abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96044056
SAMENVATTING:

Ben een goeduitziende vrouw van 27 jaar en heb een zoontje van 3, speel samen met een man in een band waarmee ik de afgelopen maanden veel contact mee heb gehad. Smsen ,bellen, skypen en afspreken. De laatste twee dates waren super leuk en we hebben afgelopen maandag gezoend.

Ook heeft hij de laatste date aangegeven dat hij mij geen serieuze relatie kan bieden Ik vond het raar dat hij daar opeens mee kwam terwijl ik daar nooit aan heb gedacht. Na het zoenen heb ik hem verteld dat ik zelf niet op zoek ben naar een relatie en ook geen stiefvader voor mijn zoontje.

Ik vind hem wel heel erg leuk en wil hem echt beter leren kennen Heb nu twee dagen niks meer van hem vernomen. Ik vraag me af waarom ? en wat hij van mij wilt en verwacht?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hai lovely people,

Ik heb jullie advies hard nodig,

Ik heb begin van het jaar een superleuke jongen leren kennen, we maken allebei muziek en spelen regelmatig in dezelfde band het klikte van het begin dat we elkaar zagen ik voelde een enorme aantrekkingskracht( hij gaf aan dat hij het ook voelde) we hebben de hele avond leuk gebabbeld.

Ik vertelde hem dat ik een vriend had en kon in zijn ogen zien dat hij diep teleurgesteld was. Ik heb vanaf augustus 2010 al problemen met mijn ex en deze relatie is in maart helaas geeindigd. Wel hebben wij op een normale manier contact omdat wij samen een zoontje hebben.

In de tussentijd heb ik deze jongen in mijn facebook en begonnen we als goede vrienden te praten we begrepen elkaar zo goed het van facebooken overging op bellen en skypen en smsen. We spraken elkaar elke dag en tot laat in de nacht. Hij heeft nooit een relatie gehad en is ook in het verleden gekwetst.

Sinds hij me heeft leren kennen heeft hij mij elke dag verteld dat hij me een hele mooie vrouw en heel speciaal vind. Zijn vriendinnen kennen mij ook allemaal en vinden het apart omdat hij nooit echt veel praat en zoveel contact met vrouwen heeft. Afgelopen week moest ik repeteren, na het repeteren met de band belde hij me op dat hij me even wilde zien, hij was op een feestje en kwam naar me toe het was de bedoeling dat hij terug ging maar we hebben de hele avond lopen kwekken in de auto. Hij zat de hele tijd aan mijn wangen en bleef maar naar me kijken. Uiteindelijk hebben we nog een kopje thee gedronken en ben ik naar huis gegaan. We kunnen echt alles tegenmekaar zeggen en het lijkt alsof we mekaar jaren kennen.

We waren zaterdag aan het smsen en vroeg of hij op me viel en hij wilde daar geen antwoord geven. ik heb hem wel gezegd dat ik hem leuk vindt en hij gaf aan dat hij dat al wist. Maandag hebben we afgesproken we zijn wezen picknicken in het park en hebben lekker gezeten in de zon. Daarna zijn we naar hem toe gegaan hebben en een beetje muziek gemaakt. Overal waar ik zit zit hij ook en kan ook echt 30seconden naar me blijven kijken, hij kan niet van me afblijven. Wel zit hij niet aan mijn intieme plaatsen. Ik ben daarna weggegaan maar mijn auto was overhit dus moest ff wachten zodat ik er koelvloeistof in kon gooien. We waren aan het praten en voordat ik het wist had ie me gezoend. We hebben toen meer dan 3 uur lang gezoend. Ik was alles vergeten.

Ondertussen spraken we ook wat en vertelde hij dat hij mij niet kan geven wat ik wilde namelijk een relatie? Ik vroeg hem toen hoe hij daarbij komt dat ik een relatie wilde? Ik ben niet degene die al mijn vrienden vertel dat ik iemand ontmoet heb, hij vertelde het zelfs aan zijn moeder.+ hij weet dat ik net uit een relatie kom. Ik zei toen tegen hem van als jij iemand zoekt waarmee jij plezier kan hebben dat ik wel iemand ken en hij gaf aan dat zij wel precies hetzelfde als mij moet zijn qua uiterlijk en innerlijk anders hoeft het niet en dat zijn gevoelens voor mij niet snel weggaan.

Sinds maandag heb ik niks meer van hem vernomen dus 2 dagen hij belt,smst, niet meer terwijl hij dat altijd wel deed, Mijn gevoel zegt dat hij echt gek op me is? maar hij reageert alsof hij me wel leuk vindt maar thats it. Ligt het misschien aan de situatie waarik in zit ( mijn ex-vriend komt over de vloer en heb een zoontje?) Of wilt hij alleen met me naar bed? Of is ie afgeknapt omdat we hebben gezoend (3uur lang) of is ie me zat??? HELP ME I NEED ADVICE?

[ Bericht 2% gewijzigd door cutiejay op 27-04-2011 15:27:54 ]
  woensdag 27 april 2011 @ 14:42:28 #2
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96044409
Met veel pijn en moeite door de OP gekomen maar goed.

Weg wezen bij die gast. Waarschijnlijk wilt het alleen met je naar bed maar ivm je zoontje niks meer. Over welke leeftijd hebben we het in dit geval? Van jou, hem en je zoontje?
Domo Arigato!
pi_96044470
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 14:35 schreef cutiejay het volgende:
Mijn gevoel zegt dat hij echt gek op me is? maar hij reageert alsof hij me wel leuk vindt maar thats it.
Zet dat dan maar uit je hoofd.
quote:
Of wilt hij alleen met me naar bed?
Lijkt er wel op.
  woensdag 27 april 2011 @ 14:45:00 #4
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_96044514
Ik ken je helemaal niet, en alleen al op basis van de TT ben ik je zat. Dan ook nog een draak van een topique..

Conclusie: hij is jou ook zat.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 14:45:32 #5
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_96044537
Wat wil je van hem?
What can change the nature of a man?
pi_96044579
Sorryyyyyyyy voor de slechte grammatica,komma's , punten en geen alinea's. Mijn excuses!!
We zijn allebei 27 jaar en mijn zoontje is 3 jaar oud.
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 14:46:49 #7
9859 crew  Karina
Woman
pi_96044590
quote:
17s.gif Op woensdag 27 april 2011 14:43 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

JEDI MIND TRICKS!

Leer Nederlands.
Nog beter uiteraard, dat laatste.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 27 april 2011 @ 14:49:04 #8
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96044713
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 14:46 schreef cutiejay het volgende:
Sorryyyyyyyy voor de slechte grammatica,komma's , punten en geen alinea's. Mijn excuses!!
Yep, die wilt geen zoontje... Ik ben van dezelfde leeftijd en zie het genoeg om me heen. Ik zelf zit er niet eens zo mee maar zie het genoeg om me heen dat ze er hard voor weg rennen. Waarschijnlijk ziet hij je als goede vriendin en MILF maar wat hij zelf al zegt, geen relatie...

Als jij zin hebt om zijn MILF te zijn moet je er mee verder gaan maar ik krijg het idee dat je beter het bij vriendschap kan houden.
Domo Arigato!
  woensdag 27 april 2011 @ 14:50:45 #9
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_96044783
quote:
Los het ff op dan...

quote:
Yep, die wilt geen zoontje... Ik ben van dezelfde leeftijd en zie het genoeg om me heen. Ik zelf zit er niet eens zo mee maar zie het genoeg om me heen dat ze er hard voor weg rennen. Waarschijnlijk ziet hij je als goede vriendin en MILF maar wat hij zelf al zegt, geen relatie...
En van dittem. Ik ben zelf ook ong. zo oud en ik zou er onmiddelijk voor passen. Ik ga geen kind van een ander opvoeden.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_96044824
quote:
Doe wat aan je OP dan idd... Begin alvast eens met wat enters invoeren.

En verder, 27 jaar en dan zo doen? Dacht eerder dat je 16 was ofzo
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_96044873
quote:
Ben je van Surinaamse/Antilliaanse komaf misschien? Niet negatief bedoeld.
pi_96044913
Wauwww ik zal mij aanmelden voor een NL cursus en ENG cursus:)

Bedankt voor de serieuze feedback,
@ COCO98 Ik wil hem gewoon beter leren kennen
Ik zit er echt niet aan te denken om met hem naar bed te gaan
  woensdag 27 april 2011 @ 14:54:31 #13
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_96044942
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 14:53 schreef cutiejay het volgende:
Wauwww ik zal mij aanmelden voor een NL cursus en ENG cursus:)

Bedankt voor de serieuze feedback,
@ COCO98 Ik wil hem gewoon beter leren kennen
Ik zit er echt niet aan te denken om met hem naar bed te gaan
Het is toch ook totaal niet te lezen zo, druk een paar keer op enter om mee te beginnen.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_96045044
Al een beetje beter?
pi_96045081
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 14:57 schreef cutiejay het volgende:
Al een beetje beter?
Das al een stuk beter ja. Kudo`s, er zijn maar weinig Topic Starters die terugkomen om hun verhaal aan te passen desgevraagd.
pi_96046067
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 14:55 schreef hexta het volgende:

[..]

Fixed
Ik dacht 'Ik hou het nog netjes', maar dat lijkt er idd ook wel op ja
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  woensdag 27 april 2011 @ 15:23:07 #17
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_96046143
Jij zit in een andere fase dan hij. En hij vindt jou wel leuk maar niet alles wat er bij komt kijken, denk ik.
Best begrijpelijk.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_96046256
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 15:23 schreef Staal het volgende:
Jij zit in een andere fase dan hij.
_O-
Descending into the abyss.
  woensdag 27 april 2011 @ 15:31:31 #19
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_96046491
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 15:25 schreef hexta het volgende:

[..]

_O-
Vrij normaal. Hij is jong & ongebonden. Zij niet.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_96046598
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 14:51 schreef bas-beest het volgende:
En verder, 27 jaar en dan zo doen? Dacht eerder dat je 16 was ofzo
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 15:23 schreef Staal het volgende:
Jij zit in een andere fase dan hij.
_O-
Descending into the abyss.
  woensdag 27 april 2011 @ 15:59:00 #21
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96047627
Hij zegt GVD toch zelf dat hij geen relatie wil, enorme muts! En als jij dan zegt dat je dat ook niet wil maar toch seksuele interesse toont is het nogal fucking logisch dat je dan de fuckbuddy status krijgt he?

Jezus...
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 27 april 2011 @ 16:06:34 #22
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_96047919
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 14:35 schreef cutiejay het volgende:
Ook heeft hij de laatste date aangegeven dat hij mij geen serieuze relatie kan bieden
Hij moet je niet maar een keertje kluiven vond hij prima.
quote:
Na het zoenen heb ik hem verteld dat ik zelf niet op zoek ben naar een relatie en ook geen stiefvader voor mijn zoontje.
Je wekte de indruk dat jij er precies hetzelfde over dacht, dus dat was ook prima.
quote:
Ik vind hem wel heel erg leuk en wil hem echt beter leren kennen
Maar uiteraard moest je je vrouw-zijn weer eer aandoen en heel wat anders bedoelen dan je zei. Probleem geboren, gefeliciteerd daarmee.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 27 april 2011 @ 16:48:10 #23
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96049687
Hoewel het een hele lap tekst is, kan ik echt geen zinnig antwoord geven om waarom hij zo reageert.
Kun je hem niet eens bellen en het vragen? We kunnen hier wel met z'n allen gaan gokken, maar er kunnen wel 1000 redenen zijn waarom hij niets van zich laat horen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')