Zou je dan niet beter voor een gewone gaan? Ik weet niet hoe stevig dat leer is, maar als je zus een actieve 'vakantie' gepland heeft, kon leer wel eens snel knappen?quote:Op woensdag 27 april 2011 10:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zat te denken aan een leren pandora bandje met een paar bedeltjes, even mijn ouder gemaild of ze ook meedoen. (toch best prijzig voor een 'klein' cadeautje..)
Aliensquote:Op woensdag 27 april 2011 10:25 schreef stbabylon het volgende:
Holy Crap, NSA heeft toegegeven een intelligent signaal uit de ruimte te hebben ontvangen
Link?quote:Op woensdag 27 april 2011 10:25 schreef stbabylon het volgende:
Holy Crap, NSA heeft toegegeven een intelligent signaal uit de ruimte te hebben ontvangen
Volgens het principe van een oneindige hoeveelheid chimpansees op een toetsenbord laten rammen en er komt Shakespeare uit door toeval, zou je gelijk kunnen hebben. Maar goed, dat zou wel heeeeeeeeeeeeeeel toevallig zijn gezien de lengte en complexiteit van het bericht.quote:
We zullen zien, er komt wel meer "officieel" nieuws uitquote:Op woensdag 27 april 2011 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens het principe van een oneindige hoeveelheid chimpansees op een toetsenbord laten rammen en er komt Shakespeare uit door toeval, zou je gelijk kunnen hebben. Maar goed, dat zou wel heeeeeeeeeeeeeeel toevallig zijn gezien de lengte en complexiteit van het bericht.
True. Ben benieuwd of er een officieel persbericht uit komt.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zullen zien, er komt wel meer "officieel" nieuws uit.
Die wil ik voor mezelf kopen.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een gewone Pandora, dus geen leren, is inderdaad prijzig. Maar ze verkopen die bedels in de VS ook dus dan kan ze zelf nieuwe kopen als souvenir
Ik denk dat dat wel stevig genoeg is, en mijn zus is voorzichtig, dat komt wel goed. Ze gaan rondreizen, wel actief, maar ook weer niet zo actief. (Dat hou je ook geen jaar vol denk ik..)quote:Op woensdag 27 april 2011 10:28 schreef Samzz het volgende:
Zou je dan niet beter voor een gewone gaan? Ik weet niet hoe stevig dat leer is, maar als je zus een actieve 'vakantie' gepland heeft, kon leer wel eens snel knappen?
Mja, is logisch he, dat dat de universele taal is.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:32 schreef CherryLips het volgende:
Wiskunde als universele taalDan ben ik echt helemaal contactgestoord.
Van mij wel!quote:
In dat geval, doenquote:Op woensdag 27 april 2011 10:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die wil ik voor mezelf kopen.
[..]
Ik denk dat dat wel stevig genoeg is, en mijn zus is voorzichtig, dat komt wel goed. Ze gaan rondreizen, wel actief, maar ook weer niet zo actief. (Dat hou je ook geen jaar vol denk ik..)
Daarbij is mijn zus meer van het leer dan van zilver.
Alles draait op wiskundequote:Op woensdag 27 april 2011 10:32 schreef CherryLips het volgende:
Wiskunde als universele taalDan ben ik echt helemaal contactgestoord.
Ik ookquote:Op woensdag 27 april 2011 10:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles draait op wiskunde
En ik haat wiskunde
Gewoon, via facebook natuurlijkquote:Op woensdag 27 april 2011 10:38 schreef MissMSX het volgende:
Ik begrijp niet helemaal hoe die berichten er dan uit zien. Geluid, licht, beeld? En hoe weten de slimmerds dan wat er 'staat'? Neem aan dat ze geen sms-je met 'Hello World' in ons alfabet hebben ontvangen
Nee hoor, alles draait om het in stand houden van de soort.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:35 schreef Samzz het volgende:
Alles draait op wiskunde
En ik haat wiskunde
Random noise bevat geen patronen, intelligente berichten bevatten wel een soort patroon.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:38 schreef MissMSX het volgende:
Ik begrijp niet helemaal hoe die berichten er dan uit zien. Geluid, licht, beeld? En hoe weten de slimmerds dan wat er 'staat'? Neem aan dat ze geen sms-je met 'Hello World' in ons alfabet hebben ontvangen
Zo te zien een radiosignaal. Met 'symbolen'. In het document zijn die vertaald naar letters.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:38 schreef MissMSX het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |