Gezeik, hoe erg is het nou om een weerwoord te krijgen?!quote:Op woensdag 27 april 2011 13:41 schreef freecell het volgende:
Ja, knalgezellig!
Er zal ook iemand eens iets komen posten die hier normaal niet komt...
En dan andere groepen beschuldigen van kliekgedrag
Ik denk, gezien de reacties, dat dat ook niet het punt wasquote:Op woensdag 27 april 2011 13:42 schreef moussy het volgende:
[..]
Gezeik, hoe erg is het nou om een weerwoord te krijgen?!
quote:
gelezenquote:
Oow, joh! Dat is naar! Heeft hij nu kunstmatige gehoorsbeenderen? Er staat me iets van bij nu je het zegt, het is geloof ik niet helemaal blijven hangenquote:Op woensdag 27 april 2011 13:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Aaaaw! mijn grote zoon belt me op om te vragen of ik me niet teveel zorgen maak. Wat lief! dat je eigen kind je zo kan verrassen.![]()
Inca, Buum moet zijn oor laten checken nadat ze vorig jaar huidcellen vonden in zijn middenoor die de hele boel aan puin hebben gedrukt. Nu heeft ie een bionisch oor.![]()
en ik vind mijzelf eigenlijk best gezellig.
nee, dat ze m voor de operatie ook drugs hebben gegeven. heel weird.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat een lieverd die zoon van jou, buuv en betekenen de stonede berichten dat buum alweer terug is van de OK?
Och werkelijk?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:56 schreef simmu het volgende:
wij moesten vorig jaar uiteindelijk driekwart jaar soebatten en moeilijk doen diaan
Indienen van het schaderapport. We hoefden geen expertise te laten doen, omdat het geschatte bedrag te laag was. Het is de verzekering van de tegenpartij, maar heel toevallig is dat ook onze eigen verzekering.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:57 schreef Incantrix het volgende:
Een week sinds de expertise, Diaan? Of het indienen van de nota? Duurt meestal wel wat langer, maar mailen dat het er nog niet is kan geen kwaadIs het je eigen verzekering of die van een wederpartij?
En haha, thnx damesIk ben vooralsnog ook benieuwd, hij wil 'm in het echie laten zien en hij is nog niet thuis..
ik weet al wel wat ik zou willen, qua tattoo, maar ik vind mijzelf er geen type voor.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:48 schreef Vicky het volgende:
wat lief Buuf!
Inca, ik ben ook nieuwsgierig naar de tattoo van je husband!
Ik wil nog steeds een tattoo laten zetten maar ik weet nog niet in welke vorm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |