quote:
Op maandag 15 augustus 2011 13:21 schreef Bobr het volgende:Nou mijn ervaring met Itailor.
Heb een grote gok genomen om een pak te bestellen, dus met jasje en broek. Het jasje is naar 4 weken vandaag door UPS bezorgd. Toen ik het pakket opmaakte was ik verrast, de kwaliteit is zeer goed en echt super goed afgewerkt. Er zit ook een plastic zak bij om het jasje in te doen.
Blijkbaar sturen ze alles apart want de broek is nog niet verzonden. Als de broek ook binnen is zal ik foto's maken.
Hallo allemaal,
Nou ik heb dus ook ongeveer 5 weken geleden een pak besteld bij itailor en kreeg eerst de broek binnen vorige week, geen probleem, netjes afgewerkt, alleen het kruis hangt een beetje laag (vind ik dan toch). Krijg ik vandaag dus het colbert, moet ik ineens nog eens 31,80euro bijbetalen... Wat mij niet is vermeld toen ik het pak bestelde. Het pak, plus verzendkosten, plus deze extra kosten, heeft me dus in totaal nog over de 200euro gekost. Voor dat geld had ik net zo goed een pak in Nederland kunnen kopen. Ik ben ook niet helemaal tevreden over de stof, het materiaal is vrij dik.... Maar goed, ik weet dat als je iets online koopt dat het best wel een gok is. Ik had alleen wel graag van te voren geweten dat ik bij UPS ook nog eens een betaling moest doen, zeker omdat de UPS man me vertelde dat bij iedere bezorging van buiten de EG deze betaling gedaan moet worden! Toen ik hem vertelde dat ik bij de broek geen betaling moest doen, zei hij dat ik waarschijnlijk geluk had gehad! Kan je nagaan, als ik bij die broek ook nog eens 31,80euro bij had moeten betalen. Het pak is op zich wel OK, niet helemaal ondersteboven van. Ik moet wel zeggen dat de afwerking van de binnenkant/voering heel mooi is, maar al met al, in elk geval zeker voor mij, niet voor herhaling vatbaar.