Nee ze gaan gewoon tot donderdag ruzie maken zodat alle kijkers willen weten hoe dat gaat aflopen en Jo dus niet naar huis gaatquote:
Ge-wel-digquote:
Begrijp Jo ook hoor. Ik zou ook wel jaloers zijn denk ik maar niet dat ze dat dan gewoon even uitlegdquote:Op woensdag 27 april 2011 10:43 schreef angeljacky het volgende:
Ik kan Jo gedeeltelijk begrijpen hoor, ze ziet dat Mo manipuleert maar durft het helaas niet hardop te zeggen.
Zei tegen Flip dat als ze het een keer leuk hebben drama queen weer getroost moet worden en dat dat haar niet bevalt.
Ik zit het hier op school te volgen omdat ik die uitbarsting gewoon niet wil missenquote:Op woensdag 27 april 2011 10:44 schreef aagje-wilallesweten het volgende:
Ik blijf gewoon aan de streams hangen, want ik verwacht gewoon echt nog meer ellende vandaag!
Daar wacht ik ook op. Geef ze want alcohol en het gaat vast snellerquote:Op woensdag 27 april 2011 10:44 schreef aagje-wilallesweten het volgende:
Ik blijf gewoon aan de streams hangen, want ik verwacht gewoon echt nog meer ellende vandaag!
Linkje?quote:Op woensdag 27 april 2011 10:44 schreef iBenny het volgende:
Ik zit die uitbarsting van Karim terug te kijken...
laat Mo aub nog ff blijven![]()
Ik niet want ze doet alles met voorbedachte rade en weet precies waar ze mee bezig isquote:Op woensdag 27 april 2011 10:46 schreef Mylene het volgende:
Ik zal wel de enige wel zijn, maar ik vind het ook sneu voor Monique hoor.
nee hoor, ik ook......dat kind wordt geestelijk geknakt........en alleen maar voor kutgeldquote:Op woensdag 27 april 2011 10:46 schreef Mylene het volgende:
Ik ook... zo sneu voor haar dat ze iedereen tegen elkaar opzet.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:46 schreef Mylene het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |