das het voordeel dat ik heb, ik moet ze toestaan om mij te volgen, en dat laat ik maar weinigen toe (wtf zou de UvA mij moeten volgen, of Artis, of Reed Timmerquote:Op donderdag 28 april 2011 00:59 schreef Ceetje.. het volgende:
ik heb een helehoop van die chasers toegevoegd inmiddels, reed ook. Wel lachen, want veel van die chasers gaan jou ook volgen. Lachen, krijgen ze NL in hun timeline
hihihihihihihih, lachen tochquote:Op donderdag 28 april 2011 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
das het voordeel dat ik heb, ik moet ze toestaan om mij te volgen, en dat laat ik maar weinigen toe (wtf zou de UvA mij moeten volgen, of Artis, of Reed Timmer)
quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 01:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jij volgt ons ook overal hè Mark
quote:Op donderdag 28 april 2011 01:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
werd wereldwijd getweet dat ik de 600e follower was van de UB (Universiteits Bibliotheek) kreeg direct een pm dat ze me echt wilde volgen, vervolgens ook nog een mail op mijn werk-adres (niet moeilijk voor hun te vinden), en dan heb ik zo iets van
quote:
quote:
ik ook binnen 7 uurtjesquote:Op donderdag 28 april 2011 01:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik doe mee, nog 7 minuten en dan moet ik naar bed
Doe een peukje mee.quote:Op donderdag 28 april 2011 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
laatste laatste peukje, onweer heeft hier niet doorgezet, gestopt met regenen.
dan heb je een kwartier om in bed te gaan liggenquote:Op donderdag 28 april 2011 01:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik verzet m'n "klok" naar 1.45, later ècht niet!!
Ceetje loopt op twee benen wat sneller dan jij denk ikquote:Op donderdag 28 april 2011 01:29 schreef bollokus het volgende:
dan heb je een kwartier om in bed te gaan liggen
quote:Op donderdag 28 april 2011 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ceetje loopt op twee benen wat sneller dan jij denk ik
ben zo in bed hoor, no problem, hihihihihihihihiquote:Op donderdag 28 april 2011 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ceetje loopt op twee benen wat sneller dan jij denk ik
Goeienacht bazbquote:Op donderdag 28 april 2011 01:40 schreef bazb het volgende:
nog ff een klein feestje voor je privacy?
Goeienacht trouwens...
quote:Op donderdag 28 april 2011 01:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ben zo in bed hoor, no problem, hihihihihihihihi
quote:Op donderdag 28 april 2011 01:40 schreef bazb het volgende:
nog ff een klein feestje voor je privacy?
Goeienacht trouwens...
Ik ben echt zooo blij dat er nog een paar mensen met macht in die politiek zitten die WEL nadenken, of zich goed laten adviseren...quote:Op donderdag 28 april 2011 01:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
gelukkig, hoef gelukkig pas in feb 2012 mijn paspoort te vernieuwen
Ik ga ook slapenquote:Op donderdag 28 april 2011 01:47 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, ben naar bed, chase ze nog in DE
tot morgen![]()
![]()
![]()
bon nuitquote:Op donderdag 28 april 2011 01:47 schreef Ceetje.. het volgende:
tot morgen![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 april 2011 01:47 schreef Ceetje.. het volgende:
tot morgen![]()
![]()
![]()
slaap wel damesquote:
slaap lekker!!quote:
goedenmorgen, ik kom ook even checkenquote:Op donderdag 28 april 2011 09:18 schreef Ceetje.. het volgende:
Goeiesmorreges allemaal![]()
![]()
Al iemand wakker? En aanwezig?![]()
Ha die Bol, goeiemorgenquote:Op donderdag 28 april 2011 09:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
goedenmorgen, ik kom ook even checken
quote:Op donderdag 28 april 2011 09:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ha die Bol, goeiemorgen![]()
![]()
Wat een ravage in de USA, en still going on.....![]()
http://www.ustream.tv/cha(...)08&utm_medium=social
ik ook, even alles weer checkenquote:Op donderdag 28 april 2011 13:34 schreef Ceetje.. het volgende:
hihi, ben ook effe toe aan een korte pauze met peukie en een colaatje
Hi All!quote:
Ik wilde net eens hier vragen, maar ik lees het antwoord alquote:Op donderdag 28 april 2011 13:40 schreef bollokus het volgende:
pff je kunt er bijna niet over uit dat ik gister gewoon live heb zitten kijken hoe mensen doodgegaan zijn vanuit een stoeltje in Frankrijk
wat wou je vragen dan ?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik wilde net eens hier vragen, maar ik lees het antwoord al
heel raarquote:Op donderdag 28 april 2011 13:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hi All!![]()
dit dus, heel onwerkelijk, we hebben live naar een ontzettende ramp zitten kijken, toen die tornado over Tuscaloosa trok zaten wij lekker comfortabel achter onze computers.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |