Je vaste dienst/contracturen krijg je uitbetaald. Kijk maar in de harmony uitdraai volgende week of ze het wel correct doen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:01 schreef Drassss het volgende:
Uhm even een achterlijke vraagje.![]()
![]()
Hoe zit het morgen qua uren/betaling. Is dit gewoon een vrijedag, krijg je wel uitbetaald als zaterdagmedewerker of is het helemaal niks.
Dank, dat ga ik even checkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:03 schreef carboni het volgende:
[..]
Je vaste dienst/contracturen krijg je uitbetaald. Kijk maar in de harmony uitdraai volgende week of ze het wel correct doen.
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:14 schreef Eenskijken het volgende:
wordt er morgen, koninginnedag, post bezorgd?
Zowiezo bezorgt TNT op maandag en deze maandag draaien we dinsdagdiensten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:36 schreef Eenskijken het volgende:
ok er wordt dus geen post bezorgd maak ik uit op de tnt site (vage kutsite trouwens).
Wat een kutzooi, betekent dus dat post op z'n vroeg pas dinsdag er weer is. Bijna een halve week laterDat is te laat ARGH!
Gooi zondag maar eens een kaartje in de bus.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:02 schreef Eenskijken het volgende:
Op maandag heb ik nog nooit post gehad. Alleen zakelijke post hoor ik wel eens..
heb ik vaak genoeg gedaan. altijd dinsdag pas..quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:08 schreef carboni het volgende:
[..]
Gooi zondag maar eens een kaartje in de bus.
Op maandagen worden poststukken met postzegel altijd gewoon bezorgd. En deze maandag wordt gewoon alles wel bezorgd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:24 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
heb ik vaak genoeg gedaan. altijd dinsdag pas..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |