abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 april 2011 @ 10:43:10 #226
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_96081522
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:42 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Nee, maar het is wel de enige manier om straks op één inkomen nog in dat huis te kunnen blijven wonen.
Je kunt natuurlijk ook gewoon op één inkomen een huis kopen ;)
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_96081533
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:40 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ja.... even geinformeerd.... ik moest minder dan 150 euro per maand te besteden hebben. Nou.... dat is geen probleem met een bijstandsuitkering natuurlijk. Wat je allemaal wel niet krijgt van de voedselbank... ik ben benieuwd wat er zo na Pasen allemaal wel niet weggegeven word :P
Ik zal ook wel even vragen of ik wat extra bier en chips kan krijgen deze week.... lekker voor op Koninginnedag w/
Geef me je rekeningnummer ff, dan sponsor ik wat oranje tompoucen voor je. Zo ben ik dan ook wel weer.
pi_96081537
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:40 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Wie de schoen past trekke hem aan. :)
Ik heb niemand persoonlijk aangevallen, tracht altijd inhoudelijk te reageren en kinderachtig ben ik al helemaal niet. Hiernaast probeer ik mijn posts altijd te onderbouwen, met argumenten (feiten en meningen) en heb ik respect voor iedereen zijn of haar persoonlijke keuzes, als we dit als basis hanteren, kunnen we weer verder.
pi_96081564
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:42 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Nee, maar het is wel de enige manier om straks op één inkomen nog in dat huis te kunnen blijven wonen.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:43 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Dat dus :D
pi_96081575
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:43 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Ja, dat heb jij gedaan. Maar ook alleen maar omdat je niet anders kon met zo'n Oostbloktrien.
pi_96081614
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:44 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Ja, dat heb jij gedaan. Maar ook alleen maar omdat je niet anders kon met zo'n Oostbloktrien.
flauw en wederom kinderachtig, zou je misschien eens uitéén kunnen zetten waarom dit is? Dit is overigens een serieuze vraag, ik ben daadwerkelijk benieuwd waar het vandaan komt.
pi_96081622
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:43 schreef inXs het volgende:

[..]

Ik heb niemand persoonlijk aangevallen, tracht altijd inhoudelijk te reageren en kinderachtig ben ik al helemaal niet. Hiernaast probeer ik mijn posts altijd te onderbouwen, met argumenten (feiten en meningen) en heb ik respect voor iedereen zijn of haar persoonlijke keuzes, als we dit als basis hanteren, kunnen we weer verder.
Probeer het gewoon eens een keer, voor de gein.
pi_96081632
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:42 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Vieren ze dat in Dronten dan? Ondanks dat de koninging tijdens het staatsbezoek aan Duitsland nog ontkende dat Dronten een erkende Nederlandse gemeente was?
Wat een loyaliteit Xeno :o
We doen het ook niet voor de majesteit... gewoon omdat we dan een reden hebben om ook eens met de werkende medemens te kunnen zuipen ;)
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  donderdag 28 april 2011 @ 10:46:54 #234
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_96081648
quote:

[..]

_O-
Sprak de noodgedwongen vrijgezelle (maagdelijke?) wanbetalende kraker :D :D :D
Mijn god de jaloezie druipt er van af Asfyxia :D

Ze heeft trouwens al een baan hier, waar ze de dag dat ze hier komt wonen kan beginnen. Mooi he, Nederland? :D
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 10:47:27 #235
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_96081672
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:40 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ja.... even geinformeerd.... ik moest minder dan 150 euro per maand te besteden hebben. Nou.... dat is geen probleem met een bijstandsuitkering natuurlijk. Wat je allemaal wel niet krijgt van de voedselbank... ik ben benieuwd wat er zo na Pasen allemaal wel niet weggegeven word :P
Ik zal ook wel even vragen of ik wat extra bier en chips kan krijgen deze week.... lekker voor op Koninginnedag w/
Jongen toch. Als het echt waar is dat je een uitkering hebt en geen baan, dan ben je wel een beetje simpel als je denkt dat je uberhaupt ooit een huis zult kunnen kopen. Maar dan snap ik ook wel waarom je 400 euro per maand veel geld vindt.

Dus eigenlijk betalen wij met z'n allen jouw uitkering? :P Maakt mij niet uit hoor, ik heb wel wat over voor de medemensch. En ik hou zelf genoeg over. Ik kan me alleen niet voorstellen dat dat goed is voor je eigenwaarde, dat je je hand moet ophouden voor wat grijpstuivers.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_96081686
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:46 schreef Whuzz het volgende:

[..]

_O-
Sprak de noodgedwongen vrijgezelle (maagdelijke?) wanbetalende kraker :D :D :D
Mijn god de jaloezie druipt er van af Asfyxia :D
Asfyxia wilde toch ook op die "Versieren op oudere leeftijd" meet komen die in R&P was georganiseerd?
  donderdag 28 april 2011 @ 10:48:55 #237
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_96081726
'Kartelafspraken huizenhandel'

AMSTERDAM - De Nederlandse Mededingsingsautoriteit (NMa) verdenkt in ieder geval vijftien handelaren in huizen en bedrijfspanden van het maken van kartelafspraken op executieveilingen. In het onderzoek naar de handel en wandel op gedwongen veilingen van onroerend goed heeft de kartelwaakhond nog enkele honderden handelaren op de korrel, aldus de NMa donderdag.

Geldverstrekkers gaan de manier veranderen waarop executieveilingen plaatsvinden. Ze willen dat huizen die gedwongen worden verkocht in de toekomst meer geld opbrengen. ANP De rest kan later dit jaar stappen van de kartelwaakhond verwachten. De vijftien waar nu rapport tegen is opgemaakt waren betrokken zo'n 3000 verdachte executieveilingen door heel Nederland in in ieder geval de periode van juni 2000 tot december 2009.

Huizenbezitters die hun huis noodgedwongen moesten verkopen, kunnen volgens waarnemend NMa-voorzitter Henk Don gedupeerd zijn als gevolg van de vermeende afspraken tussen de handelaren.

Als blijkt dat de handelaren inderdaad een kartel hebben gevormd, dan zijn heel veel huizenbezitters, die gedwongen hun huis moesten kopen, flink benadeeld, aldus Don. Zeker omdat uit ons onderzoek is gebleken dat de prijzen op de zogeheten naveiling tussen de 10 en 25 procent hoger lagen. Dit zijn forse bedragen die de huizenverkopers zijn misgelopen.

De handelaren zouden het biedproces tijdens de veiling onderling hebben afgestemd door zo laag mogelijk te bieden ten koste van de huiseigenaar. Vervolgens werden op zogeheten 'naveilingen' de panden binnen het kartel 'doorverkocht' voor een veelal hogere prijs waarna het verschil (de winst) onderling werd verdeeld, aldus de NMa. Dergelijke afspraken vormen een ernstige overtreding van de Mededingingswet.

De NMa kwam op het spoor van de mogelijke kartelafspraken via de Belastingdienst. Die stuitte volgens de NMa op voor de NMa relevante informatie. Op basis daarvan is de NMa een onderzoek begonnen.

Volgens de NMa bestaat bij gedwongen veilingen een hoog risico op mededingingsrechterlijke problemen. Zo is de informatie vaak beperkt en moet de koper veel risico's voor zijn rekening nemen. De uiteindelijke kosten zijn daardoor lastig in te schatten.

Particulieren laten zich daardoor vaak afschrikken waardoor executieveilingen vrijwel het domein van handelaren worden, die elkaar daar veelvuldig tegenkomen.

Het verschaffen van meer informatie en het houden van meer bezichtigingen zou volgens de NMa kunnen helpen.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_96081756
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Asfyxia wilde toch ook op die "Versieren op oudere leeftijd" meet komen die in R&P was georganiseerd?
Hoe kan dat nou. Ik ben 23! En op de sgool word ik omringd door lekkere domme wijven die hun beentjes al spreiden als je naar hen kijkt!
pi_96081902
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:49 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Hoe kan dat nou. Ik ben 23! En op de sgool word ik omringd door lekkere domme wijven die hun beentjes al spreiden als je naar hen kijkt!
Leg me dan maar eens uit waarom je tot aan deel 5 van dit topic hebt zitten meelezen Is versieren op latere leeftijd nog goed te leren #5

Dus, of je doet je anders voor dan je bent in dit topic, of je doet je anders voor dan je bent op internet. Either way spreekt het niet echt in positieve zin voor je karakter :')
  donderdag 28 april 2011 @ 10:55:33 #240
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_96081954
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Leg me dan maar eens uit waarom je tot aan deel 5 van dit topic hebt zitten meelezen Is versieren op latere leeftijd nog goed te leren #5

Dus, of je doet je anders voor dan je bent in dit topic, of je doet je anders voor dan je bent op internet. Either way spreekt het niet echt in positieve zin voor je karakter :')
Dude. Ik dacht dat posthistorygraven voorbehouden was aan kansloze webloggertjes :o
pi_96082001
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik "tot aan deel 5" van dat topic hebt zitten meelezen? Waar precies baseer je dat op? Of liever gezegd: waar haal je dat in godsnaam vandaan?
pi_96082030
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:55 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Dude. Ik dacht dat posthistorygraven voorbehouden was aan kansloze webloggertjes :o
Nou ik herinnerde me dat ik zijn username op zag duiken in R&P ergens, dus ik was er vrij snel achter waar dat was :') Desalniettemin een 'vuur bestrijden met vuur' actie, I know.
  donderdag 28 april 2011 @ 10:58:43 #243
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_96082053
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:57 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik "tot aan deel 5" van dat topic hebt zitten meelezen? Waar precies baseer je dat op? Of liever gezegd: waar haal je dat in godsnaam vandaan?
Beschuldig je nu iemand anders van ongefundeerd conclusies trekken? _O-
Little_Kitten was killed by IronY.
pi_96082091
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:57 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Wait, what, nu wil jij opeens dat ik mijn stellingen ga onderbouwen? Nee Asfyxiatje, ik doe gewoon even hetzelfde als jij doet, ongefundeerd argumenten spuien. En blijkbaar werkt het, want je bent al lekker aan het happen. Ik zit dus in de goeie richting, ouwe dating-site surfer van me!
pi_96082100
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nou ik herinnerde me dat ik zijn username op zag duiken in R&P ergens, dus ik was er vrij snel achter waar dat was :') Desalniettemin een 'vuur bestrijden met vuur' actie, I know.
Je bedoelt waarschijnlijk dat jij zelf heel veel meeleest in R&P en dat je toen plotseling één minachtend postje van mij in dat topic voorbij zag vliegen?

Nou dat heb je dan goed onthouden!
pi_96082117
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:58 schreef Whuzz het volgende:

[..]Little_Kitten was killed by IronY.
Ik moest lachen :D
pi_96082176
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:00 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Je bedoelt waarschijnlijk dat jij zelf heel veel meeleest in R&P en dat je toen plotseling één minachtend postje van mij in dat topic voorbij zag vliegen?

Nou dat heb je dan goed onthouden!
Meelezen, ik post er ook gewoon! Ik kom er gewoon voor uit *O* weet je wie er nog meer post? CoolGuy ! *O*

En jij lurkt er blijkbaar alleen maar :P
pi_96082227
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:55 schreef Whuzz het volgende:

[..]

:|W

Die Scorpie doet goed zijn research... want anders had hij nooit ontdekt dat ik leef van een uitkering *O*
I'll sing you a lullaby.
pi_96082294
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:02 schreef Scorpie het volgende:

Meelezen, ik post er ook gewoon! Ik kom er gewoon voor uit *O* weet je wie er nog meer post? CoolGuy ! *O*
Misschien moeten jullie eens samen op jacht gaan :)
I'll sing you a lullaby.
pi_96082351
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:04 schreef xenobinol het volgende:

[..]

:|W

Die Scorpie doet goed zijn research... want anders had hij nooit ontdekt dat ik leef van een uitkering *O*
Mot je nou nog tompoucen voor Koninginnedag of wat!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')