Nee joh, natuurlijk niet. Het lijkt alsof Real zo onsportief is, maar stiekem hebben ze dit afgesproken. Want ze zijn al helemaal in de wolken door de beker.quote:
Tegen 10 man gingen ze pas voetballen. Als het 11 tegen 11 was gebleven won Barca niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:42 schreef GGMM het volgende:
Prachtig dit.![]()
Ze hebben Barcelona helemaal vastgezet door met z'n alle te verdedigen, 2 wedstrijden wist Barca hier zogenaamd geen raad mee, en nu zijn ze gewoon door in de CL.
ik weet, ik haalde die tv personen nog eens aanquote:Op woensdag 27 april 2011 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Voetballen deden ze pas na die rooie kaart man, daarvoor was het niks.
Dat is het laatste dat ik zou doen..quote:Op woensdag 27 april 2011 22:43 schreef msnk het volgende:
Plots weet je het.
Je wordt commentator bij voetbalwedstrijden.
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik hoop echt dat ManU de finale wint ja. Dit is gewoon triest.
Als je daar kippenvel van krijgt zou ik maar eens naar de dokter gaat.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik hoop echt dat ManU de finale wint ja. Dit is gewoon triest.
Heel irritant jaquote:Op woensdag 27 april 2011 22:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Het is echt lachwekkend. Vind je het rond tikken op het middenveld niet mooi dan ben je gelijk een Barcelona hater. Dikke tering kneuzen
Jammer genoeg deze keer niet gelukt, nu kunnen alle blinde fappers weer mooi doorgaan met onzin verkondigen die ze ergens hebben gelezen/gehoord.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:42 schreef Geo3kant het volgende:
Tja.. daar heb je het dan, thuis verliezen met 2-0 en niet gevoetbald..
Volgende wedstrijd 3 of 4 man geschorst.
Tactisch slim, deze keer niet gelukt
Anti voetbal wint gelukkig niet
Daar doelde ik idd op. Bal wordt gewoon stilgelegd en Messi gaat even een stukje lopenquote:
Dat jij zegt dat er anderen zijn die onzin verkondigen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jammer genoeg deze keer niet gelukt, nu kunnen alle blinde fappers weer mooi doorgaan met onzin verkondigen die ze ergens hebben gelezen/gehoord.
Ja gatver ik moet er niet aan denken, gratis reizen en wedstrijden bezoeken en daar ook nog voor betaald krijgen, gatverdammequote:Op woensdag 27 april 2011 22:43 schreef msnk het volgende:
Plots weet je het.
Je wordt commentator bij voetbalwedstrijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
Beetje de bal op je eigen helft rond tikken is geweldig hequote:Op woensdag 27 april 2011 22:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
DOEI ANTI-VOETBALLERS UIT MADRID![]()
![]()
![]()
![]()
Vergeet niet; totaal partijdige* verslaggeving.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:46 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja gatver ik moet er niet aan denken, gratis reizen en wedstrijden bezoeken en daar ook nog voor betaald krijgen, gatverdamme![]()
Ah daar ben je weer. Je hebt toch nog 2 keer kunnen spuiten de 2e helft.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat jij zegt dat er anderen zijn die onzin verkondigen.
Ze weigeren te voetballen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:46 schreef Evertjan het volgende:
snap al die barca haters niet wat deed Barca nou verkeerd vanavond?
Messiquote:Op woensdag 27 april 2011 22:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah daar ben je weer. Je hebt toch nog 2 keer kunnen spuiten de 2e helft.
Goed spelen en winnen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:46 schreef Evertjan het volgende:
'barca haters'quote:Op woensdag 27 april 2011 22:46 schreef Evertjan het volgende:
Precies.. ze kunnen toch ook niet veel meer/anders?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:46 schreef Evertjan het volgende:
Oh ja nu slaap ik snachts ineens veel slechterquote:Op woensdag 27 april 2011 22:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Vergeet niet; totaal partijdige* verslaggeving.
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:47 schreef Don_Gurgen het volgende:
Lache al die frusti's hier. Barca was gewoon iets beter. Na de (terechte) rode kaart (Marcelo had hem ook nog moeten krijgen dus niet zeuren), werd dit nog evidenter.
En dan die mensen die de kunsten van messi ter discussie stellen. Gewoon sneu. Je maakt niet zomaar 52 doelpunten op het hoogste niveau per jaar en dan ook nog eens op belangrijke momenten als vandaag. Dat tweede doelpunt was weergaloos. Als het zo makkelijk was, wat zegt dat dan over de verdediging van Madrid? Dus hoe je het ook wendt of keert Barca was vandaag de terechte winnaar.
Het enigste wat Barcelona deed, totdat er iemand rood kreeg.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:46 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Beetje de bal op je eigen helft rond tikken is geweldig he
Geen hater, maar vond dat ook Barcelona spelers zich als een stel abortussen gedroegen op enkele uitzonderingen na. Men noemt/voelen zich beter, laat dat dan ook zien door niet mee te doen met dat gekanker. Voetballend tjah... Ze waren op bezoek, dus dat ze niet vol erop gingen kan ik ze niet kwalijk nemen eigenlijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:46 schreef Evertjan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |