Trustequote:Op woensdag 27 april 2011 01:17 schreef Stability het volgende:
lieffies, ik ga mn bed in...tot morgen allemaal ...ff tv kijken nog en dan slapen
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Truste Stabbie!![]()
Vind het super hoe flip het nu voor mo opneemt.
Smerig spelletje.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:21 schreef afca_oc het volgende:
Sharon onttrekt zich van alle aandacht.. oprecht of tactisch?
Flip moet dat doenquote:Op woensdag 27 april 2011 01:21 schreef willllll het volgende:
als moniek denkt dat ze gelijk heeft waarom zoekt ze vanavond de rest niet op dan
doet ze wel!quote:Op woensdag 27 april 2011 01:21 schreef willllll het volgende:
als moniek denkt dat ze gelijk heeft waarom zoekt ze vanavond de rest niet op dan
Bianca??quote:Op woensdag 27 april 2011 01:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
De Stem: "Karim, als je de brief niet schrijft, dan halveer ik je kluis."
Karim: "HAHAHAHAHAHAHA"
De Stem: "Karim, als je de brief niet schrijft, dan sta je donderdag genomineerd."
Karim: "HAHAHAHAHAHAHA"
De Stem: "Karim, als je de brief niet schrijft, dan halen we Bianca terug."
Karim: "OK, OK, OK, OK, u wint."
Tactisch denk ik.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:21 schreef afca_oc het volgende:
Sharon onttrekt zich van alle aandacht.. oprecht of tactisch?
en toen negeerde iedereen haar, terechtquote:Op woensdag 27 april 2011 01:22 schreef danilel het volgende:
[..]
doet ze wel!
ze ging er net ook buiten bij staan, toen jo weer even haar hysterie momentje pikte
Want nu kotsen we haar helemaal uit. Slaan doe ik nietquote:Op woensdag 27 april 2011 01:22 schreef willem67 het volgende:
Alles is gewoon een poging van de regie om Monique weer in een goed daglicht te plaatsen, over 3 weken is de show over en moeten ze allemaal weer naar buiten.
Dat is ook de reden dat Mo nu niet weg mag alleen pakt het helemaal verkeerd uit.
Tsja maar ze had ook nog meer vol kunnen houden, en zelf sanctie/nominatie te nemen.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Zo, flip heeft sharon ook snel omgeluld. Eerst vond ze het niet eerlijk en nu?![]()
Aha, mo heeft aangeboden om op de nominatiestoel te gaan zitten maar dat mocht niet.
heeft ze naar eigen zeggen niet bij stil gestaanquote:Op woensdag 27 april 2011 01:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja maar ze had ook, nog meer vol kunnen houden en zelf sancite/nominatie te nemen.
Ame Karimquote:Op woensdag 27 april 2011 01:24 schreef Urb het volgende:
Karim lijkt echt helemaal van het padje af hierdoor.
logisch toch het is gewoon niet eerlijk gegaanquote:Op woensdag 27 april 2011 01:24 schreef Urb het volgende:
het zou saai zijn als iedereen hetzelfde wasquote:Op woensdag 27 april 2011 01:24 schreef suzi1 het volgende:
gelul, waar een wil is ga je weg
ik ben een paar keer opegstapt tijdens het werk
ben zelfs weggelopen tijdens een sollicitatie
Limburgse humor zeker van je.quote:
Die kent niet zo'n vrouwen als Moquote:Op woensdag 27 april 2011 01:24 schreef Urb het volgende:
Alsof het daarom gaat, seriously.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:24 schreef spikey08 het volgende:
bah, philip, wat val jij me tegen. ga lekker neuken met moneuk!!!
door de stem zo in werking gezet!quote:Op woensdag 27 april 2011 01:25 schreef willllll het volgende:
[..]
logisch toch het is gewoon niet eerlijk gegaan
hoop een slechte triller!!!quote:Op woensdag 27 april 2011 01:22 schreef Coos het volgende:
Het lijkt wel of Karim maar gelijk aan een heel boek over Mo is begonnen.
het zou idd saai zijn als mo blijftquote:Op woensdag 27 april 2011 01:25 schreef bull1966 het volgende:
[..]
het zou saai zijn als iedereen hetzelfde was
maar dan met een steen erop en een kruisquote:
Van die date hoeren volgens mijquote:Op woensdag 27 april 2011 01:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Limburgse humor zeker van je.![]()
ipv dat je het effe uitlegd.
Ja, klopt. Hier nog 1.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:24 schreef suzi1 het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:24 schreef Day het volgende:
Ik snap Flip nu helemaal. Tuurlijk wil hij met Mo naar de finale, daar wint hij gegarandeerd van!
Die vuilnisjurk voldoetquote:
loser!!!!quote:Op woensdag 27 april 2011 01:24 schreef Day het volgende:
Ik snap Flip nu helemaal. Tuurlijk wil hij met Mo naar de finale, daar wint hij gegarandeerd van!
Alleen hangt er hier een wurgcontract aan vast, zo ging het ook met Guido die weg wilde.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:24 schreef suzi1 het volgende:
Ooooohhhhh die mutsen was ik alweer vergeten.quote:
in een dm aan je uitgelegdquote:Op woensdag 27 april 2011 01:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Limburgse humor zeker van je.![]()
ipv dat je het effe uitlegd.
lb, wegwillen is wegwillen is exitquote:Op woensdag 27 april 2011 01:28 schreef willem67 het volgende:
[..]
Alleen hangt er hier een wurgcontract aan vast, zo ging het ook met Guido die weg wilde.
Als ze vrijwillig exit gaan kost ze dat een hoop geld en hoeven ze ook geen ondersteuning meer te verwachten.
Nooitquote:Op woensdag 27 april 2011 01:28 schreef Day het volgende:
Nu kijken of Mo durft te zeggen dat ze Karim's brief niet wil. Ze is toch zo eerlijk?
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:28 schreef Day het volgende:
Nu kijken of Mo durft te zeggen dat ze Karim's brief niet wil. Ze is toch zo eerlijk?
Hopelijk krijgt ie het zijn muil niet uitquote:Op woensdag 27 april 2011 01:30 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Hopelijk zit er een sarcastische ondertoon aan
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:30 schreef boekenplank het volgende:
Zo ziet Noord-Koreaanse tv er ook uit, alles gescript, doen wat we zeggen of anders lig je er uit.
[ afbeelding ]
Good show seclet slory.
Slijmen is wat in me op komtquote:Op woensdag 27 april 2011 01:29 schreef Ifa het volgende:
Gerard heeft wel een sterk gevoel voor ironie.
nee hoor, referentie naar de bull-ride.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:30 schreef E.T.terBak het volgende:
Geer: Sharon zal niet stoppen als het haar even tegenzit'. Ohhh ... een steek naar MO!
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:30 schreef suzi1 het volgende:
haha brief van karim: je dochter is een ho
Misschien schrijft hij wel het script in sstquote:Op woensdag 27 april 2011 01:30 schreef boekenplank het volgende:
Zo ziet Noord-Koreaanse tv er ook uit, alles gescript, doen wat we zeggen of anders lig je er uit.
[ afbeelding ]
Good show seclet slory.
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:30 schreef suzi1 het volgende:
haha brief van karim: je dochter is een ho
Wilde het net tikken.quote:
hoop het wel,maar niks dan slechts!!!quote:Op woensdag 27 april 2011 01:31 schreef afca_oc het volgende:
Zal Karim de brief voorlezen?
Place your bets
Je snapt de dubbele bodem duidelijk niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:30 schreef Ifa het volgende:
[..]
nee hoor, referentie naar de bull-ride.
zo praten smurfen hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 01:33 schreef little_me het volgende:
waarom praat jo ineens met een smurfenstem dan?
Hier wacht ik op !!!!quote:
Ja, dat hebben we gezien net.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Doe niet zo flauw, alleen om aan te geven hoeveel steun ze van hem gehad heeft.
Bah, gezeik.
Je bent pas bij de dubbele? Er zijn er nog meer hoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:33 schreef E.T.terBak het volgende:
[..]
Je snapt de dubbele bodem duidelijk niet.
Flauw? Gezeik?quote:Op woensdag 27 april 2011 01:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Doe niet zo flauw, alleen om aan te geven hoeveel steun ze van hem gehad heeft.
Bah, gezeik.
Net of hij net in elkaar geslagen is.quote:
vind het echt klote voor hemquote:Op woensdag 27 april 2011 01:32 schreef bull1966 het volgende:
karim niet echt in z'n element
.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:34 schreef knagsje het volgende:
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog meer zendtijd?quote:Op woensdag 27 april 2011 01:34 schreef Ifa het volgende:
En dan te bedenken dat Jo miepte dat ze nog niet klaar was.
Dat komt zoquote:
zquote:Op woensdag 27 april 2011 01:34 schreef Ifa het volgende:
[..]
Je bent pas bij de dubbele? Er zijn er nog meer hoor.
En ook dat ie er zal zijn voor monique.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:36 schreef Chuckster het volgende:
Huilen mo huilen, hoerrr
Meesterlijke brief van Karim, hij verteld duidelijk dat hij er NIET achter staat, held!
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:36 schreef Coos het volgende:
Mo is een mooi mens met het hart op de juiste plaats.![]()
Het had gebakken op d'r rug moeten hangen!!!!!
De stem hangt van fouten aan elkaar.quote:
Hij MOET straks weer lepeltje lepeltje.quote:
En als ze niet zou gaan janken?quote:Op woensdag 27 april 2011 01:38 schreef afca_oc het volgende:
Als Mo nu gaat janken, dan is ze echt ongeloofwaardig (voor zover ze dat nog niet is)
Ik blijf nog ffquote:Op woensdag 27 april 2011 01:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij MOET straks weer lepeltje lepeltje.
Cos heeft toch ook genoeg gal?quote:Op woensdag 27 april 2011 01:38 schreef Candyfreak het volgende:
Mo jankt weer. Je zou toch denken dat die onderhand geen tranen meer overheeft.
Ja graag, met mo kan hij volwassener spreken dan met die opgespoten lip.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:39 schreef spikey08 het volgende:
fil, hou je bek!!! ga lekker bij mo zitten.
Mo, volwassen?quote:Op woensdag 27 april 2011 01:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja graag, met mo kan hij volwassener spreken dan met die opgespoten lip.
Doet ze toch nu ook al. Je kunt in haar situatie niet echt van haar verwachten dat ze vrolijk is.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:39 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Dan toont ze ruggegraat voor een keer
Idd sfeer zit er goed in. voorraadje drank er maar bij?quote:
Staat dat er?quote:
ff de stem aan z'n pen likkenquote:Op woensdag 27 april 2011 01:40 schreef knagsje het volgende:
en Jo mag weer de brieven verzamelen en weg brengen![]()
![]()
![]()
Klopt, maar ze legt de schuld nu wel makkelijk bij Karim, waar ze dat bij de stem had moeten doen.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:40 schreef Ifa het volgende:
[..]
Doet ze toch nu ook al. Je kunt in haar situatie niet echt van haar verwachten dat ze vrolijk is.
Ja joh, die ouders streamen niet!quote:
Wat kan ik voor jullie halen?quote:Op woensdag 27 april 2011 01:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Idd sfeer zit er goed in. voorraadje drank er maar bij?
Maar goed dat Beequeen al op bed ligt.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:40 schreef knagsje het volgende:
en Jo mag weer de brieven verzamelen en weg brengen![]()
![]()
![]()
Dat klopt, maar dat geldt voor alle partijen.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:41 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Klopt, maar ze legt de schuld nu wel makkelijk bij Karim, waar ze dat bij de stem had moeten doen.
yepquote:Op woensdag 27 april 2011 01:42 schreef Chuckster het volgende:
Je zit FOUT Flip, Karim heeft gelijk in dit geval
Kan LS niet een schoorsteenbrandje veroorzakenquote:Op woensdag 27 april 2011 01:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar goed dat Beequeen al op bed ligt.
Bekstekker is het .quote:
quote:
dat zei JOquote:Op woensdag 27 april 2011 01:43 schreef livvie het volgende:
Sharon "Moet je hier niet zelf antwoord op geven" tegen Mo
Karim rules.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:43 schreef Ifa het volgende:
Er zit niet echt een begaafd cosser in Karim verborgen.
hahaquote:Op woensdag 27 april 2011 01:44 schreef Chuckster het volgende:
Mo ontkent nu dat ze al weken een wrak is, hahahaha![]()
Beste grap van het jaarquote:Op woensdag 27 april 2011 01:44 schreef Chuckster het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:43 schreef Ifa het volgende:
Er zit niet echt een begaafd cosser in Karim verborgen.
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:44 schreef Chuckster het volgende:
nee het is een lul. Hij had zijn woede moeten vasthouden... Dat gekroel hangt me al maanden me keel uit. Hup in de haren, het ging bijna de goede kant uit.quote:
Zullen we doen alsof ik dit niet heb gelezen?quote:Op woensdag 27 april 2011 01:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan LS niet een schoorsteenbrandje veroorzaken
Ze had het over fobiac en daar was ze ook veruit de sterkstequote:Op woensdag 27 april 2011 01:44 schreef Chuckster het volgende:
Truste and tnx for the fun!quote:
Dat heeft ie in de brief duidelijk laten blijken hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 01:45 schreef Soury het volgende:
[..]
nee het is een lul. Hij had zijn woede moeten vasthouden... Dat gekroel hangt me al maanden me keel uit. Hup in de haren, het ging bijna de goede kant uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |