Weet ik die kut topics blijven je achtervolgenquote:Op woensdag 27 april 2011 02:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja sorry, moest even,
De COS staat in mijn AT en vaak is het waardeloos, en toen zag ik jou even voorbij schieten.
Was goed bedoelt, slaap lekker voor straks.
Gaan nu ook al modjes off topic lopen zeiken hier!quote:Op woensdag 27 april 2011 02:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja sorry, moest even,
De COS staat in mijn AT en vaak is het waardeloos, en toen zag ik jou even voorbij schieten.
Was goed bedoelt, slaap lekker voor straks.
Soort zoekt soort zeggen ze toch altijd..quote:Op woensdag 27 april 2011 02:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
zit hier in een discussie met cynthia op twitter ,ze vind mo geweldig !! ze is niet goed ....
Cynthia spoort ook niet, teveel heroïne gespoten toen ze op straat zatquote:Op woensdag 27 april 2011 02:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
zit hier in een discussie met cynthia op twitter ,ze vind mo geweldig !! ze is niet goed ....
Jo weigerde anders net een bitch-fight met Mo. Ze is bijna als Gerard!quote:Op woensdag 27 april 2011 02:16 schreef PC eend het volgende:
Het licht gaat nog niet uit, ze moeten nog ff tv maken
heb je mij al toegevoegtquote:Op woensdag 27 april 2011 02:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
Doe haar de groetenquote:Op woensdag 27 april 2011 02:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 02:16 schreef Chuckster het volgende:
En Flip huilt inmiddels ook, goed bezig Jo!
* Chuckster wil van zijn Faalflip UI af, heeft iemand nog een goede Karim UI?
UI's voor de grabbelquote:Op woensdag 27 april 2011 02:16 schreef Chuckster het volgende:
En Flip huilt inmiddels ook, goed bezig Jo!
* Chuckster wil van zijn Faalflip UI af, heeft iemand nog een goede Karim UI?
Ja het resultaat bij een bitch fight met Mo is toch dat ze gaat huilenquote:Op woensdag 27 april 2011 02:17 schreef Ifa het volgende:
[..]
Jo weigerde anders net een bitch-fight met Mo. Ze is bijna als Gerard!
Bedoel je die klaagzang in de tuin en toen mo erbij kwam was jo opeens pleitequote:Op woensdag 27 april 2011 02:17 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ja maar Flip kan ook noooit zijn eigen mening geven dus ik kan het me best voorstellen. Ookal vond ik zijn reactie nu ook een beetje stomquote:Op woensdag 27 april 2011 02:18 schreef Day het volgende:
Jo weigert gesprek met Mo.
De traantjes die net bij karim hebben gewerkt, gaan niet werken bij Jo.
Tja, soort herkent soort, hè?
Maar ik eerlijk is eerlijk, als Flip mijn vent was geweest, zou ik ook fakking pissed op 'm zijn.
En weer helemaal zonder hulp van "achter" zoals die brieven schrijven, en de mind-fuck om alleen Mo te laten nomineren...quote:Op woensdag 27 april 2011 02:16 schreef akveor het volgende:
Al met is het weer Joannadie voor al dit drama heeft gezorgd.
Ze blijft er met kop en schouders bovenuit steken.
Ene stream op Joannaen de andere op Flip.
Eens. Ik zou nog kwader dan Jo zijn zelfsquote:Op woensdag 27 april 2011 02:18 schreef Day het volgende:
Maar ik eerlijk is eerlijk, als Flip mijn vent was geweest, zou ik ook fakking pissed op 'm zijn.
quote:Op woensdag 27 april 2011 02:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik die kut topics blijven je achtervolgen, je mist wat hoor
Alsof ze dooie kakkerlakken op een toastje had gezien!quote:Op woensdag 27 april 2011 02:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bedoel je die klaagzang in de tuin en toen mo erbij kwam was jo opeens pleite
Dat opvoedgezeik kan mij momenteel gestolen wordenquote:Op woensdag 27 april 2011 02:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Gaan ze Segredo nou kipfiletjes voeren om hem maar rustig te houden in z'n bench????
Ja, dat is wel de manier om een hond op te voeden..
Kom, ze zijn nog in de ontdekkende fase. Dat achterlijke claimgedrag.quote:Op woensdag 27 april 2011 02:18 schreef Day het volgende:
Voor in zijn bhquote:Op woensdag 27 april 2011 02:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Gaan ze Segredo nou kipfiletjes voeren om hem maar rustig te houden in z'n bench????
Ja, dat is wel de manier om een hond op te voeden..
Ik ook, want Jo heeft een puntquote:Op woensdag 27 april 2011 02:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]als ik iets mis lees ik het morgenochtend wel in het streamverslag wat je voor mij maakte.
Slaap lekker voor de lieve users zoals soury en coos.
Die ging niks meer uiten hequote:Op woensdag 27 april 2011 02:20 schreef rc_1990 het volgende:
Iedereen depressief behalve Mo lijkt gewoon vrolijk
quote:Op woensdag 27 april 2011 02:17 schreef Ifa het volgende:
[..]
Yep, het is dr weer geluktquote:Op woensdag 27 april 2011 02:20 schreef rc_1990 het volgende:
Iedereen depressief behalve Mo lijkt gewoon vrolijk
dit, niets meer en niets minderquote:Op woensdag 27 april 2011 02:21 schreef mevrouwdebok het volgende:
mo heeft precies bereikt wat ze wilde ,iedereen bloedbonje en zij een free ticket naar de finale
Dan houd ze de eer aan zichzelfquote:Op woensdag 27 april 2011 02:21 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Jo & Mo durven allebei niks zonder hulp, recht in iemands gezicht te zeggen.
En nu wil Mo Flip voor Jo gaan halenquote:Op woensdag 27 april 2011 02:21 schreef mevrouwdebok het volgende:
mo heeft precies bereikt wat ze wilde ,iedereen bloedbonje en zij een free ticket naar de finale
huh ??quote:Op woensdag 27 april 2011 02:21 schreef annanasje het volgende:
Zat me net ineens te bedenken hoe mo zou reageren als jo & maik in dezelfde situatie als mo & flip zouden zitten .. nog een reden om mo nog meer te haten.
Hoe verzint ze het!quote:
Ik begin haar leuk te vindenquote:Op woensdag 27 april 2011 02:21 schreef mevrouwdebok het volgende:
Wat moet ze anders. Geen verhaallijn die haar hebben wil.quote:
Dat wijf wil alleen maar de hele dag met hem kroelen, hij niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 02:22 schreef goofy_goober het volgende:
Wat heeft ie gedaan dan? Euh, doos!!!
Sharon zit overal tussenin. Dat is best lastigquote:
Daar zou ik niet teveel op letten als ik jou wasquote:
Die wil gewoon dat Jo en Flip gaan krikken, is ze niet meer de enigstequote:Op woensdag 27 april 2011 02:22 schreef Urb het volgende:
Mo speelt nu de vermoordde onschuld, geweldig.
mo is hier onschuldig inquote:Op woensdag 27 april 2011 02:22 schreef Urb het volgende:
Mo speelt nu de vermoordde onschuld, geweldig.
SST2 een idee voor je, just to prove it?quote:Op woensdag 27 april 2011 02:24 schreef mevrouwdebok het volgende:
ik had mo allang alle hoeken van de kamer laten zien
quote:Op woensdag 27 april 2011 02:24 schreef mevrouwdebok het volgende:
Ik ook. Mijn handen jeuken.quote:Op woensdag 27 april 2011 02:24 schreef mevrouwdebok het volgende:
EN NU !!!!!!!quote:Op woensdag 27 april 2011 02:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat wijf wil alleen maar de hele dag met hem kroelen, hij niet.
Idd, de redactie is goed bezigquote:Op woensdag 27 april 2011 02:24 schreef rc_1990 het volgende:
En mo heeft niks gedaan want dit was niet haar bedoeling
Zo , broodjes gesmeerd, koffie staat klaar, wekker gezet en een liedje opgezochtquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 27 april 2011 02:24 schreef Chuckster het volgende:
Mo: "Nou het was echt niet mn bedoeling hoor.."
Trut, je hebt precies bereikt wat je wilde
Ook dat nog ja. En zo niet gaat ze weer achterlijk op de bank liggen.quote:
het is dat ik mijn hond geen 3 maanden kan missenquote:Op woensdag 27 april 2011 02:24 schreef Ifa het volgende:
[..]
SST2 een idee voor je, just to prove it?![]()
Juistquote:Op woensdag 27 april 2011 02:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Sharon zit overal tussenin. Dat is best lastig
Nee, dat kan Mo beterquote:Op woensdag 27 april 2011 02:24 schreef Urb het volgende:
Joanna doet weer ff de meelij-meuk voor de stemmers.
Misschien mag je hem in een bench meenemen?quote:Op woensdag 27 april 2011 02:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
het is dat ik mijn hond geen 3 maanden kan missen
U let op!quote:Op woensdag 27 april 2011 02:25 schreef rc_1990 het volgende:
Jo verdraait ook altijd alles wat Flip zegt he. Jo dwong Flip te kiezen tussen haar en Mo en dat wilde hij niet en nu zegt ze tegen Mo iets heel anders
En ze heeft Flip nu helemaal voor zichzelf.quote:Op woensdag 27 april 2011 02:24 schreef willllll het volgende:
moniek vindt het allang goed dat ze niet meer samen in een bed liggen jo en filip, want dat kan ze niet aan
heb ik iets gemist de laatste paar weken ??quote:Op woensdag 27 april 2011 02:25 schreef rc_1990 het volgende:
Jo verdraait ook altijd alles wat Flip zegt he. Jo dwong Flip te kiezen tussen haar en Mo en dat wilde hij niet en nu zegt ze tegen Mo iets heel anders
Zeik snolquote:
Eerst wel even het script lezen hoor! Om te kijken of je wel een leuke verhaallijn hebt!quote:Op woensdag 27 april 2011 02:24 schreef Ifa het volgende:
[..]
SST2 een idee voor je, just to prove it?![]()
Ik anders ook niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 02:24 schreef willllll het volgende:
moniek vindt het allang goed dat ze niet meer samen in een bed liggen jo en filip, want dat kan ze niet aan
Yep...mission accomplished voor Moquote:Op woensdag 27 april 2011 02:26 schreef Day het volgende:
[..]
En ze heeft Flip nu helemaal voor zichzelf.
Exact, vanaf 0:36quote:Op woensdag 27 april 2011 02:26 schreef TWP het volgende:
Ik kan niet meer, Ik kan niet meer, Ik kan niet meer, Ik kan niet meer, Ik kan niet meer, Ik kan niet meer, Ik kan niet meer, Ik kan niet meer, Ik kan niet meer, Ik kan niet meer, Ik kan niet meer, Ik kan niet meer, Ik kan niet meer, Ik kan niet meer, Ik kan niet meer, Ik kan niet meer, Ik kan niet meer, Ik kan niet meer, Ik kan niet meer, Ik kan niet meer, Ik kan niet meer, Ik kan niet meer,
Nee echt lullig... Flip zei net nog tegen haar dat ze wel op zijn eerste plaats stond en nu zegt ze dat ie dat niet gezegd heeftquote:Op woensdag 27 april 2011 02:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Nog ff en Flip deugt van geen kant meer.
Dennis versie 1,2quote:Op woensdag 27 april 2011 02:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Nog ff en Flip deugt van geen kant meer.
Ik praat haar wel bijquote:
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 27 april 2011 02:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja want het helpt bij haar ook zo goed he? Alle kijkers kotsen haar uit.
denk het niet zie de pollquote:Op woensdag 27 april 2011 02:27 schreef akveor het volgende:
Maar iig donderdag is het dag Karim![]()
Want het publiek wil natuurlijk zien of het weer goed komt tussen Joannaen Flip.
Zodat ze weer veilig zitquote:Op woensdag 27 april 2011 02:28 schreef ToughLove het volgende:
Jo start ff een nieuw verhaallijntje in twee dagen voor de exit
Dat dus, want ze heeft het zo fakking zwaar.quote:Op woensdag 27 april 2011 02:28 schreef ToughLove het volgende:
Jo start ff een nieuw verhaallijntje in twee dagen voor de exit
Ze maakt het zichzelf zwaarquote:Op woensdag 27 april 2011 02:28 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Sofia SST Sofia
Zo weer lekker fris en schoontoch stiekem aan het kijken naar mijn vriendinnetje Jo ze heeft het zwaar
11 minutes ago Favorite Retweet Reply
blijven proberen, ze doen het vanzelf.. tenminste bij mij!quote:Op woensdag 27 april 2011 02:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Waar kan ik de streams kijken? Want al die linkjes in OP doen het niet meer.
quote:Op woensdag 27 april 2011 02:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ik word ook helemaal gek van mezelf !! hoe kan ik dit vinden ????![]()
Fris en schoon?quote:Op woensdag 27 april 2011 02:28 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Sofia SST Sofia
Zo weer lekker fris en schoontoch stiekem aan het kijken naar mijn vriendinnetje Jo ze heeft het zwaar
11 minutes ago Favorite Retweet Reply
quote:Op woensdag 27 april 2011 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo, ben klaar voor donderdag.
[ afbeelding ]
quote:
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.htmlquote:Op woensdag 27 april 2011 02:28 schreef -Strawberry- het volgende:
een toneel relatie van beide kantenquote:Op woensdag 27 april 2011 02:29 schreef ZaZoe het volgende:
Ach die relatie tussen Jo en Flip stelde toch al niks voor
Ik vind beequeen best wel een leuke user hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 02:29 schreef Mita het volgende:
[..]
Ik niet, zo'n gluiperd hoefde ik echt niet. Sta je in de kroeg, moet ie iedereen gaan helpen
Computer uitzetten en spixtv.nl/homequote:Op woensdag 27 april 2011 02:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja want Flip viel haar aanquote:Op woensdag 27 april 2011 02:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
![]()
Maar ik hoor d'r nog steeds zeggen dat het allemaal Flips schuld is.
*kroel kroel*quote:
Daar is het dan ook vrouwenpraat voor, alles verdraaien zodat het voor de persoon zelf beter isquote:Op woensdag 27 april 2011 02:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Och jee, flip deed aanvallend.. Doet jo nooit...
Yup, en zo hoort het ook (in een RLS)quote:Op woensdag 27 april 2011 02:30 schreef Day het volgende:
Als Maik dit had gedaan bij Mo, was ze hels geworden en was ze Jo aangevolgen.
BEUK !!!quote:
eindelijk, voor het eerst vanavond werkt iequote:Op woensdag 27 april 2011 02:29 schreef Day het volgende:
[..]
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
Wel met reclame.
Jaa maar Jo wil een beetje veel aandachtquote:Op woensdag 27 april 2011 02:30 schreef goofy_goober het volgende:
Ik snap Jo wel dat zie niet kiest voor een vent die haar niet op de eerste plaats kan/wil zetten, maar zijn aandacht wil verdelen. Dat doe je in het 'echte' leven ook niet.
die slapen zoals het hoortquote:Op woensdag 27 april 2011 02:31 schreef akveor het volgende:
En zoals gewoonlijk valt er in de mannenslaapkamer weer helemaal niets te beleven.
quote:Op woensdag 27 april 2011 02:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Joanna kan er gewoon niet tegen dat Philip het dúrft om tegen haar in te gaan.Kutwijf.
Ja wat vreemd he om half 3 snachts.quote:Op woensdag 27 april 2011 02:31 schreef akveor het volgende:
En zoals gewoonlijk valt er in de mannenslaapkamer weer helemaal niets te beleven.
Nee als stelletje moet je de godganse dag samen 'kroelen' omdat madam dat wil.quote:Op woensdag 27 april 2011 02:32 schreef Chuckster het volgende:
N
[..]
Nee, fout, Jo kan er niet tegen dat Faalflip voor Mo kiest en niet voor haar, en daar heeft ze 200.000% gelijk in
Yep op de bank iid. Dat was niet zo handig, of wel voor Flipquote:Op woensdag 27 april 2011 02:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
![]()
Hij viel haar in het bijzijn van de rest af.
Misquoted, dont worryquote:Op woensdag 27 april 2011 02:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee als stelletje moet je de godganse dag samen 'kroelen' omdat madam dat wil.
Over drama gesproken.quote:Op woensdag 27 april 2011 02:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Het klonk een beetje als "Bewoners, haal Egbert uit de kamer van Sabrina!"
quote:Op woensdag 27 april 2011 02:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Welke hondquote:Op woensdag 27 april 2011 02:33 schreef PC eend het volgende:
De avond begon zo veelbelovend, en nu zitten ze alweer te zeiken over die hond
Ik zie die URL zo vaak voorbijkomen, dus heb die ook ff in de OP toegevoegd.quote:Op woensdag 27 april 2011 02:29 schreef Day het volgende:
[..]
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
Wel met reclame.
Hahahahahahaquote:Op woensdag 27 april 2011 02:34 schreef goofy_goober het volgende:
Ja, maar wij zitten niet in dat huis dus wij hebben makkelijk lullen. Zij zitten 24 uur op elkaars lip. En het feit dat je je niet even kan terugtrekken zal ook wel meespelen. Je moet je steeds verantwoorden tegenover je medebewoners. En Jo is natuurlijk ook nog een beetje in de war van dr ex-relatie. Vind het niet gek dat ze zo denkt iig.
Als mijn vent tegen me zou zeggen: ik wil minder met je kroelen vanwege een wijf die 2 weken daarvoor schijt aan iedereen had, haar vent voor iedereen af zat te lebberen en ook nog het lef had om 10 minuten te vragen zodat ze kon neuken, kon ie 'm echt krijgen!quote:Op woensdag 27 april 2011 02:32 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Jaa maar Jo wil een beetje veel aandachtAls het aan Jo ligt dan liggen ze de hele dag te kroelen volgens mij
huub zit achter de knoppenquote:Op woensdag 27 april 2011 02:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Waarom wordt er niet overgeschakeld naar de woonkamer als daar activiteit is?
Zijn er soms weer een paar driestuiverhoeren op bezoek in de regiekamer?
Ja maak PB effe gekquote:Op woensdag 27 april 2011 02:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Dat hondje verbroedert wel, het lijkt wel of de drie dames nu heerlijk aan het raggen zijn!
Ze hebben het vaak over monique, maar is hij nog wel eens ergens aan de bak gekomen?quote:Op woensdag 27 april 2011 02:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze wil hem helemaal claimen...hij mag anderen geen aandacht geven als zij dat niet wil. Hij moet er voor haar zijn en hij moet leuk met haar doen want het zijn haar laatste dagen, ik ik ik, egoïstisch kutwijf...quote:Op woensdag 27 april 2011 02:30 schreef goofy_goober het volgende:
Ik snap Jo wel dat zie niet kiest voor een vent die haar niet op de eerste plaats kan/wil zetten, maar zijn aandacht wil verdelen. Dat doe je in het 'echte' leven ook niet.
Die heten tegenwoordig breezersletjesquote:Op woensdag 27 april 2011 02:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Waarom wordt er niet overgeschakeld naar de woonkamer als daar activiteit is?
Zijn er soms weer een paar driestuiverhoeren op bezoek in de regiekamer?
quote:Op woensdag 27 april 2011 02:34 schreef goofy_goober het volgende:
Ja, maar wij zitten niet in dat huis dus wij hebben makkelijk lullen. Zij zitten 24 uur op elkaars lip. En het feit dat je je niet even kan terugtrekken zal ook wel meespelen. Je moet je steeds verantwoorden tegenover je medebewoners. En Jo is natuurlijk ook nog een beetje in de war van dr ex-relatie. Vind het niet gek dat ze zo denkt iig. Flip heeft het gewoon niet erg tactvol aangepakt, maar als een onervaren jochie die advies vraagt op FOK! in R&P.
Dit dus.quote:Op woensdag 27 april 2011 02:35 schreef Day het volgende:
[..]
Als mijn vent tegen me zou zeggen: ik wil minder met je kroelen vanwege een wijf die 2 weken daarvoor schijt aan iedereen had, haar vent voor iedereen af zat te lebberen en ook nog het lef had om 10 minuten te vragen zodat ze kon neuken, kon ie 'm echt krijgen!
Of mij negeert maar degene die mij genomineerd heeft, gaat zitten troosten en vindt dat ik m'n nominatie 'maar gewoon moet nemen'.
En echt, ik trek Jo heel vaak niet, maar dit snap ik wel van d'r.
laat dat beetje maar weg en van dr er-relatie ookquote:Op woensdag 27 april 2011 02:34 schreef goofy_goober het volgende:
Ja, maar wij zitten niet in dat huis dus wij hebben makkelijk lullen. Zij zitten 24 uur op elkaars lip. En het feit dat je je niet even kan terugtrekken zal ook wel meespelen. Je moet je steeds verantwoorden tegenover je medebewoners. En Jo is natuurlijk ook nog een beetje in de war van dr ex-relatie. Vind het niet gek dat ze zo denkt iig.
Ik vind juist dat Joanna hier helemaal niet goed uit de verf komt, dus als het gescript is om haar erin te houden is dat toch niet slim gedaan.quote:Op woensdag 27 april 2011 02:35 schreef rc_1990 het volgende:
En toch begin ik ook te geloven dat er bepaalde dingen gescript zijn. Toevallig dat er altijd net iets aan de hand is rondom Jo en Flip als een van de twee genomineerd. Ik gun ze de finale allebei wel want vind ze allebei wel leuk maar vind het wel een beetje vreemd
Rest my casequote:Op woensdag 27 april 2011 02:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze wil hem helemaal claimen...hij mag anderen geen aandacht geven als zij dat niet wil. Hij moet er voor haar zijn en hij moet leuk met haar doen want het zijn haar laatste dagen, ik ik ik, egoïstisch kutwijf...
+1quote:Op woensdag 27 april 2011 02:35 schreef Day het volgende:
[..]
Als mijn vent tegen me zou zeggen: ik wil minder met je kroelen vanwege een wijf die 2 weken daarvoor schijt aan iedereen had, haar vent voor iedereen af zat te lebberen en ook nog het lef had om 10 minuten te vragen zodat ze kon neuken, kon ie 'm echt krijgen!
Of mij negeert maar degene die mij genomineerd heeft, gaat zitten troosten en vindt dat ik m'n nominatie 'maar gewoon moet nemen'.
En echt, ik trek Jo heel vaak niet, maar dit snap ik wel van d'r.
En idem ditto voor Maikquote:Op woensdag 27 april 2011 02:36 schreef Dakotamu het volgende:
ik heb een heel beeld in mijn hoofd hoe dat buiten het huis zou gaan met jo en flip
lekker stappen, jo trekt haar haren uit haar hoofd en gilt 'Flip je bent van mij, je bent van mij! Praat niet met anderen!!! En dan flip die heel verbaast kijkt en denkt 'eh, ik was alleen maar drinken aan het bestellen'
Of Flugel-hoertjes, aldus Joanna.quote:Op woensdag 27 april 2011 02:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die heten tegenwoordig breezersletjes
Ja maar dat maakt niks uit. Het is drama en de kijkers willen weten hoe het aflooptquote:Op woensdag 27 april 2011 02:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind juist dat Joanna hier helemaal niet goed uit de verf komt, dus als het gescript is om haar erin te houden is dat toch niet slim gedaan.
quote:Op woensdag 27 april 2011 02:38 schreef goofy_goober het volgende:
Er is straks geen Maik en Mo maar Flip en Mo.
Grrrrrr... die bedoelde ik!quote:
quote:
nu nog ?quote:Op woensdag 27 april 2011 02:38 schreef bull1966 het volgende:
nou ik ga een film kijken
geloof het verder wel hier
Achja, of ze er nu goed uitkomt of niet, dat verknippen ze wel weer voor de faily'squote:Op woensdag 27 april 2011 02:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind juist dat Joanna hier helemaal niet goed uit de verf komt, dus als het gescript is om haar erin te houden is dat toch niet slim gedaan.
Het gaat ook om loyaliteit en je kan veel van haar zeggen, maar zij is écht loyaal aan Flip. En dat geldt andersom duidelijk niet.quote:
lekker weekend tot zaterdag dus jaquote:
Nou Day ik begrijp er geen zak van. Flip loopt al weken met een harde en die trut blijft maar teasen en wegduwen. Het houdt een keer opquote:
Inderdaad, en het is drama en als ze nog even moeilijk blijft doen tegen Flip tot donderdag wil iedereen natuurlijk weten hoe dat aflooptquote:Op woensdag 27 april 2011 02:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Achja, of ze er nu goed uitkomt of niet, dat verknippen ze wel weer voor de faily's
Flip mag vats niet meer in een bar werken want daar zijn meisjes.............quote:Op woensdag 27 april 2011 02:36 schreef Dakotamu het volgende:
ik heb een heel beeld in mijn hoofd hoe dat buiten het huis zou gaan met jo en flip
lekker stappen, jo trekt haar haren uit haar hoofd en gilt 'Flip je bent van mij, je bent van mij! Praat niet met anderen!!! En dan flip die heel verbaast kijkt en denkt 'eh, ik was alleen maar drinken aan het bestellen'
Ja, een uur geleden hadden ze geen goed woord voor elkaar over.quote:Op woensdag 27 april 2011 02:41 schreef Urb het volgende:
Jo & Mo weer de beste vriendinnetjes? ( aan de oppervlakte tenminste)
Volgens Betty Bitch leek Maik toch op Dennis? Alleen was Dennis iets dikker.quote:Op woensdag 27 april 2011 02:38 schreef goofy_goober het volgende:
Er is straks geen Maik en Mo maar Flip en Mo.
Dit, en dat wij geen idee hebben hoe het is om 24/7 in dat huis te zitten. Volgens mij flip je dan heel makkelijk wanneer je het gevoel hebt dat je 'maatje' met de vijand zit aan te pappen.quote:Op woensdag 27 april 2011 02:39 schreef Day het volgende:
[..]
Het gaat ook om loyaliteit en je kan veel van haar zeggen, maar zij is écht loyaal aan Flip. En dat geldt andersom duidelijk niet.
Er is niks mis mee dat Flip Mo wil troosten, maar hij heeft de afgelopen 4 dagen wel heel veel achter Mo's reet aangelopen.
Als Jo eerlijk is moet ze net als ze zojuist deed tegen Flip nu ook zeggen Mo ik ben je strontzat met dat dramatische gedoe.quote:Op woensdag 27 april 2011 02:41 schreef Urb het volgende:
Jo & Mo weer de beste vriendinnetjes? ( aan de oppervlakte tenminste)
Dat dusquote:Op woensdag 27 april 2011 02:42 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Dit, en dat wij geen idee hebben hoe het is om 24/7 in dat huis te zitten. Volgens mij flip je dan heel makkelijk wanneer je het gevoel hebt dat je 'maatje' met de vijand zit aan te pappen.
Haha, die kuthond zit een partij te blaffen.
Ik 10 minuten geleden. Gelukkig niet gewedquote:
Nee dat snapt ze niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 02:43 schreef rc_1990 het volgende:
Wat een drama... Snapt Jo nou echt niet dat Flip misschien ook een beetje gek word dat ie steeds op alles word aangevallen wat ie zegt
Is dat Fries?quote:Op woensdag 27 april 2011 02:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Als Jo eerlijk is moet ze net als ze zojuist deed tegen Flip nu ook zeggen Mo ik ben je straontzat met dat dramatische gedoe.
Bij de mannen zie ik alleen karim 2 x liggen.quote:Op woensdag 27 april 2011 02:43 schreef Urb het volgende:
Ik neem aan dat Flip in "Guido of Karim's oude bed" ligt? zie em niet.
Is via de achterdeur vertrokken ;-)quote:Op woensdag 27 april 2011 02:43 schreef Urb het volgende:
Ik neem aan dat Flip in "Guido of Karim's oude bed" ligt? zie em niet.
Hey, nu niet teveel vragen he.quote:Op woensdag 27 april 2011 02:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Als Jo eerlijk is moet ze net als ze zojuist deed tegen Flip nu ook zeggen Mo ik ben je strontzat met dat dramatische gedoe.
Tis d'r vent niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 02:44 schreef Mita het volgende:
Dat moest mijn vent ook niet doen, anderen troosten, als ik verdriet heb
Ja maar ze is er wel heel trots op dat ie andere troost maar niet als zij aandacht wilquote:Op woensdag 27 april 2011 02:44 schreef Mita het volgende:
Ach hou toch op... Er is elke dag wat met Koningin Jo.....quote:Op woensdag 27 april 2011 02:44 schreef Mita het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 02:45 schreef Day het volgende:
Mo begrijpt Jo nu helemaal en gaat morgen tegen flip zeggen dat ze hem begrijpt en dat hij voor zichzelf op moet komen.
Juist!quote:Op woensdag 27 april 2011 02:45 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Ach hou toch op... Er is elke dag wat met Koningin Jo.....
Ja, daar geilt ze op, zo'n idee heb ik al veel langer. Sorry ik ben niet voor Jo, maar is netter als Moquote:
ze zegt net dat het aan de spellingcontrole ligtquote:Op woensdag 27 april 2011 02:47 schreef Urb het volgende:
SST_Cynthia SST Cynthia
Jaloerse joanna?trouwe in paradise! Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen! Nu lekker oogjes toe en vertrekken naar dromenland! Bye xxx #sstnl
1 minute ago
Omg, ik vrees dat ze trouble bedoelde..?![]()
Die is ook echt dyslectisch als wat.
Ze zit er ook echt bij alsof Jo een spannend verhaal aan het vertellen isquote:Op woensdag 27 april 2011 02:48 schreef Mita het volgende:
[..]
Ja, daar geilt ze op, zo'n idee heb ik al veel langer. Sorry ik ben niet voor Jo, maar is netter als Mo
echt een gevaarlijke vrouwquote:Op woensdag 27 april 2011 02:48 schreef Pippien het volgende:
OMG, Maik had Jo zoveel aandacht moeten geven als de situatie andersom was geweest. Dan had Mo echt moord en brand geschreeuwd, en mensen in elkaar getikt.
Ze luistert echt nooit naar anderen. Jo zegt gewoon heel terecht dat het vanavond om de genomineerden ging en niet om Mo.
En nu zegt Mo dat het nooit haar bedoeling is geweest Jo en Flip uit elkaar te drijven, maar ze lult wel voortdurend over Jo tegen Philip en zorgt er wel degelijk voor dat ze tegenover elkaar komen te staan.
Wat een mens die Mo.
Ze probeert Mo nu zo te manipuleren dat Mo zich zo schuldig voeld dat ze weg gaat...quote:
Iid ze liegt ook nog tegen Mo. Over haar lulde ze ook, wat ze nu glashard ontkendquote:Op woensdag 27 april 2011 02:48 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja maar het klopt ook helemaal niet wat ze allemaal zegt
Na 3,5 jaarquote:Op woensdag 27 april 2011 02:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat deed ze ook altijd over Dennis, die is op tijd pleite gegaan
Ik zie het gelukkig dus niet alleenquote:Op woensdag 27 april 2011 02:48 schreef Pippien het volgende:
OMG, Maik had Jo zoveel aandacht moeten geven als de situatie andersom was geweest. Dan had Mo echt moord en brand geschreeuwd, en mensen in elkaar getikt.
Ze luistert echt nooit naar anderen. Jo zegt gewoon heel terecht dat het vanavond om de genomineerden ging en niet om Mo.
En nu zegt Mo dat het nooit haar bedoeling is geweest Jo en Flip uit elkaar te drijven, maar ze lult wel voortdurend over Jo tegen Philip en zorgt er wel degelijk voor dat ze tegenover elkaar komen te staan.
Wat een mens die Mo.
agree.....................quote:Op woensdag 27 april 2011 02:51 schreef Urb het volgende:
Oh meeeeen, ik kan Jo niet langer aanhoren, die leeft echt in d'r eigen fakking droom-wereldje, en zoals haar moeder als zei "ze kan heel goed liegen en acteren, zo goed dat ze er zelf in gaat geloven"![]()
![]()
![]()
Ben pitten. Tabee!
Ik begrijp je, lekker slapen!quote:Op woensdag 27 april 2011 02:51 schreef Urb het volgende:
Oh meeeeen, ik kan Jo niet langer aanhoren, die leeft echt in d'r eigen fakking droom-wereldje, en zoals haar moeder als zei "ze kan heel goed liegen en acteren, zo goed dat ze er zelf in gaat geloven"![]()
![]()
![]()
Ben pitten. Tabee!
Nee, die ziet het goed nuquote:Op woensdag 27 april 2011 02:51 schreef Urb het volgende:
![]()
![]()
Ben pitten. Tabee!
Oh dus toch, ik heb vaak het idee dat ik andere streams kijk dan de meerderheid hierquote:Op woensdag 27 april 2011 02:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Iid ze liegt ook nog tegen Mo. Over haar lulde ze ook, wat ze nu glashard ontkend
Mo spoort ook niet maar Jo haar vieze, leugenachtige,verdraaide woorden kan ik helemaal niet verdragen..quote:Op woensdag 27 april 2011 02:51 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Zeker niet. Heel nederland heeft haar door en alle bewoners. Nouja alleen Philip niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |