had je gejank al gezegdquote:Op woensdag 27 april 2011 20:29 schreef Gert het volgende:
Met vandaag :
-kluizen wissel
-gezeik en gezeur
-gejank
-geruzie
en verder
Gelijk heb je....quote:Op woensdag 27 april 2011 20:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is de redactie die dit alles veroorzaakt hoor
quote:
Mijn hemel, hoe opzichtig kan het zijn!quote:
Afstemmen ja, op Nederland 3.quote:
Zie je wel: pure fraude!quote:
Ja zeker het is een gevangenis. Als ze weg wil dan gaat ze gewoon.. Maar ik wil haar er nog 2 dagen houdenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is de redactie die dit alles veroorzaakt hoor
Oehquote:
Snap ikquote:Op woensdag 27 april 2011 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zeker het is een gevangenis. Als ze weg wil dan gaat ze gewoon.. Maar ik wil haar er nog 2 dagen houden
Die moeten ze echt operatief uit het huis halen, volgens mij.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:32 schreef flugeltje het volgende:
Ik snap het eigenlijk niet zo goed, ik hoor alleen maar negatieve geluiden over Jo, maar toch staat ze altijd ruim bovenaan
Kijk ff op Twitterquote:Op woensdag 27 april 2011 20:32 schreef flugeltje het volgende:
Ik snap het eigenlijk niet zo goed, ik hoor alleen maar negatieve geluiden over Jo, maar toch staat ze altijd ruim bovenaan
Dat zeg ik... omdat er velen op haar schelden, niet iedereen er voor uit durft te komen dat ze voor Jo zijn.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:32 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die moeten ze echt operatief uit het huis halen, volgens mij.
Dat alles heb ik al uitgelegd in het mo topicquote:Op woensdag 27 april 2011 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zeker het is een gevangenis. Als ze weg wil dan gaat ze gewoon.. Maar ik wil haar er nog 2 dagen houden
precies.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:32 schreef flugeltje het volgende:
Waarom zou je het niet geloven? Jo is een toppertje, dat kan heel Nederland toch zien?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:30 schreef rico80 het volgende:
Ja hoor ik ben debiel, dit geloof ik natuurlijk
zou ik best durven zeggen hoor, maar ik ben al voor gerard, karim en mo naar de finalequote:Op woensdag 27 april 2011 20:33 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Dat zeg ik... omdat er velen op haar schelden, niet iedereen er voor uit durft te komen dat ze voor Jo zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |