Ze hebben deze helaas alleen in 12 en 16, anders had ik het wel geweten.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:27 schreef appelsap het volgende:
Damian (nu 4 jaar) heeft precies die fiets! Hij heeft de 16 inch maar die valt vrij groot. Hij heeft kledingmaat 110 ongeveer. De fiets is eigenlijk nog te groot voor hem.
Twijfelgeval dus..
Kan je niet gaan passen in de winkel? Ik weet dat ze hem bij ToysXL hebben.
Ik zou zelf gaan voor de 14 inch, met zijwielen zou het zeker moeten lukken.
Kan alleen een probleem worden als je hem zonder zijwielen wil laten fietsen, want dan zal de fiets toch wat te groot zijn misschien.
Oh, da's helemaal super!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:44 schreef Vicky het volgende:
BE, Amber heeft een 16inch fiets en het zadel staat nu nog heel erg laag omdat ze anders niet met haar voeten bij de grond kan. Ik heb Ambers fiets in de auto liggen, misschien moet Sasha m morgen ff proberen.
Zijn er geen 10 inch fietsjes met 2 wielen dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef p_iglet het volgende:
Leuk wij gaan hier binnenkort ook op fietsen jacht.
Wij hebben qua maat eerder een omgekeerd probleem. Pepijn wil ook leren fietsen zonder zijwieltjes, maar tot nu toe kan hij bij alle 12" fietsjes van neefjes/nichtjes en vriendjes nog echt niet met zijn voeten bij de grond. Hopelijk kunnen we een 12" vinden met een laag frame oid.
Dingen op de groei kopen doen we hier niet aan, daarvoor groeit Pepijn echt te langzaam.
Zoiets?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zijn er geen 10 inch fietsjes met 2 wielen dan?
Hier ook een Loekiefiets voor S toen ze net 2 was. En dat is inderdaad een goed (laag) frame.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:54 schreef mrien het volgende:
Loekie fietsen hebben geloof ik een laag frame p_iglet.
Toen wij vorig jaar deze kochten voor Lotte was dit de enige fiets waar ze met bijna 2 op paste qua lengte, andere 12" fietsen waren echt te groot
Bel de fietsenmaker even in de theresiastraat, van woerden geloof ik. Hij heeft ook Loekie fietsjes!quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:05 schreef p_iglet het volgende:
We gaan eens op Loekie fietsen jacht dan binnenkort. Dat vind ik ook meestal wel de leukste en stevigst ogende fietsjes.
Ze hebben op hun website staan dat een 12,5" geschikt is voor kinderen met kledingmaat 92/98... Pepijn draagt net 92, dus nu duimen dat dat past.
Hollandsche degelijkheid Herr UDquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:03 schreef ueberduitser het volgende:
Onze Thijs wordt 5 jaar, is 116cm groot en krijgt volgende week voor z'n verjaardag een 20" Gazelle.
[ afbeelding ]
Nou idd, ein echtes Hollandrad! (je ziet hier niet anders)quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:22 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Hollandsche degelijkheid Herr UD
Hij zit in 104. Ja daarom heeft hij ook 16 inch. Naar school op klein fietsje is niet te doen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:11 schreef mikoxx het volgende:
Menicole, welke maat draagt hij? Wij gaan voor de verjaardag ook een 16 inch kopen. Ze fietsen hier ook ruim een jaar zonder zijwielen en een beetje afstand afleggen is niet te doen op een 12 inch vind ik.
En deze hebben wij dus in het blauw. Al een paar keer bij Ruben aangehad en dan hing hij dus echt aan je armquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:59 schreef debuurvrouw het volgende:
De fietsenmaker vertelde dat je met leren fietsen beter aan de lage kant kan gaan zitten omdat ze dan nog goed met hun voeten bij de grond kunnen komen. Als ze dan een keer goed fietsen kan je wel naar wat groter gaan.
Volgens mij hadden mijn jongens een 16" en dat ging prima. Nu rijdt de jongste op een 24" (bijna 8)
En zo'n stang lijkt me echt helemaal niks. Wij hebben van de buren een hesje met een handvat geleend. Briljante uitvinding! want je stuurt het kind, je loopt niet de fiets rechtop te houden enzo. en als ze zwiepen en zwabberen lijkt me die stang niet handig.
[ afbeelding ]
loekie heeft wel 18 inch fietsjes met verlichting. Wij hebben ooit een Loekie Explorer in die maat voor Myrth gekocht. Er zat alleen geen slot op, maar een simpel cijferslot werkt ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:29 schreef mrien het volgende:
Ik was onlangs bij de fietsenmaker en die gaf toen aan dat een slot op de fiets van Lotte (16") toch wel moeilijk zou worden. Dus dat is misschien ook iets om rekening mee te houden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |