Waarom luistert Mo dan wel?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:06 schreef beequeen het volgende:
De Stem is een fakking grote neger die je anaal penetreert als je niet luistert. met dank aan Cc.
Komt nogquote:Op woensdag 27 april 2011 20:07 schreef Maver24 het volgende:
Krijgen we dat van karim niet te zien. Wtf
jawel, was in het voorstukje te zienquote:Op woensdag 27 april 2011 20:07 schreef Maver24 het volgende:
Krijgen we dat van karim niet te zien. Wtf
Ik ben inmiddels zo gek als een deur na alle RLS's.quote:
Rot op wat kan mij dat schelenquote:
datquote:Op woensdag 27 april 2011 20:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
You're talking a lot...but you don't say anything
Talking Heads - Psycho Killer
Regisseur: "En dan moet je nu kijken alsof Maik én je ouders levenslang naar Guantanamo Bay moeten. Met aids."quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Regisseur: "En dan moet je nu kijken alsof Maik én je ouders levenslang naar Guantanamo Bay moeten. Met aids."
HOP!![]()
[ afbeelding ]
Oscarrrrrrrrrrquote:Op woensdag 27 april 2011 20:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Regisseur: "En dan moet je nu kijken alsof Maik én je ouders levenslang naar Guantanamo Bay moeten. Met aids."
HOP!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:08 schreef Gert het volgende:
[..]
HOP!![]()
[ afbeelding ]
dat was in het begin een keer gezegd door de stem.. maar volgens mij hoeft dat niet meerquote:Op woensdag 27 april 2011 20:09 schreef iBenny het volgende:
Waarom moeten eigenlijk nog steeds alle bewoners naar buiten na de telefoon?
Nee joh, hij houdt gewoon van haar limburgse gezelligheid.quote:
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 27 april 2011 20:10 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
dat was in het begin een keer gezegd door de stem.. maar volgens mij hoeft dat niet meermaar ze doen het wel.. kuddedieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |