, ik dacht meer dat een kap of hardtop of whatever een cabrio nog niet echt stil maakt als je met 200+ op de Deutsche Autobahn rijdt, toch?
Een hardtop erop is een oplossing voor een deel van je stookproblemen en deel van je geluid, maar er zal altijd meer ruis zijn dan een normale auto.
quote:Wegenbelasting, verzekering, benzine misschien. De grotere kans dat hij gejat wordt. Dat je een veel ouder model hebt maybe?
Op zaterdag 15 februari 2003 13:47 schreef Darth-Vader het volgende:[..]
Leuk, maar waarom een BMW wanneer je (waarschijnlijk) voor hetzelfde geld een (kleine) Ferarri, Lambo of Aston Martin hebt?
Maar voor het zelfde geld, heb je geen ferrari hoor.
Ik denk dat de nieuwe M5 dan ook die motor zal krijgen. M5 voor als je een sedan wilt, en de M6 voor als je een coupé wilt.
quote:Bij deze is alleen de motor
Op donderdag 27 februari 2003 09:05 schreef JSR het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Vind ik absoluut geen probleem dat je dat zegt. Sterker nog: ik ben er verdomde blij mee. Smaken verschillen en ik ken geen andere auto die zo sterk polariseert als deze auto. Er is een klein groepje mensen die hem echt ongelooflijk vet vinden en de rest van de wereld vindt hem gewoon baggerlelijk. Daarom zie je hem gelukkig niet zo veel. Dus rij je in iets speciaals als je hem hebt.
Op donderdag 27 februari 2003 09:26 schreef RaTz het volgende:
Bij deze is alleen de motor
Zo'n M Coupé is echt lelijk
jaah ik heb er al een paar keer ingezeten maar nog niet ingereden. hemels, zo luxe en zo snel
quote:Wel een erg mooie 5. Alleen waarom dat zwaailicht erop? Is dat een nieuwe undercover woutenkar ofzo?
Op vrijdag 28 februari 2003 01:21 schreef Farao het volgende:
[afbeelding]+
=
quote:Haha, nix woutenkar. Da's mijn auto, en dat zwaailicht heb ik voor f 12.50 gewoon gekocht in Bij GH Heutsch (autozaak).
Op vrijdag 28 februari 2003 09:13 schreef RaTz het volgende:Wel een erg mooie 5. Alleen waarom dat zwaailicht erop? Is dat een nieuwe undercover woutenkar ofzo?
Heb toen ook 't sirene geluid van een politie busje downgeload, op cd gebrand en cd'tje in de auto gelegd.
's avonds als ik haast had, of nog leuker, als een bekende hard langsreed, omdraaien, zwaailicht (met magneetvoet) op m'n dak, sirene aan, en d'r achteraan. Was best lachen.
Iedereen gaat gelijk voor je opzij enzo,
Maar rijden met zwaailicht bleek best verslavend, ging 't steeds meer doen, zo'n beetje elke avond, dus na ruim 4,5 maand plezier werd ik 'n gezien door de marrechaussee.
Kwam 's avonds politie aan de deur, lamp moest ik inleveren en ik kreeg een boete van rond de ¤ 400, er voor in de plaats.
Oke, 't was een hoge boete, maar 'k heb wel ontzettend veel plezier aan dat ding beleefd.
quote:Daar heb ik ook nog naar gekeken om te kopen met m'n pa en broer. Ze zijn nu geeneens zo duur meer, tenzij je de Csi wil, en dat wil je waarschijnlijk ook
Op donderdag 27 februari 2003 11:20 schreef CkY2k3 het volgende:
dit is nog altijd mijn alltime favo..
en ga ik later ook kopen...
[afbeelding]jaah ik heb er al een paar keer ingezeten maar nog niet ingereden. hemels, zo luxe en zo snel
quote:Snap ik
Op donderdag 24 juli 2003 23:33 schreef Tonny het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Brrrrruut!!
Maar wat ik niet snap is die m4. Is dat gewoon een nieuwe naam voor een nieuwe m3 ofzo? Want ik heb helemaal niks gehoord over een 4-serie. Of is het een soort van Z4 Coupé, de M4 dus
quote:Lijkt me inderdaad een schuilnaam voor de nieuwe M3
Op vrijdag 25 juli 2003 00:00 schreef RaTz het volgende:[..]
Snap ik
Echt een vet leipe wagen.
Maar wat ik niet snap is die m4. Is dat gewoon een nieuwe naam voor een nieuwe m3 ofzo? Want ik heb helemaal niks gehoord over een 4-serie. Of is het een soort van Z4 Coupé, de M4 dus
quote:Hiermee wordt de nieuwe M3 inderdaad aangeduid, maar het is geen schuilnaam, de term M3 zal naar alle waarschijnlijkheid verdwijnen en M4 worden
Op vrijdag 25 juli 2003 00:12 schreef Mr._T-Rex het volgende:[..]
Lijkt me inderdaad een schuilnaam voor de nieuwe M3
(voorkant ziet er trouwens beter uit dan voorkant nieuwe 5, gelukkig!)
quote:Heeft ie nou van die ronde doucheventilatie roosters in z'n motorkap gebouwd?
Op zaterdag 27 september 2003 14:15 schreef Hugo_Boss het volgende:
Dit vind ik trouwens een van de vetste E30 M3 's die ik ooit heb gezien:
Lekkerrrrrrrr.........
quote:Had ie misschien nog over van een verbouwing
Op zaterdag 27 september 2003 14:19 schreef RaTz het volgende:[..]
Heeft ie nou van die ronde doucheventilatie roosters in z'n motorkap gebouwd?
Had ik nog nooit gezien maar geeft het wel wat extra's
een 3.0 csi uit 1972!
quote:Wat is er zo klote aan die sportonderstel? Te hard?
Op zaterdag 27 september 2003 16:29 schreef Visie het volgende:
Ik ben mijn BMW 330d een beetje zat aan het worden... klote sportonderstel... ik ben pas bij een paar saab dealers geweest en de nieuwe 9-3 gereden!! wat een auto....!!
quote:Koop dan een echte BMW en geen Corolla!!
Op vrijdag 5 juli 2002 11:31 schreef JSR het volgende:
mijn eigen auto:de BMW 318ti compact, model E46.
inmiddels al 4,5 maand oud.
quote:Op de snelweg: IDEAAL
Op zaterdag 27 september 2003 16:39 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Wat is er zo klote aan die sportonderstel? Te hard?
maar.... vreemd als het busje op me over kwam ben ik wat harder gaan fietsen om te kijken wat voor merk het was, en tot m'n verbazing aan voor- en achterkant een BMW-embleempje...
ik heb nooit geweten dat er BMW-busjes zijn... heb het kenteken onthouden maar inmiddels alweer kwijt, maar ik weet iig dat het een vrij nieuw kenteken was, nl **-B*-** in de serie 11-BB-BB dus vrij recent
maar 't ontwerp leek me niet bepaald nieuw, zijn er uberhaupt ooit BMW-busjes geweest of is het een ander merk waar door de dealer voor de fun BMW-logo's op zijn gemaakt?
edit: hij deed me wat denken aan de Toyota Hi-Ace van eind jaren 80 / begin jaren 90, maar dan net anders
quote:Lijkt me gewoon voor de FUN, BMW heeft nooit busjes gemaakt... zal waarschijnlijk ook nooit busjes maken.
Op zondag 14 december 2003 17:27 schreef ImPrEzA het volgende:
ik zag vrijdag hier in Zwolle een BMW busje rijden.... stonden groot het BMW en Mini logo op, dus zal van de dealer hier zijn.maar.... vreemd als het busje op me over kwam ben ik wat harder gaan fietsen om te kijken wat voor merk het was, en tot m'n verbazing aan voor- en achterkant een BMW-embleempje...
ik heb nooit geweten dat er BMW-busjes zijn... heb het kenteken onthouden maar inmiddels alweer kwijt, maar ik weet iig dat het een vrij nieuw kenteken was, nl **-B*-** in de serie 11-BB-BB dus vrij recent
maar 't ontwerp leek me niet bepaald nieuw, zijn er uberhaupt ooit BMW-busjes geweest of is het een ander merk waar door de dealer voor de fun BMW-logo's op zijn gemaakt?
edit: hij deed me wat denken aan de Toyota Hi-Ace van eind jaren 80 / begin jaren 90, maar dan net anders
Als de jackpot valt
quote:die velgen ..
Op zondag 14 december 2003 21:00 schreef Darknezz het volgende:
Kijk eens wat mooi....
6 Serie Cabrio
6 Serie
quote:de C2 en M12 zijn de mooiste bmw design ooit. gemaakt dor Italdesign. Jammer dat ze nooit in productie zijn gegaan
Op zondag 14 december 2003 21:12 schreef Sparkling het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier staan talloze foto's...quote:Op vrijdag 23 april 2004 08:07 schreef bikerboy het volgende:
klik even in mijn ondertitel op me site: staan talloze foto's
jammer dat je niet met credit card kan betalen in nederland. moet je voorstellen hoeveel points / miles / whatever je krijgt. andere landen kan het wel namelijkquote:Op woensdag 28 april 2004 01:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoe gaan we die dure BMW eigenlijk betalen?
Cash?
concept jaquote:Op woensdag 28 april 2004 13:19 schreef Sjoewe het volgende:
Die beige is overduidelijk een concept fotoshop
Nee, dat was dacht ik een concept carquote:Op woensdag 28 april 2004 13:19 schreef Sjoewe het volgende:
Die beige is overduidelijk een concept fotoshop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |