Zo hoort het.quote:Op woensdag 27 april 2011 02:44 schreef Equites het volgende:
Alcohol + Raak haar been of kont aan. Duwt ze je weg, dan is het afgelopen... heel simpel.
Jep gewoon steeds dichterbij gaan zitten, gewoon slap doorlullen en drinken. Raak haar aan. Duwt ze je weg, dan is het duidelijk dat ze niets wil. Daarna shotjes bestellenquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 02:44 schreef Equites het volgende:
Alcohol + Raak haar been of kont aan. Duwt ze je weg, dan is het afgelopen... heel simpel.
quote:Op woensdag 27 april 2011 03:28 schreef Equites het volgende:
[..]
Jep gewoon steeds dichterbij gaan zitten, gewoon slap doorlullen en drinken. Raak haar aan. Duwt ze je weg, dan is het duidelijk dat ze niets wil. Daarna shotjes bestellen
Dat grapje wordt nog weleens in de rechtszaal gebruikt, maar het ontremt je alleen; je bent je echter nog wel enigzins bewust van je acties.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:17 schreef Arriviste het volgende:
Alcohol is dus slechts een middel om dichterbij te komen.![]()
Ik maar denken dat diegene niet meer weet wat hij doet.
Nou dan ben jij nog nooit echt knetterlam geweest hoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:26 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Dat grapje wordt nog weleens in de rechtszaal gebruikt, maar het ontremt je alleen, je bent je echter nog wel enigzins bewust van je acties.
Niet dat dat helpt mij het meisjes versieren...quote:Op woensdag 27 april 2011 09:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou dan ben jij nog nooit echt knetterlam geweest hoor.
elke vrouw met een beetje zelf respect zal zich ver verwijderen van zo een ongemanierde vent.quote:Op woensdag 27 april 2011 02:44 schreef Equites het volgende:
gelukkig heeft 95% van de vrouwen geen zelfrespectquote:Op woensdag 27 april 2011 11:56 schreef From.the.block het volgende:
[..]
elke vrouw met een beetje zelf respect zal zich ver verwijderen van zo een ongemanierde vent.
De man die zichzelf lekker genoeg vind om te kunnen doen wat zijn penis hem ingeeft zit op dezelfde lijn als de vrouw die dat toestaat. 95%? is pietpraat.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gelukkig heeft 95% van de vrouwen geen zelfrespect
(ze laten zich graag aanraken mits je lekker genoeg bent als man)
Perfecte match.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:13 schreef From.the.block het volgende:
[..]
De man die zichzelf lekker genoeg vind om te kunnen doen wat zijn penis hem ingeeft zit op dezelfde lijn als de vrouw die dat toestaat. 95%? is pietpraat.
Waarom ben je daar bang voor?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:19 schreef jouwkeuze het volgende:
dronken worden en aan dr kont zitten vind ik dan weer wat goedkoop opzich heb je voor zulk macho gedrag ook niet veel durf nodig, ik vind het gewoon 'eng' om dr op date te vragen omdat ik bang ben afgewezen te worden. Dus hoe doen jullie dat op een luchtige manier?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |