Ik moet er dus nog tweequote:So far you've earned 15.5GB of the 16 GB maximum bonus space possible from referrals.
Zelf gedaan..? Nice hoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:56 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Operatie op de iMac geslaagd: viel nog best mee. Nu even een verse Snow Leopard erop zetten en hij kan weer knallen.
Nee want jij krijgt 500MB per referal. Want normaal is de max 8GB,quote:
Oh ja...ik was al die extra ruimte al weer vergeten. Ik heb er ook zoveel.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee want jij krijgt 500MB per referal. Want normaal is de max 8GB,
Al die link gekeken in mn vorige post?
Ik ook niet. Gewoon in VMWare Fusion een paar virtual machines aanmaken en via verschillende WiFi verbindenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:29 schreef TwyLight het volgende:
Ik ben jaloers. Ik ga nooit 32 mensen vinden die zich via mij aan wil melden
Boefje.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gewoon in VMWare Fusion een paar virtual machines aanmaken en via verschillende WiFi verbinden
VMWare Fusion installeren en dan inderdaad verschillende OS-en installeren. Ik heb al Ubuntu, Windows XP, Windows Vista, Windows 7 gebruikt. En idd verschillende netwerken; bij mijn vriendin zitten er sowieso al vier onbeveiligde in de buurt.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:35 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Boefje.
Tips om dit snel te doen? Ben niet zo thuis in vmware. Moet ik dan elke keer een nieuwe install doen? en Wat bedoel je met verschillende wifi? echte wifi netwerken of kan je dat ook nabootsen?
Ja, ging prima. Je moeten even de goede (Torx) schroevendraaiers hebben. De glazen plaat kan je er gewoon uittillen met de zuignapjes van zo'n badkamerhaakje, hij is veel lichter dan ik dacht.quote:
En dan heb je de iFixit-guide gebruikt? Klinkt als iets wat ik anders ook 's wil proberen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ja, ging prima. Je moeten even de goede (Torx) schroevendraaiers hebben. De glazen plaat kan je er gewoon uittillen met de zuignapjes van zo'n badkamerhaakje, hij is veel lichter dan ik dacht.
Thanks for the tip: ik ga me er 's in verdiepen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:22 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Yep, deze:
http://www.ifixit.com/Gui(...)e-Replacement/1008/1
Het is wel aan te raden om een hulpje bij de hand te houden: het display half omhoog houden en powerkabeltjes tegelijkertijd weer verbinden lukt niet zo goed alleen.
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:36 schreef TwyLight het volgende:
ben nu bezig met ubuntu, jezus wat is dat gaar
Beter dan ook om #383.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:45 schreef TwyLight het volgende:
18.25 trouwens
Waarom doe je nou niet ff [ en ] om Apple SC
Dat dusquote:Op donderdag 28 april 2011 08:43 schreef koffiekoekje het volgende:
Wel handig dat nieuwe SC topics automatisch in my at komenzonder te tvpen/volgen.
Mijn iBook doet het ook niet opperbest meer. Maar ja, die is 5 jaar oud, zit nota bene nog een ppc in. Ik hoef in ieder geval mijn software doorgaans niet meer te updaten, huidige versies zijn vaak niet meer voor ppc geschikt.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:27 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik ga toch maar m'n MacBook afschrijven, kreng is ook nog echt heel traag geworden (naar het feit dat m'n keyboard 't niet meer doet). Dat wordt toch even sparen voor een nieuwe, en tot die tijd zit ik achter een oude Windows machine te werken. Heb nu in een week al meer foutmeldingen gehad dan drie jaar op m'n Mac.
Wat wil je met je MBP gaan doen? De 2.3 is meer dan genoeg voor alle meest gangbare (zo niet) alle taken op je MBP. Haal zelf de 2.3 deze zondag. Zou zelf het verschil in prijs in je zak steken en er een mooie sleeve en accesoires voor kopen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:15 schreef -Menn0- het volgende:
Zit er aan te denken om een MacBook Pro te kopen maar wat is nou het verschil tussen 2.3ghz en 2.7ghz? Heeft het te maken met werksnelheid?
Afhankelijk van hoe lang dat sparen nog duurt, wil je wellicht wachten tot de volgende update. De geruchten gaan dat de Pro dan eindelijk weer eens een vernieuwd ontwerp krijgt, eentje die de kant van de Air op gaat.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:27 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik ga toch maar m'n MacBook afschrijven, kreng is ook nog echt heel traag geworden (naar het feit dat m'n keyboard 't niet meer doet). Dat wordt toch even sparen voor een nieuwe, en tot die tijd zit ik achter een oude Windows machine te werken. Heb nu in een week al meer foutmeldingen gehad dan drie jaar op m'n Mac.
quote:1501 - HUMANCENTiPAD
Airdate: 2011-04-27
Kyle is intimately involved in the development of a revolutionary new product that is about to be launched by Apple. Meanwhile, Cartman doesn't even have a regular iPad yet. He blames his mother.
Gheh, hij was leuk...quote:Op donderdag 28 april 2011 19:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Iemand de nieuwste South Park al gezien? iPad en iPhone tracking FTW
[..]
Wanneer is die update dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe lang dat sparen nog duurt, wil je wellicht wachten tot de volgende update. De geruchten gaan dat de Pro dan eindelijk weer eens een vernieuwd ontwerp krijgt, eentje die de kant van de Air op gaat.
En je kan dan natuurlijk gelijk in de Starbucks terecht, je hoeft dan niet een jaar te wachten!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik denk dat Apple voor de volgende update wacht op het Ivy Bridge platform van Intel, dat is de opvolger van Sandy Bridge dat nu in de nieuwste Macbook Pro's zit. Verwacht maar laat dit jaar / begin volgend jaar. Dus dat vergt zeker wat geduld dus.
De geruchten zijn alvast wel leuk. Naast het vermoedde nieuwe ontwerp wordt er bijvoorbeeld gepraat over compleet overgaan op SSD, of wellicht naast de gewoon blijvende HDD een kleine SSD speciaal voor het besturingssysteem. Sommigen durven ook al te dromen van een Retina scherm, gebaseerd op hoge resolutie bestanden die zijn gevonden van OS X iconen.
Het blijven maar geruchten natuurlijk, je hebt weinig zekerheid. Het is aan jezelf of je erop wilt wachten. Maar aan de andere kant, zo kun je eeuwig blijven wachten. Als je nu een huidige Pro koopt is dat natuurlijk absoluut een toffe machine.
Zo lang kan ik niet wachten. Als ik nog een maand met Windows moet werken hang ik of mezelf op, of gooi ik de computer door 't raam.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik denk dat Apple voor de volgende update wacht op het Ivy Bridge platform van Intel, dat is de opvolger van Sandy Bridge dat nu in de nieuwste Macbook Pro's zit. Verwacht maar laat dit jaar / begin volgend jaar. Dus dat vergt zeker wat geduld dus.
De geruchten zijn alvast wel leuk. Naast het vermoedde nieuwe ontwerp wordt er bijvoorbeeld gepraat over compleet overgaan op SSD, of wellicht naast de gewoon blijvende HDD een kleine SSD speciaal voor het besturingssysteem. Sommigen durven ook al te dromen van een Retina scherm, gebaseerd op hoge resolutie bestanden die zijn gevonden van OS X iconen.
Het blijven maar geruchten natuurlijk, je hebt weinig zekerheid. Het is aan jezelf of je erop wilt wachten. Maar aan de andere kant, zo kun je eeuwig blijven wachten. Als je nu een huidige Pro koopt is dat natuurlijk absoluut een toffe machine.
Ongeopend in doos zit er een soort sticker over de(een deel van) de rand van het doosje, dus waar je het doosje 'splitst' daar zit een seal op. Op de iPod zelf zit inderdaad een grote sticker die van onderen uit twee flapjes bestaat, want hij loop van beneden voor naar de bovenkant door naar achter naar beneden en mondt weer uit in een flapje. Met een zwart streepje op het flapje zelfs als ik het goed heb. De iPod Touch 4th gen is natuurlijk te herkennen aan de camera's maar dat hoef ik je niet te vertellen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zijn er al rumours van de nieuwe Ipod Touch bekent en wanneer komt deze wellicht uit?
Ik ga morgen mijn Ipod Touch vierde generatie voor 142 euro ophalen. Een bedrag dat wel goed is toch? Krijg er trouwens gratis een Belkinhoes bij. Waar moet ik trouwens opletten om er zeker van te zijn dat het om een honderd procent nieuwe Ipod gaat naast de oordoppen. Een nieuwe Ipod heeft op het scherm een sticker dacht ik?
Oktober schat ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:34 schreef no1uknow het volgende:
De MacBook Pro is overigens in februari geupdate, een volgende update zal echt niet eerder dan winter 2011/2012 zijn gok ik zo.
Hoe bedoel je? Die je hebt gekocht op de iPod zelf via de iTunes app?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Werkt trouwens Itunes makkelijk met het synchroniseren van single tracks dat je gedownload hebt in de Ipod.
hahahaha!!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:02 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
So far you've earned 16GB of the 16 GB maximum bonus space possible from referrals.
Nee, losse tracks downloaden voor eigen gebruik bijvoorbeeld via utorrent. Of wil jij zeggen dat jij dat niet doetquote:Op donderdag 28 april 2011 23:03 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Die je hebt gekocht op de iPod zelf via de iTunes app?
Dat zeg ik niet maar jij zegt met jouw zin "Werkt trouwens Itunes makkelijk met het synchroniseren van single tracks dat je gedownload hebt in de Ipod." dat je nummers 'in' je iPod wilt syncen met iTunes.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, losse tracks downloaden voor eigen gebruik bijvoorbeeld via utorrent. Of wil jij zeggen dat jij dat niet doet.
Het is duidelijk wat daar beschreven staat, allicht dat ''in'' op moet zijn maar voor de rest is het correct. Daarnaast vroeg ik niet naar de manier of wijze hoe jij je muziek synchroniseert vanuit je Iphone. De vraag was echter; is dit mogelijk. De wijze hoe jij Itunes beschrijft lijkt overduidelijk dat dit tot de mogelijkheden behoort.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar jij zegt met jouw zin "Werkt trouwens Itunes makkelijk met het synchroniseren van single tracks dat je gedownload hebt in de Ipod." dat je nummers 'in' je iPod wilt syncen met iTunes.
Maar om op je vraag in te gaan, ik sync mijn iPhone met een afspeellijst genaamd 'iPhone 4' waar ik alle muziek in zet die ik op m'n iPhone wil hebben. Heb ik een nummer of een album gedownload, dan voeg ik die toe aan iTunes en sleep ik dat nummer/album op die afspeellijst en ik sluit mijn iPhone aan waarna die automatisch synct en die nummers overzet.
Als je goed leest zie je dat ik single tracks op m'n iPhone zet door ze in m'n afspeellijst te slepen en vervolgens m'n iPhone te syncen, voel je niet aangevallenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het is duidelijk wat daar beschreven staat, allicht dat ''in'' op moet zijn maar voor de rest klopt het an sich. Daarnaast vroeg ik niet naar de manier of wijze hoe jij je muziek synchroniseert vanuit je Iphone. De vraag was echter; is dit mogelijk.
En als je goed had gelezen, had je net voor je post mijn edit kunnen lezen. De bedoeling is; vanuit de pc de bestanden over te zetten op Itunes en daarna te synchroniseren op de Ipod.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Als je goed leest zie je dat ik single tracks op m'n iPhone zet door ze in m'n afspeellijst te slepen en vervolgens m'n iPhone te syncen, voel je niet aangevallen!
edit: Dat het dus (onder andere) op die manier kan. Of bedoel je nou totaal iets anders?
Dat had ik nou ook, maar je kan heel gemakkelijk (op een Mac in ieder geval) gewoon een mp3tje of een mapje met mp3's slepen op iTunes (op het icoon voor de Mac of op het venster voor Mac & Windows) , dan importeert iTunes deze automatisch. Als je een beetje initiatief-nemend was geweest dan had je al gewoon bovenin (op Windows) op bestand geklikt, op de Mac op Archief en dan had je op 'Voeg toe aan bibliotheek' geklikt.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Het is mij nog steeds niet duidelijk wat je vraag nou is.
Als je een beetje oplettender was geweest had je kunnen weten dat deze vragen gerelateerd waren aan de Ipod, die ik nog niet heb. Daarnaast heb ik geen Imac en heb dit ook nimmer gesteld, deze te hebben. Maar goed eerst maar eens ophalen.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:42 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat had ik nou ook, maar je kan heel gemakkelijk (op een Mac in ieder geval) gewoon een mp3tje of een mapje met mp3's slepen op iTunes (op het icoon voor de Mac of op het venster voor Mac & Windows) , dan importeert iTunes deze automatisch. Als je een beetje initiatief-nemend was geweest dan had je al gewoon bovenin (op Windows) op bestand geklikt, op de Mac op Archief en dan had je op 'Voeg toe aan bibliotheek' geklikt.
Geef ik je antwoord, behandel je me zoquote:Op donderdag 28 april 2011 23:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Als je een beetje oplettender was geweest had je kunnen weten dat deze vragen gerelateerd waren aan de Ipod, die ik nog niet heb. Daarnaast heb ik geen Imac en heb dit ook nimmer gesteld, deze te hebben. Maar goed eerst maar eens ophalen.
Je zou maar voor de grap twee Ipod's ophalen, nietwaarquote:Op donderdag 28 april 2011 23:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Geef ik je antwoord, behandel je me zoIk kan niet ruiken of je wel of geen iPod hebt, ongeacht of je binnenkort een Touch op gaat halen. En omdat ik ook niet wist of je een Mac of Windows hebt, heb ik ook beide genoemd!
Maar graag gedaan hoor
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je zou maar voor de grap twee Ipod's ophalen, nietwaar.
Ik lees op die link van je overigens wel dat mensen na een paar dagen/weken al hun extra space weer kwijt zijn geraakt: Dropbox heeft dan door dat je de boel loopt te neppen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:02 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
So far you've earned 16GB of the 16 GB maximum bonus space possible from referrals.
Welke link?quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik lees op die link van je overigens wel dat mensen na een paar dagen/weken al hun extra space weer kwijt zijn geraakt: Dropbox heeft dan door dat je de boel loopt te neppen.
damn niet gezien dat er meerdere paginas met comments warenquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
http://tippopotamus.blogs(...)opbox-with-free.html
Featured iTunes Tutorialsquote:Op donderdag 28 april 2011 23:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Als je een beetje oplettender was geweest had je kunnen weten dat deze vragen gerelateerd waren aan de Ipod, die ik nog niet heb. Daarnaast heb ik geen Imac en heb dit ook nimmer gesteld, deze te hebben. Maar goed eerst maar eens ophalen.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
damn niet gezien dat er meerdere paginas met comments waren
quote:White iPhone 4 Slightly Thicker Than Black iPhone 4
Earlier today, a MacRumors reader notified us that the white iPhone 4 is ever so slightly thicker than the black iPhone 4. It's a small difference, but enough that the white iPhone 4 wouldn't fit in his Incase slider case.
Just picked up the white iPhone 4 and realized it doesn't fit into my Incase slider case. It appears that Apple has increased the size of the plastic that borders the glass on both sides by about 1mm.
Ryan Cash of Marketcircle discovered the same and noticed it just by picking it up.
A colleague of mine just picked up a 16 GB iPhone 4 in white. I was a bit surprised when I picked it up off his desk (I had my black 32 GB in my other hand at the same time) it immediately felt thicker.
Cash offers some comparison photos (one embedded above) between the white and black iPhone 4 showing the slight difference. The small difference may be enough to affect tight fitting slider cases as evidenced by our reader's experience.
Tipb quantifies the difference at 0.2mm. They tested some cases which seemed fine on both, though only had one slider-design to test.
Gebruik gewoon MAMP, joh.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:02 schreef n8n het volgende:
iemand enig idee hoe je de folder van web sharing aanpast?
Niet, kan alleen nog in de Mac App Storequote:Op vrijdag 29 april 2011 21:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe kan je in de app store (iPad) een overzicht van je transacties zien?
http://support.apple.com/kb/HT2727quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe kan je in de app store (iPad) een overzicht van je transacties zien?
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Iemand de nieuwste South Park al gezien? iPad en iPhone tracking FTW
[..]
Als je je order plaatst staat er bij hoe lang het ongeveer duurt. Als je geen aanpassingen hebt gemaakt, en dus een standaard model neemt duurt het zo'n 2 á 3 dagen. Let wel: de Apple Store verwerkt geen bestellingen in het weekend, als je dus nu besteld dan wordt die pas maandag verwerkt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:54 schreef La_Vita het volgende:
Na een half jaar twijfelen nu toch maar de knoop doorgehakt, ik ga een 15 inch macbookpro kopen![]()
Ik ben even benieuwd, hoe lang is de verzendtijd van de apple store?
Oke thanks! zoveel haast heb ik niet, maar 2/3 dagen valt me reuze meequote:Op zaterdag 30 april 2011 12:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je je order plaatst staat er bij hoe lang het ongeveer duurt. Als je geen aanpassingen hebt gemaakt, en dus een standaard model neemt duurt het zo'n 2 á 3 dagen. Let wel: de Apple Store verwerkt geen bestellingen in het weekend, als je dus nu besteld dan wordt die pas maandag verwerkt.
Je kan ze wel opnieuw downloaden, maar dan moet je ze opnieuw "kopen" in de store, en zal apple je vervolgens geen 2e keer aanrekenen. Al staat er wel 'buy' ipv free, geloof ik.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:07 schreef TwyLight het volgende:
Je kan ze niet opnieuw downloaden, maar als je ze op je iPad zet worden ze wel gesynchroniseerd naar iTunes
Bij apps ja, bij muziek moet je gewoon twee keer betalen.. of is dat tegenwoordig veranderd?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:35 schreef fyah het volgende:
[..]
Je kan ze wel opnieuw downloaden, maar dan moet je ze opnieuw "kopen" in de store, en zal apple je vervolgens geen 2e keer aanrekenen. Al staat er wel 'buy' ipv free, geloof ik.
Oh dan had ik het over apps denk ikquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Bij apps ja, bij muziek moet je gewoon twee keer betalen.. of is dat tegenwoordig veranderd?
Je kan ze gewoon afspelen, op je iPod of discman zetten etcquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar als ik ze synchroniseer, zijn ze dan ook echt afspeelbaar op de pc, of is dat alleen een soort van backup?
Wel iets om op te letten inderdaad. Ok, stel ik koop iets op mijn ipad. Dat synchroniseer ik met de computer. Later verwijder ik het van de ipad (ruimte vrijmaken ofzo). Blijft het dan gewoon beschikbaar op de computer, of wordt dat bij een volgende synchronisatie eraf gegooid?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:57 schreef TwyLight het volgende:
Nee, maar als je die muziek wegpleurd dan ben je het wel echt kwijt (als je geen backups hebt) je mag het dus niet graties opnieuw downloaden.
logisch, toch?
Die blijven in je iTunes library op de computer staan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wel iets om op te letten inderdaad. Ok, stel ik koop iets op mijn ipad. Dat synchroniseer ik met de computer. Later verwijder ik het van de ipad (ruimte vrijmaken ofzo). Blijft het dan gewoon beschikbaar op de computer, of wordt dat bij een volgende synchronisatie eraf gegooid?
quote:Op zondag 1 mei 2011 11:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Handig programma om je video's te converteren. http://download.cnet.com/(...)2194_4-10661456.html
quote:OPERATING SYSTEM: Windows 98/Me/2000/XP/2003/Vista/Server 2008/7/NT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |