Nee ze gaan gewoon tot donderdag ruzie maken zodat alle kijkers willen weten hoe dat gaat aflopen en Jo dus niet naar huis gaatquote:
Ge-wel-digquote:
Begrijp Jo ook hoor. Ik zou ook wel jaloers zijn denk ik maar niet dat ze dat dan gewoon even uitlegdquote:Op woensdag 27 april 2011 10:43 schreef angeljacky het volgende:
Ik kan Jo gedeeltelijk begrijpen hoor, ze ziet dat Mo manipuleert maar durft het helaas niet hardop te zeggen.
Zei tegen Flip dat als ze het een keer leuk hebben drama queen weer getroost moet worden en dat dat haar niet bevalt.
Ik zit het hier op school te volgen omdat ik die uitbarsting gewoon niet wil missenquote:Op woensdag 27 april 2011 10:44 schreef aagje-wilallesweten het volgende:
Ik blijf gewoon aan de streams hangen, want ik verwacht gewoon echt nog meer ellende vandaag!
Daar wacht ik ook op. Geef ze want alcohol en het gaat vast snellerquote:Op woensdag 27 april 2011 10:44 schreef aagje-wilallesweten het volgende:
Ik blijf gewoon aan de streams hangen, want ik verwacht gewoon echt nog meer ellende vandaag!
Linkje?quote:Op woensdag 27 april 2011 10:44 schreef iBenny het volgende:
Ik zit die uitbarsting van Karim terug te kijken...
laat Mo aub nog ff blijven![]()
Ik niet want ze doet alles met voorbedachte rade en weet precies waar ze mee bezig isquote:Op woensdag 27 april 2011 10:46 schreef Mylene het volgende:
Ik zal wel de enige wel zijn, maar ik vind het ook sneu voor Monique hoor.
nee hoor, ik ook......dat kind wordt geestelijk geknakt........en alleen maar voor kutgeldquote:Op woensdag 27 april 2011 10:46 schreef Mylene het volgende:
Ik ook... zo sneu voor haar dat ze iedereen tegen elkaar opzet.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:46 schreef Mylene het volgende:
Kortom hij mag niks zeggenquote:Op woensdag 27 april 2011 10:48 schreef PoezeligDing het volgende:
'als je me niet uit laat praten ga ik niet met je praten, fiel'.
3 zakken vol toch?quote:Op woensdag 27 april 2011 10:49 schreef knagsje het volgende:
en Jo krijgt maar weer eens nieuwe kleren
hier bewijst ze dus dat ze gemeen isquote:Op woensdag 27 april 2011 10:49 schreef Ireth het volgende:
En hier gaat Jo de fout in... ze vraagt Flip om de komende 2 dagen niet te troosten, want ze wil het gezellig hebben met hem.... dat had ze anders moeten inpakken... "Zullen we de komende 2 dagen ook proberen om gezellige momenten te pakken, en niet alleen troosten van anderen??" Dan komt het al heul anders over
yepquote:
En Phil legt zijn prioriteit bij de plezier van anderen, wanneer iemand verdrietig is, is zij/hij de prioriteit...quote:Op woensdag 27 april 2011 10:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo wil dat flip de prioriteit bij haar legt.
Nee Jo wil alle aandachtquote:Op woensdag 27 april 2011 10:52 schreef iBenny het volgende:
Flip: 'Ik probeer mijn aandacht te verdelen en blijkbaar wordt dat niet geaccepteerd'
Yep, hierin blijkt haar "ikke"-mentaliteit... zoiets zou ik op een heel andere manier gaan spelen.. en Phil geef ik groot gelijk dat ie hierin tegenin gaat!quote:Op woensdag 27 april 2011 10:50 schreef knagsje het volgende:
[..]
hier bewijst ze dus dat ze gemeen is
Jaaaa dat!!!!quote:Op woensdag 27 april 2011 10:53 schreef iBenny het volgende:
Laat aub iedereen nog ff het huis in... die bom gaat echt een keer barsten
oui, toen hij haar troostte (vanaf dag 1 omdat ze zo'n kutrelatie had) was het toch ook goed.quote:
Joh!quote:
ach nee joh vaniddag liggen ze weer allemaal in de zon en heeft niemand het er meer overquote:Op woensdag 27 april 2011 10:54 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Jaaaa dat!!!!
En DAN krijgen we pas TV....
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:55 schreef Verity het volgende:
Phil heeft veel geduld met die meiden....
hahahahaquote:Op woensdag 27 april 2011 10:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als Betty Bitch en Flip woorden hebben 's nachts kan je beter gaan slapen. De volgende ochtend is er toch een herhaling.
quote:
Botox heeft ze in d'r hoofdquote:Op woensdag 27 april 2011 10:55 schreef iBenny het volgende:
Jo heeft dingen in dr hoofd en dat moet precies zo gebeuren
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:57 schreef Verity het volgende:
Phil: Je hebt het liever leuk en dan meer verdriet bij iemand anders.
Die Mo kiest daar zelf voor ... daar moet Phil toch niet voor op te draaien...
Mootje heeft het goed voor elkaar, ze kon het niet aanzien hoe Phil en Jo samen waren en nu zijn ze 'uit elkaar'.
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:56 schreef iBenny het volgende:
Jo: 'Voor mij is het gewoon belangrijkj dat je ik het mij leuk hebt'
Klopt en dat wilt hij dus wel, maar je kunt nooit iedereen tevreden houden, tijd dat hij dat in zietquote:Op woensdag 27 april 2011 10:57 schreef Sonera het volgende:
Flip is gewoon een super miet.. durf te kiezen klaar je kan niet met iedereen vriendjes zijn
Hij koos duidelijk partij voor mo anders.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:57 schreef Sonera het volgende:
Flip is gewoon een super miet.. durf te kiezen klaar je kan niet met iedereen vriendjes zijn
Maar Jo weet dat het verdriet van Mo niet echt maar gespeeld is, maar dat durft ze helaas niet hardop te zeggen.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:57 schreef Sorry... het volgende:
Flip tegen Jo: Jij hebt het liever leuk en dan maar een beetje meer verdriet bij een ander....Mooi omschreven Flip...zo zit ze wel degelijk in elkaar...! eJOist !
Hoiquote:Op woensdag 27 april 2011 10:57 schreef Nostalgist het volgende:
![]()
En een Streamlock... of is het een technisch makement ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |