Zie OPquote:Op woensdag 27 april 2011 12:26 schreef Olle. het volgende:
[..]
2 maand wachten voor je kunt beginnen?
waarvoor ?
waar haal je dat vandaan ?
quote:Die hulp heb ik gevonden en de therapieën gaan hopelijk over een maand of 2 een keer beginnen.
Probeer de OP eensquote:Op woensdag 27 april 2011 12:26 schreef Olle. het volgende:
[..]
2 maand wachten voor je kunt beginnen?
waarvoor ?
waar haal je dat vandaan ?
Vrijdag hoor ik meer over die dagbesteding.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:22 schreef gehotseflotst het volgende:
Hmm, dat kan ik me dan voorstellen, je moeder heeft al veel aan d'r hoofd. Ze zal zich ongetwijfeld al zorgen om je maken, dus hou d'r wel een BEETJE op de hoogte
Dagbesteding lijkt me een prima idee en prima voor de sociale contacten inderdaadWat voor iets kun je dan allemaal gaan doen? Verder nog hobby's waar je mensen mee kunt ontmoeten? Lijkt me handig voor tijdens de intensieve therapie, heb je iets om je gedachten mee te verzetten.
[..]
Inderdaad trouwens, nog twee maanden wachten... pfff
Wat lukt er dan niet als ik vragen mag? Sporten is voor mij juist een tijdje ontspannen (in mijn hoofd danquote:Op woensdag 27 april 2011 13:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Vrijdag hoor ik meer over die dagbesteding.Hobby's heb ik niet echt veel. Ja fotografie en fitness, maar fitness gaat tegenwoordig ook niet meer wegens spanningsklachten.
Natuurlijk hou ik mijn moeder wel een beetje op de hoogte!
Ik word echt fakking opgefokt van sporten. Er gieren dan talloze negatieve gedachten en gevoelens door mijn hoofd heen. Vroeger was dat niet zo. Ik heb ook helemaal geen zin meer in sporten.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:53 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Wat lukt er dan niet als ik vragen mag? Sporten is voor mij juist een tijdje ontspannen (in mijn hoofd dan).
Met dit weer kun je natuurlijk wel gaan fotograferenBen je er gelijk tussenuit... idee?
Kun je e.e.a. met het UWV overleggen of staat november echt helemaal vast? Is zeker vanwege max. 2 jaar ZW?
Da's lastig zegquote:Op woensdag 27 april 2011 14:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik word echt fakking opgefokt van sporten. Er gieren dan talloze negatieve gedachten en gevoelens door mijn hoofd heen. Vroeger was dat niet zo. Ik heb ook helemaal geen zin meer in sporten.
Hmmm... da's lastig ja... Heb je in de buurt geen fotolocaties? Of ben je niet van de natuurfotografie?quote:Dit weer is inderdaad erg goed voor fotograferen, maar er op uit trekken is weer lastig i.v.m. benzinekosten en 70% inkomen door het 2e jaar ziektewet waar ik nu in zit!
En November staat idd vast i.v.m. 2 jaar zw.
ah beetje jammerquote:
Nee, totaal geen ritme meer. Dat wil ik wel weer terug krijgen.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:14 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Da's lastig zeg![]()
Het nergens meer zin in hebben herken ikHeb je nog een beetje ritme in je leven? Bepaalde tijden opstaan/gaan slapen/eten enz.? Toen ik weer een beetje ritme begon te creëren werd mijn motivatie om wat te doen ook weer wat hoger
Ik ben JUIST van de natuurfotografie, maar de meeste mooie natuurlocaties zitten hier wel een einde vandaan, behalve 1 bos. Daar ga ik binnenkort wel eens naar toe.quote:Hmmm... da's lastig ja... Heb je in de buurt geen fotolocaties? Of ben je niet van de natuurfotografie?
Wat is HSK?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:20 schreef Olle. het volgende:
[..]
ah beetje jammer
Het Tot dan zou ik de HSK eens proberen!
Ik was dezelfde week nog aan de beurt voor een intake!
en het bevalt me erg goed!
http://www.hsk.nl/cms/publish/content/showpage.asp?themeid=2quote:
Thx!quote:Op woensdag 27 april 2011 14:37 schreef Olle. het volgende:
[..]
http://www.hsk.nl/cms/publish/content/showpage.asp?themeid=2
De HSK daar zit ik ook bij, het verschil met een therapeut thuis is dat hier een management boven staat en dat het gestuurd wordt
Het voordeel voor mij was ook nog eens dat het buiten mijn woonplaats is, zodat ik niet door iedereen gezien wordt als ik naar de therapeut ga. Dit levert vragen op bij mensen en moet je je probleem (waar ik soms niet op zit te wachten) aan iedereen vertellen...
Ik werd toen ik maandag bij de ha was geweest die donderdag gebeld of ik die maandag er op wilde langs komen
hun regelen het ook met de verzekering e.d.
dan had ik dat ook gedaan jaquote:Op woensdag 27 april 2011 14:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx!Maar ik denk toch dat ik bij deze therapeuten enzo blijf.
Ik loop hier nu al anderhalf jaar, heb ontzettend veel over mezelf verteld, heb een zeer uitgebreide psychologische test gehad en heb daar echt een mammoet-dossier liggen.
Ik denk dat zij me het beste kunnen helpen.
Hey dat vind ik een toffe opmerking!quote:Op woensdag 27 april 2011 14:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Vind het knap dat je ondanks slepende geestelijke problematiek nog een tijdlang mod hebt kunnen zijn, trouwens..
ik vind het nog knapper dat ondanks dat hij MOD is geweest hij hier zijn openbaring over zijn leven doetquote:Op woensdag 27 april 2011 14:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Vind het knap dat je ondanks slepende geestelijke problematiek nog een tijdlang mod hebt kunnen zijn, trouwens..
Ja ik wilde al veel eerder over mijn problemen praten, maar mijn mod-schap was idd een obstakel daarvoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:02 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik vind het nog knapper dat ondanks dat hij MOD is geweest hij hier zijn openbaring over zijn leven doet
mja weetje ik heb soms ook wel eens het gevoel is dat wel verstandig om hier te plaatsen...quote:Op woensdag 27 april 2011 15:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik wilde al veel eerder over mijn problemen praten, maar mijn mod-schap was idd een obstakel daarvoor.
Tja everything that's on the Internet STAYS on the Internet en kan altijd tegen je gebruikt worden, maar ik gebruik geen namen, dus dan is het nog relatief veilig.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:05 schreef Olle. het volgende:
[..]
mja weetje ik heb soms ook wel eens het gevoel is dat wel verstandig om hier te plaatsen...
hoe denken mensen dan over mij etc..
Maar het lucht wel op en er zijn altijd zoals er zeikers zijn ook mensen die je willen helpen!
Goeie actie dus van je!
Zo is dat!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja everything that's on the Internet STAYS on the Internet en kan altijd tegen je gebruikt worden, maar ik gebruik geen namen, dus dan is het nog relatief veilig.
mja soms wil je gewoon je probleem kwijt en delen. Verstandig dat je hebt gewacht denk ikquote:Op woensdag 27 april 2011 15:09 schreef ToT het volgende:
Toen ik mod was wilde ik een keer een kloontje aanmaken om hier over mijn shit te praten, maar dat vond ik ook weer té anoniem.
Inderdaad!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:02 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik vind het nog knapper dat ondanks dat hij MOD is geweest hij hier zijn openbaring over zijn leven doet
Thx dude, appreciated!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:21 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Inderdaad!![]()
Ik heb er overigens niet heel veel aan toe te voegen. Ik denk wel dat je maat wel het beste met je voor heeft, maar dat hij (nog) niet openstaat voor andere wegen. Als het hem allemaal niks kan schelen, dan had hij er ook niet zo'n punt van gemaakt.
Ik denk dat je gewoon moet gaan voor die therapie en hopelijk ziet je maat dan ook in dat er meer wegen zijn.![]()
Heel veel succes in ieder geval ToT, want ik vind je een toffe gast en je verdient het om gelukkig te zijn!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |