Met jouw postuur?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat betekend doorgaans dat eea flink verlengd, danwel ingenomen moet worden. Ik zie wel wat de mogelijkheden zijn.
Voor Android zijn er apps voor te vinden, ios weet ik zo niet.quote:
Nee hoor, bij mij is het aanstellerijquote:
De OP wordt steeds duidelijkerquote:• Dit is een topic.
npquote:
Ik snap dat welquote:
juist met mijn postuur ja.quote:
Bij jou is alles aanstellerijquote:Op woensdag 27 april 2011 18:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, bij mij is het aanstellerij
Dat is wel mooiquote:Op woensdag 27 april 2011 18:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
np
ben ook wel weer zo dat het niet alleen een begrafenispak wordt, maar daar is het wel als eerste voor bedoeld. Ik vrees dat ik anders als kistdrager uit de toon ga vallen
Net als bij jouquote:
T-Mobile.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor Android zijn er apps voor te vinden, ios weet ik zo niet.
En anders inderdaad via je provider maar dat doen ze niet zo snel.
Welke provider heb je? Anders kan ik morgen wel even via de dealeringang proberen voor je
If you only knew....quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Je kan t me ook gewoon vertellenquote:
Bij T-Mobile krijg ik wel veel geregeld.quote:
Dank je, ik loop morgen langs hun winkel dus dan vraag ik het zelf daar ook even. Ik weet je te vinden, dank tot zover.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij T-Mobile krijg ik wel veel geregeld.
Als ik je moet helpen mag je me de gegevens wel pmen dan kijk ik morgen even wat ik voor je kan doen
De laatste keer dat ik JB zag, had hij een normaal postuur, het is geen graatmager cocaine-look model.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik snap dat wel
Lang is voor te dikke mannen, slanke mannen zijn te kort. Tadaa!
Het is iig een hele slome ingangquote:Op woensdag 27 april 2011 18:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij laat het wel weer heel fout klinken
Hij heeft hele lange benen.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik JB zag, had hij een normaal postuur, het is geen graatmager cocaine-look model.
Is dan een zwart pak met wit overhemd niet het meest normale om te dragen?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
np
ben ook wel weer zo dat het niet alleen een begrafenispak wordt, maar daar is het wel als eerste voor bedoeld. Ik vrees dat ik anders als kistdrager uit de toon ga vallen
En daarom heb jij die PI?quote:
Ik normaal postuur?! I wish!quote:Op woensdag 27 april 2011 18:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik JB zag, had hij een normaal postuur, het is geen graatmager cocaine-look model.
Nee, niet daarom.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daarom heb jij die PI?
En er zijn lange maten te vinden hoor.
Ok, gelukkig.quote:
Jij hebt het over een andere dealeringangquote:Op woensdag 27 april 2011 18:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is iig een hele slome ingang
zou goed kunnen, maar ik ga denk ik liever voor antraciet of heel donkerblauw. Heb ook geen zwarte schoenen bedenk ik me net.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is dan een zwart pak met wit overhemd niet het meest normale om te dragen?
Wel een verdrietige reden om een pak te kopen
Aardbeien.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oe, aardbeien!zo maar even voer halen!
Italiaans is doorgaans erg getailleerd, dus dan kun je een grotere/langere maat nemen dan normaal.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ik normaal postuur?! I wish!
Wel eens naar spijkerbroekmaat 30/36 gezocht? die is niet bepaald gangbaar.
Idem voor overhemden: of de mouwen zijn te kort, of het zit veel te wijd.
quote:
ow....quote:
quote:
Ja, en ik hoef niet eens voer te halen! Mijn koelkast had een plezante verrassing!quote:
Dat stond er spontaan in?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, en ik hoef niet eens voer te halen! Mijn koelkast had een plezante verrassing!
Verse pasta, champignongs, puntpaprika, tomaat, ui, spekjes, mozzarella, parmezaan en dan heb ik mn kruidenplantjes nog
Damn! Beter dan die magnetronmaaltijd die ik heb gehad.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, en ik hoef niet eens voer te halen! Mijn koelkast had een plezante verrassing!
Verse pasta, champignongs, puntpaprika, tomaat, ui, spekjes, mozzarella, parmezaan en dan heb ik mn kruidenplantjes nog
Flikker op Q.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Het leven is zo simpel als je het zelf maakt!
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, zomaar en spontaan! Nee, ik dacht dat er veel niet meer goed zou zijn, maar alles is nog helemaal goedquote:Op woensdag 27 april 2011 18:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat stond er spontaan in?
Wie je nieuwe vriendin?
Ah, de liefdequote:
Q. jij kan niet kokenquote:Op woensdag 27 april 2011 18:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Damn! Beter dan die magnetronmaaltijd die ik heb gehad..
Binnenkort maar weer eens uitgebreid koken.
Mensen om je heen hebben nog wel eens de neiging om daarin dwars te gaan liggenquote:Op woensdag 27 april 2011 18:49 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mensen om je heen hebben nog wel eens de neiging om daarin dwars te gaan liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Dat. Die willen talloze keren dood en dan mag je ze talloze keren redden en vervolgens word je neergesabeld alsof je er nooit bent geweest. Dan besta je gewoon niet meer. Zomaar.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch kan je (tenzij ze echt 'leverage' hebben) meestal wel blokkeren.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon overheen rijden met je hummer.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wel herkenbaarquote:Op woensdag 27 april 2011 18:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat. Die willen talloze keren dood en dan mag je ze talloze keren redden en vervolgens word je neergesabeld alsof je er nooit bent geweest. Dan besta je gewoon niet meer. Zomaar.
Ik heb geen hummerquote:Op woensdag 27 april 2011 18:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon overheen rijden met je hummer.
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat. Die willen talloze keren dood en dan mag je ze talloze keren redden en vervolgens word je neergesabeld alsof je er nooit bent geweest. Dan besta je gewoon niet meer. Zomaar.
Met mijn humeur? Hmm, die is er erg genoeg voor idd...quote:Op woensdag 27 april 2011 18:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een honda en daar wil ik geen deuken inquote:Op woensdag 27 april 2011 18:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Spuit 11.quote:
Dat dus.quote:
quote:
Euh, wtf?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:
Is wel een toffere autoquote:Op woensdag 27 april 2011 19:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook nietDe vriend van een collega van me heeft wel zo´n enorme Landrover Defender, is dat ook goed?
Ik ga binnenkort een nieuwe fiets kopen!quote:Op woensdag 27 april 2011 19:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook nietDe vriend van een collega van me heeft wel zo´n enorme Landrover Defender, is dat ook goed?
Een fiets?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort een nieuwe fiets kopen!
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort een nieuwe fiets kopen!
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een fiets?
Zo'n ding waarbij je je moet inspannen om vooruit te komen?
Nee lijkt me niks
Inspannen.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een fiets?
Nee lijkt me niks
Het is heel mutserig, maar ik vind fietsen als het mooi weer is zó lekker.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een fiets?
Nee lijkt me niks
+1.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is heel mutserig, maar ik vind fietsen als het mooi weer is zó lekker.
Alleen als het met eenquote:
Nee dan ook nog niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is heel mutserig, maar ik vind fietsen als het mooi weer is zó lekker.
In before zoenmevrouw!quote:Op woensdag 27 april 2011 19:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen als het met eenvrouw/meid is
Is die +1 voor het mutserig of voor het fietsen tijdens mooi weer lekker vinden?quote:
Het 2e.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is die +1 voor het mutserig of voor het fietsen tijdens mooi weer lekker vinden?
Daar heb ik echt een hekel aan. Echt.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dan ook nog niet.
Op een scootertje rondcruisen vind ik dan leuker
Zo groot dattie sommige straten hier niet in kanquote:
Ik herken het wel een beetje...quote:
Met je scooter met 70 kph tegen de muur rijden!quote:Op woensdag 27 april 2011 19:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dan ook nog niet.
Op een scootertje rondcruisen vind ik dan leuker
Een Defender is niet zo breedquote:Op woensdag 27 april 2011 19:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo groot dattie sommige straten hier niet in kan![]()
[..]
Ik herken het wel een beetje...
op het weer letten de volgende keer dusquote:Op woensdag 27 april 2011 19:08 schreef -Engel- het volgende:
Ik vrolijk vanochtend op de fiets richting 't werk.... is het gewoon koud en het bleef koud en net regende het zelfs evenMorgen ga ik ook gewoon fietsen, maar dan trek ik gewoon een lange broek en jas aan
Hier is het de hele dag redelijk zonnig geweestquote:Op woensdag 27 april 2011 19:08 schreef -Engel- het volgende:
Ik vrolijk vanochtend op de fiets richting 't werk.... is het gewoon koud en het bleef koud en net regende het zelfs evenMorgen ga ik ook gewoon fietsen, maar dan trek ik gewoon een lange broek en jas aan
Jaja, I know... buienradar/KNMI etc...quote:Op woensdag 27 april 2011 19:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
op het weer letten de volgende keer dus
ik doelde meer op de kou. Regen kleed ik me ook niet naar.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jaja, I know... buienradar/KNMI etc...
Maar ik weiger toch regenkleding aan te doen
Nee, sommige straten hier ook niet. Combineer dat maar eens met de malteser inparkeerkwaliteitenquote:
Ja, maar jij bent stoer.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:11 schreef L-E het volgende:
Ik liep ook te vernikkelen op slippers en in dun vestje vanmorgen.
Dat is mijn plan voor morgenquote:Op woensdag 27 april 2011 19:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik doelde meer op de kou. Regen kleed ik me ook niet naar.
Ik ben helemaal overnieuw begonnen, ik weet niet of dat voor jou nodig is of dat dat de oplossing isquote:Op woensdag 27 april 2011 19:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Wil je me dan vertellen wat ik nu moet doen, accept for losing my mind?
Sandalen aanquote:Op woensdag 27 april 2011 19:11 schreef L-E het volgende:
Ik liep ook te vernikkelen op slippers en in dun vestje vanmorgen.
Lastig, dus ik kan straks geen CEO worden op Malta en in mijn verlengde Hummer rond laten rijden met zwembad achterin?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, sommige straten hier ook niet. Combineer dat maar eens met de malteser inparkeerkwaliteiten
Dat gaat me te ver, daar is het overgrote deel van mijn huidige leven me te lief voor.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben helemaal overnieuw begonnen, ik weet niet of dat voor jou nodig is of dat dat de oplossing is
Dat is toch hetzelfde?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, eigenwijs en te lui om het weerbericht te checken.
Wat?quote:
Als je die hebt gevonden, heb ik hier ook nog wat liggenquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lastig, dus ik kan straks geen CEO worden op Malta en in mijn verlengde Hummer rond laten rijden met zwembad achterin?
Over of opnieuw.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Als je die hebt gevonden, heb ik hier ook nog wat liggen
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:15 schreef PeuRac het volgende:
Ik wil het wel komen brengenquote:Op woensdag 27 april 2011 19:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ik heb net bedacht dat ik het beter zelf kan doen....
En nee Peu.... ik rij niet naar weet ik veel waar... om daar te komen strijken....
Overnieuw, dat is dubbelop. Het is over of opnieuwquote:Op woensdag 27 april 2011 19:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat?
[..]
quote:
Begrijpelijkquote:Op woensdag 27 april 2011 19:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat gaat me te ver, daar is het overgrote deel van mijn huidige leven me te lief voor.
quote:
aah, mijn dank is groot.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Overnieuw, dat is dubbelop. Het is over of opnieuw
Uiteraard, je weet toch! Is toch helemaal de bom!quote:
eeuh nee? Heb je nog nooit zien strijkenquote:Op woensdag 27 april 2011 19:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik niet goed strijken kan he
Ik was ook niet serieus.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
BegrijpelijkVerder...tja, ik ken je niet, ik weet niet wat de situatie is. Ik denk dat wat ik ook zeg, dat het niet echt zal helpen. Probeer zoveel mogelijk afstand tussen jezelf en de situatie te creeeren.
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eeuh nee? Heb je nog nooit zien strijken
ik pleur em altijd gewoon voor de tvquote:Op woensdag 27 april 2011 19:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]Het is niet mijn favo bezigheid... maar goed... ik ga het ding maar eens uit de keuken halen
Nu ben ik in verwarringquote:
Hou die gedachte vastquote:
No need.quote:
Wat een welkomquote:
*laat broek zakken*quote:
Ik word warm bij deze gedachte en aai Snuitje virtueel over zijn kale bolletje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
It wasn't me!quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]Mieters.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For great justice!
ik hou van jullie bier?quote:
Mag allebei, geloof ik. Ik vind de tweede mooierquote:Op woensdag 27 april 2011 19:29 schreef ArTiC het volgende:
is het nou 'ik hou van je' of 'ik houd van je'
je hebt ook van die streepjes op je onderarm?quote:
Mag allebei. Het werkwoord is 'houden van', maar 'ik hou van je' wordt dusdanig gebruikt dat het geaccepteerd is.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:29 schreef ArTiC het volgende:
is het nou 'ik hou van je' of 'ik houd van je'
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je hebt ook van die streepjes op je onderarm?
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mag allebei, geloof ik. Ik vind de tweede mooier
ik zal het onthouden, mocht ik het ooit nodig hebbenquote:Op woensdag 27 april 2011 19:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Mag allebei. Het werkwoord is 'houden van', maar 'ik hou van je' wordt dusdanig gebruikt dat het geaccepteerd is.
Jammer dat ik niet meer X heb. Maar een kaasje zal ik voor je meenemen...quote:Op woensdag 27 april 2011 19:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ga je mij vrijdag voeren met verdovende middelen?!
Dat klinkt idd veel beter.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:33 schreef L-E het volgende:
Ik gebruik meestal 'ik hou van jou'. Niet 'je'. Want ik hou van jóu.
Dat doet me denken aan Gordonquote:Op woensdag 27 april 2011 19:33 schreef L-E het volgende:
Mja, ik kan wel begrijpen dat het zwaar klote is voor je. Sterktequote:Op woensdag 27 april 2011 19:23 schreef L-E het volgende:
[..]
No need.
Het verhaal zoals ik het vertelde was wel serieus, maar ik verwacht natuurlijk niet dat een onbekende die niets van mij of de situatie weet daar een helder licht op kan schijnen.
als iemand "ik hou van jou" zegt, wacht ik altijd op wat er komen gaat..quote:Op woensdag 27 april 2011 19:33 schreef L-E het volgende:
Ik gebruik het bijna nooit, heb het pas tegen twee mensen gezegd ooit.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:33 schreef L-E het volgende:
IK HOU VAN JOUw bier.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
als iemand "ik hou van jou" zegt, wacht ik altijd op wat er komen gaat..
Houdt ze van mijn geld, van mijn auto, van mijn kookkunsten? Die "w" hoor je ni zo goed he?!
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
als iemand "ik hou van jou" zegt, wacht ik altijd op wat er komen gaat..
Houdt ze van mijn geld, van mijn auto, van mijn kookkunsten? Die "w" hoor je ni zo goed he?!
Je ouders houden vast ook heel veel van jouquote:Op woensdag 27 april 2011 19:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik gebruik het bijna nooit, heb het pas tegen twee mensen gezegd ooit.
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je ouders houden vast ook heel veel van jou
We zijn niet van die knuffelkroel familiequote:Op woensdag 27 april 2011 19:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat ik beter ben met illusies dan David Copperfield en Hans Klok bij elkaarquote:
Mensen die The Doors luisteren krijgen een +1 van mij.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:39 schreef Watertornado het volgende:
missbehavin die The Doors luistert.
Bedankt,quote:Op woensdag 27 april 2011 19:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mensen die The Doors luisteren krijgen een +1 van mij.
Wij ook niet. Des te meer ben ik zo.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We zijn niet van die knuffelkroel familie
Van welk album?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:41 schreef Watertornado het volgende:
Maar bij missbehavin gaat het vast over het vierde nummer.
met de juiste persoon wel jaquote:Op woensdag 27 april 2011 19:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wij ook niet. Des te meer ben ik zo.
Die kies je zelfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die kies je zelf
Ik heb bijna alleen maar juiste personen om me heenIk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die kies je zelf
Ik heb bijna alleen maar juiste personen om me heenIk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]alweer real-barca?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
teruglezertquote:
Doe eens liefquote:
Ja, verkeerde toetsenbord instellingenquote:
je hebt echt niet 16 minuten nagedacht over die reactiequote:
Ik was douchenquote:Op woensdag 27 april 2011 19:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je hebt echt niet 16 minuten nagedacht over die reactie
vanuit de douche?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik was douchen
En het scherm stond nog open, dus feitelijk las ik gewoon door
Jaquote:Op woensdag 27 april 2011 19:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vanuit de douche?
je woont echt in een kippenhok he
gelukkig heb je een cavia en geen deense dogquote:
Jep. De eerste die ik live ga zien dit jaar. De tweede volgende week. Wordt sowiso genieten.quote:
En geen douche-webcam.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gelukkig heb je een cavia en geen deense dog
Die lange tong zegt ze anders geen nee tegen...quote:Op woensdag 27 april 2011 19:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gelukkig heb je een cavia en geen deense dog
Dan heb je de verkeerde feed gekekenquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jep. De eerste die ik live ga zien dit jaar. De tweede volgende week. Wordt sowiso genieten.Sowiso, is dat duitse spelling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
*haalt hengel binnen*quote:
Nee, zo heet de kroeg.quote:
Eensch.quote:
Duitsers....die zijn überhaupt niet hipquote:Op woensdag 27 april 2011 20:03 schreef El_Matador het volgende:
http://www.sowiso-aachen.de/
Die site ziet er een stuk hipper uit dan de tent, maar goed.
Overvolle studenten en bijbehorende zuipers kroeg met 63 grote schermen met voetbal, 3 kickertafels en darts. Heerlijk.
En de bus laat weer eens op zich wachten ook nogquote:
Behalve wat paarden betreftquote:Op woensdag 27 april 2011 20:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Duitsers....die zijn überhaupt niet hip
nog niet thuis?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
En de bus laat weer eens op zich wachten ook nog
Ze kopen gewoon onze potentiële olympische kampioenen opquote:
Net zoals wij jaren geleden hun toppers wegkaaptenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ze kopen gewoon onze potentiële olympische kampioenen op
Daar hoor je niks vanquote:
De kutste vorm van OVquote:Op woensdag 27 april 2011 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
En de bus laat weer eens op zich wachten ook nog
Net als zij er niks van voelen dan Toot (overigens uit een Trakehner vader) in Nederland is opgeleidquote:
Ik heb geen idee verder...wat ik vertelde was al 50% van mijn kennis over paardensportquote:Op woensdag 27 april 2011 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Net als zij er niks van voelen dan Toot (overigens uit een Trakehner vader) in Nederland is opgeleid
Je weet er al meer van dan de gemiddelde Nederlanderquote:Op woensdag 27 april 2011 20:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb geen idee verder...wat ik vertelde was al 50% van mijn kennis over paardensport
Ik woon vlakbij de Vleutquote:Op woensdag 27 april 2011 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet er al meer van dan de gemiddelde Nederlander
Ankie van G.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet er al meer van dan de gemiddelde Nederlander
Die is gevingerd door Theo M.quote:
Wat een opwindend verhaal!quote:
ArTiC heeft aparte voorkeuren.quote:
ik lok ook altijd vrouwen mee naar buiten met 2 suikerklontjes op mijn vlakke handquote:
Werkt datquote:Op woensdag 27 april 2011 20:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik lok ook altijd vrouwen mee naar buiten met 2 suikerklontjes op mijn vlakke hand
http://www.dumpert.nl/med(...)hee_reaguurders.htmlquote:Op woensdag 27 april 2011 20:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ellen_zich_voor.html
Waarom zou je dat doen?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:22 schreef vencodark het volgende:
Wat een opluchting (en wat een klerewerk) maar bijna al mijn my-actives van de afgelopen 6 jaar zijn weg.
In Veghel welquote:
Ik zou ook zo kijkenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)hee_reaguurders.html
Als haar of als die kat?quote:
Ze staan nog gewoon in je history hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 20:22 schreef vencodark het volgende:
Wat een opluchting (en wat een klerewerk) maar bijna al mijn my-actives van de afgelopen 6 jaar zijn weg.
Als die kat uiteraard, als ik zo ligquote:
wat is het verschil, je wordt nat en doet niks?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:27 schreef Samzz het volgende:
Wat zal ik doen... Badderen, of douchen en dan niksen...
Heb net ff lekker in bad gelegen en kan het je aanradenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:27 schreef Samzz het volgende:
Wat zal ik doen... Badderen, of douchen en dan niksen...
Het stoorde me.quote:
Maybe I'm stupid but: kan jij ze nog zien?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ze staan nog gewoon in je history hoor
kopieerwaardig planquote:
quote:
quote:
Dat zeg ik tochquote:
http://forum.fok.nl/user/history/113428quote:Op woensdag 27 april 2011 20:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het stoorde me.
[..]
Maybe I'm stupid but: kan jij ze nog zien?
Wij allemaal!quote:Op woensdag 27 april 2011 20:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maybe I'm stupid but: kan jij ze nog zien?
dan ga je nog een keer?quote:
Koninklijk meervoud!quote:
daar gaat een week werkquote:Op woensdag 27 april 2011 20:33 schreef vencodark het volgende:
- test -
Ik zie dat ik indd. hard gefaald heb.
hij is Godt niet!quote:Op woensdag 27 april 2011 20:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Met hem bedoelde ik ook iedereen.
het gebeurd vaker dat men mij verward met iedereenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Met hem bedoelde ik ook iedereen.
Nee, tientallen minuten. Maar kan dat niet dan, dat anderen je postgeschiedenis niet kunnen zien?quote:
Spijt van je topic over de nare eigenschappen van je vriendje?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, tientallen minuten. Maar kan dat niet dan, dat anderen je postgeschiedenis niet kunnen zien?
nopequote:Op woensdag 27 april 2011 20:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, tientallen minuten. Maar kan dat niet dan, dat anderen je postgeschiedenis niet kunnen zien?
volgens mij nietquote:Op woensdag 27 april 2011 20:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
ik keek.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Spijt van je topic over de nare eigenschappen van je vriendje?
*gaat zoeken*quote:Op woensdag 27 april 2011 20:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Neuj, dat valt nu ook wel mee, die inhoud. Al ging ik wel ff twijfelen of het wel door de beugel kon.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:35 schreef L-E het volgende:
[..]
homoquote:
De OP toch wel?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Overigens, het topic gaat niet over mij en mijn vriend.
quote:
maar het is wel waarquote:Op woensdag 27 april 2011 20:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Slechts ter illustratie omdat de TS altijd moet beginnen.
wees een vent en ga voetbal kijken....of ga je nu weer zeggen dat je er anders niet op mag?quote:
Voetbalquote:Op woensdag 27 april 2011 20:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wees een vent en ga voetbal kijken....of ga je nu weer zeggen dat je er anders niet op mag?
Dat snap ikquote:Op woensdag 27 april 2011 20:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dat maakt niet dat het een topic is over mij en mijn vriend.
Het was een algemeen topic met "TS begint"quote:Op woensdag 27 april 2011 20:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat begreep anders niet iedereen.
Hello Goodbye...quote:Op woensdag 27 april 2011 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voetbal![]()
Ik bepaal zelf wel wat ik kijk
Euh, ja, dat is het.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het was een algemeen topic met "TS begint"
Mooie verhalen, mijn ex heeft regelmatig zo op t vliegveld gestaanquote:Op woensdag 27 april 2011 20:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hello Goodbye...![]()
heb je de tissues bij de hand?
oja, ik was ff vergeten dat je alles meegemaakt hebtquote:Op woensdag 27 april 2011 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooie verhalen, mijn ex heeft regelmatig zo op t vliegveld gestaanEn ik ook wel eens als ze mij kwam opzoeken.
Beetje jammer deze reactie.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oja, ik was ff vergeten dat je alles meegemaakt hebt
Zo'n reactie heb je toch ook wel eerder meegemaakt?quote:
Nee sorry, ik ben weken geleden al opgehouden met geloven wat je allemaal verteldquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n reactie heb je toch ook wel eerder meegemaakt?
Dan heb je pech, is niks onwaars bij.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ben weken geleden al opgehouden met geloven wat je allemaal verteld
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n reactie heb je toch ook wel eerder meegemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:47 schreef Yuki het volgende:
[..]Nu ie gequote is, dringt ie pas tot me door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zit er niet meequote:Op woensdag 27 april 2011 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan heb je pech, is niks onwaars bij.
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:47 schreef Yuki het volgende:
Niks om je voor te schamen. Lachen is gezond!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Oh, voel ik me daarom zo beroerd?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks om je voor te schamen. Lachen is gezond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |