Die ken ik al, leuk!!!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:38 schreef Stability het volgende:
er is niet veel op de streams te beleven he? ik ben wat tegen gekomen van de ouders van segredo ....echt ,dit moeten jullie ff zien....je lacht je rot !!!
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Da's waar daar heb je een punt
oh...ik lag echt dubbel net van het lachenquote:
Eens.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:44 schreef marky het volgende:
Cossen gaan veel te snel ik moet ook nog gewoon werken tussendoor ja
[..]
Wij zien niet wat er achter de schermen gebeurd . In de kvdw kan van alles worden gezegd en gedreigd.
[..]
Het geintje betrof de huisvrouwen opmerking.
Wat voor kar met shit hij vervolgens over zich heen krijgt als hij anders denkt over Mo dan men hier doet met de desbetreffende opmerking naar zijn hoofd geslingerd erbij.
...........quote:Op woensdag 27 april 2011 15:47 schreef Candyfreak het volgende:
Jane zonder Tarzan
27 april om 15.26
Joanna heeft weer creatieve kriebels.
De blondine lost haar problemen vaak op bijzondere wijze op. Soms doet ze het door het schoonmaken van een doucheputje, de andere keer maakt ze een kledingstuk van een vuilniszak. Dit keer is ze in een kledingontwerpbui. Met bladeren probeert een nieuw jungle kostuum te maken. Nu moet ze Philip nog overhalen om zijn blauwe speedo in te ruilen voor een leren mannenslip.
![]()
dat gepruts was dus een kostuumquote:Op woensdag 27 april 2011 15:47 schreef Candyfreak het volgende:
Jane zonder Tarzan
27 april om 15.26
De blondine lost haar problemen vaak op bijzondere wijze op. Soms doet ze het door het schoonmaken van een doucheputje, de andere keer maakt ze een kledingstuk van een vuilniszak. Dit keer is ze in een kledingontwerpbui. Met bladeren probeert een nieuw jungle kostuum te maken. Nu moet ze Philip nog overhalen om zijn blauwe speedo in te ruilen voor een leren mannenslip.
![]()
[quote]quote:Op woensdag 27 april 2011 15:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ze schrijft toch ook haar mening
Op woensdag 27 april 2011 15:26 schreef Diamonds28 het volgende:
Dat zegt hij volgens mij ook iedere dag.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:46 schreef Urb het volgende:
Gerard " Ik verwacht wel dat het mooi weer is in Nederland.. "
![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:47 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja waarom niet, als ik ongelijk heb geef ik dat toe.
Jo en flip mokken beide nog steeds
Aan me zolen!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Tijd voor een goede coach in het huis voor ná de RLS ....
Ze lopen weer vooruit op het scriptquote:Op woensdag 27 april 2011 15:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dat gepruts was dus een kostuum![]()
Weten ze wel dat ze bonje hebben daar?
dan niet te druk om maken.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:49 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 27 april 2011 15:26 schreef Diamonds28 het volgende:
Net even de filmpjes gekeken van de ruzie gisteren maar echt vet RESPECT voor Karim en Joanna
die zeggen nu eindelijk eens hoe wij er ook al over denken van Mo iedereen moet leiden om dat gejank van Mo en zo bracht Jo en gisteren ook en flip en sharon Mo maar steunen
oh wat oprecht is Jo gisteren geweest
Alleen zo jammer
wat ik dan nu weer niet snap is dat Karim nu zit te schaaken met Mohuilbalk en dat jo ook weer lult met der
met mij hadden ze toch echt een slechte gehad in dat huis
ik had der echt doodgenegeerd.
Helaas leest niet iedereen goed wat er wordt geschreven!!!!
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:47 schreef Candyfreak het volgende:
Jane zonder Tarzan
27 april om 15.26
![]()
We zien inderdaad niet alles, maar er wordt wel heel veel losgelaten door de bewoners zelf (Mo heeft het gewoon zo gezegd gisteravond). Plus dit is niet de 1e RLS. Vandaar ook mijn verbazing over de verontwaardiging van bvb Guido. Wat hadden ze nou gedacht? We gaan even mooi zitten wezen in een huis en halen een ton binnen? Beetje naief dan!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:44 schreef marky het volgende:
Cossen gaan veel te snel ik moet ook nog gewoon werken tussendoor ja
[..]
Wij zien niet wat er achter de schermen gebeurd . In de kvdw kan van alles worden gezegd en gedreigd.
Alweer wordt er voor iedereen gesproken, mensen blijf toch eens bij jezelf, iedereen heeft een EIGEN mening, ik wil de mening van anderen niet opgelegd krijgenquote:Op woensdag 27 april 2011 15:49 schreef patrick37 het volgende:
ongelofelijk,ik heb net het filmpje gekeken dat karim mo confronteert
als karim wegloopt,laten philip en sharon blijken dat ze het niet eens zijn met karim
nee,dat begrijp ik,zij heeft jullie gespaard van nominatie
maar wat zegt karim nu eigenlijk?
hij zegt:ik wil geen brief schrijven aan je moeder dat ik je graag in de finale zie,terwijl je al weken loopt te janken dat je naar huis wilt
wat miszegt karim daar mee?
HELEMAAL NIETS!!!!!
hij zegt wat wij allemaal allang denken
Voorlopig loopt Flip nog in Maiks zwembroek...geeft Mo een vertrouwd gevoel.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:47 schreef Candyfreak het volgende:
Jane zonder Tarzan
27 april om 15.26
![]()
nou lees daar dan overheen en trek je eigen conclusiequote:Op woensdag 27 april 2011 15:51 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
Alweer wordt er voor iedereen gesproken, mensen blijf toch eens bij jezelf, iedereen heeft een EIGEN mening, ik wil de mening van anderen niet opgelegd krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |