abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 april 2011 @ 12:36:20 #76
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96039482
beetje in mailbox kijken van vrouwen, potentiele enge stalkerd
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_96039529
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:11 schreef julia22 het volgende:
Waarom lurken en niet posten?
Wat ongezellig!
Tsja, ik ga in de dierentuin ook niet op de apenrots zitten he. :P
  woensdag 27 april 2011 @ 12:41:06 #78
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96039630
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:37 schreef Inconcordia het volgende:

[..]

Tsja, ik ga in de dierentuin ook niet op de apenrots zitten he. :P
Omdat dat niet mag, maar als je de kans had....
Je moeder is een hamster
  woensdag 27 april 2011 @ 12:41:18 #79
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96039635
Denk er om geen SC
pi_96039984
Ow dit topic valt me nu pas echt op; na het lezen van de start post moet ik me echter ook in deze categorie melden.
  woensdag 27 april 2011 @ 12:53:42 #81
118585 Crutch
pi_96040060
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:51 schreef Axel1988 het volgende:
Ow dit topic valt me nu pas echt op; na het lezen van de start post moet ik me echter ook in deze categorie melden.
Welkom. :)

Echt moeite met versieren?
Je moeder is een hamster
  woensdag 27 april 2011 @ 13:02:46 #82
179534 Waaghals
pi_96040400
ik ook, al heb ik nooit een poging gewaagd
wel relaties gehad gelukkig
pi_96040478
quote:
14s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:53 schreef Crutch het volgende:

[..]

Welkom. :)

Echt moeite met versieren?
Ik zit nu op het punt waarop ik twijfel of het voor mij uberhaupt mogelijk is. Een versierpoging doen kan wel; een goede uitkomst krijgen... ??

quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:02 schreef Waaghals het volgende:
ik ook, al heb ik nooit een poging gewaagd
wel relaties gehad gelukkig
Hoe kun je nou een relatie krijgen zonder iemand te versieren?
pi_96040551
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:04 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

:') Meestal ontstaat dat natuurlijk als je het samen gezellig hebt en elkaar al ergens van kent.
Het soort mensen in dit topic maken het vermakelijk om hier te lurken
#winning
  woensdag 27 april 2011 @ 13:07:59 #85
118585 Crutch
pi_96040579
quote:

[..]

Ik zit nu op het punt waarop ik twijfel of het voor mij uberhaupt mogelijk is. Een versierpoging doen kan wel; een goede uitkomst krijgen... ??
Gewoon proberen joh.
Het helpt om een beetje te weten hoe de vrouw in elkaar zit en je kan natuurlijk ook tips vragen aan vrienden.

quote:
Als je wel sociaal actief bent, maar niet direct bezig bent met het versieren kan het heus voorkomen dat iemand je aantrekkelijk vindt.
Juist dat ongeïnteresseerde kan aantrekkelijk overkomen.
Je moeder is een hamster
pi_96040837
quote:
14s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:07 schreef Crutch het volgende:

[..]

Gewoon proberen joh.
Het helpt om een beetje te weten hoe de vrouw in elkaar zit en je kan natuurlijk ook tips vragen aan vrienden.
Proberen doe ik regelmatig. Misschien niet zo vaak als een gemiddeld persoon die iedere week in een bar/club loopt te playen; maar ik stap wel geregeld op meiden af in verschillende situaties.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:07 schreef Tware het volgende:

[..]

:') Meestal ontstaat dat natuurlijk als je het samen gezellig hebt en elkaar al ergens van kent.
Het soort mensen in dit topic maken het vermakelijk om hier te lurken
Je hebt toch altijd een punt waarbij het over moet gaan van "vriendschappelijk" naar "relatie". Je hebt toch altijd die momenten waarop je moet vragen om een keer samen iets leuks te gaan doen; vertellen dat je elkaar wel leuk vind op die manier; elkaar zoenen? Als je dat kunt met iemand die je al langer kent, dan kun je het ook met iemand die je minder lang kent. De truc is hetzelfde; alleen de tijd waarover je het uitgesmeerd hebt is langer...
  woensdag 27 april 2011 @ 13:15:13 #87
179534 Waaghals
pi_96040900
ja maar als die eerste stap van vriendschappelijk naar relatie door de vrouw wordt gemaakt....
zo is het bij mij dus gegaan
  woensdag 27 april 2011 @ 13:16:34 #88
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96040964
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:13 schreef Axel1988 het volgende:
Je hebt toch altijd een punt waarbij het over moet gaan van "vriendschappelijk" naar "relatie". Je hebt toch altijd die momenten waarop je moet vragen om een keer samen iets leuks te gaan doen; vertellen dat je elkaar wel leuk vind op die manier; elkaar zoenen? Als je dat kunt met iemand die je al langer kent, dan kun je het ook met iemand die je minder lang kent. De truc is hetzelfde; alleen de tijd waarover je het uitgesmeerd hebt is langer...
Maar ik dacht dat je zei dat je dat niet lukte?

quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:15 schreef Waaghals het volgende:
ja maar als die eerste stap van vriendschappelijk naar relatie door de vrouw wordt gemaakt....
Als je zo afwacht dan loop je een hoop kansen mis natuurlijk.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96041025
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:16 schreef Catbert het volgende:

[..]

Maar ik dacht dat je zei dat je dat niet lukte?
Lukt me ook niet nee. Ik ken de situaties wel; de uitkomst was alleen nooit positief.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:15 schreef Waaghals het volgende:
Lucky you ;)
  woensdag 27 april 2011 @ 13:21:54 #90
118585 Crutch
pi_96041187
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:17 schreef Axel1988 het volgende:
Lukt me ook niet nee. Ik ken de situaties wel; de uitkomst was alleen nooit positief.
Laat me raden, het lukte niet wat ging er fout:

- Je hebt na het verzamelen van moed je liefde voor haar verklaard;
- Je hebt haar ouderwets gezellig officieel mee uit gevraagd? (kan op zich nog wel werken)
- Je smste/belde haar veel te veel?
Je moeder is een hamster
pi_96041485
quote:
14s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:21 schreef Crutch het volgende:

[..]

Laat me raden, het lukte niet wat ging er fout:

- Je hebt na het verzamelen van moed je liefde voor haar verklaard;
- Je hebt haar ouderwets gezellig officieel mee uit gevraagd? (kan op zich nog wel werken)
- Je smste/belde haar veel te veel?
Mh; ik herken die dingen wel, vooral die keren dat ik echt verliefd was (lang geleden). De eerste meid was sowieso drama; was verliefd op iemand die ik niet kende. Geen woorden aan vuil maken; ze beschuldigde me toen ik eindelijk een stap nam (geen liefdesverklaring), van stalking.
De keren erna ging het wel beter; wist ik wel met de meiden die ik leuk vond ik contact te komen voordat ik verliefd werd; maar liep het altijd verkeerd wanneer ik hun mee uit ging vragen (niet uit eten, gewoon simpel wat drinken samen oid). Soms werd het geweigerd, soms interpreteerde ze het verkeerd. Ik heb een keer meegemaakt dat ik de meid in kwestie tegen kwam in de stad op de afgesproken plek en dat het eerste was wat ze vroeg "waar de rest was..."... super begin!
Met een andere meid was het nog erger, ze vergat dat we hadden afgesproken... lekker geïnteresseerd! Naja, ik kan bijna eindeloos doorgaan, you get the picture.
  woensdag 27 april 2011 @ 13:45:50 #92
118585 Crutch
pi_96042183
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:29 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Mh; ik herken die dingen wel, vooral die keren dat ik echt verliefd was (lang geleden). De eerste meid was sowieso drama; was verliefd op iemand die ik niet kende. Geen woorden aan vuil maken; ze beschuldigde me toen ik eindelijk een stap nam (geen liefdesverklaring), van stalking.
De keren erna ging het wel beter; wist ik wel met de meiden die ik leuk vond ik contact te komen voordat ik verliefd werd; maar liep het altijd verkeerd wanneer ik hun mee uit ging vragen (niet uit eten, gewoon simpel wat drinken samen oid). Soms werd het geweigerd, soms interpreteerde ze het verkeerd. Ik heb een keer meegemaakt dat ik de meid in kwestie tegen kwam in de stad op de afgesproken plek en dat het eerste was wat ze vroeg "waar de rest was..."... super begin!
Met een andere meid was het nog erger, ze vergat dat we hadden afgesproken... lekker geïnteresseerd! Naja, ik kan bijna eindeloos doorgaan, you get the picture.
Nou, lijkt me vrij duidelijk.

Je zou er wat speelser mee om kunnen gaan.
Daarmee bedoel ik:

- Een beetje plagen mag best;
- Niet bedelen om haar goedkeuring ("Wil je dit?", "Mag ik dat?", "Vind je me aantrekkelijk?");

Succes ermee, moet wel gaan lukken lijkt me. :)
Je moeder is een hamster
pi_96042192
quote:

[..]

Wat zie jij als jouw probleem dan? Je hebt schijnbaar wel het lef meisjes aan te spreken. Enig idee waarom het je nog niet gelukt is?
  woensdag 27 april 2011 @ 13:59:10 #94
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96042678
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:29 schreef Axel1988 het volgende:
Er is niks mis met een meid duidelijk maken dat het een date is hoor. Ik krijg het idee dat je dat probeert te verbergen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96043077
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:46 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wat zie jij als jouw probleem dan? Je hebt schijnbaar wel het lef meisjes aan te spreken. Enig idee waarom het je nog niet gelukt is?
Krijg daar niet echt duidelijkheid over nee; krijg alleen het gevoel dat het niet zo mag zijn ofzo...

quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:59 schreef Catbert het volgende:

[..]

Er is niks mis met een meid duidelijk maken dat het een date is hoor. Ik krijg het idee dat je dat probeert te verbergen.
Absoluut waar voor veel van die situaties ja. Heeft er met name mee te maken dat ik het luchtig wil houden; niet teveel druk erop zetten. Het moet tevens ook van twee kanten komen... ik wil best initiatief nemen, maar als ik niets van interesse terug zie bij haar dan word ik daar ook passiever in.
  woensdag 27 april 2011 @ 14:17:31 #96
341195 jouwkeuze
studeren aan de hogeschool
pi_96043305
het is in ieder geval wel goed dat je al het lef hebt om meisjes aan te spreken ikzelf heb daar nog niet echt de durf voor, puur omdat ik niet weet hoe ik dat het beste kan doen en omdat ik wel bang ben dat ze het raar vinden of dat ik afgewezen wordt. date je wel veel of dat ook niet?
pi_96043597
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 14:17 schreef jouwkeuze het volgende:
het is in ieder geval wel goed dat je al het lef hebt om meisjes aan te spreken ikzelf heb daar nog niet echt de durf voor, puur omdat ik niet weet hoe ik dat het beste kan doen en omdat ik wel bang ben dat ze het raar vinden of dat ik afgewezen wordt. date je wel veel of dat ook niet?
Als je niet durft hecht je enkel teveel waarde aan de uitkomst. Ik durf wel, maar meestal slaat het nergens op en gaat het nergens naartoe. Ik denk dat ik gewoon permanent lomp overkom; maar niemand die daar in het echte leven een uitspraak over "durft" te doen... liever slinks en achterbaks dan direct en duidelijk; in de hoop hun ego een beetje te sparen.
Ik date eigenlijk nooit meer; mijn laatste date was 2 jaar geleden. Heb er wel af en toe weer zin in.
pi_96043658
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 14:17 schreef jouwkeuze het volgende:
1) Ze vinden het niet raar. Meisjes/vrouwen vinden het net zo leuk om aangesproken te worden als jij.

2) Afgewezen worden kan altijd. Maar als je een beetje smaak hebt in vrouwen dan zal je zien dat ze dit nooit op een botte manier doen. Dan is afgewezen worden helemaal niet erg.
pi_96043738
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 14:24 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Als je niet durft hecht je enkel teveel waarde aan de uitkomst. Ik durf wel, maar meestal slaat het nergens op en gaat het nergens naartoe. Ik denk dat ik gewoon permanent lomp overkom; maar niemand die daar in het echte leven een uitspraak over "durft" te doen... liever slinks en achterbaks dan direct en duidelijk; in de hoop hun ego een beetje te sparen.
Ik date eigenlijk nooit meer; mijn laatste date was 2 jaar geleden. Heb er wel af en toe weer zin in.
Kan je geen gesprek gaande houden of kan je geen aanleiding vinden om ze aan te spreken? Wat ook nog wel eens gebeurt is dat je niet to the point kan komen bij een versierpoging. Dat is heel makkelijk op te lossen door direct te zijn. Direct =/= lomp.
pi_96043836
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:28 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik heb dat vanaf mijn 18de ik weet zeker als ik gewoon wat vriendinnen had gehad in de leeftijd 16 - 23 ofzo dat ik nu een prima leven had geleid want toen had ik dat verlangen al heel erg.
Ik word er zelf ook heel moe van maar ik kan nergens anders meer aan denken ;) Alles lijdt er nu onder. Het moet inderdaad een keer afgelopen zijn!
Sterkte richard ik heb het zelfde als jouw meegemaakt
daarom heb ik de moed maar na me 35ste opgeven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')