Het is deel vier knurftquote:Op woensdag 27 april 2011 18:13 schreef AQuila360 het volgende:
Deeltje 3 alweer.
Inclusief typo in de topictitel.
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:15 schreef DrDentz het volgende:
Gewoon in het NOS Journaal hè.. nu is mijn moeder ongerust.
Dat nam die vanzelf overquote:
uitleg ?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:30 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Zo.. wat zal sony spijt hebben dat ze geohot zo hebben aangepakt. Hahaha. klasse actie. (ondanks dat ik wel een ps3 fanboy ben)
nee ff iets niet meegekregen denk ikquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/George_Hotzquote:Op woensdag 27 april 2011 18:34 schreef kaching02 het volgende:
[..]
nee ff iets niet meegekregen denk ik
Hopelijk gaat 'ie een goede straf krijgen.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:36 schreef Auti het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/George_Hotz
Eerder al. Sony heeft alles uit de kast getrokken om hem te veroordelen hiervoor. (ook minder legale methoden)quote:
ze zijn al over de hele wereld beroemd hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 18:45 schreef DrDentz het volgende:
Vanavond Alexander Klopping in De Wereld Draait Door over deze kwestie. PSN krijgt gewoon landelijke bekendheid.
Neui. Redelijk underground in Nederland tot deze week.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:47 schreef kaching02 het volgende:
[..]
ze zijn al over de hele wereld beroemd hoor
Hij is helemaal geen crimineelquote:Op woensdag 27 april 2011 18:48 schreef DrDentz het volgende:
Maar we moeten criminelen niet teveel gaan romantiseren.
Is er niet volgens mij.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:56 schreef Echtjammer het volgende:
Een linkje waar ik DWDD live kan kijken ?
Wie betaalt bekent schuld.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:59 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Hij is niet veroordeeld, dus geen crimineel.
Dus als jij de keus krijgt om nu x bedrag te betalen of een rechtzaak te krijgen, wat veeel meer geld kost. Betaal jij niet omdat je niet schuldig bent? Als hij niet schuldig was maar geen zin had aan dat gezeur had ik dat ook gedaanquote:
Ik krijg sowieso geen rechtzaak van Sony, waarom zouden ze?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:02 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Dus als jij de keus krijgt om nu x bedrag te betalen of een rechtzaak te krijgen, wat veeel meer geld kost. Betaal jij niet omdat je niet schuldig bent? Als hij niet schuldig was maar geen zin had aan dat gezeur had ik dat ook gedaan
Nee hoor, wie betaalt betaalt. Kan allerlei redenen hebben. Zelfs als je onschuldig bent denk ik dat je liever een zaak met een machtige partij als Sony schikt dan een jarenlang slepende juridische procedure te doorlopen.quote:
Inlevingsvermogen?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik krijg sowieso geen rechtzaak van Sony, waarom zouden ze?
Die was al gestopt, dus matige actie als je dan toch doorzet. Hackers die dit soort dingen doen zijn geen voorbeeld aan het stellen, die zijn gewoonweg crimineel bezig.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:46 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
En sony is gewaarschuwd hiervoor. Stop de vervolging of ervaar de consequenties.
Ze zijn crimineel bezig en stellen een voorbeeld. Geohot heeft niks crimineels gedaan.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die was al gestopt, dus matige actie als je dan toch doorzet. Hackers die dit soort dingen doen zijn geen voorbeeld aan het stellen, die zijn gewoonweg crimineel bezig.
Beetje Robin Hood verhaal denk ik.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:15 schreef DrDentz het volgende:
Waarom lijken sommigen hier verliefd op die hackers? Criminaliteit romantiseert blijkbaar toch.
Waarom staat betalen je niet aan?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:53 schreef MFE15 het volgende:
No way dat ik een xbox 360 ga kopen, die heb ik al eens eerder gekocht en het is en blijft prutskwaliteit hardware en dat betalen voor een abonnement stond me ook al niet aan. Ik blijf gewoon rustig vertrouwen op Playstation 3.
Praat even voor mezelf: waarom betalen als het ook gratis kan. En kom niet aanzetten met is maar een tientje in de maand. Er zijn wel meer dingen die enkele euro's kosten en dat lijkt niet veel, maar als je alles bij elkaar optelt zal het toch een groot bedrag zijn per maand.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waarom staat betalen je niet aan?
Stelen van creditcard gegevens is natuurlijk niet crimineelquote:
Wat een argumentquote:Op woensdag 27 april 2011 18:59 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Hij is niet veroordeeld, dus geen crimineel.
Als ik onschuldig ben is het ook niet te bewijzen dat ik wel schuldig ben. En no way dat ik had betaald om er maar vanaf te zijn... als ik dat doe dan is het einde zoek. Mensen die schuldig zijn of een zwakke ruggengraat hebben die schikken wel ja.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:02 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Dus als jij de keus krijgt om nu x bedrag te betalen of een rechtzaak te krijgen, wat veeel meer geld kost. Betaal jij niet omdat je niet schuldig bent? Als hij niet schuldig was maar geen zin had aan dat gezeur had ik dat ook gedaan
Het is maar 3 euro in de maand en je krijgt er een goed systeem voor terug. Voor een goed iets wil ik best betalen en lijkt me niet meer dan normaal omdat dat bergen geld kost om dat draaiende te houden.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:28 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
Praat even voor mezelf: waarom betalen als het ook gratis kan. En kom niet aanzetten met is maar een tientje in de maand. Er zijn wel meer dingen die enkele euro's kosten en dat lijkt niet veel, maar als je alles bij elkaar optelt zal het toch een groot bedrag zijn per maand.
Wat heeft dat met Geohot te maken?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:31 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Stelen van creditcard gegevens is natuurlijk niet crimineel
Je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 27 april 2011 19:14 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
Ze zijn crimineel bezig en stellen een voorbeeld. Geohot heeft niks crimineels gedaan.
Ik had het over de hacker van PSN, waarschijnlijk andere dude. Maar toch... Geohot heeft details over het kraken van de ps3 online gezet. Daar heeft onze psn hacker natuurlijk niks van meegekregen....quote:
Goed is redelijk subjectief. Tot op heden had ik nooit last van PSN, merkte echt aan niks waarom XBL beter zou zijn. Enja ik heb met beide ervaring genoeg.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is maar 3 euro in de maand en je krijgt er een goed systeem voor terug. Voor een goed iets wil ik best betalen en lijkt me niet meer dan normaal omdat dat bergen geld kost om dat draaiende te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |