abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96605870
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:30 schreef Kadooosh het volgende:
Zit een beetje te kijken voor een bluetooth auto radio maar zit hier nou altijd standaard een microfoon ingebouwd in?
nope, Ik heb de Pioneer BT6500, die heeft een externe microfoon en Parrot technologie.. Kostte mij 7 maanden ofzo terug 200,-..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_96606110
Zo, gisteren naar Amsterdam, vandaag terug. Wat een drukte op de weg zeg :P
En wat ga ik blij zijn als Zoeterwoude-Rijndijk en A4 Midden Delftland klaar zijn _O_
pi_96606221
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:32 schreef Marco001 het volgende:

[..]

nope, Ik heb de Pioneer BT6500, die heeft een externe microfoon en Parrot technologie.. Kostte mij 7 maanden ofzo terug 200,-..
Begrijp ik het goed dat een auto radio moet parrot technologie hebben om bluetooth te kunnen bellen?
pi_96606702
Moeders komt thuis met APK, Beurt & d-riem factuurtje: ¤770,-. Blij dat het mijn auto niet is.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_96606770
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:41 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Begrijp ik het goed dat een auto radio moet parrot technologie hebben om bluetooth te kunnen bellen?
Het moet vast niet per se, maar Parrot is wel de gangbare zaak als het om bellen gaat. Heb het ook en het werkt perfect!
pi_96607201
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:51 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Moeders komt thuis met APK, Beurt & d-riem factuurtje: ¤770,-. Blij dat het mijn auto niet is.
Distributieriem tikt wel aan ja. Was het een grote of een kleine beurt? Mag hopen een grote voor dat geld.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_96607246
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 18:02 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Distributieriem tikt wel aan ja. Was het een grote of een kleine beurt? Mag hopen een grote voor dat geld.
Grote. Distributie viel nog wel mee.. dacht 260 ofzo!
pi_96607403
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 18:02 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Grote. Distributie viel nog wel mee.. dacht 260 ofzo!
Vind t best wat, als je bekijkt dat het 1/3e van het geheel is. Kan natuurlijk vies tegenvallen zo'n distributieset vervangen _O-.. Denk dat ik het bij mezelf ook maar een keer moet vervangen. Word dan de eerste keer dat ik zelfstandig een distributie vervang :@
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_96612346
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 00:06 schreef Marco001 het volgende:
Zo, eindelijk thuis... vanaf 13.00 aant werk geweest(taxi..) verste rit? 130 km...
Bevalt dat eigenlijk, taxichauffeur?

Het ziet er wel leuk uit, gewoon hele dagen autorijden en er voor betaald worden *O*
pi_96616222
opzich wel hoor.. Zorg wel dat je bij een groter bedrijf zit, anders kan het zijn dat je vaak veel moet wachten...
pi_96622206
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:03 schreef FalleNk810i het volgende:
Ja, uiteraard handmatig ronddraaien ja :Y
Zit alleen even met de eerste cilinder en de stand van de nokkenas.
Das ook niet zo lastig. Beide nokjes van cylinder 1 moeten omhoog. Ik gok zo dat dat de grof-afstelling is. Voor de rest zorg je dat de markeringen op het tandwiel gelijk moeten vallen met de markeringen op de d-riem. (als die nog zichtbaar zijn :P)
pi_96623889
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:30 schreef Kadooosh het volgende:
Zit een beetje te kijken voor een bluetooth auto radio maar zit hier nou altijd standaard een microfoon ingebouwd in?
Lang niet altijd :). Ik zou als ik jou was wel gaan voor een fatsoenlijk model, eentje zoals Marco noemt bijvoorbeeld. Parrot maakt goeie carkits, daar doe je geen miskoop aan :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 18:06 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Vind t best wat, als je bekijkt dat het 1/3e van het geheel is. Kan natuurlijk vies tegenvallen zo'n distributieset vervangen _O-.. Denk dat ik het bij mezelf ook maar een keer moet vervangen. Word dan de eerste keer dat ik zelfstandig een distributie vervang :@
Komop, je kan het *O*. Als je het eenmaal zelf een keer gedaan hebt is er geen kunst meer aan :)
pi_96624253
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:18 schreef L0we het volgende:

[..]

Lang niet altijd :). Ik zou als ik jou was wel gaan voor een fatsoenlijk model, eentje zoals Marco noemt bijvoorbeeld. Parrot maakt goeie carkits, daar doe je geen miskoop aan :)

[..]

Komop, je kan het *O*. Als je het eenmaal zelf een keer gedaan hebt is er geen kunst meer aan :)
Ben in ieder geval blij dat het geen 16 kleps blok uit een Kalos is _O-.. Heb er wel één van de simpelste blokken voor geloof ik :9
pi_96625008
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:22 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ben in ieder geval blij dat het geen 16 kleps blok uit een Kalos is _O-.. Heb er wel één van de simpelste blokken voor geloof ik :9
Ja, jou riem loopt ook vrij eenvoudig. Over de nokkenas, krukas en waterpomp toch? Alleen bij de nokkenas en krukas is het van belang hoe hij komt te staan :).

Overigens vanavond mijn oude blok wat uit mekaar geschroefd, maar het viel me op dat de hoonsporen zelfs nog duidelijk in de cylinders staan, en dat na 25 jaar, en 250.000 kilometers...
pi_96625405
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:30 schreef L0we het volgende:

[..]

Ja, jou riem loopt ook vrij eenvoudig. Over de nokkenas, krukas en waterpomp toch? Alleen bij de nokkenas en krukas is het van belang hoe hij komt te staan :).

Overigens vanavond mijn oude blok wat uit mekaar geschroefd, maar het viel me op dat de hoonsporen zelfs nog duidelijk in de cylinders staan, en dat na 25 jaar, en 250.000 kilometers...
Jup, en een spannertje :P.. Heb al wel op een vrijwel identiek blok op school de distributie er af gehaald en er op gezet. Het is klote dat ik niet weet wanneer die vervangen is.
pi_96625647
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:35 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Jup, en een spannertje :P.. Heb al wel op een vrijwel identiek blok op school de distributie er af gehaald en er op gezet. Het is klote dat ik niet weet wanneer die vervangen is.
Oke, je spant hem niet met de waterpomp? :).

Dan zou ik hem maar snel vervangen, lijkt me niet dat het een vrijloop blok is, dat kan je een hoop geld gaan kosten... ;)
pi_96625927
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:38 schreef L0we het volgende:

[..]

Oke, je spant hem niet met de waterpomp? :).

Dan zou ik hem maar snel vervangen, lijkt me niet dat het een vrijloop blok is, dat kan je een hoop geld gaan kosten... ;)
Volgens mij zei de vorige eigenaar dat hij er nieuw in was gekomen met het ruilblok. Dat is zo'n 70.000 km terug.. En hoop geld, of ander blok voor 200 euro.. Of andere auto voor 500 euro.. Valt wel mee :P

En je spant m niet met de waterpomp nee :)
pi_96626460
hmm ja, distributieriem.. de mijne zit er al 134000 km op.. :P
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:50:49 #244
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_96626528
Hier is de topicreeks gebleven, en ik maar denken dat het was doodgebloed. :')

Iig hallo allemaal! :W
pi_96626774
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:59 schreef L0we het volgende:

[..]

Das ook niet zo lastig. Beide nokjes van cylinder 1 moeten omhoog. Ik gok zo dat dat de grof-afstelling is. Voor de rest zorg je dat de markeringen op het tandwiel gelijk moeten vallen met de markeringen op de d-riem. (als die nog zichtbaar zijn :P)
Ah, dat klinkt duidelijker ^O^
Misschien binnenkort toch maar eens mezelf eraan wagen, heb wel meer dingen aan mn polo gedaan waarvan ik dacht dat ik dat nooit zelf zou kunnen :P

-remmen vervangen
-veren+dempers rondom vervangen
-inlaattraject vervangen

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:50 schreef von_Preussen het volgende:
Hier is de topicreeks gebleven, en ik maar denken dat het was doodgebloed. :')

Iig hallo allemaal! :W
Zo, waar was jij gebleven dan? :P
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_96626877
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:54 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Ah, dat klinkt duidelijker ^O^
Misschien binnenkort toch maar eens mezelf eraan wagen, heb wel meer dingen aan mn polo gedaan waarvan ik dacht dat ik dat nooit zelf zou kunnen :P

-remmen vervangen
-veren+dempers rondom vervangen
-inlaattraject vervangen

[..]

Veren en dempers lijkt me nog best lastig. Heb je een brug en veerindrukker tot je beschikking? :)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:00:33 #247
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_96627297
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:54 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Druk met allerlei zaken en eigenlijk alleen maar in mijn vaste topicreeksen in "mijn actieve topics" gekeken en daar stond het autorijtopic niet tussen. :@

Maar goed, vanaf nu wel dus. :+
pi_96627376
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:55 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Veren en dempers lijkt me nog best lastig. Heb je een brug en veerindrukker tot je beschikking? :)
Verenspanner heb ik ervoor gekocht ja, 30 euro ofzo ;)
Is niet de moeite waard om daarvoor veel risico te lopen om met spanbanden te kloten ( Dr zitten van die mensen tussen...)

Brug? wat is dat? :P
Gewoon opkrikken en goed op blokken zetten en alles demonteren maar. Kost wat meer moeite, maar je moet t maar overhebben voor je hobby, roeien met de riemen die je hebt he.
pi_96627461
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:00 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Druk met allerlei zaken en eigenlijk alleen maar in mijn vaste topicreeksen in "mijn actieve topics" gekeken en daar stond het autorijtopic niet tussen. :@

Maar goed, vanaf nu wel dus. :+
Ah okay, nog nieuwe auto's gereden? :D
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:04:16 #250
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_96627628
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:02 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Ah okay, nog nieuwe auto's gereden? :D
Afgezien van een Mercedes Benz C-klasse niet, maar aan het einde van de week ben ik weer een aantal dagen in Duitsland, dus dan staat er zeker weer een comfortabele wagen voor de deur. :)

Hier ook alles goed, niemand een ongeluk o.i.d. gehad?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')