Nie waar! Je kreeg eenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei net nog dat ik aan je moest denkenEn wat kreeg ik, een boos poppetje omdat ik L-E wilde helpen
Ik vond het zonnetje van afgelopen weekend lekkerder.quote:
Als je leert hoe je dit woord moet gebruiken: "Nee."quote:
Ik weet niet waarom, maar als een man zoiets zegt wil ik 'm slaan.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En toch vind ik t reuze meevallen bij jou.
Jaa, die was ook lekker. Maar ff terugdenken aan voorgaande jaren kan wel leuk zijn.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vond het zonnetje van afgelopen weekend lekkerder.
T is echt lief bedoeld, dus ik snap niet waaromquote:Op woensdag 27 april 2011 21:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar als een man zoiets zegt wil ik 'm slaan.
Waarmee je dus indirect zegt dat ik een dikke reet heb? Dank Peuquote:Op woensdag 27 april 2011 21:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nie waar! Je kreeg eenen een
omdat je aan me dacht
En jij wilde L-E's mooie kontje dik maken
Ik ookquote:Op woensdag 27 april 2011 21:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar als een man zoiets zegt wil ik 'm slaan.
Mannen houden toch van een lekkere, dikke, volle kont?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarmee je dus indirect zegt dat ik een dikke reet heb? Dank Peu
"Het valt reuze mee" klinkt mij zo onoprecht in de oren. Maar ik ben een wijf in hart en nieren. Behalve als het om cola gaat dan.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T is echt lief bedoeld, dus ik snap niet waaromYuki is mooi
generaliserenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mannen houden toch van een lekkere, dikke, volle kont?
Jaquote:Op woensdag 27 april 2011 21:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh jee, hebben we nu een verschil van mening?
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*zwaait met zijn toverstaf*
nee, niet die
Dat zijn jouw woorden, niet die van mij.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarmee je dus indirect zegt dat ik een dikke reet heb? Dank Peu
Dus alles wat ik zou zeggen was sowieso fout omdat ik een man benquote:Op woensdag 27 april 2011 21:21 schreef L-E het volgende:
[..]
"Het valt reuze mee" klinkt mij zo onoprecht in de oren. Maar ik ben een wijf in hart en nieren. Behalve als het om cola gaat dan.
Dat doen vrouwen nou eenmaal!quote:
Dat niet. Andere meningen kunnen je wel helpen dingen in perspectief te zien.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook
Alsof mijn bezwaren niets waard zijn.
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mannen houden toch van een lekkere, dikke, volle kont?
Och, je mag het best zeggen hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 21:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden, niet die van mij.
[..]
Dus alles wat ik zou zeggen was sowieso fout omdat ik een man ben
je bent een vrouw, je hebt niks te zeggenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook
Alsof mijn bezwaren niets waard zijn.
Heb ik 1x gedaan, geloof me, dat wil je nietquote:Op woensdag 27 april 2011 21:22 schreef Wicked-Game het volgende:
Echt al een dame zegt, staat dit me gelijk maar zeggen dat het dr dik maakt... want als je zegt staat je goed schat geloven ze je ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |