hmm, dat wordt em niet, moet echt een britse kort zijn (zelf vind ik europese kort/gewone katten mooier).quote:Op woensdag 27 april 2011 21:44 schreef krengetje het volgende:
[..]
Het zijn 'gewone' katten, een mooie rode tijger en een zwarte dame met wit okselhaar.
Thnx thnxquote:Op woensdag 27 april 2011 21:44 schreef vencodark het volgende:
Ik ben er iig vandoor. Krengetje, succes met je katten en je nieuwe baan alvast!
Kloptquote:Op woensdag 27 april 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ik zie slanke dames die ik prachtig vind, maar ik zie ook stevige vrouwen die prachtig zijnUitstraling scheelt al zoveel
Ik niet. Britjes zijn veel gaverquote:Op woensdag 27 april 2011 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, dat wordt em niet, moet echt een britse kort zijn (zelf vind ik europese kort/gewone katten mooier).
In ieder geval al harstikke bedankt voor het meedenkenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, dat wordt em niet, moet echt een britse kort zijn (zelf vind ik europese kort/gewone katten mooier).
nouja, een van de twee is echt gewoon lelijk, de andere is wel mooi.quote:
Katten rulenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:45 schreef CherryLips het volgende:
britjes
kijk, een positieve opmerking over katten
Ik zit al prima op gewichtquote:Op woensdag 27 april 2011 21:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ohw kots nog even 9 x en dan hoef je niet meer te sporten
Niks voor jou dan, die katten van krengetje?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
Katten... De beesten voor single vrouwenblijven rot!
bahquote:Op woensdag 27 april 2011 21:45 schreef CherryLips het volgende:
britjes
De Europese Korthaar is gewoon een vuilnisbakkenras ongeveerquote:Op woensdag 27 april 2011 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nouja, een van de twee is echt gewoon lelijk, de andere is wel mooi.
Ik begin een beetje bang te worden wat jij zonder ons medeweten allemaal met onze poezels hebt gedaanquote:Op woensdag 27 april 2011 21:45 schreef CherryLips het volgende:
britjes
Als ze via de chinees gekomen zijn mogen ze de deur in.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks voor jou dan, die katten van krengetje?
Geaaid. Gevoederd. Kots geruimdquote:Op woensdag 27 april 2011 21:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik begin een beetje bang te worden wat jij zonder ons medeweten allemaal met onze poezels hebt gedaan
over kattenquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nouja, een van de twee is echt gewoon lelijk, de andere is wel mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Precies jaquote:Op woensdag 27 april 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Europese Korthaar is gewoon een vuilnisbakkenras ongeveerDe gemiddelde huiskat is een Europese korthaar. Britjes hebben doorgaans stambomen en zijn echte raskatten.
Het zou wel verklaren dat Loki zo hinkt en dat Japie bijna al zijn tanden mist.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:47 schreef MissMSX het volgende:
Ik begin een beetje bang te worden wat jij zonder ons medeweten allemaal met onze poezels hebt gedaan
Dat is waar. Maar de bouw van een Brit vind ik mooier.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:48 schreef krengetje het volgende:
[..]
Precies jaEn bij allebei heb je mooie en lelijke. En die van mij zijn gewoon de mooiste
![]()
Je bent een schatquote:Op woensdag 27 april 2011 21:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geaaid. Gevoederd. Kots geruimdPoging doen tot kroelen
lijnquote:
Klopt! Zijn lekker stevig en echte beertjes.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar de bouw van een Brit vind ik mooier.
Ook alquote:Op woensdag 27 april 2011 21:48 schreef Wicked-Game het volgende:
Heb een katten allergie...dus voor mij geen kat
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zou wel verklaren dat Loki zo hinkt en dat Japie bijna al zijn tanden mist.
En Mia?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zou wel verklaren dat Loki zo hinkt en dat Japie bijna al zijn tanden mist.
Die's Brits dus die vindt ze cool.quote:
Deze hebben beide een stamboom en zijn 100% ras, maar ze zijn zo domquote:Op woensdag 27 april 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Europese Korthaar is gewoon een vuilnisbakkenras ongeveerDe gemiddelde huiskat is een Europese korthaar. Britjes hebben doorgaans stambomen en zijn echte raskatten.
Kattenallergie... Engelse ziekte... Dat je nog niet in de WW zit johquote:Op woensdag 27 april 2011 21:48 schreef Wicked-Game het volgende:
Dat welquote:Op woensdag 27 april 2011 21:48 schreef krengetje het volgende:
[..]
Klopt! Zijn lekker stevig en echte beertjes.
lijnquote:Op woensdag 27 april 2011 21:48 schreef Wicked-Game het volgende:
Hello lovequote:
Allergie voor MissMSX is de ergste...quote:Op woensdag 27 april 2011 21:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kattenallergie... Engelse ziekte... Dat je nog niet in de WW zit joh
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:48 schreef krengetje het volgende:
[..]
Precies jaEn bij allebei heb je mooie en lelijke. En die van mij zijn gewoon de mooiste
![]()
Japie is homo, vandaarquote:Op woensdag 27 april 2011 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Loki is ook tof. En Japie bleef bij me uit de buurt
Je bent gewoon een manquote:Op woensdag 27 april 2011 21:48 schreef Wicked-Game het volgende:
ik zoek wel een stoeipoes maar niet zo'n stoeipoesquote:Op woensdag 27 april 2011 21:50 schreef krengetje het volgende:
Dus mochten jullie iemand weten die op zoek is naar een kat die van water houdt en een stoeipoes dan staat mijn pm-box open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |