quote:@HendroitI its recorded from theater mode, that causes the 'lagg'.
quote:@HendroitI have you ever used theater mode dumbass?
quote:@HendroitI You do know that theater mode is very poor?
Waarschijnlijk heb ik nog wel vaker een reply gehad maar daar natuurlijk geen berichtje over gekregen.quote:@HendroitI no, that's only because it's theater mode, you can clearly see it at 00:00, he took one second to play the video
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My dials are pupillated.
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:12 schreef Captainp00face het volgende:
Verkapte 'kijk hoeveel thumbs up ik krijg' topic..
Thumbs up als je het met me eens bent.
KGBilipov.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Russisch complot! KIJKovitch UITski KGB!
Mensen die youtube op zijn Nederlands willen typenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:42 schreef Shispeed het volgende:
gamers![]()
gamers die na gamefilmpjes van andere gamers kijken op joetjoep___!
Mensen die de Nederlandse versie van Youtube niet kennen.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mensen die youtube op zijn Nederlands willen typen
Jij bent de titel 'man' niet waardig.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:47 schreef Matennaaier het volgende:
Waarom hebben jullie daar <<<<<<<<<< bij dat plaatje een man met stropdas en ik niet?!
Och:quote:Op woensdag 27 april 2011 20:03 schreef Hendroit het volgende:
Waarschijnlijk heb ik nog wel vaker een reply gehad
Theatre mode man, jesus.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:16 schreef Hendroit het volgende:
[..]
Lol, wist niet dat het inmiddels al zoveel reacties waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |