Vrouwen die mannen slaan is net zo erg, zo niet erger want als man mag je nooit iets terugdoen, en een vrouw mag je zowel verbaal als fysiek kapot maken. Zwakke geslacht my ass, uitgenast geslacht klinkt beter :pquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:51 schreef Stability het volgende:
[..]
mannen die vrouwen slaan, moesten ze doodslaan !! geen excuses , maar mekaar niet slaan of afblaffen lijkt me een beter plan
Ja maar ze was er eerder wel regelmatig. Hoopte dat Pablolaatje zich ook liet zien met bepaalde opdrachten. Dat dus.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:50 schreef danilel het volgende:
[..]
eerlijk gezegd dacht ik hetzelfde, maar ben nog steeds fan van geer en begrijp het dat je het druk heb.......
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:53 schreef De_Rennies het volgende:
Go Geer en Karim !! Geweldig die 2 !!!!
Komt gewoon omdat ik nog niet gestemd heb!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:54 schreef Eppie_NL het volgende:
Die poll.Joanna bovenaan....wat een grap zeg.
![]()
ga ik ook doen, ik bel sowieso voor geer en karimquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:54 schreef sjampoeh het volgende:
als iedereen zo denkt, gaat gerard er zeker uit. 1 smsje kom op mensen !
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:54 schreef Niki.P het volgende:
Dat we al ruim 388500 berichten hebben gepost in de COS van SST is toch echt ongelooflijk
eg welquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef Pablolaatje het volgende:
Lieve mensen, stemmen jullie massaal op Geeerraaard donderdag?zou hij zo trots op zijn als hij een staande ovatie van alle Fokkers krijgt!
ik sla eerst dat wijf doodquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:51 schreef Stability het volgende:
[..]
mannen die vrouwen slaan, moesten ze doodslaan !! geen excuses , maar mekaar niet slaan of afblaffen lijkt me een beter plan
Na DGK stem ik nooit meer voor dit soort gescripte zooi.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:54 schreef sjampoeh het volgende:
als iedereen zo denkt, gaat gerard er zeker uit. 1 smsje kom op mensen !
Voor iedere kijker 2.5quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:54 schreef Niki.P het volgende:
Dat we al ruim 388500 berichten hebben gepost in de COS van SST is toch echt ongelooflijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |