Maar bij lange na niet zo'n uitdaging als met een A4tje. Het kost je wel een kwartier en wat moeite, maar dan hoef je in ieder geval niet de bieropener te zoeken/pakkenquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:17 schreef ß het volgende:
Ik krijg ze met een naaktslak geopend als het moet
Zonde van het bierquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:23 schreef Geelman het volgende:
Ik schiet mijn bierflesje altijd kapot, en lik de inhoud dan van de vloer af!
Dit dus. Echte bazen slikken het flesje ook door.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:22 schreef Stokstaart het volgende:
Echte bazen nuttigen hun bier met blik en al
Aan een krat. Dat is niet eerlijk natuurlijk. Zo kan ik ook met het A4tje een biertje vastpakken en met een stukje van dat A4-tje de bieropener hanteren.quote:
De echte baas is gevondenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:25 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dit dus. Echte bazen slikken het flesje ook door.
Ik sla de fles altijd open op de kop van mn vriendin!quote:
Je bent in de war met je homovriendje waarvan je zijn zaad van de vloer oplikt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:23 schreef Geelman het volgende:
Ik schiet mijn bierflesje altijd kapot, en lik de inhoud dan van de vloer af!
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:15 schreef Staal het volgende:
Of je opent het flesje met de snelweg of met een Audi A4. Lijkt me sneller gaan dan frutselen met een papiertje.
Daar win je geen weddenschap mee.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik doe het gewoon met een flesopener
Dit dus. Zoals een echte baas beaamt.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 09:16 schreef gebruikersnaam het volgende:
dit krijg je echt niet open met alleen een a4-tje
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:45 schreef SpecialK het volgende:
Ik zou een filmpje maken waarin ik 18 minuten bezig ben een adelaar te vouwen met het papier, het daarna neerleg naast het biertje. Bierfles pakken en gewoon die hals stukslaan op het aanrecht.
Dat is zinniger dan deze shitzooi
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:45 schreef SpecialK het volgende:
Ik zou een filmpje maken waarin ik 18 minuten bezig ben een adelaar te vouwen met het papier, het daarna neerleg naast het biertje. Bierfles pakken en gewoon die hals stukslaan op het aanrecht.
Dat is zinniger dan deze shitzooi
quote:
Proostquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:27 schreef Palomar het volgende:
Echte bazen slaan de hals van de fles af en drinken er dan uit.
squishquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:17 schreef ß het volgende:
Ik krijg ze met een naaktslak geopend als het moet
Mijn reactie jattenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |