Je kunt natuurlijk ook gewoon op één inkomen een huis kopenquote:Op donderdag 28 april 2011 10:42 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel de enige manier om straks op één inkomen nog in dat huis te kunnen blijven wonen.
Geef me je rekeningnummer ff, dan sponsor ik wat oranje tompoucen voor je. Zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:40 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ja.... even geinformeerd.... ik moest minder dan 150 euro per maand te besteden hebben. Nou.... dat is geen probleem met een bijstandsuitkering natuurlijk. Wat je allemaal wel niet krijgt van de voedselbank... ik ben benieuwd wat er zo na Pasen allemaal wel niet weggegeven word![]()
Ik zal ook wel even vragen of ik wat extra bier en chips kan krijgen deze week.... lekker voor op Koninginnedag
Ik heb niemand persoonlijk aangevallen, tracht altijd inhoudelijk te reageren en kinderachtig ben ik al helemaal niet. Hiernaast probeer ik mijn posts altijd te onderbouwen, met argumenten (feiten en meningen) en heb ik respect voor iedereen zijn of haar persoonlijke keuzes, als we dit als basis hanteren, kunnen we weer verder.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:40 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Wie de schoen past trekke hem aan.
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:42 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel de enige manier om straks op één inkomen nog in dat huis te kunnen blijven wonen.
Dat dusquote:Op donderdag 28 april 2011 10:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon op één inkomen een huis kopen
Ja, dat heb jij gedaan. Maar ook alleen maar omdat je niet anders kon met zo'n Oostbloktrien.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon op één inkomen een huis kopen
flauw en wederom kinderachtig, zou je misschien eens uitéén kunnen zetten waarom dit is? Dit is overigens een serieuze vraag, ik ben daadwerkelijk benieuwd waar het vandaan komt.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:44 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Ja, dat heb jij gedaan. Maar ook alleen maar omdat je niet anders kon met zo'n Oostbloktrien.
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:44 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Ja, dat heb jij gedaan. Maar ook alleen maar omdat je niet anders kon met zo'n Oostbloktrien.
Probeer het gewoon eens een keer, voor de gein.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:43 schreef inXs het volgende:
[..]
Ik heb niemand persoonlijk aangevallen, tracht altijd inhoudelijk te reageren en kinderachtig ben ik al helemaal niet. Hiernaast probeer ik mijn posts altijd te onderbouwen, met argumenten (feiten en meningen) en heb ik respect voor iedereen zijn of haar persoonlijke keuzes, als we dit als basis hanteren, kunnen we weer verder.
We doen het ook niet voor de majesteit... gewoon omdat we dan een reden hebben om ook eens met de werkende medemens te kunnen zuipenquote:Op donderdag 28 april 2011 10:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vieren ze dat in Dronten dan? Ondanks dat de koninging tijdens het staatsbezoek aan Duitsland nog ontkende dat Dronten een erkende Nederlandse gemeente was?
Wat een loyaliteit Xeno
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:44 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Jongen toch. Als het echt waar is dat je een uitkering hebt en geen baan, dan ben je wel een beetje simpel als je denkt dat je uberhaupt ooit een huis zult kunnen kopen. Maar dan snap ik ook wel waarom je 400 euro per maand veel geld vindt.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:40 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ja.... even geinformeerd.... ik moest minder dan 150 euro per maand te besteden hebben. Nou.... dat is geen probleem met een bijstandsuitkering natuurlijk. Wat je allemaal wel niet krijgt van de voedselbank... ik ben benieuwd wat er zo na Pasen allemaal wel niet weggegeven word![]()
Ik zal ook wel even vragen of ik wat extra bier en chips kan krijgen deze week.... lekker voor op Koninginnedag
Asfyxia wilde toch ook op die "Versieren op oudere leeftijd" meet komen die in R&P was georganiseerd?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Sprak de noodgedwongen vrijgezelle (maagdelijke?) wanbetalende kraker![]()
![]()
Mijn god de jaloezie druipt er van af Asfyxia
Hoe kan dat nou. Ik ben 23! En op de sgool word ik omringd door lekkere domme wijven die hun beentjes al spreiden als je naar hen kijkt!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Asfyxia wilde toch ook op die "Versieren op oudere leeftijd" meet komen die in R&P was georganiseerd?
Leg me dan maar eens uit waarom je tot aan deel 5 van dit topic hebt zitten meelezen Is versieren op latere leeftijd nog goed te leren #5quote:Op donderdag 28 april 2011 10:49 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou. Ik ben 23! En op de sgool word ik omringd door lekkere domme wijven die hun beentjes al spreiden als je naar hen kijkt!
Dude. Ik dacht dat posthistorygraven voorbehouden was aan kansloze webloggertjesquote:Op donderdag 28 april 2011 10:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Leg me dan maar eens uit waarom je tot aan deel 5 van dit topic hebt zitten meelezen Is versieren op latere leeftijd nog goed te leren #5
Dus, of je doet je anders voor dan je bent in dit topic, of je doet je anders voor dan je bent op internet. Either way spreekt het niet echt in positieve zin voor je karakter
Wie zegt dat ik "tot aan deel 5" van dat topic hebt zitten meelezen? Waar precies baseer je dat op? Of liever gezegd: waar haal je dat in godsnaam vandaan?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Leg me dan maar eens uit waarom je tot aan deel 5 van dit topic hebt zitten meelezen Is versieren op latere leeftijd nog goed te leren #5
Nou ik herinnerde me dat ik zijn username op zag duiken in R&P ergens, dus ik was er vrij snel achter waar dat wasquote:Op donderdag 28 april 2011 10:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dude. Ik dacht dat posthistorygraven voorbehouden was aan kansloze webloggertjes
Beschuldig je nu iemand anders van ongefundeerd conclusies trekken?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:57 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik "tot aan deel 5" van dat topic hebt zitten meelezen? Waar precies baseer je dat op? Of liever gezegd: waar haal je dat in godsnaam vandaan?
Wait, what, nu wil jij opeens dat ik mijn stellingen ga onderbouwen? Nee Asfyxiatje, ik doe gewoon even hetzelfde als jij doet, ongefundeerd argumenten spuien. En blijkbaar werkt het, want je bent al lekker aan het happen. Ik zit dus in de goeie richting, ouwe dating-site surfer van me!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:57 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik "tot aan deel 5" van dat topic hebt zitten meelezen? Waar precies baseer je dat op? Of liever gezegd: waar haal je dat in godsnaam vandaan?
Je bedoelt waarschijnlijk dat jij zelf heel veel meeleest in R&P en dat je toen plotseling één minachtend postje van mij in dat topic voorbij zag vliegen?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ik herinnerde me dat ik zijn username op zag duiken in R&P ergens, dus ik was er vrij snel achter waar dat wasDesalniettemin een 'vuur bestrijden met vuur' actie, I know.
Meelezen, ik post er ook gewoon! Ik kom er gewoon voor uitquote:Op donderdag 28 april 2011 11:00 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk dat jij zelf heel veel meeleest in R&P en dat je toen plotseling één minachtend postje van mij in dat topic voorbij zag vliegen?
Nou dat heb je dan goed onthouden!
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dude. Ik dacht dat posthistorygraven voorbehouden was aan kansloze webloggertjes
Misschien moeten jullie eens samen op jacht gaanquote:Op donderdag 28 april 2011 11:02 schreef Scorpie het volgende:
Meelezen, ik post er ook gewoon! Ik kom er gewoon voor uitweet je wie er nog meer post? CoolGuy !
![]()
Mot je nou nog tompoucen voor Koninginnedag of wat!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:04 schreef xenobinol het volgende:
[..]
![]()
Die Scorpie doet goed zijn research... want anders had hij nooit ontdekt dat ik leef van een uitkering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |