quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:34 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Idd, dat is toch wat ze liefst wilde?
Geen namen noemen is jezelf nomineren, geloof ik.quote:
doe niet zo engquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:35 schreef meneertje1972 het volgende:
Karim en Gerard moeten stemmen delen. Omdat ze dezelfde fans hebben.
Daarom gaat Joanna door en gaat Karim of Gerard eruit.
van mij wel hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:33 schreef ItsDidi het volgende:
Stomme Mo eeuwige haat nu.. Waarom niet gewoon Sharon nomineren pff, Jo mag echt niet weg hoor..
Nah, De regie gooit Karim er gewoon uitquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:35 schreef meneertje1972 het volgende:
ben ik ook bang voorquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:35 schreef meneertje1972 het volgende:
Ach welnee, als er iets dik bovenop lag was het dit wel. Ik zei het al een aantal dagen geleden in de COS en ik ben niet helderziend.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo is dit haar schuld? Mijn God zeg...ze wilde zichzelf het liefst nomineren.
dat dus, ze willen geer of karim weg hebbenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:36 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Nah, De regie gooit Karim er gewoon uit
Het is ook geen rare keuze.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:34 schreef MartineLongchamp het volgende:
Verbaast me totaal niet dat ze Jo nomineert. Het botert al tijden niet tussen die twee en Flip en Sharon zijn de enige in de groep die nog naar haar gezeik problemen luisteren.
nee , maar ze blijft wel karim kan t vergetenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:36 schreef Wazigwijfke het volgende:
Is er niemand die eraan denkt dat Jojonka morgen gewoon weer een wildcard krijgt??
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:35 schreef meneertje1972 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |