De gele zijn toch het viestquote:Op woensdag 27 april 2011 17:36 schreef Samzz het volgende:
Aaah, ik heb alleen maar oranje en roze mentosjesGeen enkele gele!
+1quote:
Zeker bij een dubbele invoegstrook die vlak voor de oprit 1 strook wordt scheelt het een hoop stadsfile als iedereen gewoon netjes beide rijstroken gebruikt. Het asfalt ligt er, dus gebruik het dan ook.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja, zie edit. Het is tegenwoordig zelfs verplicht, helaas is het niet te doen om daarop te controleren. Alleen als je afsnijdt oid bij zo'n samenvoeging, ben je tegenwoordig automatisch fout.
[..]
Oke, dat is gewoon dom, leer je verkeers regels.
Nee, want ik rijd wel door. Maar in een trein versnel je het instapproces niet door bij de eerste klas in te stappen, je hindert de doorstroom omdat de mensen buiten langer moeten wachtenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja, zie edit. Het is tegenwoordig zelfs verplicht, helaas is het niet te doen om daarop te controleren. Alleen als je afsnijdt oid bij zo'n samenvoeging, ben je tegenwoordig automatisch fout.
[..]
Oke, dat is gewoon dom, leer je verkeersregels.
Daar klopt geen hout van, van wat je nu zegtquote:Op woensdag 27 april 2011 17:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want ik rijd wel door. Maar in een trein versnel je het instapproces niet door bij de eerste klas in te stappen, je hindert de doorstroom omdat de mensen buiten langer moeten wachten
Hoe vaak ga jij ook weer met de trein?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar klopt geen hout van, van wat je nu zegt
Dat heb ik ook altijd geleerd en pas ik ook toe. Het enige voordeel is wel, dat ik daardoor een flink stuk op schietquote:Op woensdag 27 april 2011 17:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeker bij een dubbele invoegstrook die vlak voor de oprit 1 strook wordt scheelt het een hoop stadsfile als iedereen gewoon netjes beide rijstroken gebruikt. Het asfalt ligt er, dus gebruik het dan ook.
Best vaak, gemiddeld 2x in de week. En ik heb nog nooit iemand zo snel zien rennen dat hij het redde om bij de 1e in te stappen en dan op het balkon bij de volgende deur te gaan staan wachtenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe vaak ga jij ook weer met de trein?
jij hebt dus geen idee wat ik bedoel. Geeft niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Best vaak, gemiddeld 2x in de week. En ik heb nog nooit iemand zo snel zien rennen dat hij het redde om bij de 1e in te stappen en dan op het balkon bij de volgende deur te gaan staan wachten![]()
Ik ben eten
Leg eens uit, ik begrijp het nietquote:Op woensdag 27 april 2011 17:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want ik rijd wel door. Maar in een trein versnel je het instapproces niet door bij de eerste klas in te stappen, je hindert de doorstroom omdat de mensen buiten langer moeten wachten
Alleen heb je altijd van die opa's die dan van de tweede baan ineens de eerste opschieten en hun auto bijna in de jouwe parkerenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd geleerd en pas ik ook toe. Het enige voordeel is wel, dat ik daardoor een flink stuk op schiet![]()
ik pak ook altijd bij een dubbele uitvoegstrook, pas de 2e op het laatste moment. Ik hoef zelden af te remmen oid.
Als jij vanuit balkon eerste klas doorloopt naar balkon coupe tweede klas, (dus door die schuifdeuren over de aansluiting van de coupe's) kunnen de mensen die buiten voor balkon 2e klas staan te wachten niet doorlopen omdat het balkon volgepakt staat met mensen vanuit de eerste klas.quote:
Bejaarden moeten ze sowieso het rijden verbieden.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen heb je altijd van die opa's die dan van de tweede baan ineens de eerste opschieten en hun auto bijna in de jouwe parkeren
Deuren van de eerste en tweede klasse die naast elkaar zitten?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe vaak ga jij ook weer met de trein?
Het gaat dus om de deuren van de eerste en tweede klas die naast elkaar zitten, he. Niet die aan de andere kant van de coupe.
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bejaarden moeten ze sowieso het rijden verbieden.
Helaas zijn het niet alleen bejaarden. Meestal mannen die zichzelf iets te geweldig vindenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij mannen zijn dan ook geweldigquote:Op woensdag 27 april 2011 17:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Helaas zijn het niet alleen bejaarden. Meestal mannen die zichzelf iets te geweldig vinden
Dan meteen ook de helft van mannelijk autorijdend Nederlandquote:Op woensdag 27 april 2011 17:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ook heel veel vrouwen.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan meteen ook de helft van mannelijk autorijdend Nederland
Als we dan toch gaan verbieden, vrachtwagensquote:Op woensdag 27 april 2011 17:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ook heel veel vrouwen.
Wat word het dan lekker rustig op de weg
Brommobielen, scholieren en tractorsquote:Op woensdag 27 april 2011 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als we dan toch gaan verbieden, vrachtwagens
en fietsers.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Brommobielen, scholieren en tractors
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |