Weet ik die kut topics blijven je achtervolgenquote:Op woensdag 27 april 2011 02:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja sorry, moest even,
De COS staat in mijn AT en vaak is het waardeloos, en toen zag ik jou even voorbij schieten.
Was goed bedoelt, slaap lekker voor straks.
Gaan nu ook al modjes off topic lopen zeiken hier!quote:Op woensdag 27 april 2011 02:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja sorry, moest even,
De COS staat in mijn AT en vaak is het waardeloos, en toen zag ik jou even voorbij schieten.
Was goed bedoelt, slaap lekker voor straks.
Soort zoekt soort zeggen ze toch altijd..quote:Op woensdag 27 april 2011 02:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
zit hier in een discussie met cynthia op twitter ,ze vind mo geweldig !! ze is niet goed ....
Cynthia spoort ook niet, teveel heroïne gespoten toen ze op straat zatquote:Op woensdag 27 april 2011 02:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
zit hier in een discussie met cynthia op twitter ,ze vind mo geweldig !! ze is niet goed ....
Jo weigerde anders net een bitch-fight met Mo. Ze is bijna als Gerard!quote:Op woensdag 27 april 2011 02:16 schreef PC eend het volgende:
Het licht gaat nog niet uit, ze moeten nog ff tv maken
heb je mij al toegevoegtquote:Op woensdag 27 april 2011 02:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
Doe haar de groetenquote:Op woensdag 27 april 2011 02:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 02:16 schreef Chuckster het volgende:
En Flip huilt inmiddels ook, goed bezig Jo!
* Chuckster wil van zijn Faalflip UI af, heeft iemand nog een goede Karim UI?
UI's voor de grabbelquote:Op woensdag 27 april 2011 02:16 schreef Chuckster het volgende:
En Flip huilt inmiddels ook, goed bezig Jo!
* Chuckster wil van zijn Faalflip UI af, heeft iemand nog een goede Karim UI?
Ja het resultaat bij een bitch fight met Mo is toch dat ze gaat huilenquote:Op woensdag 27 april 2011 02:17 schreef Ifa het volgende:
[..]
Jo weigerde anders net een bitch-fight met Mo. Ze is bijna als Gerard!
Bedoel je die klaagzang in de tuin en toen mo erbij kwam was jo opeens pleitequote:Op woensdag 27 april 2011 02:17 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ja maar Flip kan ook noooit zijn eigen mening geven dus ik kan het me best voorstellen. Ookal vond ik zijn reactie nu ook een beetje stomquote:Op woensdag 27 april 2011 02:18 schreef Day het volgende:
Jo weigert gesprek met Mo.
De traantjes die net bij karim hebben gewerkt, gaan niet werken bij Jo.
Tja, soort herkent soort, hè?
Maar ik eerlijk is eerlijk, als Flip mijn vent was geweest, zou ik ook fakking pissed op 'm zijn.
En weer helemaal zonder hulp van "achter" zoals die brieven schrijven, en de mind-fuck om alleen Mo te laten nomineren...quote:Op woensdag 27 april 2011 02:16 schreef akveor het volgende:
Al met is het weer Joannadie voor al dit drama heeft gezorgd.
Ze blijft er met kop en schouders bovenuit steken.
Ene stream op Joannaen de andere op Flip.
Eens. Ik zou nog kwader dan Jo zijn zelfsquote:Op woensdag 27 april 2011 02:18 schreef Day het volgende:
Maar ik eerlijk is eerlijk, als Flip mijn vent was geweest, zou ik ook fakking pissed op 'm zijn.
quote:Op woensdag 27 april 2011 02:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik die kut topics blijven je achtervolgen, je mist wat hoor
Alsof ze dooie kakkerlakken op een toastje had gezien!quote:Op woensdag 27 april 2011 02:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bedoel je die klaagzang in de tuin en toen mo erbij kwam was jo opeens pleite
Dat opvoedgezeik kan mij momenteel gestolen wordenquote:Op woensdag 27 april 2011 02:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Gaan ze Segredo nou kipfiletjes voeren om hem maar rustig te houden in z'n bench????
Ja, dat is wel de manier om een hond op te voeden..
Kom, ze zijn nog in de ontdekkende fase. Dat achterlijke claimgedrag.quote:Op woensdag 27 april 2011 02:18 schreef Day het volgende:
Voor in zijn bhquote:Op woensdag 27 april 2011 02:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Gaan ze Segredo nou kipfiletjes voeren om hem maar rustig te houden in z'n bench????
Ja, dat is wel de manier om een hond op te voeden..
Ik ook, want Jo heeft een puntquote:Op woensdag 27 april 2011 02:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]als ik iets mis lees ik het morgenochtend wel in het streamverslag wat je voor mij maakte.
Slaap lekker voor de lieve users zoals soury en coos.
Die ging niks meer uiten hequote:Op woensdag 27 april 2011 02:20 schreef rc_1990 het volgende:
Iedereen depressief behalve Mo lijkt gewoon vrolijk
quote:Op woensdag 27 april 2011 02:17 schreef Ifa het volgende:
[..]
Yep, het is dr weer geluktquote:Op woensdag 27 april 2011 02:20 schreef rc_1990 het volgende:
Iedereen depressief behalve Mo lijkt gewoon vrolijk
dit, niets meer en niets minderquote:Op woensdag 27 april 2011 02:21 schreef mevrouwdebok het volgende:
mo heeft precies bereikt wat ze wilde ,iedereen bloedbonje en zij een free ticket naar de finale
Dan houd ze de eer aan zichzelfquote:Op woensdag 27 april 2011 02:21 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Jo & Mo durven allebei niks zonder hulp, recht in iemands gezicht te zeggen.
En nu wil Mo Flip voor Jo gaan halenquote:Op woensdag 27 april 2011 02:21 schreef mevrouwdebok het volgende:
mo heeft precies bereikt wat ze wilde ,iedereen bloedbonje en zij een free ticket naar de finale
huh ??quote:Op woensdag 27 april 2011 02:21 schreef annanasje het volgende:
Zat me net ineens te bedenken hoe mo zou reageren als jo & maik in dezelfde situatie als mo & flip zouden zitten .. nog een reden om mo nog meer te haten.
Hoe verzint ze het!quote:
Ik begin haar leuk te vindenquote:Op woensdag 27 april 2011 02:21 schreef mevrouwdebok het volgende:
Wat moet ze anders. Geen verhaallijn die haar hebben wil.quote:
Dat wijf wil alleen maar de hele dag met hem kroelen, hij niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 02:22 schreef goofy_goober het volgende:
Wat heeft ie gedaan dan? Euh, doos!!!
Sharon zit overal tussenin. Dat is best lastigquote:
Daar zou ik niet teveel op letten als ik jou wasquote:
Die wil gewoon dat Jo en Flip gaan krikken, is ze niet meer de enigstequote:Op woensdag 27 april 2011 02:22 schreef Urb het volgende:
Mo speelt nu de vermoordde onschuld, geweldig.
mo is hier onschuldig inquote:Op woensdag 27 april 2011 02:22 schreef Urb het volgende:
Mo speelt nu de vermoordde onschuld, geweldig.
SST2 een idee voor je, just to prove it?quote:Op woensdag 27 april 2011 02:24 schreef mevrouwdebok het volgende:
ik had mo allang alle hoeken van de kamer laten zien
quote:Op woensdag 27 april 2011 02:24 schreef mevrouwdebok het volgende:
Ik ook. Mijn handen jeuken.quote:Op woensdag 27 april 2011 02:24 schreef mevrouwdebok het volgende:
EN NU !!!!!!!quote:Op woensdag 27 april 2011 02:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat wijf wil alleen maar de hele dag met hem kroelen, hij niet.
Idd, de redactie is goed bezigquote:Op woensdag 27 april 2011 02:24 schreef rc_1990 het volgende:
En mo heeft niks gedaan want dit was niet haar bedoeling
Zo , broodjes gesmeerd, koffie staat klaar, wekker gezet en een liedje opgezochtquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 27 april 2011 02:24 schreef Chuckster het volgende:
Mo: "Nou het was echt niet mn bedoeling hoor.."
Trut, je hebt precies bereikt wat je wilde
Ook dat nog ja. En zo niet gaat ze weer achterlijk op de bank liggen.quote:
het is dat ik mijn hond geen 3 maanden kan missenquote:Op woensdag 27 april 2011 02:24 schreef Ifa het volgende:
[..]
SST2 een idee voor je, just to prove it?![]()
Juistquote:Op woensdag 27 april 2011 02:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Sharon zit overal tussenin. Dat is best lastig
Nee, dat kan Mo beterquote:Op woensdag 27 april 2011 02:24 schreef Urb het volgende:
Joanna doet weer ff de meelij-meuk voor de stemmers.
Misschien mag je hem in een bench meenemen?quote:Op woensdag 27 april 2011 02:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
het is dat ik mijn hond geen 3 maanden kan missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |