Schrijf maar een brief aan de Stemquote:Op woensdag 27 april 2011 23:01 schreef Chanel5 het volgende:
Bij de eerste mogelijkheid moet die RAT van een Mo eruit! Klaar!
Hij mag wel stoppen nuquote:Op woensdag 27 april 2011 23:02 schreef Blackprinces het volgende:
flip mag beginnen met zijn schilderij
Je mist niks, je mag de mijne wel hebben.quote:
Ik hoop het!quote:Op woensdag 27 april 2011 23:03 schreef snetje het volgende:
als Mo echt bij haar schilderij gaat zeggen dat ze wil dat Karim vertrekt dan krijgt ze geheid een knal van Jo
quote:
lees mijn onderschrift eens, suffie?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dag Knagsje, LaPo is voor mij.
Oh ja; Ik ben er
Heb je het over je pappie?quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oeh, die klik ik vast op mijn dartbord.
Gaat ze niet zeggen joh. Die is zo sneakyquote:Op woensdag 27 april 2011 23:03 schreef snetje het volgende:
als Mo echt bij haar schilderij gaat zeggen dat ze wil dat Karim vertrekt dan krijgt ze geheid een knal van Jo
DÁN heb ik pas respect voor Joanna.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:03 schreef snetje het volgende:
Ik hoop het heel erg! Relluhhhquote:Op woensdag 27 april 2011 23:03 schreef snetje het volgende:
Hou je bek over mijn pappie of ik ga je bek verbouwen. Moet ik alvast kaas halen?quote:
Karim vroeg haar net of er iets was, toen zei ze dat ze nerveus was voor wat er ging komen.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:03 schreef snetje het volgende:
Ik moest een beetje spugenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:04 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Het idee achter het schilderij is wel leuk maar de presentatie is een beetje waardeloos
Tuurlijk wel. Secret Story is zo bekend, dat kan alles!quote:Op woensdag 27 april 2011 23:05 schreef shomila het volgende:
En op twitter wordt Mo nu helemaal afgemaakt dat gaat Maik niet lukken om te sussen.
Gisteren heeft Monique een beetje met Karim gespeeld. Straks bijt ze z'n kop er helemaal af.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:03 schreef snetje het volgende:
Denk dat ze daar te laf voor is het secreetquote:Op woensdag 27 april 2011 23:03 schreef snetje het volgende:
Does wat copypasten? Ik snap geen ruk van dat twitter??quote:Op woensdag 27 april 2011 23:05 schreef shomila het volgende:
En op twitter wordt Mo nu helemaal afgemaakt dat gaat Maik niet lukken om te sussen.
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:52 schreef Chanel5 het volgende:
Mo de RAT zegt dat ze hoopt dat hij morgen vertrekt!! Zo jij laat je ware gezicht zien!!
Jullie begrijpen toch allemaal wel dat ze die never-nooit laten gaan...quote:
Gaan we dreigen? Je bent van harte welkom hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 23:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hou je bek over mijn pappie of ik ga je bek verbouwen. Moet ik alvast kaas halen?
Dacht het niet, daar stroomt Joanna doorheenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Gisteren heeft Monique een beetje met Karim gespeeld. Straks bijt ze z'n kop er helemaal af.
Karim kan door het afvoerputje van de vergetelheid.
En terecht, het is een vuile rat, een greppelslet, stoephoer....baaaahhhhhhhquote:Op woensdag 27 april 2011 23:05 schreef shomila het volgende:
Wat zijn dat voor pillen?? Ik heb ooit eens een keertje valium gekregen van de dokter. De laagste dosering en Wazigwijfke was helemaal van de wereld. Kan ik deze zeker beter niet nemen?quote:
Is er iets dat die maik wel kan dan..behalve n konijnedansje?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:05 schreef shomila het volgende:
Je nodigt me uit?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:06 schreef knagsje het volgende:
[..]
Gaan we dreigen? Je bent van harte welkom hoor
Oe je kan er lekker van gaan zwevenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:06 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor pillen?? Ik heb ooit eens een keertje valium gekregen van de dokter. De laagste dosering en Wazigwijfke was helemaal van de wereld. Kan ik deze zeker beter niet nemen?
Flip is best leuk alleen vind ik soms dat ie gewoon beter zijn mond kan houdenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:06 schreef danilel het volgende:
Geweldig hoe de emo's van bep. users hier kunnen zweven net zoals die van mo.
flip leuk
flip niet leuk
flip leuk
flip niet leuk
Wat zo'n programma niet allemaal met je doet!
Het was een kwestie van wie de vraag goed had en dat was Karim bij de tweede ronde.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:07 schreef waterkant het volgende:
snappen jullie niet dat het de bedoeling was van de eieren dat karim zou winnen??
kluis pakken van mo
karim vertrekt morgen
weer een geldbedrag uit de kas!
Achterbaks kutkreng die eMo in #sstnl Wat heeft ze een lol ineens he? #misbaksel #terugnaarriet #metjenamaaktietquote:Op woensdag 27 april 2011 23:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Does wat copypasten? Ik snap geen ruk van dat twitter??
Told ya.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik wed dat ze tijdens haar presentatie gaat janken.
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:09 schreef Soury het volgende:
Ik moest ook janken toen ik die schilderijen zag
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:09 schreef chufi het volgende:
Jezus ze haalt het eerst op en zucht al van kut ..... En eindigt in tranen
die is echt niet goed wijsquote:Op woensdag 27 april 2011 23:09 schreef Fikkert2 het volgende:
Mo tegen Karim, ik hoop niet veel meer met je te huilen want ik wil met je lachen, toen ging ze janken![]()
Ik vind het iig het meest richting een volwassen schilderij neigen... let op... neigen!quote:
Die heb ik ook al eens gepost voor Joquote:
Dat ze dat maar op het scherm laten zien voor de grap....quote:Op woensdag 27 april 2011 23:10 schreef sjaakspark het volgende:
Karim moest eens weten wat ze in de slaapkamer zei.
Tramadolletje??quote:Op woensdag 27 april 2011 23:10 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Wat een PSYCHISCH GESTOORD wijf die Mo. Net nog heel vals en berekend over Karim: ik hoop dat ie morgen vertrekt en nu staat ze daar half te janken en heeft het over dat ze hoopt dat hij veel liefde krijgt en over hun vriendschap.
Ik word echt niet goed.
Echt niet.
Kan er niet meer tegen.
tja maar mootje doet nooit wat verkeerd he??quote:Op woensdag 27 april 2011 23:10 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Wat een PSYCHISCH GESTOORD wijf die Mo. Net nog heel vals en berekend over Karim: ik hoop dat ie morgen vertrekt en nu staat ze daar half te janken en heeft het over dat ze hoopt dat hij veel liefde krijgt en over hun vriendschap.
Ik word echt niet goed.
Echt niet.
Kan er niet meer tegen.
* Ireth gaat vast staan....quote:Op woensdag 27 april 2011 23:11 schreef liqrich het volgende:
Sharon gaat zo nog het USA volkslied erin gooien jongens
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:11 schreef liqrich het volgende:
Volgens mij niet maar Flip kijkt soms een beetje alsof die moet huilenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:11 schreef Mita het volgende:
Zit die Flip nu ook z'n tranen te verbijten, of zie ik dat niet goed
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:10 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Ik word echt niet goed.
Echt niet.
Kan er niet meer tegen.
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:11 schreef akveor het volgende:
Vleugels, vrij als een vogel? Ze bedoelt waarschijnlijk veren die ze in Gerards hol aan het steken is
Wat dan.. Dit zijn van die loze kretenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:10 schreef sjaakspark het volgende:
Karim moest eens weten wat ze in de slaapkamer zei.
Jaa is ook zeker zo, ze heeft de mooiste tekening. Maarja.. 'Kunst' ging me iets te ver om er niks over te zeggenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind het iig het meest richting een volwassen schilderij neigen... let op... neigen!
De judaskus met recht een bekstekker.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:12 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonder woorden!
Dat ze niks kon verzinnen om te zeggen en dat ze hoopte dat hij morgen weggaatquote:Op woensdag 27 april 2011 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat dan.. Dit zijn van die loze kreten
hij zal het vast en zeker op band terug zienquote:Op woensdag 27 april 2011 23:13 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dat ze niks kon verzinnen om te zeggen en dat ze hoopte dat hij morgen weggaat
Dom nep achterlijk wijfquote:Op woensdag 27 april 2011 23:12 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonder woorden!
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:14 schreef chufi het volgende:
Karim gaat een schilderij verbranden binnenkort
Ze is daarin ook vast afgestudeerdquote:Op woensdag 27 april 2011 23:13 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ik word niet goehoeedHoe kan ze nu zo slijmen bij Karim
![]()
![]()
Omdat het Mo is.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:13 schreef MartineLongchamp het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:14 schreef Chanel5 het volgende:
Ben er weg van, vindt Mo echt een van de meest gemene bewoners.... manipulatief secreet!
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:14 schreef chufi het volgende:
ditquote:Op woensdag 27 april 2011 23:14 schreef mevrouwdebok het volgende:
wat zielig voor karim ,hij is oprecht blij met mo's schilderij en zij lult achter zijn rug om dat ie weg moet morgen
heerlijk he!quote:Op woensdag 27 april 2011 23:14 schreef PC eend het volgende:
Mensen het is maar een spelletje
Wat een idioten hier
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:14 schreef Chanel5 het volgende:
Ben er weg van, vindt Mo echt een van de meest gemene bewoners.... manipulatief secreet!
Gaat hem niet worden... Door het gejank van Mo is het waterverf geworden. Dus dat brandt niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:14 schreef chufi het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:15 schreef Toverheks het volgende:
nog veel SSTreamplezier vannacht en voor straks slaap lekker
Karim is lief! Die wil geen mensen bewust kwetsen en neerhalen, in tegenstelling tot sommige anderen.....quote:Op woensdag 27 april 2011 23:14 schreef mevrouwdebok het volgende:
wat zielig voor karim ,hij is oprecht blij met mo's schilderij en zij lult achter zijn rug om dat ie weg moet morgen
Nog een weekje van de waarheid dan maar, de bewoners confronteren met de beelden?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:13 schreef MartineLongchamp het volgende:
![]()
![]()
Dat hoop ik voor hem als hij geen negatieve energie in z'n huis wilquote:Op woensdag 27 april 2011 23:14 schreef chufi het volgende:
Truste Heksjequote:Op woensdag 27 april 2011 23:15 schreef Toverheks het volgende:
Hoe erg gaat Flip op zijn bek als hij alle beelden van Mo zietquote:Op woensdag 27 april 2011 23:15 schreef sjampoeh het volgende:
wat zijn sommige mensen ook gemeen he, ik snap dat niet
Truste heksjequote:Op woensdag 27 april 2011 23:15 schreef Toverheks het volgende:
Denk dat de bewoners Mo ritueel gaan verbranden als ze nog even doorgaat....quote:Op woensdag 27 april 2011 23:15 schreef B.F.J. het volgende:
[..]
Dat hoop ik voor hem als hij geen negatieve energie in z'n huis wil
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:16 schreef bull1966 het volgende:
JoJo doe je benen bij elkaar
.
.
.
[ afbeelding ]
Kom op dat dure pvc moet effe luchten.......quote:Op woensdag 27 april 2011 23:16 schreef bull1966 het volgende:
.
.
.
[ afbeelding ]
ik wil ook helemaal geen hoogte van haar krijgenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:16 schreef Stability het volgende:
die meid is echt schiszofreen , dat kan niet anders..moet je dit nou zien slijmen?? ik krijg geen hoogte van haar hoor
Je maakt een typfoutje. Joanna.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:16 schreef waterkant het volgende:
dank dank dank..... hoogste kluis weg.... en karim
echt rijp voor opname...dit mag straks echt niet rondlopen in ons land !! ik voel me nu al bedreigd bij het idee alleen alquote:Op woensdag 27 april 2011 23:17 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik wil ook helemaal geen hoogte van haar krijgen
dit soort types kots ik op
Vind ik zielig voor lady gaga...quote:Op woensdag 27 april 2011 23:16 schreef Sonera het volgende:
Dus bij deze Mo nieuwe bijnaam ---> Judas?
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:17 schreef Chanel5 het volgende:
Allie lieve mensen welterusten!! en zie jullie!
Kijk, dat vind ik nou een goed idee !quote:Op woensdag 27 april 2011 23:17 schreef liqrich het volgende:
volgende week, week van de leugens en dan even dat geroddel in een complicatie gooien
Fijn hequote:Op woensdag 27 april 2011 23:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
Goh jongens, die haat jegens Mo zorgt wel voor verbroedering op het forum, hč?
dat weten we nu wel , je valt in herhalingquote:Op woensdag 27 april 2011 23:18 schreef waterkant het volgende:
nogmaals,,, iedereen blij
grootste pot weg karim weg
Beter in een constipatie, want ik raak aan de scheit van dat gejank van Mo.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:18 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Kijk, dat vind ik nou een goed idee !
Je hebt je zegje gedaan. Hou nu maar op.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:18 schreef waterkant het volgende:
* Ireth veert overeind en trekt een zak marshmellows uit de kast..quote:
Lees eens terug af en toe ...heb je gequote.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:18 schreef waterkant het volgende:
ja, lees je. dat heb ik ook al een paar keer geschreven. Was lolliger geweest als hij steeds de laagste kluis had gepakt.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:18 schreef waterkant het volgende:
kan de regie dat niet 'per ongeluk' even op het scherm zetten ?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Beter in een constipatie, want ik raak aan de scheit van dat gejank van Mo.
Mo wakkeert het vuur wel aan en Joanna stookt de boel wel op.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth veert overeind en trekt een zak marshmellows uit de kast..
Wie maakt het kampvuur?
kluizen ruilen nog welquote:Op woensdag 27 april 2011 23:18 schreef waterkant het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:17 schreef Chanel5 het volgende:
Allie lieve mensen welterusten!! en zie jullie!
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mo wakkeert het vuur wel aan en Joanna stookt de boel wel op.
Daar verdwaal je inquote:Op woensdag 27 april 2011 23:16 schreef bull1966 het volgende:
.
.
.
[ afbeelding ]
ik hoop het welquote:Op woensdag 27 april 2011 23:20 schreef shomila het volgende:
En gaat er nu geen lichtje branden dan bij Flip dat ze huichelachtig doet.
Nee Flip is echt te goedgelovigquote:Op woensdag 27 april 2011 23:20 schreef shomila het volgende:
is ie gewend van Joquote:Op woensdag 27 april 2011 23:20 schreef shomila het volgende:
die is stekeblindquote:Op woensdag 27 april 2011 23:20 schreef shomila het volgende:
Nee, want Flip is precies zo'n huichelaar.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:20 schreef shomila het volgende:
Heb zo een gevoel dat hij haar dumpt na SST. Vind er niks meer aan volgens mijquote:Op woensdag 27 april 2011 23:20 schreef danilel het volgende:
[..]
is ie gewend van Jo
Nu hij Jo kan verdragen kan hij Mo met gemak verdragen.
Misschien wel bij Maik, hij zit hier zometeen mee opgezadeld......muahahahaha....quote:Op woensdag 27 april 2011 23:20 schreef shomila het volgende:
gelijk heeft iequote:Op woensdag 27 april 2011 23:21 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Heb zo een gevoel dat hij haar dumpt na SST. Vind er niks meer aan volgens mij
Flip valt op dit soort vrouwen en zal dat niet inzien nu.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:20 schreef shomila het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:21 schreef Starlie het volgende:
Als ik Karim was zou ik dat schilderij over het hoofd van Monique trekken, dan heeft ze pas wat te janken!
zwaaiend naar suffie soapiequote:Op woensdag 27 april 2011 23:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
"En toen vloog Knagsje, zo het holletje weer in."
neuh, lieve knagsje zit hier bij mij in mn hamsterkooitje, rent rond in zijn radjequote:Op woensdag 27 april 2011 23:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
en maar trainen he.........in het radjequote:Op woensdag 27 april 2011 23:22 schreef danilel het volgende:
[..]
neuh, lieve knagsje zit hier bij mij in mn hamsterkooitje, rent rond in zijn radje
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:23 schreef knagsje het volgende:
[..]
en maar trainen he.........in het radje
Die toen zijn luchtbuks pakte en twintig kogels in de rat schoot. Ik zei nog zo, niet jennen manquote:
Kom je hier alleen maar om te trollen??quote:Op woensdag 27 april 2011 23:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:24 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Ja, ik was ooit schizofreen,maar het gaat nu prima met ons hoor !
ik heb het dus niet gezien, maar zou dat dus wel graag......quote:Op woensdag 27 april 2011 23:23 schreef bull1966 het volgende:
zei Mo dat niet als gevolg van de manier hoe Karim de pot deed ruilen ?
bluffie soapie........quote:Op woensdag 27 april 2011 23:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Die toen zijn luchtbuks pakte en twintig kogels in de rat schoot. Ik zei nog zo, niet jennen man
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:24 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Ja, ik was ooit schizofreen,maar het gaat nu prima met ons hoor !
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kom je hier alleen maar om te trollen??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.koest he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |