Ik moet er dus nog tweequote:So far you've earned 15.5GB of the 16 GB maximum bonus space possible from referrals.
Zelf gedaan..? Nice hoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:56 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Operatie op de iMac geslaagd: viel nog best mee. Nu even een verse Snow Leopard erop zetten en hij kan weer knallen.
Nee want jij krijgt 500MB per referal. Want normaal is de max 8GB,quote:
Oh ja...ik was al die extra ruimte al weer vergeten. Ik heb er ook zoveel.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee want jij krijgt 500MB per referal. Want normaal is de max 8GB,
Al die link gekeken in mn vorige post?
Ik ook niet. Gewoon in VMWare Fusion een paar virtual machines aanmaken en via verschillende WiFi verbindenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:29 schreef TwyLight het volgende:
Ik ben jaloers. Ik ga nooit 32 mensen vinden die zich via mij aan wil melden
Boefje.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gewoon in VMWare Fusion een paar virtual machines aanmaken en via verschillende WiFi verbinden
VMWare Fusion installeren en dan inderdaad verschillende OS-en installeren. Ik heb al Ubuntu, Windows XP, Windows Vista, Windows 7 gebruikt. En idd verschillende netwerken; bij mijn vriendin zitten er sowieso al vier onbeveiligde in de buurt.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:35 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Boefje.
Tips om dit snel te doen? Ben niet zo thuis in vmware. Moet ik dan elke keer een nieuwe install doen? en Wat bedoel je met verschillende wifi? echte wifi netwerken of kan je dat ook nabootsen?
Ja, ging prima. Je moeten even de goede (Torx) schroevendraaiers hebben. De glazen plaat kan je er gewoon uittillen met de zuignapjes van zo'n badkamerhaakje, hij is veel lichter dan ik dacht.quote:
En dan heb je de iFixit-guide gebruikt? Klinkt als iets wat ik anders ook 's wil proberen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ja, ging prima. Je moeten even de goede (Torx) schroevendraaiers hebben. De glazen plaat kan je er gewoon uittillen met de zuignapjes van zo'n badkamerhaakje, hij is veel lichter dan ik dacht.
Thanks for the tip: ik ga me er 's in verdiepen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:22 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Yep, deze:
http://www.ifixit.com/Gui(...)e-Replacement/1008/1
Het is wel aan te raden om een hulpje bij de hand te houden: het display half omhoog houden en powerkabeltjes tegelijkertijd weer verbinden lukt niet zo goed alleen.
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:36 schreef TwyLight het volgende:
ben nu bezig met ubuntu, jezus wat is dat gaar
Beter dan ook om #383.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:45 schreef TwyLight het volgende:
18.25 trouwens
Waarom doe je nou niet ff [ en ] om Apple SC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |