Of het geluid een beetje goed isquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Ho, stop!!!
Ben wel bij Westerliefde geweest, meerdere keren zelfs!!
Ken alleen die naam niet daarbij...
Wat wil je weten?
Tegenwoordig kun je gewoon de topicvolgknop gebruiken he?quote:
Huh?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of het geluid een beetje goed is
Ik ga Elbow daar zien op 10 Mei
Helemaal gratis
Als je op de site kijkt dan zie je er ook artiesten staan. Er is ook een kopje "Evenmenten".quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh?
Geluid daar? Ken het alleen als cafe/restaurant...
Of hoort de gashouder ook bij hun, die ligt er tegenover.
3voor12 gaat gratis kaartjes weggeven maar Heineken deed dat ook via www.heineken.nlquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:49 schreef MadMaster het volgende:
Maar hoe kom je zo gratis bij Elbow terecht daar?
Zag wel zoiets op FB bij je...
Wist niet eens dat Westerparkconcerten niet doorgaan...quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je op de site kijkt dan zie je er ook artiesten staan. Er is ook een kopje "Evenmenten".
Ik denk dat het vooral komt omdat de reeks Westerparkconcerten niet doorgaat. Ze wilden dus toch nog een aantal dingen kleiner doen
Dan weet je dat bij dezequote:Op dinsdag 26 april 2011 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Wist niet eens dat Westerparkconcerten niet doorgaan...
Check de site en je weet hetquote:Ken dat deel van Westergasfabriek dus niet, wel het restaurant tegenover de gashouder.
Dat heet dan ook geen Westerliefde...
Tot nu toe was ik er elk jaar geweest.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan weet je dat bij deze
Er waren niet genoeg grote acts die beschikbaar waren. Dus gaat het hele verhaal niet door.
Had ik al gedaan, maar dan zie je het restaurant dus ook.quote:Check de site en je weet het
Radiohead heb ik toen helaas gemist.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tot nu toe was ik er elk jaar geweest.
O.a Keane, Radiohead, Lenny Kravitz, Faithless daar gezien...
[..]
Had ik al gedaan, maar dan zie je het restaurant dus ook.
Werd daarom op het verkeerde been gezet...
Heb mijn opname hier liggen, dus...quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Radiohead heb ik toen helaas gemist.
je hebt ze verteld wat je van ze vond?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hee hee ik ben dus heul kappa niet uitgegooid he. Ik ben zelf weggehuppeld
Beschamend he?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Godsamme, Dames in de Dop doet me echt met enige regelmaat schateren van de lach
met mij prima, beetje druk enzo, val een beetje om van de slaap.quote:Op woensdag 27 april 2011 03:04 schreef lubje25 het volgende:
alles wel? Ben druk laatste tijd dus weet niet helemaal wat er speelt.
Heb weer het ritme van een vleermuisquote:Op woensdag 27 april 2011 03:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
met mij prima, beetje druk enzo, val een beetje om van de slaap.
Hier is het best druk op het moment. Andy is zelfs weer gesignaleerd
Zit je al in een ander slaap ritme, of had je dat al uit je vorige baan?
Ik zie jou er niet tussen.quote:
Ah, goed dat je er snel bij bent inderdaad.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:52 schreef Etcetera het volgende:
Een plus gepiest![]()
Ik heb jeuk in m'n handpalm en er zitten blaasjes, ben bang dat ik er weer eczeem ga krijgen en dat wil ik voorkomen als het even kan.
Welke foto?????quote:Op woensdag 27 april 2011 08:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, goed dat je er snel bij bent inderdaad.Hoop dat ze er iets voor hebben, vast wel toch?
Ik moest trouwens lachen om die foto van jou en Mr. Etcie.![]()
Vast en zeker, hoop alleen dat het ook helptquote:Op woensdag 27 april 2011 08:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, goed dat je er snel bij bent inderdaad.Hoop dat ze er iets voor hebben, vast wel toch?
Hij was leuk hequote:Ik moest trouwens lachen om die foto van jou en Mr. Etcie.![]()
Ik zal een linkje zoeken, luiaardquote:
Die waren toen erg goed vond ik. De bandleden van R.E.M. waren er ook, die liepen op een gegeven moment de geluidstoren op.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Radiohead heb ik toen helaas gemist.
Ik hoef ook geen streepjescodesquote:Op woensdag 27 april 2011 09:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Etc. ik heb even gekeken, op de flessen die ik nu in huis heb en open zijn, zitten geen streepjescodes. Ik heb nog een ongeopende fles en dat is een "actie" fles, ik denk dat ie daar wel in zit.
Ach ja, eerste zwangerschap en net van de antidepressiva af. Ik denk dat het daar allemaal mee te maken heeft.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:21 schreef Diaan73 het volgende:
Soempweer een plusje
Maar dat de huisarts je nog laat komen... die van mij zegt dat ik gewoon een vk kan zoeken en daar een afspraak moet maken.
Jaaaaa mij ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Godsamme, Dames in de Dop doet me echt met enige regelmaat schateren van de lach
R.E.M. heb ik toen wel gezien met MaJo samen. En Nelly Furtado ookquote:Op woensdag 27 april 2011 09:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die waren toen erg goed vond ik. De bandleden van R.E.M. waren er ook, die liepen op een gegeven moment de geluidstoren op.
Maar bij Soemp is het de eerste.quote:Soempweer een plusje
Maar dat de huisarts je nog laat komen... die van mij zegt dat ik gewoon een vk kan zoeken en daar een afspraak moet maken.
Etc. ik heb even gekeken, op de flessen die ik nu in huis heb en open zijn, zitten geen streepjescodes. Ik heb nog een ongeopende fles en dat is een "actie" fles, ik denk dat ie daar wel in zit.
GoedemorgenNet de auto naar de garage gebracht voor APK, kleine beurt en verwisselen banden. Ik hoop dat de kosten enigszins meevallen.
Okay, dan is het inderdaad wel fijn om even bij de ha op bezoek te gaan.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ach ja, eerste zwangerschap en net van de antidepressiva af. Ik denk dat het daar allemaal mee te maken heeft.En ik vind m'n huisarts echt zo tof, dus ik ga graag even heen.
Contracten? Je bedoelt met VK? Zo, dat is een snelle afspraak,quote:Ik heb zojuist ook m'n verzekeraar gebeld om na te vragen met wie ze contracten hebben. En voor volgende week dinsdag de eerste afspraak bij de vk. Is vooral om eerste vragen te beantwoorden en voor veel info en eventueel bloedprikken geloof ik?
quote:Op woensdag 27 april 2011 09:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen streepjescodesde codes zitten in de dop
Ik zal weer eens m'n hand insmeren.
Die hebben wij niet gezien omdat we een dag later naar Rock Werchter gingen. Was jammer dat Amsterdam voor ons niet om de hoek ligt, dan waren we wel gegaan. Maar dit was een beetje teveel van het goede.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
R.E.M. heb ik toen wel gezien met MaJo samen. En Nelly Furtado ookMaar dat is een ander verhaal
[..]
Ik heb ook een eerste gehad.. toen hoefde ik ook niet te komen.quote:Maar bij Soemp is het de eerste.
Ja, dat is best handig om na te gaan. Bijvoorbeeld bij kraamzorg: is er geen contract met mijn verzekeraar dan betaal ik 5 euro per uur meer (bovenop de eigen bijdrage van 3,90 (ofzo) per uur)quote:Op woensdag 27 april 2011 09:38 schreef Diaan73 het volgende:
Contracten? Je bedoelt met VK? Zo, dat is een snelle afspraak,En je krijgt dan idd heel veel info mee.
![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 09:41 schreef Whiteguy het volgende:
Ik snapte eventjes helemaal geen hol van dit topic...
(plus gepiest -> gele sneeuw wtf)
Toch maar even de vorige terug gelezen...
Congrats Soemp
Lekker geslapen?quote:
Ik dacht dat elke vk gewoon vergoed wordt. Maar kraamzorg is idd een ander verhaal. Ik hoefde niets te betalen, ook geen eigen bijdrage, ivm luxe pakket. Ideaal. En ik mocht zelf kiezen welk kraamzorgbureau ik wilde...quote:Op woensdag 27 april 2011 09:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat is best handig om na te gaan. Bijvoorbeeld bij kraamzorg: is er geen contract met mijn verzekeraar dan betaal ik 5 euro per uur meer (bovenop de eigen bijdrage van 3,90 (ofzo) per uur)
LB, zo wordt het opeens wel veel echter inderdaad. Die testen vertrouw ik eigenlijk voor geen cent.Maar als dan deskundigen zeggen dat het wel zo is, dan is dat wel een geruststelling. En die afspraken zijn ook een soort bevestiging van dat het toch wel echt waar is. Hoop dat die kleine friemel blijft zitten.
Ja. Heel lekker. Jij ook?quote:
Wat is erquote:
Ja vond ik ook wel maar het gaat niet door vanwege mij maar omdat ze voor de functie meer een marketing-iemand willen hebben. Dus het gesprek ging goed, er was een klik en ze hadden het idee dat ik wel goed in het bedrijf zou passen. Alleen niet in de functiequote:Op woensdag 27 april 2011 10:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
^^
Etc, ik lees net pas over je gesprek bij dat architectenbureau, jammer zeg!
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:11 schreef TradeMarkie het volgende:
volgende week neem ik maar een dag of 2 vrij, m'n broertje heeft ook vakantie, die is vast wel zo lief om mij een dag te helpen in huis. Want dit weekend kom ik amper aan klussen toe en volgend weekend heb ik ook weer teveel verplichtingen. En ik heb even een klusdip waar ik mezelf doorheen moet slepen, want ik word chagrijnig van mezelf.
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:12 schreef TradeMarkie het volgende:
En ik keek net weer in de opdrachtbevestiging van de meterkastverplaatsing. Als je ziet wat die oplichters daarvoor durven te berekenen word je ook weer niet zo vrolijk
Mja, klusdip kan ik me voorstellen, je bent echt al wel lang bezig he.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:11 schreef TradeMarkie het volgende:
volgende week neem ik maar een dag of 2 vrij, m'n broertje heeft ook vakantie, die is vast wel zo lief om mij een dag te helpen in huis. Want dit weekend kom ik amper aan klussen toe en volgend weekend heb ik ook weer teveel verplichtingen. En ik heb even een klusdip waar ik mezelf doorheen moet slepen, want ik word chagrijnig van mezelf.
Dat vermoedde ik alquote:Op woensdag 27 april 2011 10:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Dank je, komt ook vast wel weer goed, maar ja.
En ik heb geen roosvicee en aanverwante kinderen nodig
Zo denk ik ook wel eens jaquote:Op woensdag 27 april 2011 10:17 schreef TradeMarkie het volgende:
oh nee, dat is 26 mei pas, dus ik moet niet zo zeuren, ik ben nog niet eens een jaar bezig
Bij jou valt ook alles wel op z'n plek uiteindelijkquote:
Te komischquote:Op woensdag 27 april 2011 09:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaaa mij ook
Ik vind Meron echt fantastischwat ze over Frans Molenaar zei; "ga jij even in je graf liggen"
Ja, oh, maar ik zou ook echt niet blij worden van zo'n allergische reactie zeg! Ze had allebei dr ogen dicht zittenquote:Op woensdag 27 april 2011 11:20 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Te komisch
'Hoi heb je een baan voor me?' "Ja onder in de kelder als klokkenluider"
knokkelallergie?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, oh, maar ik zou ook echt niet blij worden van zo'n allergische reactie zeg! Ze had allebei dr ogen dicht zitten![]()
waarom wil je dan ook zo'n grote meterkast?quote:Op woensdag 27 april 2011 10:12 schreef TradeMarkie het volgende:
En ik keek net weer in de opdrachtbevestiging van de meterkastverplaatsing. Als je ziet wat die oplichters daarvoor durven te berekenen word je ook weer niet zo vrolijk
nee gisteren van 06:00 tot 02:00 gewerktquote:Op woensdag 27 april 2011 11:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Lekker uitgeslapen Jojo? Dagje vrij?
Ik heb de vier Paasdagen ook overuren gedraaid en ga dat weer doen vanaf vrijdagavond...quote:Op woensdag 27 april 2011 11:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee gisteren van 06:00 tot 02:00 gewerkt
(ik had me nog zo voorgenomen dit niet meer te doen)
Je vingerafdruk wordt nog wel gewoon genomen en in je paspoort gestopt hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 09:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voorlopig geen opslag vingerafdrukken
Binnen nu en twee weken ben ik aan de beurt om een nieuw paspoort aan te vragen en dit komt me helemaal niet verkeerd uit
Die moeder dan misschien?quote:Op woensdag 27 april 2011 10:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Dank je, komt ook vast wel weer goed, maar ja.
En ik heb geen roosvicee en aanverwante kinderen nodig
Ik was één van de gelukkigen die één week voordat vingerafdrukken verplicht werden een nieuwe ID-kaart had aangevraagd. Ik ben nog veilig tot herfst 2014...quote:Op woensdag 27 april 2011 12:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je vingerafdruk wordt nog wel gewoon genomen en in je paspoort gestopt hoor
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:13 schreef Etcetera het volgende:
9 mei gesprek in Assen voor een werkervaringsplaats bij een orthopedisch bedrijf in AssenBen niet de enige die er wel interesse heeft, is toch iets spannender dan
Goed plan.quote:
Ga ik maar eens bekijken of er nog bedrijven zijn die me interessant lijken om te werken. En er komt nog een gesprek bij Noordhoff, alleen is nog niet bekend wanneerquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:13 schreef Etcetera het volgende:
9 mei gesprek in Assen voor een werkervaringsplaats bij een orthopedisch bedrijf in AssenBen niet de enige die er wel interesse heeft, is toch iets spannender dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |