Bij mij ook hoor.... (linked in danwel bovenaan), gelukkig familie met een wat beruchter leven rondlopenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:10 schreef bollokus het volgende:
was even aan het proberen wat ik over mijzelf kan vinden op internet via google maar valt echt super mee
ik niet .... ziet er echt debiel uitquote:Op woensdag 27 april 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
officieel mag je nog steeds een bril op de foto's hebben, zolang de glazen maar niet spiegelen. Ik heb een hoop stampij geschopt hier op het stadsdeel omdat ze beweerden dat een bril níet mocht. Hogere ambtenaar erbij en ik heb toch een foto van mij mét bril op paspoort/rijbewijs staan
ik kom ijn opa ook tegen (heeft de zelfde naam) maar voor de rest hyves en faceboek is afgeschermdquote:Op woensdag 27 april 2011 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij mij ook hoor.... (linked in danwel bovenaan), gelukkig familie met een wat beruchter leven rondlopen
Ik draag ook meestal mijn bril, daarom zo idioot dat ze voor officiele documenten willen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:11 schreef bollokus het volgende:
ik niet .... ziet er echt debiel uiten vooral omdat ik de vorige keer ook 3x een nieuw rijbewijs moest halen in 2 maanden tijd of zo
as voor ik naar frankrijk ging, rijbewijs was versleten, moest een nieuwe hebben voor examen vrachtwagen, na het examen rijbewijs en 2 weken later weer examen voor E mocht ik weer een nieuw kaartje halen... kost allemaal hoop geldquote:Op woensdag 27 april 2011 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik draag ook meestal mijn bril, daarom zo idioot dat ze voor officiele documenten willen.
waarom moest je 3x een nieuw rijbewijs halen in twee maanden, je hebt toch ook gewoon een europees rijbewijs
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
he das gek twitter toont wel mijn twats terwijl ik die op protected heb staan
O, misschien alleen maar omdat ik zelf op twitter ben ingelogd
ik kan eigenlijk alleen iets van linkdin vinden van jou o ee nog 2 andere resultaten...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij mij ook hoor.... (linked in danwel bovenaan), gelukkig familie met een wat beruchter leven rondlopen
ik zie zelfs alle scholen voorbijkomen waar ik op heb gezetenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:19 schreef bollokus het volgende:
ik kan eigenlijk alleen iets van linkdin vinden van jou o ee nog 2 andere resultaten...
ga iedereen natrekken
Lol! Succes! Onder kahaarin vind je alleen FOK! resultaten.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik kan eigenlijk alleen iets van linkdin vinden van jou o ee nog 2 andere resultaten...
ga iedereen natrekken
ik zoek maar niet op mij naam, vind de meest vreemde dingen. Niet eens allemaal van mijquote:Op woensdag 27 april 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik zie zelfs alle scholen voorbijkomen waar ik op heb gezeten![]()
Hoezo je hele verleden is op het www te vinden
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:20 schreef superkokje het volgende:
Avond
Met jullie twee de SC aan het vol rammen![]()
MaryMouse vindt je een hele hele boel, en die ben ik allemaal nietquote:Op woensdag 27 april 2011 22:20 schreef kahaarin het volgende:
Lol! Succes! Onder kahaarin vind je alleen FOK! resultaten.![]()
Shi-ling olie voor hoofdmassage?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kokje
gezellig dat je er ook weer bij bent....
wat kan ik voor je halen, slofjes, watertje, snackje ?
een lekker kussen en een dekentje, ben ik wel aan toequote:Op woensdag 27 april 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kokje
gezellig dat je er ook weer bij bent....
wat kan ik voor je halen, slofjes, watertje, snackje ?
Lol, dat is idd ook een probleem, sommige nicks zijn niet uniek.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
MaryMouse vindt je een hele hele boel, en die ben ik allemaal niet
* MaryMouse brengt kokje zijn welverdiende dekentje en kussenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
een lekker kussen en een dekentje, ben ik wel aan toe![]()
lig er zlekker vroeg in vandaag. Lag vanmorgen om 0600 naar het palfond te staren
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik zie zelfs alle scholen voorbijkomen waar ik op heb gezeten![]()
Hoezo je hele verleden is op het www te vinden
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:20 schreef superkokje het volgende:
Avond
lekker op de bank, als jullie niks meer van me horen, heb ik een wegtrekkertjequote:Op woensdag 27 april 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse brengt kokje zijn welverdiende dekentje en kussen
[ afbeelding ]
hoor ik er nie meer bij ofzo?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:20 schreef superkokje het volgende:
Avond
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
lekker op de bank, als jullie niks meer van me horen, heb ik een wegtrekkertje
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:27 schreef bollokus het volgende:
[..]handjes boven de dekens trekkertje
tuurlijk we Ceetje, opende op pag 2 en stonden alleen mary en bol.quote:
hoest gegaan vandaag met de sollicitanten?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:26 schreef superkokje het volgende:
lekker op de bank, als jullie niks meer van me horen, heb ik een wegtrekkertje
hey, live tornado's nuquote:Op woensdag 27 april 2011 22:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
tuurlijk we Ceetje, opende op pag 2 en stonden alleen mary en bol.
jij doet toch alles met mate
je moet wat bij gebrek aan beterquote:Op woensdag 27 april 2011 22:27 schreef bollokus het volgende:
[..]handjes boven de dekens trekkertje
Pff, dat is qua storm praat wel handig, oh boy het gaat daar gloeiend mis op het moment....quote:Op woensdag 27 april 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
willen jullie dat we Weeralarm V.S. # 5 Extreem weer - Tornado touchdown naar toe komen?
je heb een open hyves profielquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pff, dat is qua storm praat wel handig, oh boy het gaat daar gloeiend mis op het moment....
kahaarin en ceetje zijn wel lastigquote:Op woensdag 27 april 2011 22:32 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Oja... daar staan vrij veel foto's op.....
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:47 schreef superkokje het volgende:
ben er weer, lappie starte zichzelf opnieuw op
te vinden bedoel jequote:
bijna wel jaquote:Op woensdag 27 april 2011 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dacht dat je in slaap gevallen was
quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
bijna wel ja
Maar is hiernaast nog de pleuris uitgebroken, of is alles met de mantel der liefde bedekt![]()
Wat zeg ik dat mooi he
ik ben nooit lastigquote:Op woensdag 27 april 2011 22:47 schreef bollokus het volgende:
[..]
kahaarin en ceetje zijn wel lastig
Bij DE is de pleuris nu uitgebroken, van de andere buren weet Niki waarschijnlijk meerquote:Op woensdag 27 april 2011 22:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
bijna wel ja
Maar is hiernaast nog de pleuris uitgebroken, of is alles met de mantel der liefde bedekt![]()
Wat zeg ik dat mooi he
ik doe peukje meequote:Op woensdag 27 april 2011 22:50 schreef bollokus het volgende:
![]()
weet te weinig, van jou en kokkie weet ik de namen ook dat maakt het mmakkelijk, maar nu ga ik weer nuttige dingen doen
roken!
Ik ook niet, zet gewoon niet mijn hebben en houden onder 1 naam op internet.quote:
te vinden op internet, maar als ik echt wil zal het wel lukke,quote:
ik ook, en moet zo weg gvdquote:Op woensdag 27 april 2011 22:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
weet te weinig, van jou en kokkie weet ik de namen ook dat maakt het mmakkelijk, maar nu ga ik weer nuttige dingen doen
roken!
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ook niet, zet gewoon niet mijn hebben en houden onder 1 naam op internet.![]()
Wat had je bij mij ingetypt dan?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
te vinden op internet, maar als ik echt wil zal het wel lukke,
je naam en woonplaatsquote:
d'r valt niet zoveel te weten aan mij hoor. Je zult van mij geen gekke filmpjes vinden (of foto's)quote:Op woensdag 27 april 2011 22:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
te vinden op internet, maar als ik echt wil zal het wel lukke,
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
d'r valt niet zoveel te weten aan mij hoor. Je zult van mij geen gekke filmpjes vinden (of foto's)![]()
wat dat betreft ben ik vrij braaf
quote:
Dat zijn alle mensen die ik ken van mijn basisscholen, middelbare school, MBO, buurt bewoners en Vliequote:Op woensdag 27 april 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ze heeft 286 vrienden, dat zijn er ruim 150 meer dan dat ik in mijn linkedinn netwerk heb
dat is niet echt slim nee. en bedrijven gaan ook heel vaak eerst even zoeken op google. maar dan zul je weinig schokkends vinden van mij. zowiezo heb ik weinig schokkends gedaan volgens mijquote:Op woensdag 27 april 2011 22:57 schreef Ceetje.. het volgende:
ik doe niks onder mijn eigen naam, tenminste, niets wat zomaar iedereen kan zien. Iemand die bij ons kwam werken, heeft een collega ook eens de naam van ingetypt op google enzo. Ze is in haar proeftijd maar weer weggegaan, van ellende. Beetje Mo-Maik filmpjes zeg maar. En dan op Youtube zetten met naam/woonplaats erbij. dom hoor.
Eerste wat wij doen zodra wij cv's binnen krijgen is googlen, op basis van die resultaten worden er veel al niet eens uitgenodigd voor een gesprekquote:Op woensdag 27 april 2011 22:57 schreef Ceetje.. het volgende:
ik doe niks onder mijn eigen naam, tenminste, niets wat zomaar iedereen kan zien. Iemand die bij ons kwam werken, heeft een collega ook eens de naam van ingetypt op google enzo. Ze is in haar proeftijd maar weer weggegaan, van ellende. Beetje Mo-Maik filmpjes zeg maar. En dan op Youtube zetten met naam/woonplaats erbij. dom hoor.
dat bedoel ik dus. Of familie die ineens "slim" wordt.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eerste wat wij doen zodra wij cv's binnen krijgen is googlen, op basis van die resultaten worden er veel al niet eens uitgenodigd voor een gesprek
hier in Frankrijk heb ik er weinig last van ze kunnen mijn naam nog niet fatsoenlijk schrijvenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eerste wat wij doen zodra wij cv's binnen krijgen is googlen, op basis van die resultaten worden er veel al niet eens uitgenodigd voor een gesprek
bij mij kom je dan alleenhj maar positieve dinge tegenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tot straks dan.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook, en moet zo weg gvd![]()
moeder belde, moet nù een email aan de hele familie sturen, maar ze weet niet hoeDus dan is het Ceetje to the rescue hè. Maar eerst effe een peuk. in DE is idd de pleuris goed uitgebroken zeg
bij mij ook hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 23:02 schreef superkokje het volgende:
bij mij kom je dan alleenhj maar positieve dinge tegen
met een uurtje of zo, help ze en groetjes aan je moeder van een van je mede-fokstersquote:Op woensdag 27 april 2011 23:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus. Of familie die ineens "slim" wordt.
Ik typ zojuist mijn echte naam trouwens in, hahaha, er loopt een advocate met dezelfde naam rond (wil de baan niet, maar het bijbehorende salaris wel)![]()
![]()
ben effe m'n moeder redden, misschien tot straks nog, of gaan jullie allemaal "vroeg" naar bed?
je woont in frankrijk?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
hier in Frankrijk heb ik er weinig last van ze kunnen mijn naam nog niet fatsoenlijk schrijven
dat krijg je hè als BF-erquote:
heb ook veel naamgenoten, een is onderzoeker bij akzo DRSquote:Op woensdag 27 april 2011 23:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus. Of familie die ineens "slim" wordt.
Ik typ zojuist mijn echte naam trouwens in, hahaha, er loopt een advocate met dezelfde naam rond (wil de baan niet, maar het bijbehorende salaris wel)![]()
![]()
ben effe m'n moeder redden, misschien tot straks nog, of gaan jullie allemaal "vroeg" naar bed?
maar je nick is zo makkelijk te koppelen aan je beroepquote:Op woensdag 27 april 2011 23:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ook veel naamgenoten, een is onderzoeker bij akzo DRS
quote:
schaam me ook niet voor me beroep, en gekke dingen zul je niet van me vinden.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:08 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar je nick is zo makkelijk te koppelen aan je beroep
dan nog, als je zijn naam niet geweten had, was je niet veel verder dan Fok gekomenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:08 schreef bollokus het volgende:
maar je nick is zo makkelijk te koppelen aan je beroep
dat klopt ja. zelfs eenn 2e twatter accountquote:Op woensdag 27 april 2011 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dan nog, als je zijn naam niet geweten had, was je niet veel verder dan Fok gekomen
klopt! dat is bij de meeste denk ik zoquote:Op woensdag 27 april 2011 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dan nog, als je zijn naam niet geweten had, was je niet veel verder dan Fok gekomen
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:11 schreef superkokje het volgende:
dat klopt ja. zelfs eenn 2e twatter account
departement Allier, net boven centre Francequote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
Oops, net op tijd terug hier... DE net #299 gepost, ik blijf ff hier zitten tot er een nieuwe open is
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
Oops, net op tijd terug hier... DE net #299 gepost, ik blijf ff hier zitten tot er een nieuwe open is
goed verzonnen tochquote:Op woensdag 27 april 2011 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ook gevonden, maar die lijkt net alsof je met voedsel aan het kleien gaat
jazeker... is toch een franse topkok die zichzelf ook zo noemtquote:
ik heb geen ideequote:Op woensdag 27 april 2011 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jazeker... is toch een franse topkok die zichzelf ook zo noemt
Is al een nieuwe, arme Enoch nu Tornado warning...quote:Op woensdag 27 april 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
en als ik naar de laaste post van kahaarin kijk, had ik idd daar lapo geweest
weet ook geen naam meer hoor, maar heb eens een uitzending gezien over de toprestaurants in Parijs, was een (m.i. nogal arogante) kok bij die bijna boos werd omdat hij kok genoemt werd, zag zichzelf als een kunstenaar. Serveerde een hoofdgerecht waarbij je via een schelp naar zeegeluiden moest luisteren omdat dat het gerecht volledig afmaakte.quote:
ja zag ik, wilde ik op reageren, zag toen dat ie #299 had, en ik ben nog een beetje timide om daar meteen lapo te pakkenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Is al een nieuwe, arme Enoch nu Tornado warning...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |