quote:Op woensdag 27 april 2011 12:45 schreef danilel het volgende:
Flauw om Guido af te branden hier, is voor hem denk ik ook frustrerend dat hij niet alles kan/mag zeggen.
Hij laat wel als 1 vd enige oudbewoners hier op Fok! zien.
Daar heb ik wel respect voor.
En die ene opm. op twitter over die huisvrouwen.........laat gaan.
Hoe reageren wij niet hier op Fok!
Wie de bal kaatst...........
Mee eens, en zoals hij zelf al aangaf hij is bang dat hij teveel zeg omdat dat blijkbaar niet erg duidelijk is.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:45 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Ik vind het respect dat hij reageert in de FOK-SST-topics en dat hij zijn mening zegt
Dat kun je van de andere ex-bewoners niet zeggen
Die zijn alleen maar slaafjes van de programmamakers en doen alleen maar wat ze opgedragen krijgen uit ANGST
Guido handelt niet uit angst maar uit eerlijkheid, dat vind ik sterk van hem
Volgens mij kon die niet genomineerd worden, was maar een bezoekster....quote:Op woensdag 27 april 2011 12:46 schreef DownToEarth het volgende:
Die Johanna baalt gewoon als een stekker dat ze genomineerd is.
iddquote:Op woensdag 27 april 2011 12:48 schreef Nostalgist het volgende:
Mo: "Twee jongens die stemmen moeten verdelen"... Die ziet Jo niet weggaan...
Serieus, Jo gaat naar huis.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:48 schreef Nostalgist het volgende:
En ze heeft wederom gelijk, helaas..quote:Op woensdag 27 april 2011 12:48 schreef Nostalgist het volgende:
Guido kwam ff olie brengenquote:Op woensdag 27 april 2011 12:49 schreef bollokus het volgende:
die guido heeft de boel wel weer opgestookt hier
De vloer voor mijn bank is in ieder geval mooi schoon.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:49 schreef bollokus het volgende:
en wie was er weer aan het rokenquote:
doe de bank dan ook gelijkquote:Op woensdag 27 april 2011 12:50 schreef AYLI het volgende:
[..]
De vloer voor mijn bank is in ieder geval mooi schoon.
Precies, ik geef Karim groot gelijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:49 schreef Nostalgist het volgende:
Mo blijft het jammer vinden dat haar moeder geen brief heeft gekregen....
Heeft ze de exacte opdracht voor de brief wel gehoord?
Hahahahahaha echt he, flapdrol eerste klas.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:50 schreef delfse het volgende:
Lees dit nog eens terug... wie is er hier nu gek... het gaat om een TV programma
Als je de streamers als domme huisvrouwen neer zet ben je niet goed wijs. Sst mag blij zijn met die paar streamers die ze nu nog hebben. En ik blijf hem gestoord vinden Guido hij denkt dat hij heel wat is het is gewoon een flapdrol.
Hallo Bollo... hij denkt er zeker meer kijkers door te winnen, nou ,,,, de kijkcijfers blijven dalen!quote:Op woensdag 27 april 2011 12:49 schreef bollokus het volgende:
Die gaat waarschijnlijk het huis inquote:Op woensdag 27 april 2011 12:50 schreef beequeen het volgende:
Mo's moeder komt niet naar de liveshows, dat kan niet. Maar ze mag er niks over zeggen.
Lekker !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |