Schrijf maar een brief aan de Stemquote:Op woensdag 27 april 2011 23:01 schreef Chanel5 het volgende:
Bij de eerste mogelijkheid moet die RAT van een Mo eruit! Klaar!
Hij mag wel stoppen nuquote:Op woensdag 27 april 2011 23:02 schreef Blackprinces het volgende:
flip mag beginnen met zijn schilderij
Je mist niks, je mag de mijne wel hebben.quote:
Ik hoop het!quote:Op woensdag 27 april 2011 23:03 schreef snetje het volgende:
als Mo echt bij haar schilderij gaat zeggen dat ze wil dat Karim vertrekt dan krijgt ze geheid een knal van Jo
quote:
lees mijn onderschrift eens, suffie?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dag Knagsje, LaPo is voor mij.
Oh ja; Ik ben er
Heb je het over je pappie?quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oeh, die klik ik vast op mijn dartbord.
Gaat ze niet zeggen joh. Die is zo sneakyquote:Op woensdag 27 april 2011 23:03 schreef snetje het volgende:
als Mo echt bij haar schilderij gaat zeggen dat ze wil dat Karim vertrekt dan krijgt ze geheid een knal van Jo
DÁN heb ik pas respect voor Joanna.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:03 schreef snetje het volgende:
Ik hoop het heel erg! Relluhhhquote:Op woensdag 27 april 2011 23:03 schreef snetje het volgende:
Hou je bek over mijn pappie of ik ga je bek verbouwen. Moet ik alvast kaas halen?quote:
Karim vroeg haar net of er iets was, toen zei ze dat ze nerveus was voor wat er ging komen.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:03 schreef snetje het volgende:
Ik moest een beetje spugenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:04 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Het idee achter het schilderij is wel leuk maar de presentatie is een beetje waardeloos
Tuurlijk wel. Secret Story is zo bekend, dat kan alles!quote:Op woensdag 27 april 2011 23:05 schreef shomila het volgende:
En op twitter wordt Mo nu helemaal afgemaakt dat gaat Maik niet lukken om te sussen.
Gisteren heeft Monique een beetje met Karim gespeeld. Straks bijt ze z'n kop er helemaal af.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:03 schreef snetje het volgende:
Denk dat ze daar te laf voor is het secreetquote:Op woensdag 27 april 2011 23:03 schreef snetje het volgende:
Does wat copypasten? Ik snap geen ruk van dat twitter??quote:Op woensdag 27 april 2011 23:05 schreef shomila het volgende:
En op twitter wordt Mo nu helemaal afgemaakt dat gaat Maik niet lukken om te sussen.
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:52 schreef Chanel5 het volgende:
Mo de RAT zegt dat ze hoopt dat hij morgen vertrekt!! Zo jij laat je ware gezicht zien!!
Jullie begrijpen toch allemaal wel dat ze die never-nooit laten gaan...quote:
Gaan we dreigen? Je bent van harte welkom hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 23:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hou je bek over mijn pappie of ik ga je bek verbouwen. Moet ik alvast kaas halen?
Dacht het niet, daar stroomt Joanna doorheenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Gisteren heeft Monique een beetje met Karim gespeeld. Straks bijt ze z'n kop er helemaal af.
Karim kan door het afvoerputje van de vergetelheid.
En terecht, het is een vuile rat, een greppelslet, stoephoer....baaaahhhhhhhquote:Op woensdag 27 april 2011 23:05 schreef shomila het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |