Ik vind het ook bizar. Het schijnt wel dat als je de PC gebruikt vlak voor het slapengaan dat het een negatief effect heeft op je nachtrust. In dat geval is dit een verklaarbaar patroonquote:Op woensdag 27 april 2011 08:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is me hier wel vaker opgevallen. Maar ja, niet zo vreemd als je regelmatig tot diep in de nacht op fok zit, maar wel onregelmatig hoe diep en wel vroeg eruit. Ja, ritme naar de klote. En dan hier weer klagen hoe kut er geslapen is
Ik lees, nadat ik de laptop heb afgesloten, nog een half uurtje in bed. En ik slaap geweldigquote:Op woensdag 27 april 2011 08:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind het ook bizar. Het schijnt wel dat als je de PC gebruikt vlak voor het slapengaan dat het een negatief effect heeft op je nachtrust. In dat geval is dit een verklaarbaar patroon
Ik was ook niet serieusquote:Op woensdag 27 april 2011 08:24 schreef stbabylon het volgende:
Het zal dat het daar niet aan ligt. Elke avond om 10 of 11 erin en elke ochtend om 6 of 7 eruit en je hebt na een week of twee nergens meer last van.
Daar heb ik geen last van. Het nadeel is dat ik, zoals gisteren, te lang achter de pc blijf zitten als ik alleen even iets op wil zoeken. En poef, ipv tien uur ga ik om half één slapen.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind het ook bizar. Het schijnt wel dat als je de PC gebruikt vlak voor het slapengaan dat het een negatief effect heeft op je nachtrust. In dat geval is dit een verklaarbaar patroon
I knowquote:Op woensdag 27 april 2011 08:24 schreef stbabylon het volgende:
Het zal dat het daar niet aan ligt. Elke avond om 10 of 11 erin en elke ochtend om 6 of 7 eruit en je hebt na een week of twee nergens meer last van.
het zal wel gewenning zijnquote:Op woensdag 27 april 2011 08:29 schreef Samzz het volgende:
Ik slaap om elf uur en sta om vijf uur op. Gaat prima.
Ja, maar jij bent gek.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:29 schreef Samzz het volgende:
Ik probeer rond 9 uur toch wel in bed te liggen sinds ik om 5 uur opsta.... Soms later, gisteren ging ik pas om 11 uur slapen, maar na één kort(er) nachtje ben ik niet gelijk verrot.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:29 schreef Samzz het volgende:
Ik heb daar nooit last van, ik vraag me soms wel eens af wat ik op internet moet doen. Heb maar 5 of 6 pagina's die ik bezoek en de rest doe ik niets mee. Maar er zijn dus nog steeds mensen die zich uren op internet kunnen vermaken?quote:Op woensdag 27 april 2011 08:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van. Het nadeel is dat ik, zoals gisteren, te lang achter de pc blijf zitten als ik alleen even iets op wil zoeken. En poef, ipv tien uur ga ik om half één slapen.
Nee, ik moet welquote:Op woensdag 27 april 2011 08:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het zal wel gewenning zijn
vijf uurIk vond half 7 vanmorgen al vroeg, al ging dat nog soepeltjes. Maar dat komt niet zo vaak voor
Hoe laat ben je dan thuis? Dan heb je toch geen dag meer?quote:Op woensdag 27 april 2011 08:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik probeer rond 9 uur toch wel in bed te liggen sinds ik om 5 uur opsta.... Soms later, gisteren ging ik pas om 11 uur slapen, maar na één kort(er) nachtje ben ik niet gelijk verrot.
quote:Op woensdag 27 april 2011 08:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik probeer rond 9 uur toch wel in bed te liggen
Ik lig ook wel eerder in bed. Maar ik kan om negen uur nog niet slapen.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik probeer rond 9 uur toch wel in bed te liggen sinds ik om 5 uur opsta.... Soms later, gisteren ging ik pas om 11 uur slapen, maar na één kort(er) nachtje ben ik niet gelijk verrot.
Ik kan me er ook uren vermakenquote:Op woensdag 27 april 2011 08:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit last van, ik vraag me soms wel eens af wat ik op internet moet doen. Heb maar 5 of 6 pagina's die ik bezoek en de rest doe ik niets mee. Maar er zijn dus nog steeds mensen die zich uren op internet kunnen vermaken?
Om 21:00 al in je bed?quote:Op woensdag 27 april 2011 08:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vaak te lang jaquote:Op woensdag 27 april 2011 08:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit last van, ik vraag me soms wel eens af wat ik op internet moet doen. Heb maar 5 of 6 pagina's die ik bezoek en de rest doe ik niets mee. Maar er zijn dus nog steeds mensen die zich uren op internet kunnen vermaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |