scheef stuurtje is spelenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zo voelt het altijd als je schrikt. Niet lullig bedoeld.
M'n broer heeft een 1150 en geen blerpijp, maar wie weet kwam ie wel langs jequote:Op maandag 2 mei 2011 19:53 schreef Drifter__ het volgende:
Hou eens op met je 1200GS(met blerpijp) door de straat! Of ben jij dat niet?![]()
Of ben je verhuisd?
Gas is rechtsquote:Maar hebbe nog tips voor de beginner?
Aha.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:39 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
M'n broer heeft een 1150 en geen blerpijp, maar wie weet kwam ie wel langs jeMaar er zijn genoeg 1200-1150-1100 in Damsko. Beetje popi-bike bij de mokers
Overigens zijn ik en mijn broer allang verhuisd, maar ga wel langs mi parentals
[..]
Gas is rechts
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:
Op het circuit, waar ze horenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:29 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Aha.![]()
Jah die sukkels, waar zijn de supersports gebleven zeg......
gebruiken?quote:
El cheapo laarzen.quote:
Neen, op een circuit staan geen lantarenpalen in de buitenbocht, en hebben ze geen bermen en bomen waar dat minder fijn is en zulksquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:13 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
De openbare weg is op bepaalde plaatsen, tussen bepaalde tijdstippen een circuit toch........
als je daar dood gevonden wilt worden,quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:13 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
De openbare weg is op bepaalde plaatsen, tussen bepaalde tijdstippen een circuit toch........
wat een onzin, OPM kom er maar in.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:29 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ja, ik reed op een naked en zonder windscherm, brrrrrr vreselijk zeg.
Had net heel stuk getypt, is t weg..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:17 schreef cageon2 het volgende:
[..]
als je daar dood gevonden wilt worden,![]()
Ik reed altijd met een marge, alleen die marge werd steeds kleiner en ben er denk ik net op tijd mee gestopt.
cheapoos hebben t ruim 6 jaar volgehoudenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
El cheapo laarzen.
Mijn oude heb ik in februari vervangen, op dezelfde plek aan de binnenkant doorgesleten.
De nieuwe zijn wel een stuk beter, strakker, dikkere zool (druk op de stepjes) mooie rits met dubbel klittenband.
(lipje van rits heeft ook klittenband om te locken) Van Polo/Louis huismerk naar euh.. geen idee.
Maar met je circuitbak was je sowiezo aan goede laarzen toe.
vreselijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:29 schreef Drifter__ het volgende:
Ja, ik reed op een naked en zonder windscherm, brrrrrr vreselijk zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |