Wel deel van grote stoere man heb jij niet begrepen?quote:
Je zei dat iedereen het probeerdequote:Op woensdag 27 april 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, jij bent ook de enige man in mijn leven
Oh jeetjequote:
GMTAquote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel deel van grote stoere man heb jij niet begrepen?
Hoe groot is groot?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef Samzz het volgende:
quote:
SSSsssst!!!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent een grote stoere man in mijn fantasiequote:
Ja het gaat echt super goed met zequote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Doe je goed.Aan de overkant was het ook maar zo, zo denk ik? Hoe ist met de katten?
You fit the descriptionquote:
Hoezo niet meenemen? En wat gebeurd er dan met Mango en..Tijger? Of hoe heette dat 2e dotje nu?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:36 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja het gaat echt super goed met ze. Ik kan ze alleen niet meenemen, dat is ech zo kut he, alleen daarom zou ik al hier willen blijven
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:29 schreef Techno het volgende:
[..]
NSFW!
dat labeltje in d'r onderbroek doet 't 'm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Volgende stap is jouw werkelijkheid.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
Jij bent een grote stoere man in mijn fantasie
Je hebt de namen goed jaquote:Op woensdag 27 april 2011 21:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoezo niet meenemen? En wat gebeurd er dan met Mango en..Tijger? Of hoe heette dat 2e dotje nu?
Echt, de details waar jullie vrouwen al niet op letten.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:37 schreef CherryLips het volgende:
dat labeltje in d'r onderbroek doet 't 'm.
Eind volgende maandquote:Op woensdag 27 april 2011 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende stap is jouw werkelijkheid.
Het is wel weer de tijd van het jaar voor de Auschwitz-look.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Echt, de details waar jullie vrouwen al niet op letten.
Ik word er een beetje misselijk van.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat labeltje in d'r onderbroek doet 't 'm.
Nog een maand om 10 centimeter te groeien.quote:
NEE!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wel weer de tijd van het jaar voor de Auschwitz-look.
Wat mij vooral opvalt is dat het zowel bij mannen als bij vrouwen nooit goed is. Dikke zeugen zijnquote:Op woensdag 27 april 2011 21:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Echt, de details waar jullie vrouwen al niet op letten.
Oh. Kwam die onderbroek bij de kringloopwinkel vandaan dan?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:38 schreef CherryLips het volgende:
Het is wel weer de tijd van het jaar voor de Auschwitz-look.
Dan heb je uiteindelijk hetzelfde effectquote:Op woensdag 27 april 2011 21:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik word er een beetje misselijk van.
Lekker dunquote:Op woensdag 27 april 2011 21:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat mij vooral opvalt is dat het zowel bij mannen als bij vrouwen nooit goed is. Dikke zeugen zijn, maar als iemand dan eens lekker dun is is het weer niet goed
Vanwaar de PI? Wil je ook?quote:
Samen de hond en jouw katten? Ze blijven hopelijk wel samen dan.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:37 schreef krengetje het volgende:
[..]
Je hebt de namen goed ja. Ik probeer nu een goed adresje voor ze te zoeken. Mijn ouders hebben een hond en we hebben het al eens geprobeert om ze samen te laten zijn maar dat koste me mijn gordijnen...
Ze moeten gewoon altijd wat te klagen hebben.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:39 schreef MissMSX het volgende:
Wat mij vooral opvalt is dat het zowel bij mannen als bij vrouwen nooit goed is. Dikke zeugen zijn, maar als iemand dan eens lekker dun is is het weer niet goed
Ja, wel lang misselijk dan hoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan heb je uiteindelijk hetzelfde effect
Slecht zeg.quote:
Ach, ik zie slanke dames die ik prachtig vind, maar ik zie ook stevige vrouwen die prachtig zijnquote:Op woensdag 27 april 2011 21:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen lekker dun en vel over beenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, de hond bij mijn katten ja.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Samen de hond en jouw katten? Ze blijven hopelijk wel samen dan.
Als ik de ruimte had, had ik ze direct overgenomenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:41 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja, de hond bij mijn katten ja.
Ja op zich zou het voor mijn schatjes nog niet zo'n drama zijn als ze apart weg zouden gaan, ze passen zich heel snel aan. Maar vind het gewoon zo ontzettend kut he. En ik wil gewoon zeker weten dat ze een goed huisje krijgen.
Dit dusquote:Op woensdag 27 april 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ik zie slanke dames die ik prachtig vind, maar ik zie ook stevige vrouwen die prachtig zijnUitstraling scheelt al zoveel
Hoe heb je dat voorelkaar gekregenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die heb ik net weggejaagd ben ik bang
Ja, begrijpelijk dat het kut is. Je bent zo dol op ze.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:41 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja, de hond bij mijn katten ja.
Ja op zich zou het voor mijn schatjes nog niet zo'n drama zijn als ze apart weg zouden gaan, ze passen zich heel snel aan. Maar vind het gewoon zo ontzettend kut he. En ik wil gewoon zeker weten dat ze een goed huisje krijgen.
Het is een gavequote:Op woensdag 27 april 2011 21:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voorelkaar gekregen
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als ik de ruimte had, had ik ze direct overgenomen
Nah, katten zijn solitaire dieren. Dus dat zal wel meevallen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, begrijpelijk dat het kut is. Je bent zo dol op ze.Mja..zouden ze elkaar niet gaan missen dan, zijn zulke goede vriendjes toch? Maar jij hebt iig nieuwe baan, dat is wel heel tof. Congrats!
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:41 schreef CherryLips het volgende:
die heb ik net weggejaagd ben ik bang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |