Beroerd geweest van die tentquote:Op zondag 29 januari 2012 17:44 schreef Diemux het volgende:
[..]
Maar goed dat je dan de details maar niet weet. Ik eet er in ieder geval nooit meer
Laatst bij Popocatepetl geweest, daar werd ik misselijk van! Nooit meer...quote:Op maandag 13 februari 2012 11:43 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Beroerd geweest van die tentSnap niet dat mensen daar werkelijk lekkere shoarma halen.
Weet jij een goed alternatief? Het is voor mijn (blijkbaar) tere maagje de enige shoarmatent waar ik bij thuiskomst geen last van hebquote:Op maandag 13 februari 2012 11:43 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Beroerd geweest van die tentSnap niet dat mensen daar werkelijk lekkere shoarma halen.
Ja! is de beste! en brengen ook nog eens tot 04.00quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:54 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Is dat die shoarmatent op de hoek, vlakbij het station? Dat is ook wel een fijne tent ja!
In Bennebroek zit zo'n oude man met een huis vol oude troep, vanochtend stond er nog een fiets te koop, denk dat je voor een klein bedrag een goede fiets bij hem kan halen. Heb hier vorig jaar voor 40 euro een fiets gekocht, prima ding.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:41 schreef das_phantom het volgende:
Beste inwoners van Haarlem
Ben op zoek naar een 2ehandsfiets en wil m kopen bij een winkel. Nu ken ik een aantal fietswinkels in t centrum maar vind die behoorlijk prijzig (b-merken) voor 150 euro, zeker gezien ik de fiets buiten moet stallen. Misschien weten jullie een winkel met goede prijzen en redelijke service?
Is t mannetje wat bijv?
Waar je vrienden zijn.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:25 schreef Haarlemmerrr het volgende:
[..]
Zelf heb ik ook nog een vraag, wat zijn leuke plekken in Haarlem om de wedstrijden van het Nederlands Elftal tijdens het EK te volgen?
www.justeat.nl/restaurants-jimmy-snackbar-haarlem/reviewsquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:13 schreef fespo het volgende:
nieuwe snackbar op de botermarkt.
waar eerst die Thai zat.
heel klein, staat maar 1 tafel
Thx voor de tip!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:25 schreef Haarlemmerrr het volgende:
[..]
In Bennebroek zit zo'n oude man met een huis vol oude troep, vanochtend stond er nog een fiets te koop, denk dat je voor een klein bedrag een goede fiets bij hem kan halen. Heb hier vorig jaar voor 40 euro een fiets gekocht, prima ding.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:58 schreef Zon het volgende:
[..]
www.justeat.nl/restaurants-jimmy-snackbar-haarlem/reviews
Constantinopel is goed! Is vlakbij Cronje.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:40 schreef Opdekop het volgende:
Ik lees alleen maar berichten over slechte horeca gelegenheden.. en ik heb net voor het eerst in m'n leven eten besteld in Haarlem..
Er zijn de laatste tijd wel twee reclames opgenomen in Haarlem...quote:Op maandag 11 juni 2012 07:34 schreef Webcrowler het volgende:
Hier in parkwijk (ik woon in de zuiderpolder, dus net niet in parkwijk eigenlijk) stonden die borden van die filmopnames ook.
Zou het niet te maken kunnen hebben met de tv serie "van god los"? Dat is bijna allemaal in Haarlem gefilmd!
Dan woon je zowat in de Cronjé.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:17 schreef Opdekop het volgende:
Ik woon hier bijna een week dus ik heb geen idee wat Cronje is, maar volgens mij zit Constantinopel zowat tegenover mijn huis..![]()
Had gisteren bij 'Ciao' besteld, wat een feest. Bezorger had de opmerking niet gelezen.. daar stond in dat m'n deurbel niet werkt. Zou bijna weer wegrijden
Of met de nieuwe serie "Divorce" die zich in Haarlem afspeelt.quote:Op maandag 11 juni 2012 07:34 schreef Webcrowler het volgende:
Hier in parkwijk (ik woon in de zuiderpolder, dus net niet in parkwijk eigenlijk) stonden die borden van die filmopnames ook.
Zou het niet te maken kunnen hebben met de tv serie "van god los"? Dat is bijna allemaal in Haarlem gefilmd!
Lol, ik woon inderdaad grenzend aan die straat.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:28 schreef Zon het volgende:
[..]
Dan woon je zowat in de Cronjé.
www.winkelcentrumcronje.nl
Of dit....quote:Op maandag 11 juni 2012 13:35 schreef Zon het volgende:
[..]
Of met de nieuwe serie "Divorce" die zich in Haarlem afspeelt.
www.nu.nl/media/2788594/rtl-komt-met-dramaserie-divorce.html
Zit zelf bij Botman. Moet het wel mee klikken, beetje excentriek figuur, type no-nonsense.quote:
Botman neemt geen patienten aan en Wassenberg is een lul de behanger!! Zelf kan ik ook geen behoorlijke huisarts vinden.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:42 schreef Opdekop het volgende:
Thanks! Dat wordt even een rondje bellen.
Ja dat is wel vet maar wel heel erg duur, en dat klimmateriaal e.d. hebben we bij de scoutinggroep ook en gebruiken we regelmatigquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:23 schreef fespo het volgende:
dacht direct aan http://www.saplaza.nl/ maar dat is ook 12 euro.
Rondje door mijn kamer? Is een hindernisbaan en survivalterrein in 1! Ik geef zelfs geld toe als het er daarna weer netjes uitziet!quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:57 schreef frumslegnulk het volgende:
Heeft iemand nog een leuk idee om te doen met +/- 10 jongens 7t/m11 jaar (scouting) om te doen als uitje, omgeving Haarlem? Het mag niet te duur zijn, Linnaeushof kost 11 euro pp en is dus te duur. Vorig jaar zijn we bij Artisklas geweest, dat was wel grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |