SAMENVATTING:
Ben een goeduitziende vrouw van 27 jaar en heb een zoontje van 3, speel samen met een man in een band waarmee ik de afgelopen maanden veel contact mee heb gehad. Smsen ,bellen, skypen en afspreken. De laatste twee dates waren super leuk en we hebben afgelopen maandag gezoend.
Ook heeft hij de laatste date aangegeven dat hij mij geen serieuze relatie kan bieden Ik vond het raar dat hij daar opeens mee kwam terwijl ik daar nooit aan heb gedacht. Na het zoenen heb ik hem verteld dat ik zelf niet op zoek ben naar een relatie en ook geen stiefvader voor mijn zoontje.
Ik vind hem wel heel erg leuk en wil hem echt beter leren kennen Heb nu twee dagen niks meer van hem vernomen. Ik vraag me af waarom ? en wat hij van mij wilt en verwacht?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hai lovely people,
Ik heb jullie advies hard nodig,
Ik heb begin van het jaar een superleuke jongen leren kennen, we maken allebei muziek en spelen regelmatig in dezelfde band het klikte van het begin dat we elkaar zagen ik voelde een enorme aantrekkingskracht( hij gaf aan dat hij het ook voelde) we hebben de hele avond leuk gebabbeld.
Ik vertelde hem dat ik een vriend had en kon in zijn ogen zien dat hij diep teleurgesteld was. Ik heb vanaf augustus 2010 al problemen met mijn ex en deze relatie is in maart helaas geeindigd. Wel hebben wij op een normale manier contact omdat wij samen een zoontje hebben.
In de tussentijd heb ik deze jongen in mijn facebook en begonnen we als goede vrienden te praten we begrepen elkaar zo goed het van facebooken overging op bellen en skypen en smsen. We spraken elkaar elke dag en tot laat in de nacht. Hij heeft nooit een relatie gehad en is ook in het verleden gekwetst.
Sinds hij me heeft leren kennen heeft hij mij elke dag verteld dat hij me een hele mooie vrouw en heel speciaal vind. Zijn vriendinnen kennen mij ook allemaal en vinden het apart omdat hij nooit echt veel praat en zoveel contact met vrouwen heeft. Afgelopen week moest ik repeteren, na het repeteren met de band belde hij me op dat hij me even wilde zien, hij was op een feestje en kwam naar me toe het was de bedoeling dat hij terug ging maar we hebben de hele avond lopen kwekken in de auto. Hij zat de hele tijd aan mijn wangen en bleef maar naar me kijken. Uiteindelijk hebben we nog een kopje thee gedronken en ben ik naar huis gegaan. We kunnen echt alles tegenmekaar zeggen en het lijkt alsof we mekaar jaren kennen.
We waren zaterdag aan het smsen en vroeg of hij op me viel en hij wilde daar geen antwoord geven. ik heb hem wel gezegd dat ik hem leuk vindt en hij gaf aan dat hij dat al wist. Maandag hebben we afgesproken we zijn wezen picknicken in het park en hebben lekker gezeten in de zon. Daarna zijn we naar hem toe gegaan hebben en een beetje muziek gemaakt. Overal waar ik zit zit hij ook en kan ook echt 30seconden naar me blijven kijken, hij kan niet van me afblijven. Wel zit hij niet aan mijn intieme plaatsen. Ik ben daarna weggegaan maar mijn auto was overhit dus moest ff wachten zodat ik er koelvloeistof in kon gooien. We waren aan het praten en voordat ik het wist had ie me gezoend. We hebben toen meer dan 3 uur lang gezoend. Ik was alles vergeten.
Ondertussen spraken we ook wat en vertelde hij dat hij mij niet kan geven wat ik wilde namelijk een relatie? Ik vroeg hem toen hoe hij daarbij komt dat ik een relatie wilde? Ik ben niet degene die al mijn vrienden vertel dat ik iemand ontmoet heb, hij vertelde het zelfs aan zijn moeder.+ hij weet dat ik net uit een relatie kom. Ik zei toen tegen hem van als jij iemand zoekt waarmee jij plezier kan hebben dat ik wel iemand ken en hij gaf aan dat zij wel precies hetzelfde als mij moet zijn qua uiterlijk en innerlijk anders hoeft het niet en dat zijn gevoelens voor mij niet snel weggaan.
Sinds maandag heb ik niks meer van hem vernomen dus 2 dagen hij belt,smst, niet meer terwijl hij dat altijd wel deed, Mijn gevoel zegt dat hij echt gek op me is? maar hij reageert alsof hij me wel leuk vindt maar thats it. Ligt het misschien aan de situatie waarik in zit ( mijn ex-vriend komt over de vloer en heb een zoontje?) Of wilt hij alleen met me naar bed? Of is ie afgeknapt omdat we hebben gezoend (3uur lang) of is ie me zat??? HELP ME I NEED ADVICE?
[ Bericht 2% gewijzigd door cutiejay op 27-04-2011 15:27:54 ]