Of het geluid een beetje goed isquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Ho, stop!!!
Ben wel bij Westerliefde geweest, meerdere keren zelfs!!
Ken alleen die naam niet daarbij...
Wat wil je weten?
Tegenwoordig kun je gewoon de topicvolgknop gebruiken he?quote:
Huh?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of het geluid een beetje goed is
Ik ga Elbow daar zien op 10 Mei
Helemaal gratis
Als je op de site kijkt dan zie je er ook artiesten staan. Er is ook een kopje "Evenmenten".quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh?
Geluid daar? Ken het alleen als cafe/restaurant...
Of hoort de gashouder ook bij hun, die ligt er tegenover.
3voor12 gaat gratis kaartjes weggeven maar Heineken deed dat ook via www.heineken.nlquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:49 schreef MadMaster het volgende:
Maar hoe kom je zo gratis bij Elbow terecht daar?
Zag wel zoiets op FB bij je...
Wist niet eens dat Westerparkconcerten niet doorgaan...quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je op de site kijkt dan zie je er ook artiesten staan. Er is ook een kopje "Evenmenten".
Ik denk dat het vooral komt omdat de reeks Westerparkconcerten niet doorgaat. Ze wilden dus toch nog een aantal dingen kleiner doen
Dan weet je dat bij dezequote:Op dinsdag 26 april 2011 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Wist niet eens dat Westerparkconcerten niet doorgaan...
Check de site en je weet hetquote:Ken dat deel van Westergasfabriek dus niet, wel het restaurant tegenover de gashouder.
Dat heet dan ook geen Westerliefde...
Tot nu toe was ik er elk jaar geweest.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan weet je dat bij deze
Er waren niet genoeg grote acts die beschikbaar waren. Dus gaat het hele verhaal niet door.
Had ik al gedaan, maar dan zie je het restaurant dus ook.quote:Check de site en je weet het
Radiohead heb ik toen helaas gemist.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tot nu toe was ik er elk jaar geweest.
O.a Keane, Radiohead, Lenny Kravitz, Faithless daar gezien...
[..]
Had ik al gedaan, maar dan zie je het restaurant dus ook.
Werd daarom op het verkeerde been gezet...
Heb mijn opname hier liggen, dus...quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Radiohead heb ik toen helaas gemist.
je hebt ze verteld wat je van ze vond?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hee hee ik ben dus heul kappa niet uitgegooid he. Ik ben zelf weggehuppeld
Beschamend he?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Godsamme, Dames in de Dop doet me echt met enige regelmaat schateren van de lach
met mij prima, beetje druk enzo, val een beetje om van de slaap.quote:Op woensdag 27 april 2011 03:04 schreef lubje25 het volgende:
alles wel? Ben druk laatste tijd dus weet niet helemaal wat er speelt.
Heb weer het ritme van een vleermuisquote:Op woensdag 27 april 2011 03:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
met mij prima, beetje druk enzo, val een beetje om van de slaap.
Hier is het best druk op het moment. Andy is zelfs weer gesignaleerd
Zit je al in een ander slaap ritme, of had je dat al uit je vorige baan?
Ik zie jou er niet tussen.quote:
Ah, goed dat je er snel bij bent inderdaad.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:52 schreef Etcetera het volgende:
Een plus gepiest![]()
Ik heb jeuk in m'n handpalm en er zitten blaasjes, ben bang dat ik er weer eczeem ga krijgen en dat wil ik voorkomen als het even kan.
Welke foto?????quote:Op woensdag 27 april 2011 08:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, goed dat je er snel bij bent inderdaad.Hoop dat ze er iets voor hebben, vast wel toch?
Ik moest trouwens lachen om die foto van jou en Mr. Etcie.![]()
Vast en zeker, hoop alleen dat het ook helptquote:Op woensdag 27 april 2011 08:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, goed dat je er snel bij bent inderdaad.Hoop dat ze er iets voor hebben, vast wel toch?
Hij was leuk hequote:Ik moest trouwens lachen om die foto van jou en Mr. Etcie.![]()
Ik zal een linkje zoeken, luiaardquote:
Die waren toen erg goed vond ik. De bandleden van R.E.M. waren er ook, die liepen op een gegeven moment de geluidstoren op.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Radiohead heb ik toen helaas gemist.
Ik hoef ook geen streepjescodesquote:Op woensdag 27 april 2011 09:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Etc. ik heb even gekeken, op de flessen die ik nu in huis heb en open zijn, zitten geen streepjescodes. Ik heb nog een ongeopende fles en dat is een "actie" fles, ik denk dat ie daar wel in zit.
Ach ja, eerste zwangerschap en net van de antidepressiva af. Ik denk dat het daar allemaal mee te maken heeft.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:21 schreef Diaan73 het volgende:
Soempweer een plusje
Maar dat de huisarts je nog laat komen... die van mij zegt dat ik gewoon een vk kan zoeken en daar een afspraak moet maken.
Jaaaaa mij ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Godsamme, Dames in de Dop doet me echt met enige regelmaat schateren van de lach
R.E.M. heb ik toen wel gezien met MaJo samen. En Nelly Furtado ookquote:Op woensdag 27 april 2011 09:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die waren toen erg goed vond ik. De bandleden van R.E.M. waren er ook, die liepen op een gegeven moment de geluidstoren op.
Maar bij Soemp is het de eerste.quote:Soempweer een plusje
Maar dat de huisarts je nog laat komen... die van mij zegt dat ik gewoon een vk kan zoeken en daar een afspraak moet maken.
Etc. ik heb even gekeken, op de flessen die ik nu in huis heb en open zijn, zitten geen streepjescodes. Ik heb nog een ongeopende fles en dat is een "actie" fles, ik denk dat ie daar wel in zit.
GoedemorgenNet de auto naar de garage gebracht voor APK, kleine beurt en verwisselen banden. Ik hoop dat de kosten enigszins meevallen.
Okay, dan is het inderdaad wel fijn om even bij de ha op bezoek te gaan.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ach ja, eerste zwangerschap en net van de antidepressiva af. Ik denk dat het daar allemaal mee te maken heeft.En ik vind m'n huisarts echt zo tof, dus ik ga graag even heen.
Contracten? Je bedoelt met VK? Zo, dat is een snelle afspraak,quote:Ik heb zojuist ook m'n verzekeraar gebeld om na te vragen met wie ze contracten hebben. En voor volgende week dinsdag de eerste afspraak bij de vk. Is vooral om eerste vragen te beantwoorden en voor veel info en eventueel bloedprikken geloof ik?
quote:Op woensdag 27 april 2011 09:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen streepjescodesde codes zitten in de dop
Ik zal weer eens m'n hand insmeren.
Die hebben wij niet gezien omdat we een dag later naar Rock Werchter gingen. Was jammer dat Amsterdam voor ons niet om de hoek ligt, dan waren we wel gegaan. Maar dit was een beetje teveel van het goede.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
R.E.M. heb ik toen wel gezien met MaJo samen. En Nelly Furtado ookMaar dat is een ander verhaal
[..]
Ik heb ook een eerste gehad.. toen hoefde ik ook niet te komen.quote:Maar bij Soemp is het de eerste.
Ja, dat is best handig om na te gaan. Bijvoorbeeld bij kraamzorg: is er geen contract met mijn verzekeraar dan betaal ik 5 euro per uur meer (bovenop de eigen bijdrage van 3,90 (ofzo) per uur)quote:Op woensdag 27 april 2011 09:38 schreef Diaan73 het volgende:
Contracten? Je bedoelt met VK? Zo, dat is een snelle afspraak,En je krijgt dan idd heel veel info mee.
![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 09:41 schreef Whiteguy het volgende:
Ik snapte eventjes helemaal geen hol van dit topic...
(plus gepiest -> gele sneeuw wtf)
Toch maar even de vorige terug gelezen...
Congrats Soemp
Lekker geslapen?quote:
Ik dacht dat elke vk gewoon vergoed wordt. Maar kraamzorg is idd een ander verhaal. Ik hoefde niets te betalen, ook geen eigen bijdrage, ivm luxe pakket. Ideaal. En ik mocht zelf kiezen welk kraamzorgbureau ik wilde...quote:Op woensdag 27 april 2011 09:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat is best handig om na te gaan. Bijvoorbeeld bij kraamzorg: is er geen contract met mijn verzekeraar dan betaal ik 5 euro per uur meer (bovenop de eigen bijdrage van 3,90 (ofzo) per uur)
LB, zo wordt het opeens wel veel echter inderdaad. Die testen vertrouw ik eigenlijk voor geen cent.Maar als dan deskundigen zeggen dat het wel zo is, dan is dat wel een geruststelling. En die afspraken zijn ook een soort bevestiging van dat het toch wel echt waar is. Hoop dat die kleine friemel blijft zitten.
Ja. Heel lekker. Jij ook?quote:
Wat is erquote:
Ja vond ik ook wel maar het gaat niet door vanwege mij maar omdat ze voor de functie meer een marketing-iemand willen hebben. Dus het gesprek ging goed, er was een klik en ze hadden het idee dat ik wel goed in het bedrijf zou passen. Alleen niet in de functiequote:Op woensdag 27 april 2011 10:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
^^
Etc, ik lees net pas over je gesprek bij dat architectenbureau, jammer zeg!
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:11 schreef TradeMarkie het volgende:
volgende week neem ik maar een dag of 2 vrij, m'n broertje heeft ook vakantie, die is vast wel zo lief om mij een dag te helpen in huis. Want dit weekend kom ik amper aan klussen toe en volgend weekend heb ik ook weer teveel verplichtingen. En ik heb even een klusdip waar ik mezelf doorheen moet slepen, want ik word chagrijnig van mezelf.
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:12 schreef TradeMarkie het volgende:
En ik keek net weer in de opdrachtbevestiging van de meterkastverplaatsing. Als je ziet wat die oplichters daarvoor durven te berekenen word je ook weer niet zo vrolijk
Mja, klusdip kan ik me voorstellen, je bent echt al wel lang bezig he.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:11 schreef TradeMarkie het volgende:
volgende week neem ik maar een dag of 2 vrij, m'n broertje heeft ook vakantie, die is vast wel zo lief om mij een dag te helpen in huis. Want dit weekend kom ik amper aan klussen toe en volgend weekend heb ik ook weer teveel verplichtingen. En ik heb even een klusdip waar ik mezelf doorheen moet slepen, want ik word chagrijnig van mezelf.
Dat vermoedde ik alquote:Op woensdag 27 april 2011 10:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Dank je, komt ook vast wel weer goed, maar ja.
En ik heb geen roosvicee en aanverwante kinderen nodig
Zo denk ik ook wel eens jaquote:Op woensdag 27 april 2011 10:17 schreef TradeMarkie het volgende:
oh nee, dat is 26 mei pas, dus ik moet niet zo zeuren, ik ben nog niet eens een jaar bezig
Bij jou valt ook alles wel op z'n plek uiteindelijkquote:
Te komischquote:Op woensdag 27 april 2011 09:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaaa mij ook
Ik vind Meron echt fantastischwat ze over Frans Molenaar zei; "ga jij even in je graf liggen"
Ja, oh, maar ik zou ook echt niet blij worden van zo'n allergische reactie zeg! Ze had allebei dr ogen dicht zittenquote:Op woensdag 27 april 2011 11:20 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Te komisch
'Hoi heb je een baan voor me?' "Ja onder in de kelder als klokkenluider"
knokkelallergie?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, oh, maar ik zou ook echt niet blij worden van zo'n allergische reactie zeg! Ze had allebei dr ogen dicht zitten![]()
waarom wil je dan ook zo'n grote meterkast?quote:Op woensdag 27 april 2011 10:12 schreef TradeMarkie het volgende:
En ik keek net weer in de opdrachtbevestiging van de meterkastverplaatsing. Als je ziet wat die oplichters daarvoor durven te berekenen word je ook weer niet zo vrolijk
nee gisteren van 06:00 tot 02:00 gewerktquote:Op woensdag 27 april 2011 11:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Lekker uitgeslapen Jojo? Dagje vrij?
Ik heb de vier Paasdagen ook overuren gedraaid en ga dat weer doen vanaf vrijdagavond...quote:Op woensdag 27 april 2011 11:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee gisteren van 06:00 tot 02:00 gewerkt
(ik had me nog zo voorgenomen dit niet meer te doen)
Je vingerafdruk wordt nog wel gewoon genomen en in je paspoort gestopt hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 09:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voorlopig geen opslag vingerafdrukken
Binnen nu en twee weken ben ik aan de beurt om een nieuw paspoort aan te vragen en dit komt me helemaal niet verkeerd uit
Die moeder dan misschien?quote:Op woensdag 27 april 2011 10:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Dank je, komt ook vast wel weer goed, maar ja.
En ik heb geen roosvicee en aanverwante kinderen nodig
Ik was één van de gelukkigen die één week voordat vingerafdrukken verplicht werden een nieuwe ID-kaart had aangevraagd. Ik ben nog veilig tot herfst 2014...quote:Op woensdag 27 april 2011 12:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je vingerafdruk wordt nog wel gewoon genomen en in je paspoort gestopt hoor
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:13 schreef Etcetera het volgende:
9 mei gesprek in Assen voor een werkervaringsplaats bij een orthopedisch bedrijf in AssenBen niet de enige die er wel interesse heeft, is toch iets spannender dan
Goed plan.quote:
Ga ik maar eens bekijken of er nog bedrijven zijn die me interessant lijken om te werken. En er komt nog een gesprek bij Noordhoff, alleen is nog niet bekend wanneerquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:13 schreef Etcetera het volgende:
9 mei gesprek in Assen voor een werkervaringsplaats bij een orthopedisch bedrijf in AssenBen niet de enige die er wel interesse heeft, is toch iets spannender dan
Dat staat ook in het artikelquote:Op woensdag 27 april 2011 12:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je vingerafdruk wordt nog wel gewoon genomen en in je paspoort gestopt hoor
Ik moet de rekening nog krijgen...quote:Op woensdag 27 april 2011 12:38 schreef LadyBlack het volgende:
Zo MM, er is in elk geval werk gemaakt van de verpakking!
Proost alvast!
Je doet het zellufquote:Op woensdag 27 april 2011 12:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet de rekening nog krijgen...
Ah, nee wel gezien maar eea was een beetje ondergesneeuwd door ander nieuws in dat topicquote:Op woensdag 27 april 2011 12:40 schreef MadMaster het volgende:
LB, had ik je nog een beetje jaloers gemaakt met de Katzenjammer foto's of heb je die gemist?
Dat ben ik helemaal met je eensquote:Op woensdag 27 april 2011 12:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat staat ook in het artikel. Gewoon een overbodige opslag minder vind ik al een goede zaak
Sorry, geen medelijdenquote:Op woensdag 27 april 2011 12:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had er ook overheen gelezen. Jammer zeg! Maar wel weer een opsteker dat het niet om jou was, dat die klik er was en dat je dus prima een sollicitatiegesprek kunt voeren. Geeft weer hoop voor volgende sollicitaties.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja vond ik ook wel maar het gaat niet door vanwege mij maar omdat ze voor de functie meer een marketing-iemand willen hebben. Dus het gesprek ging goed, er was een klik en ze hadden het idee dat ik wel goed in het bedrijf zou passen. Alleen niet in de functie
Dure hobby.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gefeliciteerd?quote:
Sssstquote:
Een 1equote:Op woensdag 27 april 2011 12:50 schreef Diaan73 het volgende:
Etc. fijn dat je binnenkort weer een g gesprek hebt. Uiteindelijk zal er vast een baan/ervaringsplaats in zitten!!Maar als ik het goed begrjp, krijg je dus een 2e gesprek bij Noordhoff?
Daar zeg ik het ook niet voor, maar voor dat geld mag je wel een heeeel fraaie verpakking hebben...quote:
De beschrijvingen zijn goed, maar voorlopig gaan deze unieke, handgenummerde flessen niet open.quote:Ik hoop wel dat het goeie whisky (whiskey?) is though, anders is het natuurlijk wel jammer!
Je weet wat ik gisterenavond heb gezegd...quote:
Nee, nog niet.quote:Was mevrouw MM al klaar met het ontwerpen?
Liever dan dat joch iddquote:
Een spannend muziekjequote:
Ik duim voor je:quote:Op woensdag 27 april 2011 13:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ik hoor vanmiddag of morgen meer over mn sollicitatie! Ik hoop het zo
Spannendquote:Op woensdag 27 april 2011 13:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ik hoor vanmiddag of morgen meer over mn sollicitatie! Ik hoop het zo
Nee, dan wil ze verkering of meer met je...quote:Op woensdag 27 april 2011 13:44 schreef CaLeX het volgende:
Als het meisje van de patattent het raar vindt dat je een patatje mayo besteld ipv een patatje pinda. Kom je er dan te vaak?
Werkelijk? Ik dacht dat je al een gesprek had gehad... maar nee dus.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Sssst
[..]
Een 1ehet duurt wat lang daar, beetje jammer.
Handjes vasthouden bij het frituurvetquote:Op woensdag 27 april 2011 13:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dan wil ze verkering of meer met je...
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dan wil ze verkering of meer met je...
Snel, afknippen, drogen met de voetjes aan het plafond en dan toppen knippen geblaz...quote:Op woensdag 27 april 2011 14:27 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn basilicumplant staat in bloei
Dat betekent dat ie bijna doodgaat geloof ik he![]()
Hahaha, ja dat hebben we ook wel eens gedaan in mijn vorige huisquote:Op woensdag 27 april 2011 14:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Snel, afknippen, drogen met de voetjes aan het plafond en dan toppen knippen geblaz...
O nee, dat is een andere plant.
Leuk he?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hahaha, ja dat hebben we ook wel eens gedaan in mijn vorige huis
Mijn huisgenoot had van iemand een hele vuilniszak met takken van een wietplant gekregenHeel toevallig hadden we die week een amerikaanse uitwisselingsstudent; die dacht echt dat ie in de hemel op aarde was beland
we moesten hem met een handvol wiet op de foto zetten
T was niet al te best spul trouwens... we hadden het in mijn waterpijp gestopt maar nauwelijks effect. Daarna witte wijn erin gedaan en toen snapte ik waarom het 'stoned' heet: ik kon bijna mijn hoofd niet meer optillenWe lagen heerlijk in het gras op een kleedje, en zo ben ik toen maar even blijven liggen
Had je een eindtijd afgesproken dan?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:47 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm Peace heeft net maar eens gebeld, maar ze hebben de auto nog helemaal niet gekeurd. Ze nu pas met het verwisselen van de winterbanden bezig. Stond ik daarom rond half 9 al bij de garage.
Nee en achteraf heb ik daar spijt van. We hadden wel een afspraak gemaakt dat ie vandaag zou komen. Op zich is het niet zo'n probleem, maar ik moet om half 6 met Twan naar voetbal. Vanavond belangrijke en spannende wedstrijd voor de 1/2e bekerfinale.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had je een eindtijd afgesproken dan?
Meestal doen ze APK er tussen door, als het ze uitkomt en is het ophalen aan het eind van de dag. Hier tenminste wel...
Ik ben hem ook kwijt, maar ik heb geen lan-kratje waar ik hem kan zoeken. Fijn dat je hem weer gevonden hebtquote:Op woensdag 27 april 2011 14:50 schreef Etcetera het volgende:
ik was mijn zonnebril al een tijdje kwijt, en da's best irritant als je snel last hebt van hoofdpijn door de zon. Blijkt dat ding in m'n lan-kratje te zitten
die zat bij mij op school in het systeemplafond gepriktquote:Op woensdag 27 april 2011 15:04 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)nd_bier_drinken.html
OK, wie mijn fietssleutel heeft: het is nu niet meer grappig meer, en ik wil hem wel weer terug...![]()
Ah, je weet dus al waar de bank, tv, kast en tafel komen te staan.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:21 schreef iamredleader het volgende:
vanuit ons nieuwe huis
allemaal dingen aan het opschrijven; sloop-planning, electra-planning, buizen-wensen (verwarming, water, gas) en aan het dagdromen hoe het straks wordt
Tuurlijk. En als dat niet mag, de prullenbak staat in de hoek.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Geen flunk day. Wel kater. Kan ik de klas uit lopen om over te geven?
Als je nog een sociaal leven wil hebben dan zou ik het niet IN de klas doen.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Geen flunk day. Wel kater. Kan ik de klas uit lopen om over te geven?
hehe goed puntquote:Op woensdag 27 april 2011 16:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je nog een sociaal leven wil hebben dan zou ik het niet IN de klas doen.
Da's knapquote:Op woensdag 27 april 2011 17:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik hou nog altijd vol, nog maar een kwartier
Foto's van vet eten plaatsen?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:19 schreef Nembrionic het volgende:
Dan zal ik het maar niet stimuleren...
ja het was het ergste toen ik net mijn bed uit kwam. Bleek de badkamer op slotquote:Op woensdag 27 april 2011 17:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Da's knap![]()
De laatste keer dat ik moest overgeven was er geen houden aanik wist ook niet wat me overkwam, ik stond op en het kwam gewoon
Dat meen je niet!quote:Op woensdag 27 april 2011 17:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja het was het ergste toen ik net mijn bed uit kwam. Bleek de badkamer op slottoen moest ik wel volhouden. En dat doe ik nog altijd
Nee, maar wel vieze eetcombinaties die in het verleden resultaat hebben opgeleverdquote:
Ik vind het knap. Ik kots niet vaak maar als ik het doe heb ik ook geprobeerd het in te houden en dat lukt me nooit erg lang.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja het was het ergste toen ik net mijn bed uit kwam. Bleek de badkamer op slottoen moest ik wel volhouden. En dat doe ik nog altijd
Top. Even denken....quote:Op woensdag 27 april 2011 17:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, maar wel vieze eetcombinaties die in het verleden resultaat hebben opgeleverd
Ik heb 1x gehad dat ik 's nachts wakker werd, rechtop ging zetten en het kwam eruit. Nicequote:Op woensdag 27 april 2011 17:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik moest overgeven was er geen houden aanik wist ook niet wat me overkwam, ik stond op en het kwam gewoon
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:27 schreef LadyBlack het volgende:
PS, helpt het als ik vertel over de kraamvisite die ik net heb gedaan?
Het was een meisje van 2,5 week oud en ze kreeg het mutsje en de slofjes die ik voor dr had gehaakt aan. Ik smolt bijna!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Die laatste had ik ook ingedachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet van alles zijn er foto's, en ik zal nog een keer een goede plattegrond online gooien. Maar dit is dan wat we hebben gekocht![]()
Met een ruimte voor onderduikers!quote:Op woensdag 27 april 2011 17:36 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga even wat foto's spammen van het huisin een spoiler, want anders duurt het wat lang om alles te laden
Niet van alles zijn er foto's, en ik zal nog een keer een goede plattegrond online gooien. Maar dit is dan wat we hebben gekocht
Volgens mij gaan jullie nog heel wat verbouwen? Ben nu al benieuwd naar het eindresultaatquote:Op woensdag 27 april 2011 17:36 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga even wat foto's spammen van het huisin een spoiler, want anders duurt het wat lang om alles te laden
[
Niet van alles zijn er foto's, en ik zal nog een keer een goede plattegrond online gooien. Maar dit is dan wat we hebben gekocht
Leuke hequote:
Ik vermoed mensen die er sinds de oorlog wonen en in de jaren 60 alles in het nieuw hebben gestoken.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:40 schreef LadyBlack het volgende:
Wat voor mensen hebben er in dat huis gewoond joh
Dat behangetje icm die vloer..... *ril*
Maar daar bestaat verf voor, en sloophamers!Het zijn mooie ruimtes!!
Buiten dat ik de acteur die King Henry speelt een irritant figuur vind is het volgens mij een erg goede seriequote:Op woensdag 27 april 2011 17:43 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb 3 seizoen van "The Tudors" gekregen. Weet iemand of dat wat is. Heb namelijk zelf nog nooit een aflevering gezien.
Ik vond het niet zo boeiend. Maar ik ben dan ook een beetje preuts schijnbaar, van mij hoeven er niet constant naakte vrouwen in beeld enzoquote:Op woensdag 27 april 2011 17:43 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb 3 seizoen van "The Tudors" gekregen. Weet iemand of dat wat is. Heb namelijk zelf nog nooit een aflevering gezien.
Hij is een stuk knapper inderdaadquote:Op woensdag 27 april 2011 17:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik was bevooroordeeld, ik kende de acteur al uit de film Matchpoint (oid), en daar vond ik m irritant.
Bovendien lijkt ie in de verste verte niet op Henry VIII
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat zou betekenen dat je haast geen programma, serie of film zou kunnen kijken.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:59 schreef Etcetera het volgende:
Maar volgens mij keek ik indertijd de eerste aflevering, zag een stel borsten vol in beeld en had iets van 'okay.... laat maar'![]()
Oh een beetje naakt vind ik niet ergquote:Op woensdag 27 april 2011 18:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je haast geen programma, serie of film zou kunnen kijken.
Ben jij even blij dat Kindernet weer terug is.
Echt?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:59 schreef Etcetera het volgende:
Maar volgens mij keek ik indertijd de eerste aflevering, zag een stel borsten vol in beeld en had iets van 'okay.... laat maar'![]()
Ja ok, dat is wel zoquote:Op woensdag 27 april 2011 18:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh een beetje naakt vind ik niet erg![]()
maar dit vond ik echt niks
als dat al bij de pilot is dan weet je dat het alleen maar erger wordt
Jaquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jaik weet niet, heb daar bar weinig mee. Heb een ontzettende grote bek als het moet, maar ben best wel preuts stiekem
En een team vrijwilligersquote:Op woensdag 27 april 2011 17:40 schreef LadyBlack het volgende:
Maar daar bestaat verf voor, en sloophamers!
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat ik dus niet had verteld is dat ik na die les die ik aan het uitzitten wa een tentamen had. Maar ja dat dus. Gelukkig goed gemaakt!
Dit is naakt *wel* lekker om te zien begrijp ik?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:30 schreef Cobra4 het volgende:
Ah, eerste pluspunt van The Tudors al gevonden. Sam Neill speelt mee.
Nou, Sam Neill hoef ik niet naakt te zien.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit is naakt *wel* lekker om te zien begrijp ik?
Nou dat zet de sfeer toch wel dan hequote:Op woensdag 27 april 2011 18:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou, Sam Neill hoef ik niet naakt te zien.![]()
Etcie overdreef trouwens wel hoor. De eerste blote tieten waren pas na 5 minuten te zien.
Tot nu toe niks mis mee.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nou dat zet de sfeer toch wel dan he
En opnemen. Om later tegen haar te gebruiken natuurlijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:26 schreef Etcetera het volgende:
Mijn schoonmoeder komt misschien in beeld bij SBS met Pietje's weerberichtDat ga ik kijken
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:28 schreef Etcetera het volgende:
Ze vieren vrij uitgebreid Sinterklaas. Met gedichten.
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:20 schreef LadyBlack het volgende:
Dat dus.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:32 schreef LadyBlack het volgende:
Eeh, Etc, was het de bedoeling dat je de naam van MrEtcie hier gebruikt of is het een virtuele slip of the tongue?
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:32 schreef LadyBlack het volgende:
Eeh, Etc, was het de bedoeling dat je de naam van MrEtcie hier gebruikt of is het een virtuele slip of the tongue?
Precies, positief bekijken! Dat huis kan echt heel mooi worden.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:40 schreef LadyBlack het volgende:
Wat voor mensen hebben er in dat huis gewoond joh
Dat behangetje icm die vloer..... *ril*
Maar daar bestaat verf voor, en sloophamers!Het zijn mooie ruimtes!!
Ja.quote:
Een wat?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:30 schreef Etcetera het volgende:
Is er nog iemand die een Dropbox account wil hebben
Kan daar ook wel in, als je wilt delen met Nem ofzoquote:Op woensdag 27 april 2011 20:37 schreef iamredleader het volgende:
Dank voor het aanbod, Etc, maar thans niet nodig
Ben nu druk met de electra-planning, da's nog een flinke klus![]()
Dank voor je aanbod, maar ik ben nog met het schema van stopcontacten/schakelaars bezigquote:Op woensdag 27 april 2011 20:41 schreef Etcetera het volgende:
Kan daar ook wel in, als je wilt delen met Nem ofzo
Ik heb al een account!! We kunnen wel samen delen nu.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:30 schreef Etcetera het volgende:
Het is een giga-klus, inschatting is dat met het transport op 1 juli, wij eind september over kunnenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:46 schreef Diaan73 het volgende:
Red, dat wordt een hele klus, maar ik denk dat het ook heel mooi kan gaan worden!! Heel veel plezier ook met alles uitzoeken!! En hopelijk geen verborgen gebreken.
quote:Twans team heeft vanavond gewonnenOp 21 mei a.s. moeten ze de bekerfinale spelen!! Zo knap van ze!
Wel erg leuk om te doen hoor!! Been there, done that. Het is zo mooi als je weer begint op te bouwen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het is een giga-klus, inschatting is dat met het transport op 1 juli, wij eind september over kunnenlanger wordt ook onbetaalbaar qua dubbele lasten.
[..]
Yeps. Maar eerst moeten ze 7 mei nog spelen, dan kunnen ze kampioen worden. Ze doen het erg goed. Erg leuk voetbal ook om naar te kijken.quote:wauw
Super goed zeg!quote:Op woensdag 27 april 2011 20:46 schreef Diaan73 het volgende:
Twans team heeft vanavond gewonnenOp 21 mei a.s. moeten ze de bekerfinale spelen!! Zo knap van ze!
Ja, tussen bekerwedstrijden zit altijd lange tijd. Maar 7 mei kunnen ze kampioen worden. Ze mogen gelijk spelen.. ze staan nu nog ongeslagen bovenaan. De shirts en medailles zijn al besteld.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Super goed zeg!Duurt nog wel even dan, voor het 21 mei is.
Dus eigenlijk is het helemaal niet meer spannend.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, tussen bekerwedstrijden zit altijd lange tijd. Maar 7 mei kunnen ze kampioen worden. Ze mogen gelijk spelen.. ze staan nu nog ongeslagen bovenaan. De shirts en medailles zijn al besteld.Als het die wedstrijd niet gebeurt, dan wrs een wedstrijd later, dan moeten ze tegen de onderste.
Ik heb vanmiddag gebeld, en ik weet eigenlijk nog niks meer dan daarvoor, maar weet nu wel dat ik sowieso morgen teruggebeld word met de uitslag. Dus of ik op gesprek kan komen of (nog) niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:25 schreef Soempie het volgende:
LB heb je al iets van je sollicitatie gehoord?
Nee, maar wel leuk hoor. Van de club krijgen ze dan bloemen, sportcertificaat en patat+drinken. Doen ze erg leuk. Twan was in F2 ook al een keer kampioen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:25 schreef Soempie het volgende:
LB heb je al iets van je sollicitatie gehoord?
[..]
Dus eigenlijk is het helemaal niet meer spannend.
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag gebeld, en ik weet eigenlijk nog niks meer dan daarvoor, maar weet nu wel dat ik sowieso morgen teruggebeld word met de uitslag. Dus of ik op gesprek kan komen of (nog) niet.
Ook nog een giller trouwens; ze vroegen of ik misschien, als dit niks werd, ook interesse zou hebben in een andere callcenterfunctie. En laat dat nou degene zijn waar ik in eerste instantie voor gingIk heb maar ja gezegd
Ik zal het doorgevenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:48 schreef Soempie het volgende:
Geen twijfel over mogelijk dat je geschikt bent. Ze zijn gek als ze je niet uitnodigen voor een gesprek.
Sam Neill speelt weer een super rol.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb het wel eens gekeken, het houdt mijn interesse zeker een half uur vast. Voor een serie niet slecht
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:54 schreef LadyBlack het volgende:
Iemand ook nog gekeken naar The Crimson Petal and the White? (nu op BBC1)
Vond het een fantastisch boek, dus ik durf de serie niet zo goed te kijken (bang voor teleurstelling), maar ik ben natuurlijk wel benieuwd
nee, sorryquote:Op woensdag 27 april 2011 22:54 schreef LadyBlack het volgende:
Iemand ook nog gekeken naar The Crimson Petal and the White? (nu op BBC1)
Vond het een fantastisch boek, dus ik durf de serie niet zo goed te kijken (bang voor teleurstelling), maar ik ben natuurlijk wel benieuwd
Ik ken een stel dat het gepresteerd heeft 30 April uit te zoeken als hun trouwdatumquote:Op woensdag 27 april 2011 20:10 schreef Etcetera het volgende:
Oh dit gaat leuk worden
Ik geeft as. vrijdag mijn afstudeerfeestje, dat is dus tegelijkertijd met Koninginnenacht wat altijd groot feest is hier. Nu wil een kennis/vriendin (ken haar een beetje) ook graag komen. Omdat ze altijd al naar Knoalsternacht wou. En laat ze nu ook nog m'n ex leuk vinden.
Nu ben ik de beroerdste niet, en vind ik het wel prima dat ze meekomt, maar ik vind het ook wel erg toevallig
Ik heb nog nooit een tegel gezet. Dus neequote:Op woensdag 27 april 2011 20:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dank voor je aanbod, maar ik ben nog met het schema van stopcontacten/schakelaars bezigeerst maar eens bedenken hoe ik alles wil
en m'n vader heeft al aangegeven dat hij de electra (met hulp) wil doen. Eigenlijk wil ik vragen aan Nem of zijn tegelzetkunsten nog up-to-date zijn
halloquote:
die heeft echt recht mn ego zitten afknallen in de laatste paar minuten. Ik ga me opkrullen in bed en huilen tot ik in slaap val. adios.quote:Op donderdag 28 april 2011 07:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het liep niet zoals het hoort?
Desalniettemin goedemorgen
quote:Op donderdag 28 april 2011 08:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, eindelijk weer helemaal uitgeslapen en fit aan het werk, ook wel eens lekker.
Als ze die ruit laten vallen zijn er 2 problemen opgelost, de glaszetter is uitgewerkt en de container is volquote:Op donderdag 28 april 2011 08:37 schreef Soempie het volgende:
PS
Ik ben het nieuwe huis uit gevlucht. Ze komen de rest van de kamer stucen en glas zetten. Was een probleem met de container, die in de weg stond. Of die kon worden opgehaald. Ik Sven bellen, die kon niks doen...arrgh. Wilde de container niet weg laten halen, omdat hij nog niet helemaal vol zit (wel zo goed als eigenlijk). Heb gezegd dat we dan misschien maar een nieuwe afspraak voor dat raam moeten maken, maar ze gingen het toch proberen.
![]()
Straks naar de huisarts en dan hoop ik dat ik me weer vrolijk voel.
quote:Op donderdag 28 april 2011 08:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als ze die ruit laten vallen zijn er 2 problemen opgelost, de glaszetter is uitgewerkt en de container is vol
quote:Op donderdag 28 april 2011 08:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als ze die ruit laten vallen zijn er 2 problemen opgelost, de glaszetter is uitgewerkt en de container is vol
Heb je ze in de aanbieding of zo?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben net begonnenquote:Op donderdag 28 april 2011 09:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je ze in de aanbieding of zo?
quote:Op donderdag 28 april 2011 09:47 schreef Soempie het volgende:
EtcieZelfs ik kijk gewoon The Tudors.
Zo snel laat je je toch niet afschrikken? Bij de eerste tegenslag kijk je niet meer?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]Misschien moet ik het gewoon nog een keer proberen
Mjah, long storyquote:Op donderdag 28 april 2011 07:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hallohoe is het eigenlijk met broer S?
Aansmeer? betalen? Wat/hoeveel dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben net begonnenen als ik iemand anders een account aansmeer dan krijg ik wat meer space
Je kunt er voor betalen maar ik heb een free account. Als jij bijvoorbeeld via mij een account neemt krijgen zowel jij als ik 250MB extra webspace. Zo kun je je account blijven uitbouwen tot 8GB aan ruimte, door steeds nieuwe mensen te inviten.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aansmeer? betalen? Wat/hoeveel dan?
Het tegelen heeft mijn oom gedaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 06:50 schreef iamredleader het volgende:
Ow, wie had dan jullie badkamer gedaan?
Dan maar een engelstalige brief met een spatie teveel, dan heb je een studie gedaan in hollandquote:Op donderdag 28 april 2011 10:59 schreef Nembrionic het volgende:
Dat hele gedoe met InHolland is trouwens ook lomp
Als je nu op je CV zet dat je daar je opleiding hebt gehad, dan wordt er gelijk meewarig naar je solli gekeken
Ik ben blij dat ik niet voor InHolland heb gekozen. Stelletje oplichtersquote:Op donderdag 28 april 2011 10:59 schreef Nembrionic het volgende:
Dat hele gedoe met InHolland is trouwens ook lomp
Als je nu op je CV zet dat je daar je opleiding hebt gehad, dan wordt er gelijk meewarig naar je solli gekeken
Ik heb echt geen flauw idee eigenlijkquote:
Nee, Hanzehogeschool. Alhoewel die ook een soortgelijk systeem hadden geloof ik, dat als je je eigen bedrijf had oid je makkelijker aan je punten kon komenquote:
Goed bezigquote:Op donderdag 28 april 2011 11:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee, Hanzehogeschool. Alhoewel die ook een soortgelijk systeem hadden geloof ik, dat als je je eigen bedrijf had oid je makkelijker aan je punten kon komenHebben ze nu maar geschrapt
Ik heb een gesprek bij Noordhoff op 13 mei![]()
Oei, 250 Mb is niet veel, dat betekent dus dokken...quote:Op donderdag 28 april 2011 10:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je kunt er voor betalen maar ik heb een free account. Als jij bijvoorbeeld via mij een account neemt krijgen zowel jij als ik 250MB extra webspace. Zo kun je je account blijven uitbouwen tot 8GB aan ruimte, door steeds nieuwe mensen te inviten.
Je begint je account met 2GBquote:Op donderdag 28 april 2011 12:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oei, 250 Mb is niet veel, dat betekent dus dokken...
Nu weer op de radio.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:01 schreef Etcetera het volgende:
Hanzehogeschool opleiding Communicatie deugt nietKan alleen geen nieuwsartikel vinden, het was net op het journaal van 3FM
Een klassieke denkfout die gemaakt wordt is dat goed kunnen leren niet hetzelfde is als slim/snugger zijn. Ik ken mensen die uni hebben gedaan maar die te dom zijn om te schijten.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:03 schreef MadMaster het volgende:
Ergens verbaast die hele rel rond die opleidingen me niet.
Ik kom soms mensen met papieren tegen waarvan ik me afvraag of ze ooit naar school zijn geweest...
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een klassieke denkfout die gemaakt wordt is dat goed kunnen leren niet hetzelfde is als slim/snugger zijn. Ik ken mensen die uni hebben gedaan maar die te dom zijn om te schijten.
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:09 schreef Diaan73 het volgende:
Onze auto is dus goed gekeurd zonder gekke dingen
Hier ook, sjiek in het pak, blablablah en verder alleen maar onzin uitkramen.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:09 schreef Diaan73 het volgende:
Die mensen ken ik ook.Bij ons op het werk heel veel.
![]()
Helaas erg herkenbaar ja.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier ook, sjiek in het pak, blablablah en verder alleen maar onzin uitkramen.
Aphex Twin, ik ken iemand die nu he-le-maal gek wordt van vreugde...quote:Op donderdag 28 april 2011 13:13 schreef Nembrionic het volgende:
Lowlands: Aphex Twin // Crystal Castles // The Offspring // Within Temptation // Jungle by Night // Lykke Li // The Naked And Famous // Happy Camper // Le Butcherettes // Agnes Obel // Nationaal Jeugd Jazz Orkest o.l.v. Benjamin Herman // Underoath
The Offspring is wel gaaf. Lekker nostalgisch. In 2004 nog gezien geloof ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aphex Twin, ik ken iemand die nu he-le-maal gek wordt van vreugde...
Verder zeg ik: Er kan nog veel meer/beter bij...
Ik ken mensen in mijn werkomgeving die denken dat ze heel wat zijn, inclusief HBO papiertje, maar qua vakkennis en omgang met mensen echt zo hard falen dat ik me afvraag wat ze in godsnaam de hele dag doen.quote:
Een vriend van me had een collega die heel goed kon leren en zijn papiertje(uni) snel gehaald had. Maar sociale skills waren er niet en zodra het niet via het vaste boekje ging, dan was er een probleem. Oftewel: inzicht ontbrak.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ken mensen in mijn werkomgeving die denken dat ze heel wat zijn, inclusief HBO papiertje, maar qua vakkennis en omgang met mensen echt zo hard falen dat ik me afvraag wat ze in godsnaam de hele dag doen.
En wie mag er dan weer de problemen die daaruit voortvloeien oplossen? O.a. ik zei de gek, met m'n veterstrikdiploma
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |