klinkt als die mafkees van een Paul Bocuse. Oude kok heeft mede nouvelle cuisine geintroduceerd. Heeft ook een heel groot draaiorgel in zijn bedrijf staanquote:Op woensdag 27 april 2011 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
weet ook geen naam meer hoor, maar heb eens een uitzending gezien over de toprestaurants in Parijs, was een (m.i. nogal arogante) kok bij die bijna boos werd omdat hij kok genoemt werd, zag zichzelf als een kunstenaar. Serveerde een hoofdgerecht waarbij je via een schelp naar zeegeluiden moest luisteren omdat dat het gerecht volledig afmaakte.
Gewoon doen, open nieuw deel en oude deel onder het rijtje, kind kan de was doen, als er maar een nieuwe is.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja zag ik, wilde ik op reageren, zag toen dat ie #299 had, en ik ben nog een beetje timide om daar meteen lapo te pakken
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
klinkt als die mafkees van een Paul Bocuse. Oude kok heeft mede nouvelle cuisine geintroduceerd. Heeft ook een heel groot draaiorgel in zijn bedrijf staan
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:29 schreef superkokje het volgende:
ik ben er weg van, hoop zo op een nacht van ruim 9 uur
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:29 schreef superkokje het volgende:
Welterusten!quote:Op woensdag 27 april 2011 23:29 schreef superkokje het volgende:
Kokje isquote:Op donderdag 28 april 2011 00:05 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, ben weer terug. Wie zijn er al naar bed?![]()
Hi!quote:Op donderdag 28 april 2011 00:05 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, ben weer terug. Wie zijn er al naar bed?![]()
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kokje is, Bollo weet ik ff niet, de hond uitlaten misschien of zit ook te lurken in DE. Kahaarin en ik zitten te chasen.
Alles goed gegaan bij je moesje?
edit.... bollo is nog in de SC![]()
ja hoor, ging goed. Krijg je hè als ze 67 en 76 zijn en net hun allereerste computer gekocht hebben. heb ze ook nog effe laten zien hoe ze tornado's kunnen chasen. Die mensen weten niet wat ze meemaken joh. Och joh, dus ik zie nu wat die man op dit moment in de auto ziet. Hoe kan 't toch hè.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kokje is, Bollo weet ik ff niet, de hond uitlaten misschien of zit ook te lurken in DE. Kahaarin en ik zitten te chasen.
Alles goed gegaan bij je moesje?
edit.... bollo is nog in de SC![]()
mijn mams wou 1,5 jaar geleden perse een computer hebben, dus wij hoopten dat ze met ons wilde msn-en of iets dergelijks. Computer aangeschaft, in de hoop haar op het www te laten surfen, blijkt het dat haar zicht zo slecht geworden is dat ze het scherm niet eens meer kan lezenquote:Op donderdag 28 april 2011 00:10 schreef Ceetje.. het volgende:
ja hoor, ging goed. Krijg je hè als ze 67 en 76 zijn en net hun allereerste computer gekocht hebben. heb ze ook nog effe laten zien hoe ze tornado's kunnen chasen. Die mensen weten niet wat ze meemaken joh. Och joh, dus ik zie nu wat die man op dit moment in de auto ziet. Hoe kan 't toch hè.
hier nietquote:Op donderdag 28 april 2011 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
het regent hier in Amsterdamen hard ook
Je mag de regen van mij wel hebben hoor..... (jij hebt het water harder nodig dan de boeren hier)quote:Op donderdag 28 april 2011 00:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
hier niet
en waarom doet cbs het hier niet
Bij mij in CHrome ook niet maar firefox doet het wel, misschien kun je dat proberen?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
hier niet
en waarom doet cbs het hier niet
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bij mij in CHrome ook niet maar firefox doet het wel, misschien kun je dat proberen?
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:35 schreef bollokus het volgende:
en ik wou nog wel op tijd naar bed vandaag
edit: alweer
Bliksem?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
BLIKSEMer worden foto's gemaakt van Amsterdam
wilde er ook vroeg inquote:Op donderdag 28 april 2011 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jij niet alleen Bollo, jij niet alleen
gister was het ook veul te laat had gewoon de laptop langs het bed staanquote:Op donderdag 28 april 2011 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jij niet alleen Bollo, jij niet alleen
quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
gister was het ook veul te laat had gewoon de laptop langs het bed staan
ik kom alleen mijzelf tegen als ik morgenochtend naar mijn werk moetquote:Op donderdag 28 april 2011 00:37 schreef Ceetje.. het volgende:
wilde er ook vroeg inmaar blijf tot uiterlijk 1.30 heb ik besloten, anders kom ik Mark om 2.00 uur tegen als hij opstaat om te gaan werken, vind ie nooit zo leuk
gecapt ?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zojuist hier in amsterdam oost wel, een hele mooie
quote:
daar hoef ik morgen en overmorgen niet naartoe, mja, hier thuis moet ook het eea gebeuren en de kids moeten morgen om 8.30 gewoon op school zijnquote:Op donderdag 28 april 2011 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik kom alleen mijzelf tegen als ik morgenochtend naar mijn werk moet
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kwam onverwacht, maar ik hoor dat het nu weer begint te rommelen (en nog harder regenen). nog ff wachten of het doorzet, dan sluit ik de katten op, kan ik het raam opzetten en mijn fototoestel op sec. auto cap zetten
bij mij doet ze het nu welquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kwam onverwacht, maar ik hoor dat het nu weer begint te rommelen (en nog harder regenen). nog ff wachten of het doorzet, dan sluit ik de katten op, kan ik het raam opzetten en mijn fototoestel op sec. auto cap zetten
moest ff alle streams refreshen, maar alles was tegelijkertijd doodquote:
welke? die van sst? heb ik de hele avond nog niet gekeken, hihihihihihiquote:
dit is er nu op de streamsquote:Op donderdag 28 april 2011 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moest ff alle streams refreshen, maar alles was tegelijkertijd dood
SSTquote:Op donderdag 28 april 2011 00:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
welke? die van sst? heb ik de hele avond nog niet gekeken, hihihihihihi
SL op 1&2, reclame op 3 en een dooie flip op 4... mijn streams zijn spannenderquote:Op donderdag 28 april 2011 00:52 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dit is er nu op de streams
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
SSTneu, ABC, CBS en Reed Timmer (running low on gas)
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
SL op 1&2, reclame op 3 en een dooie flip op 4... mijn streams zijn spannender
er zit nu 1200 man te kijken hoe ie probeert te tankenquote:Op donderdag 28 april 2011 00:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
SSTneu, ABC, CBS en Reed Timmer (running low on gas)
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
er zit nu 1200 man te kijken hoe ie probeert te tanken
heb hem maar eens toegevoegd op twitterquote:Op donderdag 28 april 2011 00:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
er zit nu 1200 man te kijken hoe ie probeert te tanken
ik heb een helehoop van die chasers toegevoegd inmiddels, reed ook. Wel lachen, want veel van die chasers gaan jou ook volgen. Lachen, krijgen ze NL in hun timelinequote:Op donderdag 28 april 2011 00:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
heb hem maar eens toegevoegd op twitter
das het voordeel dat ik heb, ik moet ze toestaan om mij te volgen, en dat laat ik maar weinigen toe (wtf zou de UvA mij moeten volgen, of Artis, of Reed Timmerquote:Op donderdag 28 april 2011 00:59 schreef Ceetje.. het volgende:
ik heb een helehoop van die chasers toegevoegd inmiddels, reed ook. Wel lachen, want veel van die chasers gaan jou ook volgen. Lachen, krijgen ze NL in hun timeline
hihihihihihihih, lachen tochquote:Op donderdag 28 april 2011 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
das het voordeel dat ik heb, ik moet ze toestaan om mij te volgen, en dat laat ik maar weinigen toe (wtf zou de UvA mij moeten volgen, of Artis, of Reed Timmer)
quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 01:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jij volgt ons ook overal hè Mark
quote:Op donderdag 28 april 2011 01:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
werd wereldwijd getweet dat ik de 600e follower was van de UB (Universiteits Bibliotheek) kreeg direct een pm dat ze me echt wilde volgen, vervolgens ook nog een mail op mijn werk-adres (niet moeilijk voor hun te vinden), en dan heb ik zo iets van
quote:
quote:
ik ook binnen 7 uurtjesquote:Op donderdag 28 april 2011 01:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik doe mee, nog 7 minuten en dan moet ik naar bed
Doe een peukje mee.quote:Op donderdag 28 april 2011 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
laatste laatste peukje, onweer heeft hier niet doorgezet, gestopt met regenen.
dan heb je een kwartier om in bed te gaan liggenquote:Op donderdag 28 april 2011 01:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik verzet m'n "klok" naar 1.45, later ècht niet!!
Ceetje loopt op twee benen wat sneller dan jij denk ikquote:Op donderdag 28 april 2011 01:29 schreef bollokus het volgende:
dan heb je een kwartier om in bed te gaan liggen
quote:Op donderdag 28 april 2011 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ceetje loopt op twee benen wat sneller dan jij denk ik
ben zo in bed hoor, no problem, hihihihihihihihiquote:Op donderdag 28 april 2011 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ceetje loopt op twee benen wat sneller dan jij denk ik
Goeienacht bazbquote:Op donderdag 28 april 2011 01:40 schreef bazb het volgende:
nog ff een klein feestje voor je privacy?
Goeienacht trouwens...
quote:Op donderdag 28 april 2011 01:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ben zo in bed hoor, no problem, hihihihihihihihi
quote:Op donderdag 28 april 2011 01:40 schreef bazb het volgende:
nog ff een klein feestje voor je privacy?
Goeienacht trouwens...
Ik ben echt zooo blij dat er nog een paar mensen met macht in die politiek zitten die WEL nadenken, of zich goed laten adviseren...quote:Op donderdag 28 april 2011 01:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
gelukkig, hoef gelukkig pas in feb 2012 mijn paspoort te vernieuwen
Ik ga ook slapenquote:Op donderdag 28 april 2011 01:47 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, ben naar bed, chase ze nog in DE
tot morgen![]()
![]()
![]()
bon nuitquote:Op donderdag 28 april 2011 01:47 schreef Ceetje.. het volgende:
tot morgen![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 april 2011 01:47 schreef Ceetje.. het volgende:
tot morgen![]()
![]()
![]()
slaap wel damesquote:
slaap lekker!!quote:
goedenmorgen, ik kom ook even checkenquote:Op donderdag 28 april 2011 09:18 schreef Ceetje.. het volgende:
Goeiesmorreges allemaal![]()
![]()
Al iemand wakker? En aanwezig?![]()
Ha die Bol, goeiemorgenquote:Op donderdag 28 april 2011 09:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
goedenmorgen, ik kom ook even checken
quote:Op donderdag 28 april 2011 09:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ha die Bol, goeiemorgen![]()
![]()
Wat een ravage in de USA, en still going on.....![]()
http://www.ustream.tv/cha(...)08&utm_medium=social
ik ook, even alles weer checkenquote:Op donderdag 28 april 2011 13:34 schreef Ceetje.. het volgende:
hihi, ben ook effe toe aan een korte pauze met peukie en een colaatje
Hi All!quote:
Ik wilde net eens hier vragen, maar ik lees het antwoord alquote:Op donderdag 28 april 2011 13:40 schreef bollokus het volgende:
pff je kunt er bijna niet over uit dat ik gister gewoon live heb zitten kijken hoe mensen doodgegaan zijn vanuit een stoeltje in Frankrijk
wat wou je vragen dan ?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik wilde net eens hier vragen, maar ik lees het antwoord al
heel raarquote:Op donderdag 28 april 2011 13:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hi All!![]()
dit dus, heel onwerkelijk, we hebben live naar een ontzettende ramp zitten kijken, toen die tornado over Tuscaloosa trok zaten wij lekker comfortabel achter onze computers.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |