Dat is beter een over commerciële sportwedstrijd hoort absoluut niet op de publieke omroep uit. Die 30 miljoen kan beter ergens anders aan besteed worden.quote:
Ja... maar overal is niet de halve finale / classico...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Iedereen hemelt Messi op om een zo'n actie. Terwijl je die overal wel een keer ziet
Voetballen deden ze pas na die rooie kaart man, daarvoor was het niks.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:40 schreef muzas het volgende:
De echt voeballende ploeg heeft gewonnen. Knap dat ze voetbal hebben kunnen laten zien in die ambiance van antivoetbal. Maar het voetbal overwint
Het is maar goed dat ik geen 3Dtv heb.. want ik had dan al 8 cumshots van die fapperts gehad
nou die 2 euro per jaar heb ik er dan graag voor over om het bij de NOS te houdenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:41 schreef Temlin het volgende:
[..]
Dat is beter een over commerciële sportwedstrijd hoort absoluut niet op de publieke omroep uit. Die 30 miljoen kan beter ergens anders aan besteed worden.
Eens. Dan geef je 30 miljoen belastinggeld uit aan voetbal, krijg je zo'n subjectieve kutcommentator er nog bij ookquote:Op woensdag 27 april 2011 22:41 schreef Temlin het volgende:
[..]
Dat is beter een over commerciële sportwedstrijd hoort absoluut niet op de publieke omroep uit. Die 30 miljoen kan beter ergens anders aan besteed worden.
BARCA DE GROOTMEESTERSquote:Op woensdag 27 april 2011 22:41 schreef Proletariaat het volgende:
Optyfen stomme hipsters die barca haten
Dit. Tom Egbersquote:Op woensdag 27 april 2011 22:41 schreef Iannn het volgende:
Barcelona was beter zeg. En na die rode kaart was het helemaal gedaan. Maar kan iemand aub iets doen aan die subjectieve verslaggeving van de NOS? Het lijkt wel freaking Barca-TV ofzo![]()
![]()
![]()
Had veel beter bij Barça gepastquote:Op woensdag 27 april 2011 22:40 schreef msnk het volgende:
Ik vraag mij echt af wat Özil denkt na iedere wedstrijd tegen Barcelona als die weer zo droevig wordt ingezet door zijn coach
Nee.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:42 schreef ValHallen het volgende:
Het is nu duidelijk: Man. United wint de champions league
Ik wil geen Barca TV kijken.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:41 schreef alors het volgende:
[..]
nou die 2 euro per jaar heb ik er dan graag voor over om het bij de NOS te houden
United niet, Van der Sar wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:42 schreef Jojoortje het volgende:
Door zulke wedstrijden gun ik het Man U. het alleen maar meer om de CL te winnen.
Een ploeg die wil voetballen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:42 schreef Jojoortje het volgende:
Door zulke wedstrijden gun ik het Man U. het alleen maar meer om de CL te winnen.
Oh fan zijn van succesploegen is niet populair zeker.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:41 schreef Proletariaat het volgende:
Optyfen stomme hipsters die barca haten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |