abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 april 2011 @ 01:00:13 #51
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96028145
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:56 schreef minnemin het volgende:

[..]

ja maar dan draait het weer op makkelijke seks uit. die balans snap ik niet.
gewoon afentoe even laten weten dat je op 'die' manier misschien geinteresseerd in ze bent, zodat je tot dat 'diepere gesprek' kan komen. denk ik

maar weet niet :P niet mijn probleem.
als ik een vrouw zou zijn, dan zou ik het ook even moeten leren, en dan heb ik een nieuwe kans en dan zal het misschien wel allemaal goed gaan met me.
niet dat ik er wat aan heb natuurlijk :( of sexchange :P
pi_96028171
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:57 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dit komt heel bekend voor. Ik had hetzelfde in mijn vriendengroep. Ik vraag me af of het dan wel de juiste vrienden voor je zijn of je als het ware op dezelfde golflengte zit.
dat vraag ik me heel vaak af idd. ik heb bepaalde interesses die vrijwel niet gedeeld worden. ben best wel into electro, ik krijg werkelijk niemand mee naar zo'n soort feestje. ik houd ook van kunst, sta ik vrij alleen in. geschiedenis, lezen, niet echt medestanders.

wel goede gesprekken over politiek en maatschappij, afgelopen jaar spontaan met een vriendin gewinkeld, zij benaderde mij, heel tof, gezellig drankje doen bij elkaar thuis, Belgische biertjes in de kroeg, salsadansen, af en toe samen eten, veel spelletjes doen, op de thee, zwemmen, beetje popconcerten, sporadisch uit. dat is wel zo'n beetje wat ik met vrienden deel.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 01:00 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

gewoon afentoe even laten weten dat je op 'die' manier misschien geinteresseerd in ze bent, zodat je tot dat 'diepere gesprek' kan komen. denk ik

nou! op het onderwerp wel geregeld toespelingen maken maar het niet daadwerkelijk doen! en dan na 3 maanden heb je hem zo gek gemaakt dat ie je niet meer kwijt wil, wow, als me dat lukt ben ik geslaagd :P

[ Bericht 18% gewijzigd door minnemin op 27-04-2011 01:16:46 ]
pi_96028210
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:56 schreef minnemin het volgende:

[..]

ja maar dan draait het weer op makkelijke seks uit. die balans snap ik niet.

wat betreft 'te snel aanraken', ik word als erg aanhankelijk ervaren. handje op schouder, zoenen op de wang, snel dichtbij komen, dicht tegen elkaar aan dansen, het is vaak 'too much' voor iets anders dan casual sex
Als dat zo is dan vinden ze je niet leuk genoeg als vriendin maar wel goed genoeg voor de sex. Dan moet je dus gewoon een keer iemand tegen komen die je accepteert zoals je bent.

Maar ja weet dan ook net weinig als een 16 jarige dus ik kan je niet echt helpen hiermee :(
pi_96028282
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:41 schreef Demon_Hunter het volgende:

Heerlijk nummer :P wilde ik even met jullie delen... maar schenkstroop hoe gaat ie met jou en de vrouwtjes ? al wat kooltjes in het vuur ?
ik zat net te denken welk nummer ik op wou zetten, goed nummer :)

quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 01:01 schreef richard_prf het volgende:
Als dat zo is dan vinden ze je niet leuk genoeg als vriendin maar wel goed genoeg voor de sex. Dan moet je dus gewoon een keer iemand tegen komen die je accepteert zoals je bent.
Mwah, hoeft niet per sé. Misschien denken ze dat min ook wel een one-night stand wil.
Finally, someone let me out of my cage
pi_96028639
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 01:03 schreef minibeer het volgende:

[..]

ik zat net te denken welk nummer ik op wou zetten, goed nummer :)

[..]

Mwah, hoeft niet per sé. Misschien denken ze dat min ook wel een one-night stand wil.
o minnemin wil zoveel meer. maar nogmaals, alles wat ik krijgen kan op dat moment, neem ik dan maar... bij gebrek aan beter. ofzo.

tis mooi geweest voor vandaag, ik ga de wastafel + omgeving maar eens ontsmetten voor ik mijn tandjes er poets. ben het nu zat.
  woensdag 27 april 2011 @ 01:38:51 #56
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_96029293
Als ik een meisje wil versieren doe ik dat 1 op 1. Niet als ik met een groep ben. Voornamelijk op het werk trouwens, waar ik rustig de tijd heb iemand te leren kennen. Ben niet zo'n macho boy dus doe het altijd rustig an. Voor mij werkt het iig.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_96033256
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 01:38 schreef Equites het volgende:
Als ik een meisje wil versieren doe ik dat 1 op 1. Niet als ik met een groep ben. Voornamelijk op het werk trouwens, waar ik rustig de tijd heb iemand te leren kennen. Ben niet zo'n macho boy dus doe het altijd rustig an. Voor mij werkt het iig.
Ik kan me nog herinneren dat ik ergens een 2e baantje had op zaterdag. Telecom bedrijf. Na veel personeelwissels kwam er een goed-uitziende jonge man werken. 1 van de vrouwelijke collega's had volgens mij gelijk interesse, heel vriendelijk doen tegen hem enzo.

Een week of twee later zit ik daar weer op zaterdag, terwijl die twee in de week werkten, en ik bekijk haar inbox even, want dat kon ik. :7

Blijkt dat ze op het werk een naaktfoto van haarzelf had gestuurd naar hem. Zijn reactie was:

''Zo dat ziet er goed uit. Ben jij dat misschien?''

:')
Ron Paul 2012
pi_96033294
"Nee joh, ik stuur je een willekeurige naaktfoto van iemand anders." :')
pi_96033354
Of er ooit iets van gekomen is tussen die twee, weet ik niet zeker. Ze had trouwens al een vriend, maar dit was natuurlijk een upgrade voor haar.
Ron Paul 2012
  woensdag 27 april 2011 @ 09:29:09 #60
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96033462
Vind het wel sneu dat je d'r inbox checkt maargoed.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96033560
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 09:29 schreef Catbert het volgende:
Vind het wel sneu dat je d'r inbox checkt maargoed.
Je moest eens weten wat er allemaal gebeurt als je je PC inlevert ter reparatie.
Ron Paul 2012
pi_96033625
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 01:38 schreef Equites het volgende:
Doe je goed. :)
Niets zo intimiderend als een onderdeel van een groep die op je afstapt. Of een hele groep. :o
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  woensdag 27 april 2011 @ 09:39:23 #63
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96033649
quote:
14s.gif Op woensdag 27 april 2011 09:34 schreef Supersoep het volgende:
Je moest eens weten wat er allemaal gebeurt als je je PC inlevert ter reparatie.
Dat geloof ik best, maar dat maakt het niet minder sneu.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96033922
;(
Ron Paul 2012
pi_96035665
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:41 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar wat veel lurkers hier, ze posten niet maar lezen wel mee.
Misschien omdat ze niets meer te zeggen hebben omdat ze zich er niet meer bij voelen passen of genegeerd worden maar toch willen blijven meelezen. :)
pi_96035860
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 10:55 schreef benzin het volgende:

[..]

Misschien omdat ze niets meer te zeggen hebben omdat ze zich er niet meer bij voelen passen of genegeerd worden maar toch willen blijven meelezen. :)
Zeer begrijpelijk.
  woensdag 27 april 2011 @ 11:06:30 #67
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96036096
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 10:55 schreef benzin het volgende:
Ik negeer je niet hoor Benzin. En ik ben Richard ook behoorlijk zat :)
pi_96036354
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 11:06 schreef Catbert het volgende:

Ik negeer je niet hoor Benzin.
Ik heb nooit gezegd dat iedereen me negeert :) Dus dat telt ook niet voor iedereen.

Mja, misschien valt er gewoon weinig te zeggen over wat ik schrijf.
pi_96037239
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 11:12 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb nooit gezegd dat iedereen me negeert :) Dus dat telt ook niet voor iedereen.

Mja, misschien valt er gewoon weinig te zeggen over wat ik schrijf.
Dat idee heb ik ook als ik ergens eens op reageer. :')
Zullen we een topicreeks starten: ''als je reacties te weinig aandacht krijgen.''

:+
pi_96037715
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:41 schreef iwannabehigh het volgende:

Maar wat veel lurkers hier, ze posten niet maar lezen wel mee.
*meldt* >:O
pi_96038610
Waarom lurken en niet posten?
Wat ongezellig!
pi_96038740
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 11:36 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook als ik ergens eens op reageer. :')
Zullen we een topicreeks starten: ''als je reacties te weinig aandacht krijgen.''

:+
Ja, nja, het ergste is dat ik meestal hele lange, doordachte en goed onderbouwde posts schrijf waar ik best wel wat tijd insteek :+

Schrijf jij vast een mooie OP voor ons topic? :+
pi_96038978
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:15 schreef benzin het volgende:

[..]

Ja, nja, het ergste is dat ik meestal hele lange, doordachte en goed onderbouwde posts schrijf waar ik best wel wat tijd insteek :+

Schrijf jij vast een mooie OP voor ons topic? :+
Ik durf niet, dadelijk gaan ze niet reageren opp mijn thread! Maarja, dat geeft niet, er is al immers 28 jaar niet gereageerd op wat ik te zeggen heb, het komt echt door mijn lelijke schrijfstijl. ik durf niet eens te reageren op een meisje, ik lurk alleen maar. Dat geeft me veiligheid!

pi_96039165
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:21 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Ik durf niet, dadelijk gaan ze niet reageren opp mijn thread! Maarja, dat geeft niet, er is al immers 28 jaar niet gereageerd op wat ik te zeggen heb, het komt echt door mijn lelijke schrijfstijl. ik durf niet eens te reageren op een meisje, ik lurk alleen maar. Dat geeft me veiligheid!

Ik geloof er niks van. :D
pi_96039392
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:25 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van. :D
Ik vond het anders wel een goede immitatie. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')