abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96032078
Omdat het eerste topic vol was en Itailor sinds vorige week begonnen is met het aanbieden van pakken leek het me best prima om gewoon door te gaan met de ervaringen.

Als ik terugben in NL zal ik een keer een proefshirt bestellen maar wie o wie gaat er een pak proberen?

Link naar het vorige topic: Itailoronline ervaringen
Lawa mena hau lala!
pi_96034297
Zo'n maatpak zou ik toch niet zo snel bestellen want bij de overhemden die door verschillende fokkers zijn besteld merkte je toch wel veel verschillen in de maten. Blijft jammer dat die eigenaar is gebanned
  zondag 15 mei 2011 @ 09:55:49 #3
11798 Rtificial
[ahr-tuh-fish-uhl]
pi_96828529
Ik moet zeggen dat ik de keuze in stoffen voor de pakken ook niet fantastisch vind,

Heb wel gisteren voor een speciale gelegenheid een hemd besteld. Ben benieuwd naar de snelheid, kwaliteit en fit.
pi_96841831
Ik ga er denk ik geen pak bestellen, toch een te duur grapje en de maat was bij het shirt niet echt goed uitgevoerd.
  woensdag 27 juli 2011 @ 14:07:41 #5
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_100004011
heb er nu 2 besteld. Op zich wel prima de 2de keer allen vind ik de mouw iets te straks terwijl dat op het ander shirt niet het geval is. Dus ik vraag me af of hier meer mensen last van hebben.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  woensdag 27 juli 2011 @ 18:27:02 #6
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_100013599
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 14:07 schreef Matty___ het volgende:
heb er nu 2 besteld. Op zich wel prima de 2de keer allen vind ik de mouw iets te straks terwijl dat op het ander shirt niet het geval is. Dus ik vraag me af of hier meer mensen last van hebben.
Ik ken het. Tijd geleden ook wat besteld. Had ervoor eentje van iemand anders gepast. Deze zat eigenlijk wel goed, maar had nét iets te lange mouwen. Toen alles zelf gemeten en daar bleken de maten niet veel anders te zijn dan van degene die ik had gepast. Krijg ik die overhemden thuisgestuurd, blijkt hij toch een stuk krapper te zijn...
pi_100077382
Ik ga het ook maar eens proberen. Iemand enig idee welke winkels meetlinten verkopen? Zoek al een tijdje!
pi_100078170
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 08:43 schreef Cortax het volgende:
Ik ga het ook maar eens proberen. Iemand enig idee welke winkels meetlinten verkopen? Zoek al een tijdje!
De HEMA. Als die ze niet meer heeft moet je even een fourniturenzaak opzoeken (het "naaiwinkeltje" :') )

Ontopic: Heb er 2 overhemden besteld, beide prima in orde.
pi_100078374
Dank! Heb je slim fit of regular gedaan?
pi_100080089
Deze moeten goed zijn:
http://www.moderntailor.com/
http://threadtradition.com/index.aspx

Bij moderntailor kun je echt alles precies zo aanpassen als je zelf wil (wel tegen meerprijs helaas..), ze hebben ook echt debiel veel stoffen/patronen (bijna 2000 geloof ik).

Wat wel handig is is dat je zo'n boekje met stoffen kunt bestellen voor 25$ en dan krijg je voor 30$ aan waardebonnen.

Alleen heb ik nogal slechte ervaringen met shipping vanuit US. Zo'n shirt laten maken + standard shipping = 1 maand wachten, da's dan weer niks voor mij, ik wil kleding altijd meteen aan :P
  woensdag 3 augustus 2011 @ 17:26:24 #11
351949 GreenHell
Feel it burning in your cereal
pi_100278276
Ik ben wel tevreden over iTailor. Ik heb er 1 keer een overhemd besteld en het was binnen de opgegeven tijd binnen dus daar viel niets te klagen.
Het enige jammere is dat de mouwen iets lang zijn (maar dat kan ook een meetfoutje van mijn kant zijn).
pi_100756655
Nou mijn ervaring met Itailor.

Heb een grote gok genomen om een pak te bestellen, dus met jasje en broek. Het jasje is naar 4 weken vandaag door UPS bezorgd. Toen ik het pakket opmaakte was ik verrast, de kwaliteit is zeer goed en echt super goed afgewerkt. Er zit ook een plastic zak bij om het jasje in te doen.

Blijkbaar sturen ze alles apart want de broek is nog niet verzonden. Als de broek ook binnen is zal ik foto's maken.
pi_100763440
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:21 schreef Bobr het volgende:

Heb een grote gok genomen om een pak te bestellen, dus met jasje en broek. Het jasje is naar 4 weken vandaag door UPS bezorgd. Toen ik het pakket opmaakte was ik verrast, de kwaliteit is zeer goed en echt super goed afgewerkt. Er zit ook een plastic zak bij om het jasje in te doen.

Blijkbaar sturen ze alles apart want de broek is nog niet verzonden. Als de broek ook binnen is zal ik foto's maken.
Ben benieuwd :)
Ik bestel zelf ook nog wel eens een overhemd, zijn verder gewoon goed.
pi_101009684
Erg benieuwd naar je ervaringen! Kom op met die pantt! :)
Even a broken clock is right twice a day.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:08:31 #15
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_101104682
Heb vorige week een zelfgemaakte overhemd binnen had maat L genomen (normaal draag ik L/XL) perfecte fit en super mooi afgewerkt. Ga van de week een casual colbert ontwerpen :)
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:00:57 #16
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_101145766
Heb er ook een hemd besteld onlangs, ben er prima over te spreken, zeker gezien de prijs. Bestel vaker maatshirts online (shirtbyhand, overigens ook erg tevreden over), deze wijken qua pasvorm niet af. Voor herhaling vatbaar. Ga binnenkort ook een pak bestellen, durf wel een experiment aan voor dat geld.
Ik heb al een boek.
pi_101328682
Is de broek al binnen? ;)
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de stof van het colbert. Is dat wel een beetje van goede/mooie kwaliteit?
pi_101813393
Ik heb pas een shirt besteld, over 4-5 weken moet die aankomen.
Kwam er pas na het bestellen achter dat ik een foutje had gemaakt, had een email gestuurd en is toen weer gelijk veranderd. Wel nette service tot nu toe.

Trouwens, pic van pak? :D
pi_101813870
Heb 2 weekjes geleden binnengekregen helaas een te klein overhemd ziet er wel goed uit, helemaal goed op laten meten en dan toch de verkeerde maat sturen:S
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
pi_102101136
quote:

Ik heb weer een nieuw pak nodig en ben benieuwd wat je ervaring is.
Heb je voor je jasje dezelfde maat als een overhemd en valt het groter en/of kleiner uit?
pi_102704187
Vandaag mijn overhemd binnen. Ben er bijzonder tevreden over. Mooie stof, beetje glanzend. De kraag is erg dik en stijf. Maten zijn goed, ben alleen zelf niet zo een held in het opmeten want bij mijn heupen zit die wat te strak voor de mooiheid. Zit wel goed voor de rest :) Ik had een foto waar ik hem aanheb maar die is verdwenen, dus morgen zal ik die wel posten. Zal er zeker nog eentje kopen... ik weet nu welke maten ik moet veranderen :)

Geen losse draadjes waar het genaaid is etc, naden zien er gewoon goed uit en voelt stevig aan, dus kwaliteit is voor mij ook wel goed.

close-up van knoopje en stof.
pi_102704269
Jij draagt je shirts tot over je heupen?
Even a broken clock is right twice a day.
pi_102704354
Nee, ik heb hem zoals

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:43 schreef thomasv1 het volgende:
Jammer dat er geen manier is om je bestelling te tracken. Na 3 weken kreeg ik het overhemd binnen en ben er best tevreden over. Thanks ESLiRi voor de tip. ;)[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Maar bij de onderkant is die dus te strak :) bij hem gaat die helemaal dicht, bij mij zie je nog de witte rand aan de binnenkant van de knoopjes. (wat bij hem zwart is)
pi_102745350
Excuses voor de belabberde foto. Helaas dus aan de onderkant te strak, maar als ik normaal sta en het shirt even naar beneden trek zit het gewoon goed zonder die rare vouw/kreukel. Moet het alleen nog een keertje strijken! Volgende keer verander ik dit bij mijn afmetingen: middel -1 cm en heupen +2 cm.

pi_102771380
quote:

Hallo allemaal,

Nou ik heb dus ook ongeveer 5 weken geleden een pak besteld bij itailor en kreeg eerst de broek binnen vorige week, geen probleem, netjes afgewerkt, alleen het kruis hangt een beetje laag (vind ik dan toch). Krijg ik vandaag dus het colbert, moet ik ineens nog eens 31,80euro bijbetalen... Wat mij niet is vermeld toen ik het pak bestelde. Het pak, plus verzendkosten, plus deze extra kosten, heeft me dus in totaal nog over de 200euro gekost. Voor dat geld had ik net zo goed een pak in Nederland kunnen kopen. Ik ben ook niet helemaal tevreden over de stof, het materiaal is vrij dik.... Maar goed, ik weet dat als je iets online koopt dat het best wel een gok is. Ik had alleen wel graag van te voren geweten dat ik bij UPS ook nog eens een betaling moest doen, zeker omdat de UPS man me vertelde dat bij iedere bezorging van buiten de EG deze betaling gedaan moet worden! Toen ik hem vertelde dat ik bij de broek geen betaling moest doen, zei hij dat ik waarschijnlijk geluk had gehad! Kan je nagaan, als ik bij die broek ook nog eens 31,80euro bij had moeten betalen. Het pak is op zich wel OK, niet helemaal ondersteboven van. Ik moet wel zeggen dat de afwerking van de binnenkant/voering heel mooi is, maar al met al, in elk geval zeker voor mij, niet voor herhaling vatbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')