Zeg, ik was allang blij dat ik daar hier niet meer voor hoefde op te passen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:56 schreef Poeke het volgende:
Morgen gaat ie naar de De Oliemeulen in Tilburg
Nee, eerst uitslag morgen, mevrouw blijft uit de buurt van de set totdat we definitief uitslag hebbenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
Maar Poeke serieus, hebben ze gekeken of er ergens nog babyspinnen in al dat vele spinrag zaten?
Dat ding zal wel heel veel hebben gekostquote:Op woensdag 27 april 2011 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Platbranden van de tafel vond ik geen eens een raar idee
Als je uitslag begint te krijgen dan is het misschien wel handig om een arts te raadplegen.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:34 schreef Poeke het volgende:
[..]
Nee, eerst uitslag morgen, mevrouw blijft uit de buurt van de set totdat we definitief uitslag hebben
Ik vind het dapper!quote:Op woensdag 27 april 2011 23:35 schreef Poeke het volgende:
Nou mensen, ik ga naar bed. Zodra ik iets weet dan laat ik het weten.
Trusten....mocht je echt kunnen slapenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:35 schreef Poeke het volgende:
Nou mensen, ik ga naar bed. Zodra ik iets weet dan laat ik het weten.
Daar lijkt hij helemaal niet op.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:36 schreef delano.888 het volgende:
Vast al gemeld, maar de volgende spin (genaamd: huisspin) loopt gewoon in NL rond, daar lijkt hij erg op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die hebben die enge tanden/naalden/tepels (wtfquote:Op woensdag 27 april 2011 23:36 schreef delano.888 het volgende:
Vast al gemeld, maar de volgende spin (genaamd: huisspin) loopt gewoon in NL rond, daar lijkt hij erg op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die huisspinnen rennen snel altijd! En ze zijn altijd met minstens met zijn tweeën.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:36 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er ooit 1 gezien in mijn huis, was een vreselijke dag, ik herinner hem me als zeker 5 cm (lichaam).quote:Op woensdag 27 april 2011 23:39 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Die huisspinnen rennen snel altijd! En ze zijn altijd met minstens met zijn tweeën.
De huisspin die je ziet is een mannetje op zoek naar een chick voor seks die zich op donkere plekken in je huis schuilhoudt.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:39 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Die huisspinnen rennen snel altijd! En ze zijn altijd met minstens met zijn tweeën.
't Is onzin dat spinnen altijd met z'n tweeen zijn, spinnen doen niet aan paarvoming. Meestal geldt gewoon dat als je er eentje ziet, er nog een flink aantal is dat je niet ziet (maar ze zien jou wel).quote:Op woensdag 27 april 2011 23:45 schreef tuintegel het volgende:
waarom zijn ze altijd met zijn 2en ? heel irritant. Dus als ik nu een spin zie , moet ik ook nog eens op zoek naar zijn wederhelft!
Dat is met de huisspin dus wel zo omdat het meestal een mannetje is die op zoek is naar een chick ...quote:Op woensdag 27 april 2011 23:48 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
't Is onzin dat spinnen altijd met z'n tweeen zijn, spinnen doen niet aan paarvoming. Meestal geldt gewoon dat als je er eentje ziet, er nog een flink aantal is dat je niet ziet (maar ze zien jou wel).
Mooie spin, blijkbaar eindelijk eentje waar mensen wel terecht bang voor zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |