Die onzin lees ik al helemaal nietquote:Op woensdag 27 april 2011 20:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat alles heb ik al uitgelegd in het mo topic
Die Mo gaat er niet uit, want de regie zorgt er wel voor dat ze niet wordt genomineerdquote:Op woensdag 27 april 2011 20:34 schreef meneertje1972 het volgende:
Heb alle afleveringen gezien, dit was de beste. Geen gedoe met 'zakloopmissies' maar puur het gedrag van den mensen naar elkaar toe.
PS: jammer dat Gerard of Karim eruit moet terwijl Monique er uit wil.
Waarom klimt ze het hek niet over of iets dergelijks dan voorkomt ze dat een van hen eruit moet.
14 jarige hyveshoertjes die haar stoer vinden en ook zo willen zijn.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:32 schreef flugeltje het volgende:
Ik snap het eigenlijk niet zo goed, ik hoor alleen maar negatieve geluiden over Jo, maar toch staat ze altijd ruim bovenaan
Zou je es moeten doen, de zus van de shrink was er weerquote:
en de verlepte theezakjes en de treksokken niet vergeten hequote:Op woensdag 27 april 2011 20:34 schreef muzas het volgende:
[..]
14 jarige hyveshoertjes die haar stoer vinden en ook zo willen zijn.
Nee hoor, de productie/redactie zou dat kunnen. De regie interesseert het hoegenaamd geen bal wie er blijft, zij brengen de aanwezigen alleen in beeld.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:34 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Die Mo gaat er niet uit, want de regie zorgt er wel voor dat ze niet wordt genomineerd
Karim en Gerard kan ik mee in, maar die hoer van een Mo die alleen maar jankt en zeikt.....quote:Op woensdag 27 april 2011 20:34 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
zou ik best durven zeggen hoor, maar ik ben al voor gerard, karim en mo naar de finaleen die laatste is ook geen populaire mening lol
Is tevergeefsquote:
De produktie dan.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, de productie/redactie zou dat kunnen. De regie interesseert het hoegenaamd geen bal wie er blijft, zij brengen de aanwezigen alleen in beeld.
Ze is te laf,als ze geen namen had genoemd bij het nomineren was ze zelf genomineerd geweest!quote:Op woensdag 27 april 2011 20:34 schreef meneertje1972 het volgende:
Heb alle afleveringen gezien, dit was de beste. Geen gedoe met 'zakloopmissies' maar puur het gedrag van den mensen naar elkaar toe.
PS: jammer dat Gerard of Karim eruit moet terwijl Monique er uit wil.
Waarom klimt ze het hek niet over of iets dergelijks dan voorkomt ze dat een van hen eruit moet.
Die heeft er verstand van....quote:Op woensdag 27 april 2011 20:37 schreef knagsje het volgende:
[..]
de verlepte theezak houd je in de gaten hoor
zou ze willen de crack...quote:Op woensdag 27 april 2011 20:38 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Die heeft er verstand van....
Eigenaar van SST?????
gevalletje mama Jo werd zojuist beschreven.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:37 schreef dieenebart het volgende:
Als er zo weinig mensen kijken, koop je zo'n nominatie af met een paar duizend euro. Zelf wat mensen inschakelen om allemaal 250 euro te sms'en, of via ziggo te rodeknoppen. Uiteindelijk levert de overwinning meer op dan je kwijt bent aan sms-kosten.
Leeft ie nogquote:Op woensdag 27 april 2011 20:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zou je es moeten doen, de zus van de shrink was er weer
Toch zeker een dikke 0%quote:Op woensdag 27 april 2011 20:39 schreef afca_oc het volgende:
Maar als dit 'een' normale tussenstand is wil ik niet weten hoeveel procent Mo zal halen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |