gewoon afentoe even laten weten dat je op 'die' manier misschien geinteresseerd in ze bent, zodat je tot dat 'diepere gesprek' kan komen. denk ikquote:Op woensdag 27 april 2011 00:56 schreef minnemin het volgende:
[..]
ja maar dan draait het weer op makkelijke seks uit. die balans snap ik niet.
dat vraag ik me heel vaak af idd. ik heb bepaalde interesses die vrijwel niet gedeeld worden. ben best wel into electro, ik krijg werkelijk niemand mee naar zo'n soort feestje. ik houd ook van kunst, sta ik vrij alleen in. geschiedenis, lezen, niet echt medestanders.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:57 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dit komt heel bekend voor. Ik had hetzelfde in mijn vriendengroep. Ik vraag me af of het dan wel de juiste vrienden voor je zijn of je als het ware op dezelfde golflengte zit.
nou! op het onderwerp wel geregeld toespelingen maken maar het niet daadwerkelijk doen! en dan na 3 maanden heb je hem zo gek gemaakt dat ie je niet meer kwijt wil, wow, als me dat lukt ben ik geslaagdquote:Op woensdag 27 april 2011 01:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
gewoon afentoe even laten weten dat je op 'die' manier misschien geinteresseerd in ze bent, zodat je tot dat 'diepere gesprek' kan komen. denk ik
Als dat zo is dan vinden ze je niet leuk genoeg als vriendin maar wel goed genoeg voor de sex. Dan moet je dus gewoon een keer iemand tegen komen die je accepteert zoals je bent.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:56 schreef minnemin het volgende:
[..]
ja maar dan draait het weer op makkelijke seks uit. die balans snap ik niet.
wat betreft 'te snel aanraken', ik word als erg aanhankelijk ervaren. handje op schouder, zoenen op de wang, snel dichtbij komen, dicht tegen elkaar aan dansen, het is vaak 'too much' voor iets anders dan casual sex
ik zat net te denken welk nummer ik op wou zetten, goed nummerquote:Op woensdag 27 april 2011 00:41 schreef Demon_Hunter het volgende:
Heerlijk nummerwilde ik even met jullie delen... maar schenkstroop hoe gaat ie met jou en de vrouwtjes ? al wat kooltjes in het vuur ?
Mwah, hoeft niet per sé. Misschien denken ze dat min ook wel een one-night stand wil.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:01 schreef richard_prf het volgende:
Als dat zo is dan vinden ze je niet leuk genoeg als vriendin maar wel goed genoeg voor de sex. Dan moet je dus gewoon een keer iemand tegen komen die je accepteert zoals je bent.
o minnemin wil zoveel meer. maar nogmaals, alles wat ik krijgen kan op dat moment, neem ik dan maar... bij gebrek aan beter. ofzo.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:03 schreef minibeer het volgende:
[..]
ik zat net te denken welk nummer ik op wou zetten, goed nummer
[..]
Mwah, hoeft niet per sé. Misschien denken ze dat min ook wel een one-night stand wil.
Ik kan me nog herinneren dat ik ergens een 2e baantje had op zaterdag. Telecom bedrijf. Na veel personeelwissels kwam er een goed-uitziende jonge man werken. 1 van de vrouwelijke collega's had volgens mij gelijk interesse, heel vriendelijk doen tegen hem enzo.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:38 schreef Equites het volgende:
Als ik een meisje wil versieren doe ik dat 1 op 1. Niet als ik met een groep ben. Voornamelijk op het werk trouwens, waar ik rustig de tijd heb iemand te leren kennen. Ben niet zo'n macho boy dus doe het altijd rustig an. Voor mij werkt het iig.
Je moest eens weten wat er allemaal gebeurt als je je PC inlevert ter reparatie.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:29 schreef Catbert het volgende:
Vind het wel sneu dat je d'r inbox checkt maargoed.
Doe je goed.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:38 schreef Equites het volgende:
Als ik een meisje wil versieren doe ik dat 1 op 1. Niet als ik met een groep ben. Voornamelijk op het werk trouwens, waar ik rustig de tijd heb iemand te leren kennen. Ben niet zo'n macho boy dus doe het altijd rustig an. Voor mij werkt het iig.
Dat geloof ik best, maar dat maakt het niet minder sneu.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:34 schreef Supersoep het volgende:
Je moest eens weten wat er allemaal gebeurt als je je PC inlevert ter reparatie.
Misschien omdat ze niets meer te zeggen hebben omdat ze zich er niet meer bij voelen passen of genegeerd worden maar toch willen blijven meelezen.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:41 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar wat veel lurkers hier, ze posten niet maar lezen wel mee.
Zeer begrijpelijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien omdat ze niets meer te zeggen hebben omdat ze zich er niet meer bij voelen passen of genegeerd worden maar toch willen blijven meelezen.
Ik negeer je niet hoor Benzin. En ik ben Richard ook behoorlijk zatquote:Op woensdag 27 april 2011 10:55 schreef benzin het volgende:
Misschien omdat ze niets meer te zeggen hebben omdat ze zich er niet meer bij voelen passen of genegeerd worden maar toch willen blijven meelezen.
Ik heb nooit gezegd dat iedereen me negeertquote:
Dat idee heb ik ook als ik ergens eens op reageer.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat iedereen me negeertDus dat telt ook niet voor iedereen.
Mja, misschien valt er gewoon weinig te zeggen over wat ik schrijf.
*meldt*quote:Op woensdag 27 april 2011 00:41 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar wat veel lurkers hier, ze posten niet maar lezen wel mee.
Ja, nja, het ergste is dat ik meestal hele lange, doordachte en goed onderbouwde posts schrijf waar ik best wel wat tijd insteekquote:Op woensdag 27 april 2011 11:36 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook als ik ergens eens op reageer.
Zullen we een topicreeks starten: ''als je reacties te weinig aandacht krijgen.''
Ik durf niet, dadelijk gaan ze niet reageren opp mijn thread! Maarja, dat geeft niet, er is al immers 28 jaar niet gereageerd op wat ik te zeggen heb, het komt echt door mijn lelijke schrijfstijl. ik durf niet eens te reageren op een meisje, ik lurk alleen maar. Dat geeft me veiligheid!quote:Op woensdag 27 april 2011 12:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, nja, het ergste is dat ik meestal hele lange, doordachte en goed onderbouwde posts schrijf waar ik best wel wat tijd insteek![]()
Schrijf jij vast een mooie OP voor ons topic?
Ik geloof er niks van.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:21 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Ik durf niet, dadelijk gaan ze niet reageren opp mijn thread! Maarja, dat geeft niet, er is al immers 28 jaar niet gereageerd op wat ik te zeggen heb, het komt echt door mijn lelijke schrijfstijl. ik durf niet eens te reageren op een meisje, ik lurk alleen maar. Dat geeft me veiligheid!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |