Welkom terug Coosquote:Op woensdag 27 april 2011 00:15 schreef Coos het volgende:
Zo, dus dat vreselijke topic is weer voorbij.
Ook zo'n kronkeltje,winnen, winnen, winnen. En niet de context beseffen.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:14 schreef Day het volgende:
Mo had het spel al kunnen beïnvloeden door niet haar best te doen bij het woordspelletje.
ik zie de antwoorden ook nergens staan als ik iets getiept heb,blijf maar refreshen en het gaat allemaal zo snel. misschien moet ik de gebruiksaanwijzing lezen....quote:Op woensdag 27 april 2011 00:15 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Vond ik ook eerst maar heb t nu door en vind t zowaar leuk!
we moeten ook creatief zijn!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En deze is alweer halfvolquote:Op woensdag 27 april 2011 00:15 schreef Coos het volgende:
Zo, dus dat vreselijke topic is weer voorbij.
Nee hoor, verwacht dat ook niet van je.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:13 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Mag hoor, heb geen spreekverbod maar ga geen mensen afzeiken, da's niet mijn stijl
en word door Jo nu afgerekend..........quote:Op woensdag 27 april 2011 00:15 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ze wou het spel niet spelen maar moest van JOJO
Laat ons nou ff op Mo zeikenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:14 schreef knagsje het volgende:
ik ben benieuwd hoeveel filmpjes Falsbox heeft waarin Jo jankt en krijst dat ze naar huis wil, dat waar ze Mo nu van beticht?
bedoel je mo die jankt??? die is me namelijk de afgelopen week bijgebleven. iedereen huilt wel eens, maar zoveel tranen als mo heeft gelaten was too much. btw..ik ben ook oogbegaafd.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:14 schreef knagsje het volgende:
ik ben benieuwd hoeveel filmpjes Falsbox heeft waarin Jo jankt en krijst dat ze naar huis wil, dat waar ze Mo nu van beticht?
Ik schrik me de pleuris elke keer weerquote:
ojee! dan heb je wat uit te leggen straksquote:Op woensdag 27 april 2011 00:15 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Vond ik ook eerst maar heb t nu door en vind t zowaar leuk!
Snap ik kon 'm wel waarderen hoor.. Vooral zo doorgaanquote:Op woensdag 27 april 2011 00:18 schreef Stability het volgende:
maar dat stemmen met sms of bellen, ik denk echt niet dat het helpt...stemmetje doet wat hij wil het is immers april!
fenneke, het was maar een geintje hoor, die donatie om te smssenlet niet op mij, ik maak er altijd een chaos van op de cos
hahaha geintje hoor , zie hierboven! ik ben geen geldvrager, ik haat bedelaars, ik wou gewoon ff voor gerard stemmenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:18 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Wel stability, heb jou ook geantwoord. Had m gelezen over Paypall
Dat is haar troef. Janken. En iedereen in dat huis tuint er steeds met open luiken in.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:18 schreef spikey08 het volgende:
[..]
bedoel je mo die jankt??? die is me namelijk de afgelopen week bijgebleven. iedereen huilt wel eens, maar zoveel tranen als mo heeft gelaten was too much. btw..ik ben ook oogbegaafd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |